Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: RBK - FFK 1-2 (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 apr 08, 21:36

Opprinnelig postet av hasse33
Hørte p åTV2 intervju med Demidov som sier at "vi kjørte iver FFK, vi pissa jo på dem"
Demidov må jo få betegnelse Ukas dust etter det utsagnet!!!!!!

 

Nei gitt.. Demidov virket ikke akkurat voksen i det øyeblikket der.. Minnet mer om en frekk liten snørrvalp som heller hadde fortjent et dask på ræva enn å bli kåret til RBK`s bestemann!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 apr 08, 21:36
Hvor ser man hva fxt gir i poeng til laga og rundens mål på fxt? Finner ikke ut

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 apr 08, 21:36

Opprinnelig postet av Lemmy
En hvafornoe? Og hvor da? Noen som vet om/når tv2 sender høydepunkter fra kampen i kveld?

 

Et hot tips ville ha vært TV2 Sporten som vel akkurat er ferdig? Er vel muligens en sportssending senere i kveld, med mindre det kun er på hverdager. Ellers har jo NRK sikkert kveldsnytt?

I morgen derimot, så kommer vel alle scoringene!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 apr 08, 21:45

Grattis med tre poeng folkens.. det her fikk meg i kjempehumør

og jeg som ikke hadde trua helt i førsten av andre omgang.. hehe... må spise i meg det

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 21:46
Opprinnelig postet av GurrBass

Så Brage Sandmoen... Legg til så mange minutter du vil,men du klarer ikke å knekke FFK!!!

Tre mann hadde en stor kamp idag, og Brage Sandmoen var en av dem. Dømte meget bra


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 apr 08, 21:47
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av GurrBass

Så Brage Sandmoen... Legg til så mange minutter du vil,men du klarer ikke å knekke FFK!!!

Tre mann hadde en stor kamp idag, og Brage Sandmoen var en av dem. Dømte meget bra

 

Dømte bra,det gjorde han... Men det gikk godt over tileggstiden.. (i følge Bergstrøm)  

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 apr 08, 21:47
Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan.. hvor mange tippa 1-2 til oss Jeg

Jeg tippa også 1-2
Utrolig deilig å sitte på en pub med masse trøndere og juble for Fredrikstad etter 90++ minutter!

---------------------------

FFK for alltid!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 21:48

Opprinnelig postet av GurrBass
Demidov har det hvertfall i kjeften ja!! 

Demidov spilte bra han. Kanskje RBK`s beste....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 apr 08, 22:01

Utrolig deilig med seier!! Men hva i helvete gjør Ophaug på scoringa til RBK?  Ser i reprisen at han ruser framover på banen helt uten mål og mening og lager kjemperom for RBK.. og Piroja som bare signaliserer at han har kontroll og lar ballen gå rett til Kone?  KJipt at gutta blir feige etter scoringen, men det tror jeg retter seg framover. Tror det var viktig for selvtillitten i laget at det kom en borteseier så tidlig i sesongen. At det var mot RBK er heller ingen ulempe akkurat..

Også utrolig klønete av Wallace ved straffa. Men idag syns jeg han var god offensivt, ihvertfall i 1 omgang. Og LASSE STAW!!! Seriøst, hvor sykt imponert jeg er over den gutten. Redninga på sjansen til Traore (?) var enorm!

Og en ting er ihvertfall sikkert. Vi vinner ALLTID når Ramberg scorer... Start borte i 05, cupfinalen i 06 og nå mot RBK.. Nå spørs det vel om han scorer noe mer i år.

Nå gjelder det bare å omstille seg til B/G kampen, ellers går vi på trynet da.. Har vi egentlig vunnet 3 kamper på rad i TL?  Jeg tror ikke det, men syns det er på tide!

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 apr 08, 22:03

Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan..

Gøy at Ramberg endelig fikk en scoring i dag, så nær som han har vært de siste kampene. Scoringer trenger ikke å være fortjente, men det er ekstra gøy når de er det! Knallkamp av veteranen!

Men dagens höjdare var keeper Lasse Staw. På rundens lag forrige helg, og enda bedre i dag. Herlig!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 apr 08, 22:05
Endret: 12 apr 08, 22:22

Opprinnelig postet av Husgutt
Har vi egentlig vunnet 3 kamper på rad i TL?  Jeg tror ikke det, men syns det er på tide!

Vi må helt tilbake til den fantastiske høsten i 2004 for å finne tre seire på rad. Odd, Sogndal og Hamkam ble slått på rad. Er det noe vi ikke har gjort i Tippeligaen så er det vel å tape mot Glimt. Tror vi har fire seire av fire mulige.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 apr 08, 22:11

Skal bli vanskelig å ikke finne en plass til Ramberg og Staw på rundens lag. Har ikke sett kampen, men begge to skal visstnok ha spilt en kanonkamp! Utrolig deilig for begge to, kan jeg tenke meg.

Ramberg har virkelig fighta seg inn på laget, er imponerende å se på. Et eksempel til etterfølge! Viser at han faktisk kan score mål, og har vært nære i to kamper før den endelig satt nå mot RBK. Og var vel sterkt involvert i 0-1 scoringa hvor han lagde straffesparket etter et kanonløp?

Staw har fått en kjempestart på sesongen. Helt grei kamp mot Brann, hadde ingen store tabber(untatt der hvor han glapp ballen). Spilte strålende mot Molde og vartet opp med flere redninger i landslagsklassen. Gjør det samme i dag, og det er viktig både for Staw og for resten av laget. Fokuset har vært stort på ungguttene som skal redde ballene på streken, og flere har kritisert FFK for å ikke ha hentet inn en mer rutinert keeper. Staw har vist at de fleste har tatt feil så til de grader, og fremstår som en matchvinner i to kamper nå! Har fått trygghet, og vet nå at han er et klart førstevalg før Erik Bråthen. Har nok kommet over den "debutant-kneika" og jeg tror han kommer til å bli en matchvinner flere ganger i år.

Og det er positivt, nå har vi matchvinnere i begge enden av banen. Tarik var det mot Molde, og Staw i dag. Har flere potensielle til å avgjøre kamper, Kvisvik, Barsom osv..

Gled dere til en fantastisk fortsettelse på 2008-sesongen, alle FFK-fans!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 apr 08, 22:12
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan..

Gøy at Ramberg endelig fikk en scoring i dag, så nær som han har vært de siste kampene. Scoringer trenger ikke å være fortjente, men det er ekstra gøy når de er det! Knallkamp av veteranen!

Men dagens höjdare var keeper Lasse Staw. På rundens lag forrige helg, og enda bedre i dag. Herlig!

8 på børsen til tv 2 og 7 i dagbladet, så fortsetter dette vil ikke savnet etter Rami vere stort Men mener kankje han skulle vert litt mer med på målet til Rosenborg, men setter det på rutine og tørre.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 apr 08, 22:13

Jeg er meget imponert over Lasse Staw i dag, fantastisk kamp.

Har vært veldig krass mot dommerne når jeg har skrevet her tidligere, men Brage Sandemoen ville jeg ha gitt terningkast 6 av 6 i dag. Klarte seg meget bra, riktig med straffe til ffk, riktig med rødt kort, riktig med straffe til Rbk og han var godt plassert i resten av situasjonene også.

Bestilte helårs abm på tv2 sport, bare seieren i dag gir valuta for de 1400 kronene

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:16
Endret: 12 apr 08, 22:21
Opprinnelig postet av GurrBass
Dømte bra,det gjorde han... Men det gikk godt over tileggstiden.. (i følge Bergstrøm)  

34 sekunder som kom av bytte for FFK på overtid som jo gir 30 sek tillegg.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:18
Opprinnelig postet av Lemmy

Skal bli vanskelig å ikke finne en plass til Ramberg og Staw på rundens lag. Har ikke sett kampen, men begge to skal visstnok ha spilt en kanonkamp! Utrolig deilig for begge to, kan jeg tenke meg.

 

Ramberg spillte meget bra og var FFK`s beste sammen med Staw.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 apr 08, 22:19
Endret: 12 apr 08, 22:21

Opprinnelig postet av HotDream
34 sekunder som kom av bytte for FFK på overtid som jo gir 30 sek tillegg.

Ubegripelig bytte med 4 sek igjenn av tiden, spesielt når de legger til 30

Mod: Fikset sitering og kuttet ut overflødige siteringer.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:22

Opprinnelig postet av Anne
8 på børsen til tv 2 og 7 i dagbladet, så fortsetter dette vil ikke savnet etter Rami vere stort Men mener kankje han skulle vert litt mer med på målet til Rosenborg, men setter det på rutine og tørre.

Lasse spiller stort og med stor autoritet. Ramberg har en meget god #fotballhjerne og er idag matchvinner i sammen med Lasse...

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:26
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av HotDream
34 sekunder som kom av bytte for FFK på overtid som jo gir 30 sek tillegg.

Ubegripelig bytte med 4 sek igjenn av tiden, spesielt når de legger til 30

Enig, men kanskje ikke alle som sitter med off tid på sidelinja. Er uansett meget fornøyd med dommer, FFK, (Hansi og Lasse spesiellt). Gratulere med dagen!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 apr 08, 22:34
Nei, dette var jævlig digg! Håper bare dette ikke er et blaff og at vi har brukt opp borteseierkvota for i år, men tror ikke det.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340