Husk meg
Brukernavn
Passord

Erik Holtan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 25 nov 03, 23:36
En Jon Petter skriver til Harry Hansen Erik Holtan kunne tenke seg å spille for FFK? Kan noen bekrefte hvor dette ryktet stammer fra? Ikke et vondt ord om Steinar, men Holtan er jævlig god! Jeg bare undrer hvor slike rykter oppstår?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 26 nov 03, 00:14
Fra en som kjenner Holtan, etter det jeg har hørt

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 26 nov 03, 08:39
He he... Er vel nokså ryktebasert, men det er klart at Holtan er en god keeper som hadde styrket oss!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 nov 03, 10:09
....Så forøvrig Holtan smette inn døra til klubbhuset, like før kampen mot Hønefoss tidligere i år.

Mulig det var samtaler da.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 nov 03, 10:25
Med Holtan på plass, ville i allefall jeg følt meg mer trygg... Intet vondt ord om Sørlie, han har reddet FFK mange ganger denne sesongen, men han er fortsatt ung og trenger mer rutine...

Jeg håper på følgende scenario;
Holtan til FFK, Jerry Knutson fortsetter som keepertrener. Knutson og Holtan vil med deres erfaring og rutine være i stand til å gjøre Sørlie til en keeper av rang, bare vent til han nærmer seg 30...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340