Husk meg
Brukernavn
Passord

venstreback??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 nov 03, 17:21
Har 2 ting å spørre om/ta opp når det gjelder venstreback:

1. Hva mener Harry når han sier at de leter etter en backup på venstreback?? dette uttalte han på nettmøtet i sta.. hvem i svarte er førstevalget da? skal plutselig stian johnsen spille fast i TL nå da eller??

2. Vet ikke hvor jeg har det fra, men det er tanke som har streifet med flere ganger at Dag Frode Hornseth også kan spille venstreback.. vet noen noe om dette? mener å ha hørt det en gang...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 nov 03, 17:24
1. Hvis han skrev backup så kan det godt bare være misvisende. Ganske sikker på at de ønsker en spiller som går inn som klart førstevalg i den posisjonen. For øvrig positivt at han ikke vurderer Blixt som venstreback og fremhever viktigheten av å ha venstrebeint spiller i den posisjonen.

2. Har jeg aldri hørt noe om, og betviler det også. Aldri hørt noe annet enn at Hornseth er offensiv spiller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 nov 03, 17:38
1. Tror han skrev at han ønsket en backup på v.back allerede i det første svaret.

2. Er usikker selv også, men har fått en følelse av det... han er jo venstrebent, og harry vurderer jo også per egil swift som venstreback...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 nov 03, 23:07
Endret: 25 nov 03, 23:07
Burde ikke være noe problem å omskolere spillere, og jeg mener personlig at Stian er en meget spennende spiller på backen... Tror Stian, men litt mer rutine og muskler kan bli en meget god venstreback, han har det meste av offensive kvaliteter, gjelder bare å få inn litt defensiv holdning...


Det som skremmer meg litt da, for å ta det med det samme... Tenk dere Pål, Stian og muligens Risholt (dersom KTE gjør alvor av visjonene sine) som 3 av de 4 i forsvar? Det er vel knapt 5 meter menn totalt, hehe...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 26 nov 03, 08:34
Høyde spiller liten rolle KeJ, se nedover i Europa, mange stoppere som ikke har altfor stor høyde (selv om jeg selvfølgelig ikke kommer på noen i farta...)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 nov 03, 08:51
Endret: 26 nov 03, 08:51
Du har et poeng der, men de har til gjengjeld mye muskler og er taktiske genier, samt at de sett over ett er bedre teknisk enn de fleste forsvarsspillerne i Norge p.t...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 nov 03, 19:15
Ayala

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340