Husk meg
Brukernavn
Passord

Bobbie Friberg Da Cruz (26) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mar 08, 11:09

Oj. Bare en legeundersøkelse før han er klar? Håper det er sant!

Noen som vet om han er tiltenkt en rolle som høyreback eller høyrekant? Han er vel best som høyrekant, etter det jeg har hørt. Da blir det vel benken for Raymond?

Nå har vi virkelig en bred stall! Grönis er jo en taktikker av rang, og nå får han sjansen til å sende utpå 11 gutter som passer i forhold til det laget vi skal møte. Da Cruz på back og Kvisvik på høyre, eller Pål Andrè på back og Da Cruz på høyre.. Hvis han blir klar da, vel og merke. Man vet jo ikke 100% sikkert ennå..

 

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 mar 08, 11:09
Opprinnelig postet av Pøsen12

Da kan det se ut som det det nærmer seg en overgang

 www.expressen.se/nyheter/1.1087892/friberg-da-cruz-nara-norge

Da får vi håpe vi får en bekreftelse på dette fra FFK utover dagen i dag. Hvis det kun gjenstår legesjekk så er man vel enig både med GAIS og spilleren om overgangssum og kontrakt vil jeg tro. Spennende, men jeg venter med å sprette champagnen til jeg har sett spilleren live... men jeg liker hvordan FFK gjør research rundt nye spillere om dagen. Ser ut som de har lært litt av gamle feil.

Kan 30. mars komme snart.........???

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 mar 08, 11:13
Endret: 17 mar 08, 11:13
Her tror jeg vi rett og slett gjør et kupp. Jo mer jeg har lest om denne karen desto mer positiv har jeg blitt. Han er visst den klart beste spilleren på GAIS, og lagets eneste stjerne.

Kommer Da Cruz på plass har vi i løpet av vinteren strippet både GAIS og Örebro (Barsom) for deres beste spillere. Det må kunne kalles et vellykket transfervindu.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 mar 08, 11:18

Opprinnelig postet av Per Egil
Her tror jeg vi rett og slett gjør et kupp. Jo mer jeg har lest om denne karen desto mer positiv har jeg blitt.

Jeg håper du har rett

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 11:41

Opprinnelig postet av Per Egil
Her tror jeg vi rett og slett gjør et kupp. Jo mer jeg har lest om denne karen desto mer positiv har jeg blitt. Han er visst den klart beste spilleren på GAIS, og lagets eneste stjerne.

Kommer Da Cruz på plass har vi i løpet av vinteren strippet både GAIS og Örebro (Barsom) for deres beste spillere. Det må kunne kalles et vellykket transfervindu.

Er det ikke det storklubber pleier å gjøre? Strippe småklubber for deres beste spillere!

Jeg tror også FFK har gjort noen bra kjøp i vinter.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 mar 08, 11:48
Håper virkelig han er tiltenkt høyrebackplassen (om ikke Ophaug også kommer).. Tror kombinasjonen Thomassen/Barsom og Kvisvik/Barsom kan bli fruktbar på kantene i år.. Da  er det verre på høyrebacken.

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 mar 08, 18:16

Opprinnelig postet av Holters
Kommentatoren under Elsborg-FFK kom for sent tilbake etter pause. Han hadde snakket med Bobbie Friberg Da Cruz, som hevdet at FFK ønsket å kjøpe ham.

Virker som om en overgang er svært nær, ettersom spilleren selv sier dette?

Nesten litt underlig at en spiller tar kontakt med en Journalist på denne måten?  

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340