Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrman ny kaptein

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 mar 08, 15:18

Først ute..  Ja da har Grønis bestemt seg for Wehrman som kaptein og Barsom som visekaptein. Ikke dumt valg, men hvorfor ikke Gerrbrandt, ikke som visekaptein engang?  Synes det er litt rart at to nye spillere blir kapteiner, ihvertfall helt nye Barsom.

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 15:25
Jeg stussa på akkurat det samme. Barsom har vel snakketøyet i orden vel.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 mar 08, 15:41

Høres da bra ut. Wehrman er en skikkelig kriger og således et topp forbilde. Dessuten har han en nøkkelrolle i som defensivt midtbaneanker. Han er også en av lagets mest rutinerte spillere, og antagelig den med høyst pondusfaktor. Bra valg.

Hva gjelder Barsom så kan jeg bare vurdere ham ut fra hvordan han har snakket til mediene så langt. Men hvis han leverer i praksis noe som står i forhold til måten han snakker, og det gjør han sansynligvis, så er det vel kun fordi han er så fersk i laget som han er at han ikke går rett inn i kapteinsrollen.

Grønis ser ut til vite hva han vil med valg som dette.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 05 mar 08, 15:41
Endret: 05 mar 08, 15:48
Synes ikke Gerrbrand er noe typisk kapteinsemne, og det har vi vel egentlig diskutert mange ganger her inne. Vi har hatt en mangel på sjefstyper under Eggen, noe han selv klaget over til tross for at han har hatt ansvaret for å hente slike spillertyper til klubben, så jeg synes ikke det er rart at noen av de nye blir valgt.

Både Wehrman, og egentlig spesielt Barsom, virker som spillere som gjør mer ut av seg og stiller krav til omgivelsene. Begge er rutinerte og går foran i krigen, selv om kanskje Wehrman kan sine "off-dager". Barsom virker veldig lovende i så måte; en hardtarbeidende spiller som helt klart har snakketøyet i orden. Ut ifra det han har  vist hittil i vinter, så kommer Barsom til å bli en nøkkelspiller i år.

Du var for øvrig ikke først ute, husgutt - hele 18 minutter etter ffksupporter.net.

ffksupporter.net: Wehrman og Barsom blir kaptein og visekaptein.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 mar 08, 18:36
argumenter for valget av kasey er allerede godt begrunnet, men som nevnt ovenfor hadde kasey noen kamper ifjor hvor han virket litt daff og treg, med kapteinsbindet ser jeg ikke bort ifra at kasey strammer seg opp enda et hakk og leverer stålende fotball i HVER eneste kamp. jonna er ikke et kateinsemne, langt ifra klubblojal, sytete i media, og har tilgode å se jonna kjefte opp en anne spiller under kamp som motivasjon...barsom har nok potensialet til stor respekt innad i gruppa og jeg er meget positiv til valget av ham som visekaptein. en kar med mye vett mellom øra, ser for meg ham i en slags "farsrolle" for de yngre gutta. samtidig er begge spillerne profesjonelle til beinet, noe som helt klart veier tungt i denne sammenheng. jeg sier terningkast 6 til grønis i valget av kaptein og visekaptein

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 mar 08, 19:00

Syns det er to fine kapteiner, men ville valgt Gerrbrand som visekaptein. Barsom kan bli et utrolig bra kapteinsemne, men jeg tror han bør få denne sesongen til å bli kjent med laget. Det har så absolutt mange fordeler, men jeg tror allikevel han vil gjøre det bra hvis han får sjansen denne sesongen!

Men som sagt, Gerrbrand ville vært en kjempekaptein. Med ro i forsvaret og kløkt, mener jeg han er en avslappet type. Men jeg tror Grönhagen heller vil ha spillere som kan mane de andre frem til kamp, og som ikke er redd for å ytre sine meninger.

Lykke til Kasey og Abgar!!!:)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 mar 08, 20:43

kasey står på å virker som han har en bra moral. gikk jo ut i media å sa at spillerne må slutte å sutre. det er bra. men jeg syns han kan bli litt fort het i toppen å pådra seg noen unødvendige kort. å det syns jeg ikke en kaptein skal gjøre. husker han spente ben på en ifjor. hehe.

men nå er det jo sånn at det virker som om de andre spillerne har stor respekt for han. å det er viktig. barsom virker også som et bra 2 valg.

gerrbrandt har ro i spillet sitt. men jeg syns ikke han gjør noe ut av seg. trur han er en veldig rolig type, som de andre spillerne ikke har den samme respekten for.

syns det var et helt greit valg av kaptein. kan ikke se hvem andre som kunne blitt kaptein.

 


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 05 mar 08, 23:36
Synes Kasey har virket som den egentlige lederskikkelsen i laget hver gang jeg har sett han spille for FFK (får desverre ikke sett hver kamp), uavhengig av hem som har hatt kapteinsbindet. Bra avgjørelse av Grøis dette her.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mar 08, 16:48
Norsk kurs i vente for kapteinen vår www.fredrikstadfk.no/content/view/812/1/

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 mar 08, 14:05

[quote=Patrioten]Norsk kurs i vente for kapteinen vår www.fredrikstadfk.no/content/view/812/1/[/quote]

Du mener norskkurs?

(Ikke ta det personlig! Du stilte deg bare så lagelig til at jeg ikke klarte å holde igjen. Sorry. )

---------------------------

Svensk magi!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 mar 08, 15:25
En kaptein med erfaring og som har snakketøyet i orden!

Ett bra valg! Men trodde faktisk Patrick skulle bli vise kaptein, siden han ble vurdert som kaptein i fjor..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 mar 08, 15:30

Bra valg av kaptein og visekaptein.

Kasey er mye mer en lederskikkelse enn det Jonna var


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 07 mar 08, 15:33
Totte har jo slitt med skade en periode nå.. Kanskje trenerteamet til ffk følte at de fikk testet han nok?? (fikk vel en kamp som kaptein før han ble skadet) Han kunne sikkert vært en god kaptein for ffk, men jeg tror Wehrman kommer til å gjøre minst en like god jobb. Barsom sine lederskapskvaliteter kjenner jeg lite til, men han er sikkert en god leder siden han ble valgt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340