Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 23 20

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jul 10, 17:06

Opprinnelig postet av Lemmy

Riera selges mest sannsynlig til Olympiakos. Klubbene er enige om en overgangssum på 40 millioner, og Liverpool får 20 millioner ekstra dersom den greske klubben vinner ligaen i år. LFC får også 50% av et eventuelt videresalg.

Greit nok for en mann som opplagt ikke har en fremtid i klubben, selv med ny manager ved roret. Vi kjøpte ham for £7m, men skal være fornøyd hvis vi får igjen godt over halvparten. Hadde en glimrende debut mot Scum tilbake i tid, men ble aldri noe klart førstevalg. En av flere som var på kollisjonskurs med Rafa.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 aug 10, 08:28
Ting begynner så smått å se lysere ut...;) Gerrard og Torres blir, Cole er på plass og mulig salg av klubben som forhåpentligvis frigjør kapital til å forsterke ytterligere. For vi trenger 2-3 spillere til fra øverste hylle for å kjempe om gullet ! Hvilke spillere kan passe inn/ønsker vi ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 aug 10, 11:19
Nå ser det vel ut til at begge venstrebackene fra forrige sesong blir, så da har vi kanskje behov for realistisk 3 nye spillere som går rett inn på laget: - Høyrekant - Sentral Midtbane - Spiss Liverpool 2010-2011: Reina Johnson Carragher Agger Aurelio Ny Høyrekant Gerrard Ny Sentralmidtbane Cole Torres Ny Spiss Reserver: Cavalieri Aquilani Jovanovic Kuyt Lucas Skrtel Insua N`Gog Maxi Ut: Kyrgiakos Babel Mascherano Degen Riera Itandje El Zhar Plessis Fokuset nå blir vel at klubben blir solgt, gjelden slettet, og nytt stadium blir satt igang og bygd

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 aug 10, 14:16

Ønskeliste :

 Midtforsvar : Diego Lugano ( Uruguay )

 Def.midtbane : Demy de Zeeuw ( Nederland )

 Angrep : Lukas Podolski ( Tyskland )

---------------------------

You`ll never walk alone...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 aug 10, 13:54

Trabzonspor og Alanzinho i neste runde av Europa League. Det kan bli tøft nok.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 sep 10, 21:41

Dæla mæ. Liverpool er virkelig et trist skue om dagen. Nå er uavgjort borte i Europa greit nok, men når det dreier seg om et heldig 0-0 mot Utrecht er det jaggu ikke mye å glede seg over.

N'Gog fra start mot Blackpool, takk.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 okt 10, 22:35

Jeg ble nesten rørt av denne

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 06 okt 10, 09:06

Yanks out, yanks in, kan jeg lese både her og der. Hva mener så Per Egil om siste vending i såpeoperaen?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 okt 10, 09:23
Endret: 06 okt 10, 18:08
Endret av: Per Egil

Jeg sitter og biter negler. Hicks og Gillett prøvde å kuppe styret i går for å få inn sine folk, og nå ser det i hvert fall ut til at styret har godkjent et bud fra New England Sports Venture. Så spørs det om Premier League godkjenner et salg uten at det har støtte av klubbens nåværende eiere.

Det kommer tydeligvis til å bli et bikkjeslagsmål fram mot skjebnedatoen 14. oktober.

 

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 okt 10, 13:46

Klubbformann Martin Broughton forklarer litt om salget og veien videre.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 okt 10, 18:05

Opprinnelig postet av Per Egil

Jeg ble nesten rørt av denne

Jeg ble faktisk rørt av den. Wink Filmen får veldig godt fram hvor mye klubben betyr for mennesker (og hva den moderne fotballen gjør med supporterne, men det er en annen diskusjon).

At den nye eieren er amerikaner er i første øyekast ikke noe positivt, men det virker som om Henry er interessert i skape et godt lag (ref Boston Red Sox) - ikke å peise på gjelda si til klubben.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 okt 10, 11:51
Endret: 13 okt 10, 11:58
Endret av: Per Egil

Seier i dagens rettsak for Royal Bank of Scotland mot Hicks og Gillett. Det betyr at salget av klubben til NESV trolig kan gjennomføres som planlagt. En svært viktig seier.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 14 okt 10, 13:22
Mill Finacial har tatt over aksjene til Hicks og Gillett. Såpeoeraen vil visst ingen ende ta.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 okt 10, 13:23

Indeed. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 okt 10, 18:24

Opprinnelig postet av Per Egil

Indeed. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Le !

5.21pm: Judge rules that anti-suit injunction wanted by RBS and other parties (board) against owner's action in Texas is granted. "This case has nothing to do with Texas."

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/oct/14/liverpool-fc-sale-live-coverage


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 okt 10, 10:25

Gladnyhet oppi all møkka. Jamie Carragher har i dag signert en ny toårskontrakt.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 okt 10, 18:37

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 23 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340