Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 22 14

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 14 mar 09, 16:55

Opprinnelig postet av Solheim

jeg kan godta mye på en dag som denne, men fjøset? hører da ingen steds hjemme

    Hadde jeg skrevet det på United tråden, skulle du ikke ha godtatt den.  Begynte bare å synge på en reklame sang, den kom helt av seg selv Wink  Var ikke så alvorlig ment.  Hehe.  Er bare såå glad i dag.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 mar 09, 17:01

For en kamp! Pepe Reina var Uniteds farligste angrepsspiller. Og nå skal jeg jaggu la være å kritisere Dossena noen dager.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 mar 09, 17:53

Det er bare å gratulere! Dette var en makt demonstrasjon av de sjeldene!

Igjen, gratulerer til alle l.pool supportere der ute!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 mar 09, 18:49

for en fantastisk maktdemonstrasjon!! eller som de skriver på lpool.no : torres fikk eller så knallharde vidic til å se ut som en jentungeLaughing utrolig uke for oss. Dog et paradoks at lpool ligger sålangt bak etter 12poeng mot manu og chelsea. det i seg selv burde indikere en plass øverst på tabellen. problemet til lpools trenere og spillere er mentaliteten inn mot de "enklere" matchene...ala boro borte.

men drit i det nå!!for en historisk begivenhet!!manus største hjemmetap på 17år!og lpools største seier på trafford siden 1936(!!)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 mar 09, 18:30

Både United og Chelsea tapt i dag.Laughing.   Med Liverpool seier i morgen er ingen ting avgjort.  Blir en spennende avslutting.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 22 mar 09, 20:32

Liverpool utklasset Villa.  5-0.  Hattrick av Gerrard.  Nå er LIVERPOOL gode.  Herlig.  Seier på stadion også.  Dette er en bra fotball kveld.Cool


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 mar 09, 22:12

Opprinnelig postet av eliot

Liverpool utklasset Villa.  5-0.  Hattrick av Gerrard.  Nå er LIVERPOOL gode.  Herlig.  Seier på stadion også.  Dette er en bra fotball kveld.Cool

Dette var ikke en bra fotballkveld. Dette var en sinnsvak fotballhelg!!Chelsea og især manu tryner stygt mens lpool herjer videre og ffk kaprer 3vakre poeng!!Laughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 apr 09, 12:52

Hurra!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 apr 09, 15:23

Opprinnelig postet av Per Egil

Hurra!

Flott!!Stevie er Lpool! Nå må vi forlenge kontraktene til Hyypia, Agger, Aurelio og Kuyt!!

Hyypia har helse til å være med lenger, spiller fantastisk hver eneste gang, et 4valg som ikke vil klage over mindre spilletid i forhold til de 3andre stopperne. Agger er fremtiden, en spillende stoppertype vi trenger i laget. Aurelio er i mine øyne en av verdens beste backer, bare slått av Evra i PL. Stabil som få.Kuyt blør for drakta, unik innsats og fortjener en ny kontrakt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 apr 09, 16:43

HELT RÅTT.................Smile

---------------------------

You`ll never walk alone...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 apr 09, 17:57

Og nå har jaggu godeste Dirk Kuyt signert ny 3årskontrakt!! Perfekt med 3års kontrakt ettersom Kuyt da vil være nærmere 32år ved kontraktslutt, men skal heller ikke se bort ifra at det arbeidsjernet kan holde tilsvarende nivå i enda flere sesonger. Det er en tydelig internasjonal trend at spillerne persterer på et høyt nivå langt over 30. En type som Gerrard tror jeg kan ha 7-8år igjen på høyt nivå. Hyypia kan sikkert levere til han er 40-en levende legende!

Nå mangler Agger og Aurelio så er fredagen fullkommen!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 apr 09, 18:24

Skammer meg litt over at jeg glemte Arbeloa...Glimrende defensivt hback som kom for skarve 20mill. Og ny 1års kontrakt til Sami selvsagt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 04 apr 09, 21:01

Stang ut, stang ut, stolpe ut, stang ut.  På overtid 0-1.  Ekstase LIVERPOOL.  I morgen scorer du Carew. YES.Cool


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 apr 09, 21:07

Deilig med endelig stang inn!

Kjennetegner topplagene at de har litt flaks( scoring 2 min på overtid må regnes som flaks selvom de eide kampen). Kanskje dette er året for Liverpool?:)

Go Villa!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 apr 09, 21:52

Sinnsykt deilig..

Nå skal vi være med helt inn.

Er det endelig i år det skjer...?  Laughing

Jeg tror det !!!!!!!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 apr 09, 23:04

Tusen hjertelig takk *Yossi*!! Lagets smarteste spiller, en sann joker! Håper vi gjør det enklere for oss selv i fremtiden, fikk nesten hjerteinfark på scoringen der....Hadde vært historisk vakkert om Villa tar poeng imarra, mens ffk sikrer 3nye poengLaughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 apr 09, 00:14
Endret: 05 apr 09, 00:15
Endret av: Per Egil

Mazal tov!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 09, 22:24

Jeg ønsker egentlig ikke og skrive dette, men siden dere kaster dritt mot oss united så er det min tur.

Dette blir walk in the park for Chelsea. Hvordan skal Liverpool vinne retur oppgjøret ?

jeg for gni meg i henda over at Chelsea er vidre.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 09, 22:46

Det er ikke over før den noe overvektige dama synger vettu Keiko. Jeg vil hvertfall ikke avskrive Liverpool. Chelsea uten John Terry er et helt annet lag. Liverpool vil vel være en smule revansjesugne vil jeg anta.

Herlig kamp uansett, kunne ikke brydd meg mindre om hvem som går videre.

Minimum nitti minutter igjen med spenning, et raskt Liverpoolmål i London, så er det match igjen.

Chelsea har vel 75% sjanse til å gå videre, men jeg er jammen ikke trygg på noe som helst.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 09, 23:05

Liverpool spilte værtfall jævlig dårlig.. glipper på markeringer,, trodde på en stor kamp da liverpool gikk opp til 1-0, men de, rakna helt og kunne tapt enda mere

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 22 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f