Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 22 4

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 apr 08, 23:37
Liverpool skal vel gå videre på NOK en dommerskandale!

---------------------------

signatur


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 apr 08, 09:01
Tommy Mascherano

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 apr 08, 09:37
Opprinnelig postet av Liraren
Liverpool skal vel gå videre på NOK en dommerskandale!


Skandale er vel å ta i. Hva var 2-1 målet til Brann da ? Karadas voldtok nesten Piiroja....
Jeg tror grunnen til at dommeren lot dette gå, var Hleb`s overdrevne skuespill. En liten hånd på
skuldra, og mannen faller som han har blitt skutt. Dommeren la seg på en tøff linje, og da hadde
det blitt for dumt å dømme straffe på en lett hånd på skulderen. Det hadde ikke vært frispark, og
da skal det heller ikke være straffe.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 03 apr 08, 09:47

Dommeren var egentlig veldig god i går, men vi Liverpool-fans føler nok at vi var litt heldige i går. Det skulle vært straffe i den situasjonen. Ingen tvil om det. Og så takker vi klossmajoren fra Danmark litt .

Episoden med Karadaz og FFKs forvsarer synes jeg dommeren gjør rett i. Begge røsker og river i hverandre i forkant av corneren (eller var det et frispark?).

 

 

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 apr 08, 12:16

Selvfølgelig synes du dommeren gjør rett i karadas situasjonen. Duj er jo mfk;)

Først får inter rødt kort på anfield noe som ikke var i nærheten av ett rødt kort.

Samme skjer i kamp nummer to. Dommerene avgjør i realiteten begge kampene. Igår fikk liverpool rive ned kuyt, noe som er ett soleklart straffespark i alle kamper, unntatt de Liverpool spiller. For Steve Gerreard har dommern i sin hule hånd i alle kamper. Liverpool har ikke blitt bortdømt noen kamper i år. sier litt!

---------------------------

signatur


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 apr 08, 14:09
Synes det er helt greit å ikke blåse straffe når angriper kaster seg og overspiller. Godt dømt.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 03 apr 08, 14:09
Opprinnelig postet av Liraren

Selvfølgelig synes du dommeren gjør rett i karadas situasjonen. Duj er jo mfk;)

Først får inter rødt kort på anfield noe som ikke var i nærheten av ett rødt kort.

Samme skjer i kamp nummer to. Dommerene avgjør i realiteten begge kampene. Igår fikk liverpool rive ned kuyt, noe som er ett soleklart straffespark i alle kamper, unntatt de Liverpool spiller. For Steve Gerreard har dommern i sin hule hånd i alle kamper. Liverpool har ikke blitt bortdømt noen kamper i år. sier litt!

Jeg er nok mere "nøytral" i forhold til de fleste FFK-supp. når det gjelder den episoden. Det ble holdt, dratt, røsket og revet i hele kampen. Spesielt de gangene Brann hadde offensiv dødball.

 

Du tillegger Gerrard en del overnaturlige egenskaper må jeg si. Det røde kortet til Materazzi var vel fortjent. Han er en tulling og dommerne følger med på ham. Det er triks og juks hele tiden. Treg som han er kompenserer han med holding og annet svineri. Og du vet selvsagt at Liverpool ikke hadde gått videre hvis Materazzi hadde fått bli på banen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 apr 08, 14:25
Opprinnelig postet av Liraren

Selvfølgelig synes du dommeren gjør rett i karadas situasjonen. Duj er jo mfk;)

Først får inter rødt kort på anfield noe som ikke var i nærheten av ett rødt kort.

Samme skjer i kamp nummer to. Dommerene avgjør i realiteten begge kampene. Igår fikk liverpool rive ned kuyt, noe som er ett soleklart straffespark i alle kamper, unntatt de Liverpool spiller. For Steve Gerreard har dommern i sin hule hånd i alle kamper. Liverpool har ikke blitt bortdømt noen kamper i år. sier litt!

 

haha!du må jo bare være manu supporter?innlegget ditt er jo gjennomsyret av bitterhet!! å påstå at lpool har dommerne med seg skremmer meg regelrett!!begge inters røde kort kunne forsvares, men ja de bar strenge. men materazzi har ikke akkurat bygd seg opp et godt merkenavn især de seneste årene, og av den grunn er kanskje dommerne ubevisst ekstra oppmerksomme på ham. derimot mener jeg arsenal ble snytt for et soleklart straffespark igår, kuyt river ned hleb.jeg tror det ikke ble straffe grunnet overspillinga av hleb, faller for tungt og fort. anyway, det skulle vært blåst straffe til arsenal.

 

du skriver blant annet at lpool ikke har blitt bortdømt i noen kamper i år?kan ta et eks for moro skyld, bortekampen mot reading i PL for noen mnd siden ble torres felt med 100% overlegg 2(!) ganger innenfor straffefelte uten å få straffe!!horribelt av dommeren!!men generelt er det topplaga på hjemmebane som for mest fordeler av dommern...se bare på manu-chelsea, hvor mikel blir utvist på et stygg takling, men en takling som ikke kvalifiserte til mer en et gult kort. samt macherano som spør dommern om hvorfor torres fikk gult mot manu for selv å bli utvist!da forsvares det ikke med at han løp 30meter mot dommern for å spørre om dette...terskelen i disse kampene hva angår å klage til dommern bør og må heves da dette er hatoppgjør nm1!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 03 apr 08, 15:35
Endret: 03 apr 08, 15:37
Uansett, Arsenal skulle hatt en klar straffe igår!

Og Bendtner? hva gjør du?

Bra kamp, og Liverpool må nok ses på som små favoritter, Anfield og 1 bortemål i sekken kan nok bli farlig for Arsenal.
Pool er jo mestere på og spille over 2 kamper.

Det mascherano greiene dine må du nok lengre utpå landet med.. helt fair rødt kort, men det har da blitt diskutert opp og ned før..

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 03 apr 08, 18:37
Greit nok at Arsenal burde hatt straffe, men det ble nå engang ikke det. Liverpool videre, forhåpentligvis........

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 apr 08, 12:15

Jeg var litt beruset da jeg skrev sist innlegg:)

Men poenget mitt er at Gerrard alltid snakker dommerne i sin hule hånd!

---------------------------

signatur


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 apr 08, 15:25
god kamp av lpool mot arsenal igår, langt bedre forestilling enn mot arsenal på onsdag hvor kun bendtner og dommern skilte lpool fra 1-2 el 1-3 tap..plessis gjorde en knalldebut, crouch leverte strålende innsats og høy kvalitet i alle situasjoner. ellers bra innsats. har troa på avansement til tirsdag, håper virkelig samtidig at chelsea driter seg ut mot fenerbache, da er finalebilletten utdelt nok engang(-: (-:

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 08 apr 08, 15:18
Her er litt oppvarming til kampen i kveld. www.youtube.com/watch

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 apr 08, 15:51
Jeg får frysninger hver gang jeg ser de bildene. Redninga til Dudek da Shevchenko var alene igjennom på slutten av kampen er noen av det sjukeste jeg har sett.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 08 apr 08, 20:48

Jaja, så var det kampdags. Satser igjen på at Liverpool gruser Arsenal ...

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 08, 21:13
Endret: 08 apr 08, 21:14
Arsenal leder 1-0. Og det er Arsenal som kjører kampen hittil.

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 08 apr 08, 21:16
Det er nok desverre tilfelle ja, det var forbigående HAHAHAHAAA...

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 08, 21:17
1-1, og null markering.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 08, 21:18

Opprinnelig postet av Memyselfandi
Det er nok desverre tilfelle ja, det var forbigående HAHAHAHAAA...

Forbigående ?? Hva er det du snakker om ?? Arsenal som har kjørt kampen selv om Liverpool scorte. Hva det blir etterhvert vet vi jo ingenting om.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 08, 21:19
Nå er det Liverpool som kjører i hvertfall. Får ikke håpe det varer.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 22 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f