Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 22 3

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mar 08, 23:16
Bra avslutning på 1-0 av Torres i dag, men hva faen drev forsvarsspilleren med? Så helt latterlig ut.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 mar 08, 08:15
Opprinnelig postet av Holters
...men hva faen drev forsvarsspilleren med?

Han møtte overmakten. Og hans navn var Fernando "El Niño" Torres.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 mar 08, 18:17

2-1 over Reading i dag.  Nydelig mål av Mascherano og igjen godt samarbeid mellom Gerrard og Torres! En kamp Liverpool fører, og det kunne fort stått mer!

Liverpool spilte forholdsvis bra, men var ikke helt i toppform. Syns Kuyt og Babel spiller dårlig, og Arbeloa har ikke sin beste dag, han heller. Spesielt dårlig av Babel, som er god en-mot-en, men som blir litt vel egoistisk innimellom. Mye gule kort til Reading, for et sutrelag!

Deilig med ny trepoenger, er sikker på at 4.plassen tilhører Liverpool i år!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mar 08, 17:45
smakte særdeles godt med fulham seier idag over everton!!greit med tanke på at neste kamp ikke akkurat blir lett, borte mot manu...himmel el helvete!(el U)

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mar 08, 17:47

Sitter her nå og sender vennlige tanker til Brede Hangeland, som spilte strålende!

Perfekt med Fulham-seier. Neste kamp blir ikke lett, nei, men jeg har trua. Manchester slet med å sette sjansene sine i går, mens Liverpool, og spesielt Torres og Gerrard, er i kanonform. Skulle ikke forundre meg om Liverpool slår Manchester! Uansett, det blir et herlig oppgjør!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 mar 08, 19:02

Yipppiiii....

 

Eh, en fotball klubb i Liverpool, jo, det må være Everton det... Liverpool FC gikk ihvrtfall i oppløsning på Old Trafford, Søndag 23/3-2008  Glory glory!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 mar 08, 19:49
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Yipppiiii....

 

Eh, en fotball klubb i Liverpool, jo, det må være Everton det... Liverpool FC gikk ihvrtfall i oppløsning på Old Trafford, Søndag 23/3-2008  Glory glory!

  Du får ta deg en tur.www.vg.no/reise/artikkel.php

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 mar 08, 21:23

hehe ..

 

Godt du tar det med et smil

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 mar 08, 21:33

Mens noen velger å gi Mascherano og Reina skylden, velger jeg å ta et perspektiv hvor jeg setter Ferguson som en indirekte syndebukk. :)

For jeg skjønner godt hvis dommer Steve Bennet var pissnervøs før kampen! Etter Fergusons uttalelser etter Bennets utvisning av Ronaldo tidligere i år, tenker jeg at Bennet gjorde en del for å ikke havne i Fergusons søkelys enda en gang. Forståelig nok, egentlig.

Han gjør jo forsåvidt ingen grove feil, men Mascherano-saken kunne vært løst annerledes. Å gi et gult kort så tidlig i kampen er sjeldent klokt. Tenker han seg om litt, skjønner han at Mascherano var kjempetent og derfor takla stygt. Hadde han sluppet unna med en advarsel, hadde det vært bedre. Og når Mascherano begynte å rope "fuck off" gjentatte ganger, burde Bennet tilkalt seg kaptein Steven Gerrard og bedt ham roe ned Mascherano.

Men selvfølgelig, Liverpool har bare seg selv å skylde på. For det første burde Mascherano vært roet ned allerede når han fikk det gule kortet, og begynte å rope "fuck off". Jeg var 100% sikker på at Mascherano kom til å pådra seg rødt kort når jeg så reaksjonen hans etter at han fikk sitt gule kort, satt og håpet på at han ble byttet ut!

Og forsvars- og keepertabbene er enorme! Rooney skulle aldri fått ballen i forkant av det første målet, det var press- og ledningsfeil som gjorde at de fikk rulla ballen helt ut. Og Skrtel går ikke skikkelig opp i duellen, samtidig som Reina er vanvittig dårlig og nervøs i feltarbeidet. 2. målet er nok en gang en forsvarsfeil og keepertabbe. Store gutter som Carragher og Skrtel klarer ikke å hamle opp med Ronaldo som er forholdsvis liten? Da ber man om tap! Tredje målet er billig igjen, forsvaret står og sover.

Kjempeskuffa over Liverpool! Manchester var ikke tre mål bedre enn Liverpool, men det var enkeltspilleres skyld at det ble tap. Desverre.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 08, 21:43
I forhold til sjanser var nok dessverre United 3 mål bedre enn Liverpool i dag, med tanke på at dere var en mann mindre..
Og Gerrard kunne godt ha roet ned Mascherano uten beskjed fra dommer Bennet. Og det å løpe halve banen for å kjefte på Bennet etter Torres sitt gule kort, 
ja da ber du om det. 
Synd for kampens del! ble aldri så jevnt som det kunne og kanskje burde vært.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 mar 08, 21:47
Endret: 23 mar 08, 21:47

Tenkte spillmessig, egentlig. Sjansemessig var det en fortjent seier. Manchester eide spillet etter at Mascherano ble utvist, men hva skal Liverpool gjøre? Manchester var kloke, og trilla ballen på midtbanen. Liverpool kunne pressa høyt, men da hadde det blitt mye bakrom for Rooney osv. Men før utvisningen syns jeg så absolutt Liverpool henger godt med!

Halve banen? Det er bare piss. :) Hørte kommentatoren sa det, men faktum er at Mascherano kun var 10 meter fra situasjonen. Han har ikke en dritt der å gjøre, men at han løper halve banen er bare piss! Syns synd på Mascherano, tror han var fryktelig overtent før kampen. Situasjonen ble løst dårlig av absolutt alle parter, men han ba om det selv!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 08, 21:58
tja, han står da vel sånn ca på midten og etter hvert har han da jaga dommeren nesten helt bort til krittmerket. Anyways, tingen er at han løp og han var langt i fra nærmeste liverpool spiller som ,hvis situasjonen var så ille, burde reagert noe så kraftig. Du kan også se at han blir forsøkt holdt vekk av en liverpool spiller men gutten gikk jo bananas stakkar.

Liverpool hang tålelig bra med før utvisningen ja, selv om United var det førende laget, i hvert fall ut i omgangen. 



Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 mar 08, 22:05

Ja, fy faen.. Han mista fullstendig hodet, og det kunne ikke gjøres stort med det akkurat der og da. Men når jeg som betrakter sitter hjemme og ser på tv allerede når han får sitt første gule kort at han har en dårlig dag, da bør vel spillere og trener som kjenner ham godt også skjønne det?

Manchester var så vidt førende, men Liverpool hadde da noen sjanser de også! Men alt i alt, fortjent Manchesterseier. Man vinner ikke kamper i Premier League med så mange grove tabber!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 mar 08, 22:10

Er vel egentlig samme hvor langt han sto fra dommeren..Med gult kort allerede,så burde han ikke begynne å kjefte på dommeren..La heller kapteinen ta seg av snakking!!

Eller så var resultatet fult fortjent,kunne nesten ha vært 4-0 også.. Hadde det ikke vært for at Rooney ble hindret i det han skulle avslutte i 1 omg.

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 08, 23:27
ja, stussa for så vidt når du sier det på at han reagerte så voldsomt på det gule kortet han fikk..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 02 apr 08, 19:47
Noen som vet hvor man viser Arsenal-Liverpool i kveld i Fredrikstad?

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 apr 08, 20:11
Åjåjåj, i kveld er det julekvelden. Håper dette går veien!

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 02 apr 08, 20:42

Jepp, i dag kommer Liverpool til å gruse Arsenal på grensen til det skamløse.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 02 apr 08, 21:09
Endret: 02 apr 08, 21:11
Balle. Der ble det fa..meg mål til feil lag.. Hehe, ting retter seg fort innimellom.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 apr 08, 22:50
Greit utgangspunkt før returkampen.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 22 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f