Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy - for en idiot!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jan 08, 10:25

Bjørkøy var vel også vel veldig positiv da han kom..

Han har gått mere lei etter hvert og sånn som han driver nå, er han ikke verdig kapteinsbindet i klubben! Håper vi får solgt han før seriestart, men tviler på det og regner med at han starter serien som høyreback noe som er det beste for laget sånn som det ser ut nå!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jan 08, 12:37
Endret: 08 jan 08, 12:50
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Det er du som driver med juridisk syning uten å være jurist eller på noen annen måte back`e opp påstanden din med noen fakta. Lykke til i jakten med å finne noen som er dømt for å kalle en annen en idiot eller tilsvarende.

Hva om jeg finner en 4-5 stykker av dere og kaller dere idioter hele gjengen? Så kan dere gjøre et gruppesøksmål ut av det? Så kan vi se om det blir tatt ut tiltale eller om du bare prater tull?

Du har tydligvis (ikke) oversikt over hva jeg jobber med og hva jeg kan om f.eks arbeidsrett og hva som er akseptabel oppførsel........

Når det gjelder "å finne 4-5 stykker å kalle de for idioter så klarer du sikkert det. Dine kriterier for hva som er en idiot er jo ikke spesiellt høye.

Jeg brukte et eksempel fra arbeidslivet for å illustrere at ordet idiot nok ikke er så akseptabelt som noen vil ha det til.. Hvis du er leder med personal-ansvar (noen av oss er jo det vettu):  Prøv å skriv på et offentlig forum at en av dine ansatte er en idiot å se hva som skjer... .Om vedkommende velger å gå videre med saken  tror jeg du vil oppdage ganske fort at det blir mer ubehagelig for deg enn du regnet med.

Uansett så velger jeg å tro at de fleste i hylekoret etter Jonnas medie-stunt ikke mener han er en idiot utfra den "vanlige" oppfattelsen av ordets betydning. Nok sagt om dette.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f