Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy - for en idiot!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 05 jan 08, 20:21
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bob Page
Uansett er det mer i den artikkelen som folk reagerer på enn akuratt det med turnerningen.

Skyldes det at folk her inne nærmest MÅ ha en eller annen i troppen å slenge dritt om eller er det helt reelle ting å kritisere Bjørkøy for? Som sagt tidligere : Jeg synes Bjørkøy og Rami får ekstremt mye dritt fra folk her inne - på et ganske så syltynt grunnlag. Det virker som at det går sport i å tolke alt som enkelte spillere sier på verst mulig måte og at "den tiltalte" fortjener minst mulig forståelse.

Rekka av spillere som har blitt flådd her inne begynner å bli lang.

Jeg forstår virkelig at Bjørkøy reagerer på ALT han tar opp. Han er kaptein og klubben kjøper inn først to spillere til å ta "hans" posisjon sentralt. Deretter, etter at han har blitt plassert på kant, en rolle vi vet han ikke ønsker å spille i, kjøper klubben inn enda en spiller i "hans" posisjon. Det er da helt naturlig at han vil tolke det slik at han kanskje ikke akkurat er spesielt satset på...  Å si noe annet er piss.

Det jeg dog ikke liker er at han sier det til media.

Men igjen: Jeg tror ikke Bjørkøy har kontaktet media først, men at han har blitt spurt om ting og deretter svart - kanskje ikke på den lureste måten.



Ærlig talt. Er en spiller misfornøyd så tar han det internt med lederne. Har du noengang hørt Solskjær klage fordi United kjøpte inn den ene verdensstjerna etter den andre?? ALDRI...!! Det han gjentok gang etter gang, var at han måtte trene hardere enn noengang, samt at han ALLTID såg ting hos disse nye spilleren som han tok til seg og lærte av. Og hva skjedde? Han dunket ut den ene stjerna etter den andrenår han var frisk. Det er slik vi vil at spillerne skal opptrå, ikke som Bjørkøy å syte og klage ved hver en bidige anledning. Buhu han er bedre enn meg da blir jeg sur og vil til en annen klubb. Hva med å ta deg sjøl i nakken og gjøre en innsats?? Får jaggu håpe PÅl Andrè får beholde høyreback plassen. Selv om han måtte være noe dårligere enn Bjørkøy. Han har iallefall ALDRI klaget i media.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 05 jan 08, 20:27
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Først Vebjørn Hagen, så øyvind hoås, så rami shaaban, raymond kvisvik og nå bjørkøy.. hvem blir den neste? gashi eller wherman?

folk inne på dette forumet er FLINKE til ¨å slenge masse dritt om enkeltspillere.. hadde jeg vært mod her hadde jeg stengt forumet på dagen og latt det være stengt til folk slutta med drittslenginga..

støtter dere spillerne eller laget??



støtter ikke du laget?
Laget må komme foran alt annet, egne primadonnanykninger har ikke en klubb i tippeligaen bruk for..
Bjørkøy trenger ikke å suttre så vanvitiig mye, på et år har han jo blitt den sutrekoppen. er du proff fotballspiller må du regne med at du kan bli sotti på benken eller at du ikke får spille i den possisjonen du helst selv vil. Å spille på ``hardt`` underlag i en 20 minutters tid et par ganger er virkelig ikke noe å gå
 ut å sutre i media for. 



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jan 08, 21:11
Han støtter nok laget, men han mener vel kanskje at i dårlige tider, så kan det gå litt for hardt ut mot enkeltspillere.... husker hvordan det var her ifjor når Hoås hadde noen få kamper..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 08, 21:25
Et apro i forhold til John Anders, han spilte ikke noen av kampene i dag, hva skal vi tolke det til?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jan 08, 21:49
Opprinnelig postet av MadMax

Men denialsander, uten at jeg skal henge ut noen, er du enig i at Bjørkøy kunne holdt seg for god til å gå ut i media slik han har gjort i FB nå?

Jeg skrev jo "Det jeg dog ikke liker er at han sier det til media.", så ja - jeg synes han burde holdt seg for god til det...

Og Jambo, det å trekke frem Solskjær blir nesten urettferdig ovenfor hvem som helst. Solskjær er (var) et ekstremt sjeldent eksemplar av spiller som alltid, UTAD, lot klubbens beste komme foran seg selv.

Bob  Page, vet du noe om hvilken innsats Jonna har hatt på treningene? Siden du skriver "Det er da bare å brette opp armene og bevise for treneren om at det er han de bør satse på da."? Eller er det bare noe et forutinntatt og negativt syn på Bjørkøy som gjør at du nærmest konkluderer med at Jonna har valgt å sutre og ikke å "brette opp ermene og bevise"?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 jan 08, 01:53
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Først Vebjørn Hagen, så øyvind hoås, så rami shaaban, raymond kvisvik og nå bjørkøy.. hvem blir den neste? gashi eller wherman?

folk inne på dette forumet er FLINKE til ¨å slenge masse dritt om enkeltspillere.. hadde jeg vært mod her hadde jeg stengt forumet på dagen og latt det være stengt til folk slutta med drittslenginga..

støtter dere spillerne eller laget??

Du glemte Simen Brenne

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 06 jan 08, 07:50

Men da er vi egentlig enige  :).

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 jan 08, 09:11
Opprinnelig postet av denialsander

Bob  Page, vet du noe om hvilken innsats Jonna har hatt på treningene? Siden du skriver "Det er da bare å brette opp armene og bevise for treneren om at det er han de bør satse på da."? Eller er det bare noe et forutinntatt og negativt syn på Bjørkøy som gjør at du nærmest konkluderer med at Jonna har valgt å sutre og ikke å "brette opp ermene og bevise"?

Nei, jeg vet ikke noe om insatsen til Bjørkøy under trening, men det er jo bare det en fotballspiller kan (og bør) bruke for å overbevise treneren om det er han det bør satses på, ikke syte i media om det. Hva er det egentlig han håper på ? At treneren skal syns det er flaut at en spiller blir utkonkurert fra hans favorittposisjon og la han få spille ? Må vel være i hannes interesse også at laget blir forsterket best mulig.

 

Og bare så det er sagt, jeg har ingenting imot Bjørkøy generelt sett.

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jan 08, 09:51
Opprinnelig postet av Bob Page

ikke syte i media om det.

Hvor går grensa for å fortelle (sannheten) om en ting og det å syte? Bjørkøys utspill kan vel like gjerne sees på som en bekreftelse på et faktum som syting?

Hele poenget mitt er at enkelte her inne synes å være så forutinntatt og negative til Bjørkøy at ALT han sier vil måtte tolkes på verst mulig måte. 

Men, som sagt før: Jeg synes Jonna bør bli flinkere til å vurdere hva som skal fortelles til en journalist og hva som bør tas "på kammerset". Noen ganger kan det være greit å snakke åpent - andre ganger kan det være greit å holde klaffen utad.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 jan 08, 11:37
Det som er litt av saken med Bjørkøy og Kvisvik den siste tiden, er jo at dem mellom linjene stadig setter spm tegn ved Grønhagen. Jeg er virkelig glad for at dem fleste stiller seg bak Grønhagen avgjørelser, så at det aldri blir tvil om hvem som er sjefen på Fredrikstad Stadion. Hvis så skjer, da får vi problemer.......

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 jan 08, 14:42

I tillegg til å så tvil om Grønhagen er det også en annen ting som også "glimter" i bakgrunn.

Verken Kvisvik eller Bjørnøy klarer å takle sunn konkurranse om "sine" plasser på laget.

Møter man motstand, skylder vi på treneren eller den /de som har kjøpt inn spillere på "våre" plasser.

Mao bedriver de en "skitten" form for maktkamp ala KTE sine oppstøt  om "brønnpissere".

Ps Dersom "Jonna" var så forbanna lei av FFK og de som "motarbeider" han her, hvorfor valgte han ikke å gå til RBK. Neida "lommeboka" og griskheten styrte. Fair enough, men det valget bør også ha konskvenser for innstillingen til FFK. 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 08, 15:31

Her er en til som ikke er enig med Anders.

Czwartek: Viktigere å score flere mål
"FFK-veteran" Pål Andre Czwartek mener det er viktigere for FFK å score flere mål enn å slippe inn færre mål i sesongen som kommer.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jan 08, 15:51
Opprinnelig postet av dracula

Ps Dersom "Jonna" var så forbanna lei av FFK og de som "motarbeider" han her, hvorfor valgte han ikke å gå til RBK. Neida "lommeboka" og griskheten styrte. Fair enough, men det valget bør også ha konskvenser for innstillingen til FFK.  

Kanskje Jonna faktisk synes det sportslige opplegget til Rosenborg sugde elefanttiss? Kanskje han faktisk HAR en fighter-innstilling til å beholde plassen på FFK? Kanskje det faktum at han ikke engang brukte "ett sekund" på å vurdere tilbudet fra Rosenborg er et tegn som sier at han IKKE er så "forbanna lei av FFK" eller at han egentlig ikke føler han blir motarbeidet?

Det går an å se ting fra mer enn én side...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 jan 08, 15:57
helt sant at det finnes flere sider av en sak denialsander. mener dog at bjørkøy selv sa at overgangen til rbk strandet på lønns betingelsene. Han har i lengre tid ytret ønske og hintet til at han vil flytte på seg og kan jo ikke så være pært for at fredrikstad kjøper inn forsterkninger på midtbanen. en spiller på toppnivå skal heve seg ved konkurranse. kanskje en grunn til at det er så mange fotballnomader/(evt. et styggere ord) i fotball idag er at for få er villige til å ta opp kampen,men krever klubbskifte når det butter imot.

Uansett. Ønsket at han fortsetter i fredrikstad da han er en meget god spiller. er dog redd han prater seg bort fra FFK ,slik shaban også gjør. Hvem satser på spillere som ikke vil være der lenger??

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 jan 08, 16:56
Endret: 06 jan 08, 16:56

Hei Denialsander!

Joda, kanskje har Jonna en fighterinstilling og vil kjempe for å beholde plassen på FFK.

Kanskje også at det sportslige opplegget til RBK "stinket" eller hva f... en vil kalle det.

Likevel som Vlad påpeker, var det hans lønnsbetingelser som gjorde at overgangen til "Barteland" og KTE stranda. Så er blitt hevda  av bl.a RBK og ikke motsatt.

Dersom Bjørkøy også har den rette fighterinnstillinga for å beholde plassen på midtbanen, så iallefall ikke jeg mye til den etter at Gashi kom til FFK.  For meg (og trolig mange andre FFk supportere) virket det som Bjørkøy skrudde av både fighterinstikt og arbeidsvilje høstsesongen 2007.

Ser gjerne  Bjørkøy fast i FFK drakta 2008, men da som høyreback og med "fighterviljen" på plass.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 jan 08, 16:59

Noen her som har hørt han utale seg på denne måten, eller er det mon pressens vinkling????

Men skulle alle utalelser som kommer i pressen så burde nesten hele laget bli byttet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 jan 08, 17:15

Hei Anne.

Det var vel RBK sin uttalelse, og dementier er forsatt en legal handling.

Ellers påpeker jeg innstilling hans i høstsesongen. Synes den var slapp.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 jan 08, 17:26
Bjørkøy vil bort fra klubben og til bedre beite siden han i utg.pkt var klar for å dra til rosenborg. Blir vel en del brente broer og uttalelser av slikt og han opplever det sikkert  vanskelig å være i den klubben han vil bort fra. Han  understreker dog at han bare har gode minner fra fredrikstad.
ellers enig i dracul. om det ikke hadde vært lønnsbetingelser eller personlige betingelser som det heter på fotballspråket som strandet overgangen kunne han dementert dette i media

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 jan 08, 17:29
DEr kan jeg vere enig med dere ja, det var vel heller motsatt at agenten gikk ut og sa det var der det strandet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 06 jan 08, 18:10
Opprinnelig postet av Anne
DEr kan jeg vere enig med dere ja, det var vel heller motsatt at agenten gikk ut og sa det var der det strandet.

mulig det..og da stemmer det vel

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f