Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy - for en idiot!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jan 08, 16:44
Opprinnelig postet av MA

Hvem kommer til å få kapteins rollen om Bjørkøy forsvinner?


Patrik Gerrbrand.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jan 08, 16:46
Opprinnelig postet av MA

Hvem kommer til å få kapteins rollen om Bjørkøy forsvinner?

Totte!!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 05 jan 08, 16:53
Hvem er Totte???

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 jan 08, 16:57
Endret: 05 jan 08, 16:59
Totte er Patrick Gerrbrand. Han fikk navnet av barnehagetantene sine.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 17:12
Syns at hvis ikke de får solgt Bjørkøy i vinter bør de sette ham på 2. laget og la ham råtne der til kontrakta hans går ut. Makan til sytepave og primadonna. Tror landslagsdeltakelsen hans har gått han rett til hode...

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 05 jan 08, 17:14

Opprinnelig postet av Bob Page
Syns at hvis ikke de får solgt Bjørkøy i vinter bør de sette ham på 2. laget og la ham råtne der til kontrakta hans går ut. Makan til sytepave og primadonna. Tror landslagsdeltakelsen hans har gått han rett til hode...

Det ville være vannvittig dårlig håndtering av klubbens verdier. FFK har behov for å få mest mulig for Bjørkøy uansett om det blir nå eller om det blir i sommervinduet.

 

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 17:31

Hvis vi får solgt ham da. Er da ikke sikkert at andre klubber byr mer i lønn en det RBK gjorde.

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 jan 08, 18:07

Greit at det ikke var noen særlig gjennomtenkt uttalelse, men er ikke enkelte her inne litt vel kritiske til Bjørkøy? Hvis det er sånn som Bjørkøy uttaler, er det jo også lite gjennomtenkt av Anders Grönhagen. Dersom Bjørkøy har sagt at han ikke vil spille og klubben har sagt at det er greit, er det noe de må holde.

Selvfølgelig er det litt primadonnaaktig og ikke ville spille en liten turnering, men på en annen side er gymsalunderlaget veldig hardt. Spesielt for en stiv og støl fotballspiller.

Ikke lurt av Bjørkøy å ta det med avisen, men herregud så fort folk reagerer. Kan man ikke bare la noen litt mindre viktige ting passere uten å lage så mye oppstyr rundt det?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 18:14
Har klubben sagt det er greit da ? FFK er Bjørkøys arbeidsgiver. Da må han gjøre det arbeidsgiveren hans ber om. Uansett er det mer i den artikkelen som folk reagerer på enn akuratt det med turnerningen.

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jan 08, 18:17
Opprinnelig postet av MA

Hvem kommer til å få kapteins rollen om Bjørkøy forsvinner?

Om han forsvinner eller ikke. Bjørkøy blir ikke kaptein uansett.......


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 18:38
Vet du noe eller bare syns du det ?

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jan 08, 18:45

Opprinnelig postet av Bob Page
Uansett er det mer i den artikkelen som folk reagerer på enn akuratt det med turnerningen.

Skyldes det at folk her inne nærmest MÅ ha en eller annen i troppen å slenge dritt om eller er det helt reelle ting å kritisere Bjørkøy for? Som sagt tidligere : Jeg synes Bjørkøy og Rami får ekstremt mye dritt fra folk her inne - på et ganske så syltynt grunnlag. Det virker som at det går sport i å tolke alt som enkelte spillere sier på verst mulig måte og at "den tiltalte" fortjener minst mulig forståelse.

Rekka av spillere som har blitt flådd her inne begynner å bli lang.

Jeg forstår virkelig at Bjørkøy reagerer på ALT han tar opp. Han er kaptein og klubben kjøper inn først to spillere til å ta "hans" posisjon sentralt. Deretter, etter at han har blitt plassert på kant, en rolle vi vet han ikke ønsker å spille i, kjøper klubben inn enda en spiller i "hans" posisjon. Det er da helt naturlig at han vil tolke det slik at han kanskje ikke akkurat er spesielt satset på...  Å si noe annet er piss.

Det jeg dog ikke liker er at han sier det til media.

Men igjen: Jeg tror ikke Bjørkøy har kontaktet media først, men at han har blitt spurt om ting og deretter svart - kanskje ikke på den lureste måten.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 jan 08, 18:58

Helt enig med denialsander. Dere som kritiserer Bjørkøy for hver minste ting han gjør, mister troverdighet når dere skal uttale dere om personen i en annen sammenheng.

At han uttaler en form for misnøye over at spillere er kjøpt inn på plassen hans er naturlig. Han er en såpass god spiller at er med i landslagsdiskusjonen, men han får ikke plass hvis han sitter på benken. Rollen som høyrekant har han gjort bra til tider, men når FFK henter inn Barsom skjønner jeg at han blir oppgitt. Nå er jo Barsom tiltenkt en venstrekantrolle, men han kan spille på høyrekanten også.

Selvfølgelig kunne ting vært løst på andre måter, og det tror jeg Bjørkøy skjønner selv også. Men etter artikkelen i FB for noen dager siden hvor han uttalte at han kun skulle se kampene i Hamburg, skjønner jeg at han ble spurt av FB om spørsmålet. Jeg lurte selv på det samme. Og hva skal han da svare? Ingen kommentar, fordi han er en spiller uten klubbfølelse som faktisk tør å påpeke ting han ikke er 100% fornøyd med?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 05 jan 08, 19:04
Endret: 05 jan 08, 19:05

Først Vebjørn Hagen, så øyvind hoås, så rami shaaban, raymond kvisvik og nå bjørkøy.. hvem blir den neste? gashi eller wherman?

folk inne på dette forumet er FLINKE til ¨å slenge masse dritt om enkeltspillere.. hadde jeg vært mod her hadde jeg stengt forumet på dagen og latt det være stengt til folk slutta med drittslenginga..

støtter dere spillerne eller laget??


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jan 08, 19:08
Rett nok tar folk kanskje litt vel av her, men at lagets kaptein skal komme med slikt i avisa hører ikke noe sted hjemme! Greit at han sikkert ikke løp til fb for å lire av seg dette, men det må da være lov for selv en fotballspiller å tenke seg LITT mer om før man sier noe til media?

Akkurat som at det er lov for enkelte debattanter her inne å puste godt ut og telle til ti (eller kanskje heller 100) før de skriver ... ;-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 05 jan 08, 19:09

Opprinnelig postet av bjervell
Rett nok tar folk kanskje litt vel av her, men at lagets kaptein skal komme med slikt i avisa hører ikke noe sted hjemme! Greit at han sikkert ikke løp til fb for å lire av seg dette, men det må da være lov for selv en fotballspiller å tenke seg LITT mer om før man sier noe til media?

Akkurat som at det er lov for enkelte debattanter her inne å puste godt ut og telle til ti (eller kanskje heller 100) før de skriver ... ;-)

Klart han kanskje skulle tenkt seg litt om... Men FB har blitt som VG og dagbladet, de vrir og vender på allting, greit Jonna skulle kanskje tatt dette opp med AG først, før han gikk til media, men han har nok ikke akkurat løpt til FB og sagt det og det og det..

Tror nok FB vil lage storm i vannglasset her som vanlig men..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jan 08, 19:21

Opprinnelig postet av Bob Page
Vet du noe eller bare syns du det ?

1+1 er fortsatt 2......


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 19:53
Endret: 05 jan 08, 20:00
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg forstår virkelig at Bjørkøy reagerer på ALT han tar opp. Han er kaptein og klubben kjøper inn først to spillere til å ta "hans" posisjon sentralt. Deretter, etter at han har blitt plassert på kant, en rolle vi vet han ikke ønsker å spille i, kjøper klubben inn enda en spiller i "hans" posisjon. Det er da helt naturlig at han vil tolke det slik at han kanskje ikke akkurat er spesielt satset på...  Å si noe annet er piss.

 

Det er da bare å brette opp armene og bevise for treneren om at det er han de bør satse på da. På meg virker det som han er redd for konkuranse. Virker som om noen spillere ikke helt har taklet overgangen fra Eggen hvor de nærmest hadde fritt spillerom til Grønnhagen som krever orden i rekkene. Syns også det er bra at det er ingen som har klippekort på laget lenger slik det var med enkelte under Eggen.

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jan 08, 19:53
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Bob Page
Vet du noe eller bare syns du det ?

1+1 er fortsatt 2......

Dvs ja takk begge deler ?

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 05 jan 08, 19:54

Kan forstå at Bjørkøy er misfornøyd og/eller føler seg urettferdig behandla, det må han få lov til.

Men denialsander, uten at jeg skal henge ut noen, er du enig i at Bjørkøy kunne holdt seg for god til å gå ut i media slik han har gjort i FB nå?

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f