Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 23 19

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 mar 08, 13:55
Opprinnelig postet av scheien

virker som om det er to duellsterke spillere også. ser ut som om de tenker litt på at vi har vært litt dårlige på cornere.

syns dette ser bra ut. men det kan virke for meg som om raymond forsvinner til sommeren. hvis bobbie er så god som vi trur å skal spille på høyre midt. så har vi barsom på venstre. da finner jeg ikke plass til kvisvik. så da blir det mere sutring fra den kanten regner jeg med.

Det blir ikke så lett å danke ut Raymond om han holder seg frisk og rask.....Kan jo hende han forsvinner, men det ville være synd...


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 18 mar 08, 14:21
Jeg vil beholde Kvisvik. Og jeg tror det skal mye til for å banke han ut. Kan ikke se hvorfor vi skal hente begge spillerne nå, mener det holder med en av de. Kvisvik har vist at han vil kjempe for å spille og håper han får det.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 mar 08, 15:13

Opprinnelig postet av Dokka
Jeg vil beholde Kvisvik. Og jeg tror det skal mye til for å banke han ut. Kan ikke se hvorfor vi skal hente begge spillerne nå, mener det holder med en av de. Kvisvik har vist at han vil kjempe for å spille og håper han får det.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mar 08, 16:08
Grunnen er vel at det er greit å ha oppbacking på flere plasser....

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 08, 14:58
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 mar 08, 15:04

Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?

36 år gammel... Kontrakt ut året max


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 08, 15:11
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?

36 år gammel... Kontrakt ut året max

Teddy Sheringham la opp nettopp, 41 år gammel.

Tror han spilte i Cardiff den siste tiden.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 19 mar 08, 15:27
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?

36 år gammel... Kontrakt ut året max

Teddy Sheringham la opp nettopp, 41 år gammel.

Tror han spilte i Cardiff den siste tiden.



Colchester United spilte han får den siste sesongen

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 mar 08, 15:57
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?

36 år gammel... Kontrakt ut året max

Teddy Sheringham la opp nettopp, 41 år gammel.

Tror han spilte i Cardiff den siste tiden.

Med all respekt for Rushfeldt, men i klasse med Sheringham har han aldri vært. Dessuten er det sikkert mulig å finne mange spillere som har spilt fotball til de er 40 uten at det bør gjøre dem interessante for FFK.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 mar 08, 02:19
Jeg må faktisk si at jeg er fornøyd med stallen slik den er nå, og ser på enhver forsterkning utover denne som en bonus.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 mar 08, 12:33
Odense bekrefter Ophaug-forhandlinger

- Der er en forhandling i gang med nordmændene, men der sker nok ikke noget før tidligst om et par dage, selv om man ikke kan udelukke noget.

Jeg har en sterk magefølelse på at dette vil gå i orden. Men det hadde jo vært en fordel å få han kampklar til generalprøven mot Moss.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 20 mar 08, 12:48
Dette virker svært positivt! Det beste hadde jo vært å få en avklaring så fort som mulig så han evt kan få en match mot Moss før det braker løs mot Brann. Siden det ikke ble no overgang for Bobbie så håper jeg Ophaug kommer!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 mar 08, 13:26
Jeg ser at de skriver at det norske overgangsvinduet stenger 31 Mars. Stemmer dette? Mener og huske at det var 30 April i fjor?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 mar 08, 13:28
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg ser at de skriver at det norske overgangsvinduet stenger 31 Mars. Stemmer dette? Mener og huske at det var 30 April i fjor?

Det er 31. mars og var det i fjor også.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mar 08, 13:49
Jeg ser mange er positiv til Ophaug. Jeg synes FFK er rimelig desperate rett før sesongstart. Hvis denne signeringen går i orden så vil jeg betrakte den på samme nivå som Prytz. Dette lukter desperasjon lang vei. De må ha inn en som kan bekle bak/stopper og tar til takke med det som er det beste rett før sesongstart. Hvis det hadde vært opp til meg ville jeg prøvd ut det vi har og heller venta til sommeren med å hente inn back/stopper. Da dukker det mest sannsynlig opp noe bedre noe.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 mar 08, 13:58
Endret: 20 mar 08, 13:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ser mange er positiv til Ophaug. Jeg synes FFK er rimelig desperate rett før sesongstart. Hvis denne signeringen går i orden så vil jeg betrakte den på samme nivå som Prytz. Dette lukter desperasjon lang vei. De må ha inn en som kan bekle bak/stopper og tar til takke med det som er det beste rett før sesongstart. Hvis det hadde vært opp til meg ville jeg prøvd ut det vi har og heller venta til sommeren med å hente inn back/stopper. Da dukker det mest sannsynlig opp noe bedre noe.

Du sammenligner Prytz som spilte for et svakt Örgryte i Superettan og bunnen av Allsvenskan, med Jan Tore Ophaug som har 100 kamper for Odense (en toppklubb i SAS-ligaen som de fleste mener holder høyere nivå enn Allsvenskan og som er kjent for å ha ligaens beste forsvar)? Ophaug er også svært populær i Odense, både fordi han er en solid spiller som presterer på jevnt bra nivå og fordi han er en ledertype. Han er ganske sikkert bedre enn Czwartek på høyreback og vil bli vår tredje beste midtstopper. Han er norsk, har masse erfaring uten å være for gammel og vil fungere som en rollemodell for de mange unge spillerne i stallen.

Dette lukter ikke desperasjon. Ophaug er jo en spiller FFK har vært interessert i lenge. Vi er tynt besatt i forsvar og har et udiskutabelt behov for en forsterkning. Ophaug med sin rutine, lederegenskaper og defensive trygghet vil være et godt kjøp nå. Jeg kan ikke se at det finnes noen bedre norske alternativer i hvert fall.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mar 08, 14:14

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ser mange er positiv til Ophaug. Jeg synes FFK er rimelig desperate rett før sesongstart. Hvis denne signeringen går i orden så vil jeg betrakte den på samme nivå som Prytz. Dette lukter desperasjon lang vei. De må ha inn en som kan bekle bak/stopper og tar til takke med det som er det beste rett før sesongstart. Hvis det hadde vært opp til meg ville jeg prøvd ut det vi har og heller venta til sommeren med å hente inn back/stopper. Da dukker det mest sannsynlig opp noe bedre noe.

Du sammenligner Prytz som spilte for et svakt Örgryte i Superettan og bunnen av Allsvenskan, med Jan Tore Ophaug som har 100 kamper for Odense (en toppklubb i SAS-ligaen som de fleste mener holder høyere nivå enn Allsvenskan og som er kjent for å ha ligaens beste forsvar)? Ophaug er også svært populær i Odense, både fordi han er en solid spiller som presterer på jevnt bra nivå og fordi han er en ledertype. Han er ganske sikkert bedre enn Czwartek på høyreback og vil bli vår tredje beste midtstopper. Han er norsk, har masse erfaring uten å være for gammel og vil fungere som en rollemodell for de mange unge spillerne i stallen.

Dette lukter ikke desperasjon. Ophaug er jo en spiller FFK har vært interessert i lenge. Vi er tynt besatt i forsvar og har et udiskutabelt behov for en forsterkning. Ophaug med sin rutine, lederegenskaper og defensive trygghet vil være et godt kjøp nå. Jeg kan ikke se at det finnes noen bedre norske alternativer i hvert fall.

Jeg mener nå ikke samme nivå på de 2 spillerne, der ordla jeg meg feil. Men at det blir desperathenting av spillere i siste liten. Hvis FFK hadde vært veldig interessert å hadde de vel henta inn Ophaug lenge før sesongstart ?? At Ophaug er bedre enn PAC ?? Jeg er nok ikke så sikker på det. PAC har for vane å heve seg når det kommer inn spillere på hans plass, og det forundrer meg ikke om han greier å holde Ophaug unna h.backplassen heller.

At vi er tynt besatt bak i der er ikke å legge skjul på, det er jeg enig med deg i. Men må vi ta til takke med det første som kommer for det ??


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 mar 08, 14:18
Første som kommer? Tror du ikke FFK har vurdert spilleren, sett på kvalitet opp mot kostnader og kommet fram til at denne løsningen vil dem gå for.........

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 20 mar 08, 14:23
Ophaug er bedre enn PAC. Ophaug har jo vært i ffk sitt søkelys ganske lenge, skjønner ikke helt hvordan man kan kalle dette desperathenting? For hvis det skulle vært sånn at det ikke blir hentet noen ny høyreback så holder PAC et brukbart tippeliganivå.. Hvorfor skulle ffk være så desperate? Ville ikke vært no krise! Men det vil styrke forsvarsrekka til ffk hvis Ophaug blir klar.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 mar 08, 14:38

Ophaug er ikke en signering som får meg til å løpe rundt i stua med FFK-flagg. Men han styrker forsvaret våres, tror jeg.

-Jeg tror han er bedre enn PAC på høyreback. Bl. a. pga en mindre tabbekvote. Han er en bedre hodespiller enn PAC. En bedre duellspiller.

-Jeg tror også han er en bedre midtstopper enn Shabani og Martinsen.

-Jeg tror han er en spiller som er et lite hakk bedre enn Sjøberg også.

Konklusjon: -Førsteelveren blir noe forsterket. (ikke sikkert) -Troppen blir godt forsterket.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 23 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f