Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 23 16

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 mar 08, 10:23

Synes det var dumt at de kvittet seg med Multe. Han var en allround spiller som hadde topp innsats og vilje, og som slettes ikke gjorde seg bort som høyre-back. Han var anvendelig på flere plasser.

Men skal bli spennende å se hvem de trekker opp av hatten denne gang. Håper iallefall at det er en forsterkning som går rett inn på laget.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 mar 08, 10:30
Opprinnelig postet av aavdst

Synes det var dumt at de kvittet seg med Multe.

På en dårlig dag holdt Multe alt for lavt nivå til å kunne være med videre og gjøre FFK til et topplag. Synes det var riktig å ikke satse videre på han.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 mar 08, 10:31
–Alt jeg kan fortelle er at han er en spiller som er kampklar og som kan gå rett inn på laget, røper Per Morten Haugen.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 12 mar 08, 10:41

Multe er og kommer til å bli et savn. Det var til stor glede når jeg leste at ffk skulle rydde unna det som bare var der for å være stallfyll, men det var til stor overraskelse og fortvilelse at de ikke hadde med Multe videre. Han er en fotballspiller midt på 3, men han har enorm arbeidskapasitet og vilje,,. I tillegg kan han spille på forskjellige posisjoner. Menmen, det får ikke jeg gjort no med.

Tilbake til det overgangen som er igang nå så håper jeg det vil være en spiller som går rett inn i laget og kan være en forsterkning. Synes ffk har gjort mange gode kjøp det siste året, så jeg har tro på at dette skal bli bra denne gangen også=)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 mar 08, 13:56

Hmm, lurer på hvem denne spilleren kan være? Noen som har noe "inside-information" eller noe? Skal jeg være ærlig tror jeg det er Jan Tore Ophaug det er snakk om.

Isåfall vil det være et bra kjøp. Da får vi en reservemidtstopper og et klart førstevalg på høyrebacken. Med Ophaug vil vi ha bra konkurranse på alle plasser, kanskje med unntak av på venstrebacken. Det lover godt!

Og er dette kjøpet et godt kjøp, enten det er Ophaug eller en annen god spiller, må vi nok en gang si oss meget fornøyde med åssen FFK har brukt overgangsvinduet. Sammen med Viking mener jeg FFK har kjøpt kvalitetsspillere som også passer godt inn i laget. Vålerenga har forsterket godt, men jeg tror ikke det blir noen suksess for Oslo-laget denne sesongen.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 12 mar 08, 14:16

Mest sannsynlig er nok Jan Tore Ophaug en av de to det er snakk om, men det hadde ikke vært galt om de dro Espen Ruud opp av hatten heller...

 

Det som derimot slo meg mest ved saken i demokraten, er at de ennå ikke har ordnet med arbeidstillatelsen for Fofana, Wallace og Kouadio...

"Vi har egentlig ikke startet på denne saken ennå, medgir FFKs sportslige administrative ledere, Per Morten Haugen"


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 12 mar 08, 14:34

Trodde det var iorden jeg. Det er vel sånne viktige saker man gjør/søker om med engang? Får håpe det går i orden hvertfall, ellers så trenger vi plutserlig en venstreback igjen.. Men Per Morten Haugen har vel kontroll

"Grunne til hans optimistiske vurdering er at kravene nå er lempet på. Nå er det blitt større aksept for at unge spillere som kommer fra land utenfor EØS i endel tilfelle trenger mer enn en sesong på «akklimatisering» i forhold til vår kultur. "


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 mar 08, 15:43

Ruud var den andre tanken som slo meg, etter Ophaug. Ruud på plass ville vært en gigantsignering! Men desverre tror jeg nok ikke det er ham det er snakk om, han er ettertraktet av veldig mange lag!

På en annen side, kanskje han har fått øynene opp for FFKs storsatsing, og vil hit? Husker ikke detaljene, men mener vel at det var noe sånt som at Odd ikke vil slippe ham..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 12 mar 08, 15:48
Opprinnelig postet av Lemmy

Husker ikke detaljene, men mener vel at det var noe sånt som at Odd ikke vil slippe ham..



Det stemmer. I tillegg har han uttalt at Viking er den eneste norske klubben han vil gå til.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 12 mar 08, 15:55
Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av Lemmy

Husker ikke detaljene, men mener vel at det var noe sånt som at Odd ikke vil slippe ham..



Det stemmer. I tillegg har han uttalt at Viking er den eneste norske klubben han vil gå til.

men mye kan løses med penger

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 mar 08, 17:02
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Lex

Men anng. Pål Andrè så er han den eneste høyre back vi har. Vi har ingen ingen backup etter at Jonna dro, dessverre.

FFK tar grep med tanke på det nå.

http://www.f-b.no/article/20080312/FFK/749991096/1009/AKTUELT

 

Er det flere enn meg som får blank artikkel på F-B?

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 mar 08, 17:35
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Lex

Men anng. Pål Andrè så er han den eneste høyre back vi har. Vi har ingen ingen backup etter at Jonna dro, dessverre.

FFK tar grep med tanke på det nå.

http://www.f-b.no/article/20080312/FFK/749991096/1009/AKTUELT

 

Er det flere enn meg som får blank artikkel på F-B?

Scroll lenger ned.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 mar 08, 18:01
Jan Tore Ophaug til Fredrikstad?

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 mar 08, 18:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Scout
Er det flere enn meg som får blank artikkel på F-B?

Scroll lenger ned.

Takker Rune! Trodde det var noe gæærnt her  Da får jeg si som alle andre: Virker positivt og spennende dette!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 mar 08, 18:29
Hva slags type spiller er Ophaug? Rask, teknisk, hodesterk, pasningssterk?

Noen som vil si noen ord? :)

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 08, 18:32

[quote=Holters]Jan Tore Ophaug til Fredrikstad?

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php[/quote]

Ikke noen bombe dette. Ettersom FFK trenger en høyreback/midtstopper.

Jeg har vært kritisk mot Ophaug til FFK. Men jeg må si det er sterkt av Ophaug at han har fått 99 kamper for OB (Et av de beste lagene i Danmark).

Husker han godt fra noen dårlige kamper på høyreback i Brann, men husker også han spilte godt som midtstopper i Moss.

En meget rutinert og allround forsvarsspiller som FFK trenger.

Kanskje dette er et lurt kjøp av FFK?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 08, 18:37
Han er i hvert fall svært populær i Odense. Dette er klubben som kanskje har hatt det beste forsvaret i dansk fotball...

At han er 30 år (snart 31) synes jeg heller ikke gjør noe. Vi har en ung stall som trenger flere rutinerte rollemodeller. Ophaug er en slik type. Som forsvarsspiller bør han også ha minst 2-3 gode sesonger igjen hvis han holder seg skadefri.

Tror det kan være en fornuftig signering, ikke minst fordi han kan gjøre en god jobb både i midtforsvaret og på høyreback. At han er norsk er jo også positivt.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 mar 08, 18:41
Jaaaan Tore, han er vis og snu - Jaaan Tore, han er den hvide Cafu!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 mar 08, 19:06
Tyder jo hvertfall på at han er en populær mann når tall som 20 og 50 mill. kommer opp. :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 mar 08, 19:23

Føler at Jan Tore O, er ett godt valg av FFK i dagens situasjon.

Rutinert høyreback, med erfaring fra såvel norsk som dansk topp liga.

At han i tillegg kan brukes som midtstopper er også ett pluss.

Sitter med nå en god følelse at det er ett positivt team som finner forsterkninger for FFK.

Ps, jeg var skeptisk en stund, hadde trolig ikke nok is i magan.

Mao Skepsis snudd til positive og hyggelige tanker.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 23 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f