Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Holm (26) til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 13 nov 07, 18:12
Endret: 13 nov 07, 18:14
Etter det ffksupporter.net erfarer skal FFK være interesserte i Vålerengaspillerens tjenester: – Jeg synes Thomas Holm er en spennende, bra spiller for oss, kommenterer Per Morten Haugen til ffksupporter.net.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1329

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 nov 07, 18:15
Brrrrrrrrroah! Thomas Holm, for en klovn. Han er i hvert fall flink til å rappe.

Men hva skal vi med ham? Han er jo veldig lik Gashi (og Christian Berg for den saks skyld). Og var han ikke aktuell for en overgang til Molde?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 13 nov 07, 18:18
Kunne jo funnet et bilde av Thomas Holm da og ikke Kjetil Wæhler

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 13 nov 07, 18:21
Opprinnelig postet av Per Egil
Og var han ikke aktuell for en overgang til Molde?


– Vi er langt unna noen kontraktsforhandlinger ennå. Men går jeg til Molde er det fordi jeg har troen på at vi kan oppnå noe. Jeg har høge ambisjoner, avslutter VIF-spilleren før han går om bord i flyet tilbake til Oslo.

www.rbnett.no/article/20071109/SPORT02/711090012/1014

Vil påstå at Thomas Holm er en typisk midtbanesliter, men ingen publikumsspiller. Spiller ofte på det jevne; Godt, men ikke strålende. I stedet gjør han en "usynlig jobb" uten å briljere, og er en slik type spiller som trenerne elsker. Personlig synes jeg han er noe undervurdert, men heller ikke en skikkelig storfisk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 13 nov 07, 18:27
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kunne jo funnet et bilde av Thomas Holm da og ikke Kjetil Wæhler

Den faller faktisk på Costanza - det var han som fant bildet mens jeg skrev artikkelen.

Bildet du linket til tror jeg ikke vi kan bruke, dessverre. I alle fall ikke uten å spørre om tillatelse først, da linken var til TV 2, og de betaler nok for bildene sine fra profesjonelle byråer, som tjener til livets opphold på den måten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 07, 18:33
Endret: 13 nov 07, 18:36
ja er dette noe for oss da...

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 nov 07, 18:39

Jeg har alltid ment at han ikke er god nok for Vif. Kjedelig spillertype etter min mening, men jeg må nok gi Holters rett i at han gjør mye bra "usynlig" grovarbeid som han ikke krediteres i stor nok grad for.

++  Sikkert en fin mann til å varme innbytterstolene. En skikkelig kriger i bakhånda

++  Han er relativt ung

 

--  Dette er en spiller nesten ribbet for teknikk, og om klubben har noen ambisjoner over hodet så kan ikke FFK spille med denne mannen der de andre har Alanzinho, Grindheim, Lars-Iver, Tettey, Ciljan, Brenne, Gaarde, Hoseth + mange mange andre. Det holder bare ikke. Jeg er vanligvis ikke så krass i beskrivelsen av andre spilleres ferdigheter, men jeg blir skikkelig skuffet om vi kjøper inn en spiller som så opplagt ikke kan gå inn og ta en fast plass.

 

P.S. Med forbehold: Mange vil nok si at Whermann ikke har innfridd i stor nok grad og at han har en litt høy feilprosent. Om Holm sees som et alternativ fremfor Whermann så kan det forsvares såvidt.. Selv håper jeg Whermann få fornyet tillitt.  


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 13 nov 07, 18:41

Det som er det positive i det hele,er at FFK ønsker å styrke en posisjon på banen og plukker ut flere aktuelle spillere.. Istedenfor å satse kun på en spiller og gamble på at han kommer.. Der vil jeg påstå at FFK har gjort en bommert før!

Så det skal bli spennende å se hvilken spiller de prøver å satse på..  T.Holm,D,Johansson eller Mikael Lustig!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 nov 07, 18:42
Kan han erstatte Bjørkøy? Jeg spør deg jeg Keiko for du har aldri de lange svarene og så er du stand by på nett.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 nov 07, 18:46
Uff, synes all media og supportersider ødelegger all spenning ved å skrive om absolutt alle spillere som FFK er på kikk etter. Mye mer artig å få en positiv overraskelse ved å lese at mister x er klar for FFK. Dessuten er det dritkjipt å lese at en spiller som så og i er klar for klubben (ifølge media) har signert for en annen klubb (f.eks Stefanutto).

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 nov 07, 19:00
Endret: 13 nov 07, 19:00
Hmm, jeg er neimen ikke sikker på hva jeg tenker om dette. Det begynner vel å bli noen år siden han spilte back? I tillegg har han vært skadet i noen måneder.

Men, kanskje han savner Ardian. De to løp VIF til gull i 2005. Han må gjerne komme hit og gjøre det samme.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 nov 07, 19:07

Må si jeg stiller meg tvilende til dette. Syns Holm er en god midtbanespiller, det skal han ha. At han er god nok for FFK derimot, det er jeg som sagt sterkt tvilende til.

Og jeg tror ikke han vil gjøre noen særlig god figur på høyreback. Han har spilt der før, ok. Lasse Staw har spilt midtstopper før, vi bruker ikke han som erstatter for Piiroja. Pål Andrè har spilt spiss før, men det skal en del til før vi setter ham der. Holm har løpskapasiteten og viljen, og som back trenger du ingen eminemt teknikk. Er derimot redd for posisjoneringen hans, og om han har rett spillestil til å være sideback. Sideback er kanskje den vanskeligste posisjonen å spille i forhold til koordinering med medspillere, plassering osv.

Syns heller FFK skal prøve å få tak i Lustig eller denne andre svensken. Men får vi Holm, får vi en spiller med rette holdninger, og en spiller som kan vise vei i "krigen". Får vi broren med på kjøpet, er jeg meget fornøyd.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 nov 07, 19:16
Hmm... nå er det mye spekulasjoner her ja :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 nov 07, 19:36
Holm er da en god forsterkning det, han var fast på laget under Rekdal og er en hardtarbeidene spiller. Han har spillt fotball i Herenveen som junior og har åpenbart ett talent. Han kan og spille back.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 nov 07, 19:57

Synes ikke han er rette 3.mann på midten.

Forstår at VIF ikke trenger han lengere.

FFK bør ha større ambisjoner enn å kjøpe spillere som ikke får spilletid i andre TL klubber.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 nov 07, 23:48

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 nov 07, 07:16

Han var innom landslaget for 2-3 sesonger siden så potensialet er der og i en alder av 26 år har han trolig de 4-5 beste årene foran seg. Og han har tatt gull, sølv og bronsje i Eliteserien de siste 4 sesongene.

Christian Berg ut og Thomas Holm inn = forsterket FFK og det er slik vi vil ha det! 

Ser han ikke som en erstatter for Bjørkøy men for Berg med andre ord. Forsvinner Bjørkøy kommer det nok eventuelt en solid høyre kant i tillegg til Holm!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 nov 07, 10:08

Tipper han ikke er den første som forvinner derfra...tror ikke modellen VIF har valgt nå er så bra, med MA i spissen som spillende trener.

Men vi får heller sitte her på ræ..nettet å gotte oss hvis det (forhåpentlig vis) går til helvete.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 nov 07, 10:16
Holm er en glimrende grovarbeider å få inn. Kan spille på flere plasser og gir altid alt.. Men vil ha inn en som er bedre til å spille rein høyreback..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 nov 07, 10:18
Jeg tror også at det går på ræva med VIF. Kan tenke meg at det blir rene FRP tilstander der med MA som en Carl I Hagen. Tror det blir vanskelig å få trenere med ambisjoner og kvalitet under Martin. Men det har jo starta bra da med Lars I Strand, så vi får bare vente og se.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340