Husk meg
Brukernavn
Passord

Welton vraket?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 nov 03, 20:59
Ryktene vil ha det til Welton Melo ikke er tilbudt ny kontrakt, en eller to spillere til skal ut av stallen

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 15 nov 03, 23:59
ser alle helheten med melo så holder han ikke mål

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 nov 03, 00:24
Melo har bare blitt bedre og bedre, synd han fikk det lille skadeavbrekket mot slutten av sesongen, før det var han virkelig god... Trist om ikke han får være med videre...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 nov 03, 00:26
Her blir det vel også delvis bekreftet... Er vel lite sannsynlig at han kommer tilbake da..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 nov 03, 00:47
synes ffk-ledelsen gjør veldig mye rart for tida.. først watson og nå melo.. de to beste teknikerne våre.. dårlige signaler...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 16 nov 03, 01:02
Endret: 16 nov 03, 01:04
Ja da skal de vel frigjøre litt kapital for å kjøpe Brenne

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 nov 03, 01:23
Jeg er skuffet over at Melo forsvinner...man bør hente inn en rimelig god forsterkning for å erstatte ham. Får bare håpe ledelsen i FFK vet hva de driver med når de kaster såpass gode spillere på dør.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 nov 03, 02:28
Uenig dersom Melo forsvinner, men det kan jo være årsaker oss på utsiden ikke kjenner til. Men sportslig sett mener jeg det er feil. FFK trenger en spiller som Melo, og jeg tror han ville kunnet bli meget god i Tippeligaen. Nå hadde han også fått ett år på seg i Norge til å bli ordentlig akklimatisert. Synd. Veldig synd. Nå trenger vi hvertfall Enerly pluss en ny spiss med hurtighet.

To av mine favoritter ser ut til å ha forsvunnet: Watson og Melo. Hvem blir nestemann?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 16 nov 03, 03:15
Jeg digga også Melo, men synes slett ikke det er noen tragedie at han forsvinner...Joda, han var god i noen kamper, men ærlig talt: Hans teknikk var ikke så god som noen vil ha det til. Se bare forrige kamp han spilte; han kom fri flere ganger ute på kanten, men klarte aldri å drible seg gjennom.

Synes FFK-ledelsen bare har gjort riktige ting foreløpig.
Så gjenstår det bare å se da, Costanza, hvem som fikk rett: Jeg og Eggen eller du og AJG;)
:ffk:

(Så får dere tilgi dårlig språk og stavefeil. Sent hjem fra by`n i dag ja...)

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 nov 03, 04:39
Opprinnelig postet av patriot44
Her blir det vel også delvis bekreftet... Er vel lite sannsynlig at han kommer tilbake da..

Han har _ikke_ dratt hjem, jeg så han i Østfoldhallen med kone og unge i stad (lørdag)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 16 nov 03, 11:25
Enig med Costanza her, det kan være utenomsportslige vurderinger som ligger til grunn for at Melo forsvinner. Kanskje han rett og slett ikke har funnet seg til rete. Det er liten tvil om at spilleren er god nok for norsk tippeliga.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 nov 03, 13:53
Slik jeg tolker Harry Hansen når han sier "– Men det er ikke til å legge skjul på at vi jobber med andre alternativer. Når vi ser hva det ender med så vil vi vurdere om det er plass for Melo i stallen, sier Hansen.
", virker det som om han mener Melo ikke er god nok og de jobber med å finne bedre spisser. Da må jeg stille spørsmålet: Er f.eks. Simen Brenne bedre enn Melo?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 nov 03, 14:09
Jeg tror ikke man finner spillere i Norge som er bedre på det Melo er god på, når han presterer på sitt beste. Han er uortodoks med et fantastisk rykk med ballen i beina, han kunne spille i flere posisjoner, og han viste i USA at han kan score mål. Jeg satt hvertfall med følelsen av at han ville prestert mye bedre i Tippeligaen også. Da hadde han fått ett år på nakken i Norge samtidig som Tippeligaen ikke er fullt så fysisk som 1. div.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 16 nov 03, 14:12
Man må trives i en klubb for å lykkes på banen. Det er ikke sikkert Melo syns regn, snø og sludd er helt hans greie. Når det gjelder Watson så hadde også jeg stor sans for ham som spiller. Han har stort potensial, men vil antakelig utvikle seg bedre i en klubb hvor han får mer spilletid enn det han ville ha fått med FFK i eliten.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 16 nov 03, 15:09
Er helt enig i det du sier Costanza, Melo hadde sannsynligvis blitt enda bedre i tippeligaen, ettersom han da ville vært aklimmatisert i tillegg til at 1.divisjon er norges mest fysiske divisjon... Syns han ikke får være med, håper ikke Brenne er mannen som skal erstatte Melo. Har mine tvil om Simen, men han får vel få en sjanse eller to... (noe Melo også fikk ;) )

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 nov 03, 21:25
Melo kunne nok hevda seg i tippeligaen også, hans hurtighet/rykk utgjør en spisskompetanse jeg synes det er litt rart at man kvitter seg med, når det er sagt så er det vel noen få ganger han virkelig har preget matchene, og det + kultur/språk barrierer er vel kanskje nok til at man velger å se på andre alternativer.
Når det gjelder Watson så har han også noen meget gode egenskaper, i form av teknikk, innleggsfot. Hans gode egenskaper er allikevel ikke gode nok til at han ville kunne utmerke seg i tippeligaen. Synes ikke at han hverken typisk ving, eller back, hans beste kamper har han etter min mening spillt sentralt, og der er det ikke plass til han. Stian fikk altså den ene plassen man følte var ledig på venstre kant, noe jeg synes er et fornuftig valg!!

At enkelte her på forumet stiller tvil til Brenne sine ferdigheter, syns jeg er merkelig; han spiller på U-landslaget, og har iår, ved noen anledninger kjørt karusell med opptil flere FFK forsvarere samtidig. Ok, denne sesongen har ikke på langt nær vært hans beste, men Eggen har tidligere hatt han under sine vinger, og er godt kjent med hans talent, potensial, og egenskaper. Eggen er konge, og vet hva han gjør, Simen er derfor mer enn velkommen:ffk::ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 nov 03, 00:15
Nå var det vel ikke spørsmål om Brenne er god nok...spørsmålet var vel om han er en god erstatter for Melo.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 nov 03, 00:27
Det er han ikke. Ingen norske spillere kan erstatte Melo, men Brenne kan sikkert tilføre FFK en del også. Han er ganske god teknisk og flink til å komme til avslutninger. Men usikker på hvor på banen Eggen evt. har tenkt seg Brenne. På sentral midtbane blir det trangt om plassen dersom vi får Gashi eller Buer Johansen. Jeg tipper spissplassen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 17 nov 03, 17:38
Det er en stor overdrivelse. Det blir feil å si at ingen norske spillere kan erstatte Melo fordi ingen norske spillere har like god teknikk. Jeg har også sansen for melo, men så god er han jammen ikke. Han har overbevist, og tidvis har han imponert med bra finter og raid. Men han har på ingen måte lekt seg like mye med motstanderne som enkelte her (uten å nevne navn, costanza ;) ) gir uttrykk for.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340