Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 31 6

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 27 okt 07, 19:26

Opprinnelig postet av keiko99
Lars Iver Strand hadde vært noe for oss

Helt enig.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 okt 07, 20:13
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Opprinnelig postet av keiko99
Lars Iver Strand hadde vært noe for oss

Helt enig.


Helt uenig.

Strand passer ikke inn i formasjonen vår.

Han kan spille sentralt på midtbanen, men der har vi allerede god dekning i Gashi/Wehrman/Bjørkøy. Strand har spilt sine beste kamper som tilbaketrukket spiss / fremskutt midtbanespiller, selv om fyren ikke er målfarlig. Å hente inn en sentral midtbanespiller for å skyve ham ut på kant blir helt feil i mine øyne.

Nei, få heller inn rendyrkede kanter og offensive backer, takk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 okt 07, 20:49
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Opprinnelig postet av keiko99
Lars Iver Strand hadde vært noe for oss

Helt enig.


Helt uenig.

Strand passer ikke inn i formasjonen vår.

Han kan spille sentralt på midtbanen, men der har vi allerede god dekning i Gashi/Wehrman/Bjørkøy. Strand har spilt sine beste kamper som tilbaketrukket spiss / fremskutt midtbanespiller, selv om fyren ikke er målfarlig. Å hente inn en sentral midtbanespiller for å skyve ham ut på kant blir helt feil i mine øyne.

Nei, få heller inn rendyrkede kanter og offensive backer, takk.

Enig med Holters.

Lars Iver Strand er en god og spennende spiller, men vi kan ikke kaste oss over gode og spennende spillere bare fordi de er tilgjengelige. Vi må finne ut hvilke spilletyper vi ønsker i hvilke roller og KUN se på det. Lars Iver Strand er en spillertype vi overhodet ikke kan prioritere. Det blir å gå i samme felle igjen. Vi trenger backer og offensive breddeholdere!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 okt 07, 01:58
www.fxt.no/tippeligaen/article1410323.ece
noen er våkne affal

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 okt 07, 10:11
Når det gjelder spillere ut, så har jeg akuratt hørt at Bjørkøy har solgt leiligheten sin i Fredrikstad, så jeg antar at det betyr at han forsvinner når vinduet åpner. Egentlig ingen overaskelse, med tanke på de to siste kampene hans...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 okt 07, 10:20

Trodde Bjørkøy ikke hadde leilighet i Fredrikstad, men at han pendlet til Oslo jeg? Vil ikke selge Bjørkøy, men ingen krise om han forsvinner heller. Eneste er at det blir vanskelig å finne en like målfarlig midtbanespiller som han.

HVem skal ta straffer hvis han forsvinner?

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 07, 10:23
Bjørkøy bor på St. Hanshaugen i Oslo, han...

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 29 okt 07, 10:43
Jeg liker JAB og håper han ikke forsvinner. Han bor i Oslo, ser han på toget innimellom. Men om han forsvinner håper jeg det er til en klubb som vil satse på han og at han gjør det bra. Han har gjort en god jobb her, vil gjerne se han her noen år til. Men vil han bort så tror jeg ikke han vil gjøre det like bra her.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 07, 10:53

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 okt 07, 10:55
Opprinnelig postet av keiko99
ser ut til at  Sigurd Rushfeldt ble skuffet over at Lars iver strand forsvinner og kanskje vi kunne hentet han ?

Du har allerede nevnt at vi kanskje kan hente ham tidligere i tråden, og du har fått flere svar. Hva om du i stedet kommer med argumenter for hvorfor du mener at Lars Iver Strand er noe for FFK fremfor å poste nye VG-linker?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 07, 11:04
Endret: 29 okt 07, 11:05
jeg leter bare etter en erstatter for jonna jeg om han forsvinner så derfor prøvde jeg meg på lars iver strand

---------------------------

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 29 okt 07, 11:06

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
ser ut til at  Sigurd Rushfeldt ble skuffet over at Lars iver strand forsvinner og kanskje vi kunne hentet han ?

Du har allerede nevnt at vi kanskje kan hente ham tidligere i tråden, og du har fått flere svar. Hva om du i stedet kommer med argumenter for hvorfor du mener at Lars Iver Strand er noe for FFK fremfor å poste nye VG-linker?

Forstår det dithen at keiko her foreslår Sigurd Rushfelt - Rushfelt er jo en god spiss, men alderen trekker ned. Han har ikke så mange år igjen på toppnivå. Hvis vi skal bruke penger på en spiss til må vi satse på en som kan være her litt lenger

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 07, 11:10
ja jeg gjør det. Ja han begynner å bli gammel og holder vel maks 2 år til.

---------------------------

http://keiko99.net


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 okt 07, 11:11
Opprinnelig postet av Per Egil
Bjørkøy bor på St. Hanshaugen i Oslo, han...

Jaha, trodde han bodde på Tøyen

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 07, 11:12
Endret: 29 okt 07, 11:17
Nei, der bor jeg. Det er mange som blander.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 okt 07, 11:26
Opprinnelig postet av Fjedjik
Forstår det dithen at keiko her foreslår Sigurd Rushfelt - Rushfelt er jo en god spiss, men alderen trekker ned. Han har ikke så mange år igjen på toppnivå. Hvis vi skal bruke penger på en spiss til må vi satse på en som kan være her litt lenger

Da misforstod jeg, men Rushfelt er uansett helt uaktuelt. Han er jo ikke engang sikker på om han skal ta ett år til på toppnivå. Rushfelt er en god spiss, men det blir helt feil å hente inn en 34-åringen når vi har store spisstalenter i stallen. Og han blir heller ikke billig i drift.

Nei, som lag vil vi få langt mer ut av å bruke midlene på kanter og backer, så får vi bare håpe at en ukjent "15+ mål hver sesong spiss" dukker opp før eller siden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 29 okt 07, 11:37
Opprinnelig postet av Holters
så får vi bare håpe at en ukjent "15+ mål hver sesong spiss" dukker opp før eller siden.



Thorstein Helstad! Relativt ukjent spiss som scorer en del mål
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 29 okt 07, 13:34
Hva med å titte over grensa? Brasilianske Cesar Santin(offensiv midtbane/spiss) spiller på Kalmar FF og ligger på 3. plass på toppskårerlista i Allsvenskan med 12 mål. Mulig han blir å koste litt, men om man skal satse så må man jo bruke litt kroner. Kanskje han blir en ny Alanzinho?

Ellers så har vi det svenske stortalentet Johan Oremo fra Gefle IF. Han stoppet på 11 mål i år, noe som er ganske imponerende for en 21 år gammel spiss på et av bunnlagene i Sverige.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 okt 07, 16:20

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Fjedjik
Forstår det dithen at keiko her foreslår Sigurd Rushfelt - Rushfelt er jo en god spiss, men alderen trekker ned. Han har ikke så mange år igjen på toppnivå. Hvis vi skal bruke penger på en spiss til må vi satse på en som kan være her litt lenger

Da misforstod jeg, men Rushfelt er uansett helt uaktuelt. Han er jo ikke engang sikker på om han skal ta ett år til på toppnivå. Rushfelt er en god spiss, men det blir helt feil å hente inn en 34-åringen når vi har store spisstalenter i stallen. Og han blir heller ikke billig i drift.

Nei, som lag vil vi få langt mer ut av å bruke midlene på kanter og backer, så får vi bare håpe at en ukjent "15+ mål hver sesong spiss" dukker opp før eller siden.

Rushfelt har vært akktuell for FFK tidligere i sin karriere.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 okt 07, 16:46
Opprinnelig postet av Patrioten
Rushfelt har vært akktuell for FFK tidligere i sin karriere.

Tidligere i sin karriere var han også yngre.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 31 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340