Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Forsberg vraket

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 03, 18:50
Ryktene vil ha det til at han har fått sparken

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 12 nov 03, 19:22
Mener over hodet ikke noe nedverdigende mot Forsberg, men det kom ikke som noen stor overraskelse.

Ønsker deg lykke til videre Forsberg, og takk for alle årene i FFK! Du er en spiller med hjertet utenpå trøya og som alltid gir 110%!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Cimle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 mai 03
Innlegg: 11

Lagt til: 12 nov 03, 19:29
Så trist!
Ønsker deg alt godt videre Alex! Skal fortsatt se deg spille, selvom jeg må reise langt! :P

---------------------------

FFK -rå som få!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 12 nov 03, 19:41
Det kom vel kanskje ikke som noe stort sjokk nei. f-b.no har satt han opp på listen over spillere ut også, står som avskjediget i listen, så det stemmer nok det supporter skrev at han har fått sparken. Han finner seg nok en eller annen klubb her i nærheten antar jeg, noen som har hørt om noen som er aktuelle klubber ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 nov 03, 20:14
Eggen viser nok engang styrke.....Og dere skjønner nok hva jeg mener???

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 nov 03, 21:06
pm dere skjønner hva jeg mener.... All honør til Henning og Alex som har latt Eggen og klubben gå i fremste rekke. Husk det var Henning som reddet klubben den gan den lå med brukket rygg og dårlig selvtillit.

Om ryktet er sant at Alex ikke får være med i FFK videre ønsker jeg å takke Alex for at han gav 100% for FFK. Det er noen som bør følge i hans fotspor.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 nov 03, 21:20
Synes kanskje at Alex har fått ufortjent mye pepper, han har vært mye skadet og max uheldig... Synes han fortjener honnør for jobben han har lagt ned, og jeg ønsker ham all lykke videre...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 nov 03, 22:23
Opprinnelig postet av Jonek
pm dere skjønner hva jeg mener.... All honør til Henning og Alex som har latt Eggen og klubben gå i fremste rekke. Husk det var Henning som reddet klubben den gan den lå med brukket rygg og dårlig selvtillit.

Om ryktet er sant at Alex ikke får være med i FFK videre ønsker jeg å takke Alex for at han gav 100% for FFK. Det er noen som bør følge i hans fotspor.




Hvorfor honnør????? Hvis han ikke er god nok har vel ikke dem noe dem skulle sagt.....

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 nov 03, 22:35
ingen bombe nei.. men han hadde jo faktisk et bra innhopp mot oslo øst - i sin avskjedskamp!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 nov 03, 11:10
Hvorfor honnør til H.Forsberg????? Les FFK historie!
HENNING FORSBERG fortjener det!!!

Alex kjempet og gjorde det han kunne. Det er vel ikke alle som kan si det i alle kampene i år???

Alex ble av Eggen jr. ikke funnet god nok, og det er vel realt nok det?

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 13 nov 03, 11:56
Endret: 13 nov 03, 11:56
Henning Forsberg blanda seg for mye inn en stund og derfor gikk det i stå, eller det var en av mange grunner, se hvor fint det gikk etterhvert ;)

Når det gjelder alex måtte gå kan jeg ikke komme med noe fornuftig å si i mot det ;)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 03, 12:55
Hvorfor blande Henning Forsberg inn her?

Dessuten er det vel feil å si at Alex har fått sparken? Han har vel, i likhet med Watson, ikke fått fornyet kontrakt. Sparken er vel et mer negativt ord man bruker når man sparker ut noen som er under kontrakt.

Vil huske Alex Forsberg spesielt godt for 2000-sesongen (om jeg ikke husker feil) hvor han briljerte på høyrebacken og helt fortjent ble kåret til årets FFK-spiller. Dessverre har det ikke gått den rette veien for ham senere, mye pga skader. Helt sikker på at han har mye å tilføre andre lokale klubber.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 13 nov 03, 16:03
Hva betyr det som står i denne artikkelen da?

Avskjediget?

---------------------------

Stadion på FMV!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 03, 16:32
Endret: 13 nov 03, 16:33
Hva FB setter i parantes i en artikkel skal du ikke legge mye i. Saken er at Alex sin kontrakt gitt ut i år, det samme som Watson fikk, og ingen av de fikk fornyet kontrakt. Sparken/avskjediget er da helt feil ordvalg. De kunne mye heller ha skrevet "fristilt" da - noe som er mest vanlig i denne sammenheng. Det er helt vanlig at flere spillere i hver klubb ikke får fornyet kontraktene sine ved sesongslutt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 nov 03, 17:32
Den lista var jo egentlig ganske så tragisk... Aarason står jo under ut på RBK, men ingenting er vel bestemt ennå?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 03, 18:13
Parantesen bak Per Egil Swift stemmer heller ikke helt med virkelighet. Ingen har bekreftet at han er klar for VIF dersom de overlever. FB er flinke til å være upresise med enkelte detaljer og ordbruk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340