Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan på vei bort???

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 06 okt 07, 08:59
Opprinnelig postet av Kent

Det må være noe mer som ligger bak her!

Her må det være mye som ikke har kommet til overflaten!

Uansett hva som måtte ligge bak er dette en merkelig personalpolitikk, og sender igjen dårlige vibrasjoner til de andre spillerne.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 okt 07, 09:05

Han gikk kanskje bak ryggen til FFK, i forhold til IFK Gøteborg?

Aftonbladet har vist sjekket saken din Holters, men de nevner ikke deg som kilde, ikke bra.

www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article947740.ab


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 okt 07, 09:22
jeg er overrasket, men det er bra at ffk heller satser på lasse og erik nå

---------------------------

http://keiko99.net


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 06 okt 07, 09:33
Endret: 06 okt 07, 09:35
Det er ingen hemmlighet at Rami har ønsket seg nye utfordringer. En person i et slikt modus vil aldri yte sitt beste, og FFK burde slippe han og beholde et godt forhold, dette har begge parter mest å tjene på. En urettferdig behandling i en slik situasjon skaper kun uro blandt andre spillere, fokus må ikke være å diskutere problemer og personal politikk, men fokusere på de viktige sakene. Benke Rami sender dårlige vibrasjoner. Det er riktig at det er viktig å la Stav få tillit i sluttfasen i en slik situasjon, men hvorfor gå ut på denne måten, det er rom for at begge spiller i en verdig avsluttning for Rami.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 06 okt 07, 10:30

Stemmer det at det kom to bud, på henholdsvis 8 og 10 mill i sommer som f-b skriver, vil FFK fremstå som totale idioter om Shabaan ikke spiller mer denne sesongen og forsvinner på billigsalg i vinter.

Jeg tror det blir for dumt til å være sant!

Har en følelse av at Trabzonspor og FFK er enige om en Shaban overgang når vinduet åpner til vinteren.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 okt 07, 10:32
Håper ikke det du sier stemmer om Jarstein Patrioten.... Greit han er god, men vil heller satse på Staw og Bråthen..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 06 okt 07, 11:53

Greit nok å satse på Staw og Bråthen, men i ett lag må og skal det være 3 keepere pga skader.

Da blir spørsmålet, skal FFK hente inn em juniorkeeper til? Eller skal de satse på en etablert som er inntressert i å sitte på tribunen?

Eller skal de hente inn en som går inn og tar opp arven etter Rami?

 

Jeg bar spør?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 07, 12:03
Opprinnelig postet av rødforalltid

Greit nok å satse på Staw og Bråthen, men i ett lag må og skal det være 3 keepere pga skader.

Da blir spørsmålet, skal FFK hente inn em juniorkeeper til? Eller skal de satse på en etablert som er inntressert i å sitte på tribunen?

Eller skal de hente inn en som går inn og tar opp arven etter Rami?

 

Jeg bar spør?

Hvis ikke Rami blir solgt i vinter så kommer han til å sitte der. Om det er så lurt ??  Hm.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 06 okt 07, 13:07
Det er vel sannsynligvis flere klubber enn bare FFK som er interessert i Jarstein. LSK feks. sa vel når Müller gikk at de skulle hente ny førstekeeper, selv om Fredrikson til dels har gjort sine saker godt.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 06 okt 07, 13:13
Endret: 06 okt 07, 13:14

Opprinnelig postet av nelg64
Det er ingen hemmlighet at Rami har ønsket seg nye utfordringer. En person i et slikt modus vil aldri yte sitt beste, og FFK burde slippe han og beholde et godt forhold, dette har begge parter mest å tjene på. En urettferdig behandling i en slik situasjon skaper kun uro blandt andre spillere, fokus må ikke være å diskutere problemer og personal politikk, men fokusere på de viktige sakene. Benke Rami sender dårlige vibrasjoner. Det er riktig at det er viktig å la Stav få tillit i sluttfasen i en slik situasjon, men hvorfor gå ut på denne måten, det er rom for at begge spiller i en verdig avsluttning for Rami.

For å få nye utfordringer så må han spille, og spille bra. Da vil han vel yte sitt beste. FFK kan ikke slippe ham før overgangsvinduet åpner.

Hvis Staw og Bråthen slipper til nå, på bekostning av Shabaan, da får det TL erfaring uten at det er stor risiko for klubben(32 poeng allerede). Kan jo være en god plan.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 06 okt 07, 13:32
Helt greit Shaaban forlater oss, han har hele tiden vært klar på vi er en mellomstasjon og det er helt greit, måten han har gjort det på i mellomtiden derimot er jeg ikke helt glad for. Vi kommer til å tjene på han uansett hva som skjer, og vi skylder han ingenting, hej då!
Heia Staw og Bråthen!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 okt 07, 14:25

Opprinnelig postet av Husgutt
Håper ikke det du sier stemmer om Jarstein Patrioten.... Greit han er god, men vil heller satse på Staw og Bråthen..

Ryktene mine var vist feil og du får det som du vil, i hvertfall hvis Morgan mener dette:

Hvis den tidligere Arsenal-målvakten skulle bli solgt, vil klubben, ifølge Morgan Andersen, satse på Lasse Staw og Erik Mellevold Bråthen neste sesong.

www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1373904.ece


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 06 okt 07, 14:31
- Lasse Staw skal på et treningsopphold i Aston Villa etter serieslutt her hjemme. Hvis han også forlater oss – da er vi selvfølgelig avhengig av å hente inn en ny keeper sier Morgan . Håper Staw blir

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 06 okt 07, 14:48
Synes ærlig talt at det ikke gjør så mye at Rami forsvinner. Han er ikke så utrolig god at han ikke er uerstattelig. Han er til tider dårlig på dødball. Har sett litt for mange frispark gå rett inn og Rami står bare og ser på. De to unggutta er gode nok og dårligere blie de ikke av mer kamptrening. Er også lei det evige maset til rami om at han ønsker seg bort. Det har det vært fokus på hele tiden fra Rami sin side. Han var tross alt en avdanka keeper som ingen ville satse på før FFK kom på banen. Rami skylder FFK mer enn FFK skylder ham. Uten FFK hadde Rami aldri vært der han er idag og det virker det på meg som at Rami har glemt totalt. Han begynte ganske tidlig å "gnåle" om at han ønsket seg til en større liga. La han gå sier nå jeg så har vi i hvertfall 2 keepere igjen som kommer til å gi alt for å bli førstekeeper...det årner sæ!!!

---------------------------

jorhan


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 06 okt 07, 16:00

Opprinnelig postet av jorhan
Synes ærlig talt at det ikke gjør så mye at Rami forsvinner. Han er ikke så utrolig god at han ikke er uerstattelig.

Ingen er uerstattelig, men Shabaan er vel ganske klart en av de 2-3 beste i tippeligaen. Det er bare 2-3 lag, av 14, som kan ha de 2-3 beste keeperene. Synes det er litt fjollete å si at det ikke gjør noe om han forsvinner.

Men, hvis FFK får en slump penger for ham, og Staw/Bråthen holder mål neste seson. Da har man utført en økonomisk og fotballmessig genistrek.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 07, 16:17

Opprinnelig postet av jorhan
Synes ærlig talt at det ikke gjør så mye at Rami forsvinner. Han er ikke så utrolig god at han ikke er uerstattelig. Han er til tider dårlig på dødball.

Staw er ikke noe bedre på dødball hvis du skulle tro det. Der er han og sykler til de grader. Staw sin force er på streken.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 okt 07, 16:04
Endret: 06 okt 07, 16:13
Hvilke keepere mener du er de 2-3 beste da ? Jeg kommer i alle fall på fire stk som er minst like gode som Shaaban: Hirschfeldt, Jarstein, Myhre og Opdal. I tillegg er ikke følgende langt unna å holde (holder?) samme nivå: Arason, Brown og Johnsen.

Det vil si at Shaaban i beste fall er av de fem beste keeperne, eller en av de 8 beste. Det er på ingen måte "klart" at Shaaban er blant de 2-3 beste keeperne. Han får veldig mye "extra credit" fordi han har fått noen landskamper for Sverige i det siste. Media hyllet ham i vårsesongen når Shaaban spilte helt elendig - det sier mye!

Shaaban har såpass store svakheter i feltarbeidet han ikke fortjener å bli kalt Tippeligaens beste keeper. På strek og mann-mot-mann derimot er han suveren, men det er det flere som er. F.eks. Espen Johnsen. Men Shaaban skal selvsagt ha at han har vært veldig, veldig god i høst. Klassekeeper når han holder det nivået.

Personlig mener jeg at Opdal har hatt en vesentlig bedre sesong enn det Shaaban har hatt, og det er en keeper Brann turte å satse på allerede i ung alder. For meg er Opdal sesongens beste keeper.

Jeg tror faktisk ikke Shaaban vil være den vanskeligste spilleren å erstatte i dagens tropp. Det ville ha vært langt verre å erstatte en spiller som Raio Piiroja eller Kasey Wehrman.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 okt 07, 20:52
Nå har Staw sluppet inn seks mål på to kamper, det er vel ikke vanskelig å se hvem vi mangler.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 06 okt 07, 20:53
Endret: 06 okt 07, 20:54

Skyld ikke på keeper, forsvaret burde ha en bedre innstilling. Null innsats av hele back-rekka.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 06 okt 07, 20:54
Hvor mange av måla til RBK var Staw sin skyld og hvor mange av de hadde Rami tatt?
Hvor mange av dagens mål var Staw sin skyld og hvor mange av de hadde Rami tatt?

Staw kan ta litt av skylda for det tredje målet på grunn av elendig plassering, men tror ikke Rami hadde klart seg veldig mye bedre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f