Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan på vei bort???

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 05 okt 07, 18:27
Ny keeper hvis rami forsvinner er langt ifra det første vi bør prioritere. Sats på staw og bråten! De er lokale, gode og har muligheten til å bli mye bedre bare de blir satset på mener nå jeg.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 okt 07, 23:54
Endret: 05 okt 07, 23:55
Grønhagen var på tv2 nyhetene nå og har bestemt å benke Rami ut sesongen, grunnen var at han forsvant fra FFK. Sånn da er det avklart, Staw er mannen de satser på resterende kamper. Virket som Rami var sur og bitter for at FFK ikke har solgt han før, dette er vel noe flere har reagert på også gjennom hans uttalelser i media.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 05 okt 07, 23:55
Så på tv2 sporten nå at Grønis sa at Shaaban benkes ettersom han sannsynligvis ikke spiller i FFK netse år.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 okt 07, 00:11

Uverdig avslutning for svensken vår hvis han ikke får spille mer. Nei, la han hvertfall stå siste hjemmekamp(mot Godset?). Han har betydd utrolig mye for oss, og dette bør settes pris på! Blir sint og skuffet hvis han ikke får mer spilletid.

Håper da forresten at FFK spiller mot utenlandske kvalifiserte lag i vinter. Blir det treningskamper mot Hødd og Notodden, er det dårlig matching. La Lasse spesielt, og de andre guttane, få kjenne litt på nivået ute i Europa og trene hardt! Forresten morsomt hvis Lasse og Erik står neste sesong, det vil lønne seg- hvertfall på sikt!

Og med litt penger i klubbkassa for salg av Rami kan vel bety Stefanutto, kanskje? Eller andre toppspillere!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 okt 07, 00:27
Opprinnelig postet av Fjedjik
Så på tv2 sporten nå at Grønis sa at Shaaban benkes ettersom han sannsynligvis ikke spiller i FFK netse år.


Skrev litt om det her:

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

Moro for unggutta, og ser vi bort ifra den merkelig personalbehandlingen, så er det godt at ungguttene trolig får verdifull tippeligaerfaring ut sesongen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 okt 07, 00:52

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Fjedjik
Så på tv2 sporten nå at Grønis sa at Shaaban benkes ettersom han sannsynligvis ikke spiller i FFK netse år.


Skrev litt om det her:

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

Moro for unggutta, og ser vi bort ifra den merkelig personalbehandlingen, så er det godt at ungguttene trolig får verdifull tippeligaerfaring ut sesongen.

Jeg synes dette er helt greit. Bra at unggutta får prøve seg nå som lite står på spill i serien. Dessuten er jeg dritt lei fotballspillere som går ut i media og syter og vil bort fra en klubb de har kontrakt med. Å si at man føler seg urettferdig behandlet for at klubben krever at de er lojale til den kontrakten de selv har skrevet under på blir for dumt.

Til Lemmy: Shaban har nok betydd mye for FFK, men det har da også i rettferdighetens navn FFK betydd for hans karriere også. Han var nærmest vrakgods da han ble hentet, med en markedsverdi på null


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 okt 07, 00:55
Endret: 06 okt 07, 00:56

Rami har lenge gjort det klart at han ønsker seg til en større klubb, og vært helt åpen på det.

syntes det var rimelig uetisk å nekte la han gå i sommer, for så å ende opp med å benke han de 4 siste kampene.

Så sant ikke det er skrevet noen kontrakt med en klubb alt, så vil han i tillegg tape seg i verdi.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 07, 01:00
Slik som han har søti i hele år, syns jeg det bare er tilpass for ham. Shaaban har gjort en god jobb for oss, men syns han har søti og klaga på at han vil vekk spessielt når han etter hver kamp han har spilt godt har stått frem i media og sagt han vil bort. Derfor tok jeg avskjeden med Bertie så lett som jeg gjorde... Sefanutto koster ingenting i overgangssum pga han er bossmannspiller. Syns det også og er riktig av Grønnhagen å la de spillerene vi skal satse på, få spilletid. Rami skal ha takk for den tiden han var her, men når det nå tydligvis er klart at han forsvinner etter sesongslutt, er det bra Grønnhagen satser på de spillerene som faktisk vil være i klubben...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 07, 01:02
Opprinnelig postet av shaggy

Rami har lenge gjort det klart at han ønsker seg til en større klubb, og vært helt åpen på det.

syntes det var rimelig uetisk å nekte la han gå i sommer, for så å ende opp med å benke han de 4 siste kampene.

Så sant ikke det er skrevet noen kontrakt med en klubb alt, så vil han i tillegg tape seg i verdi.

 

Vel, før sommeren var tabellsituasjonen litt mer usikker. Desuten kom budet på ham etter at det norske overgangsvinduet var stengt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 okt 07, 01:04
Opprinnelig postet av HotDream

Jeg synes dette er helt greit. Bra at unggutta får prøve seg nå som lite står på spill i serien. Dessuten er jeg dritt lei fotballspillere som går ut i media og syter og vil bort fra en klubb de har kontrakt med. Å si at man føler seg urettferdig behandlet for at klubben krever at de er lojale til den kontrakten de selv har skrevet under på blir for dumt.

Til Lemmy: Shaban har nok betydd mye for FFK, men det har da også i rettferdighetens navn FFK betydd for hans karriere også. Han var nærmest vrakgods da han ble hentet, med en markedsverdi på null

 

Veldig enig. Hvis ikke FFK hadde satset på en 30 år gammel keeper som ikke hadde spilt kamper på 1,5 år, hadde nok ikke han stått i buret i Tyskland i fjor...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 okt 07, 01:06
Endret: 06 okt 07, 01:06
Opprinnelig postet av shaggy

Rami har lenge gjort det klart at han ønsker seg til en større klubb, og vært helt åpen på det.

syntes det var rimelig uetisk å nekte la han gå i sommer, for så å ende opp med å benke han de 4 siste kampene.

Så sant ikke det er skrevet noen kontrakt med en klubb alt, så vil han i tillegg tape seg i verdi.

Vi taper ikke ei krone på Shabaan uansett hvor mye han faller i verdi. At han har vært åpen med at han vil bort fra klubben er jo nettopp det jeg mener med å gå ut i media. Mannen er under kontrakt og får ihvertfall ta ønskene sine opp internt og ikke drive offentlig markedsføring av seg selv i tv og aviser. Hvorfor var det uetisk å ikke la ham gå i sommer? Brøt FFK kontrakten hans ved å beholde ham?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 okt 07, 01:11
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av shaggy

Rami har lenge gjort det klart at han ønsker seg til en større klubb, og vært helt åpen på det.

syntes det var rimelig uetisk å nekte la han gå i sommer, for så å ende opp med å benke han de 4 siste kampene.

Så sant ikke det er skrevet noen kontrakt med en klubb alt, så vil han i tillegg tape seg i verdi.

Vi taper ikke ei krone på Shabaan uansett hvor mye han faller i verdi. At han har vært åpen med at han vil bort fra klubben er jo nettopp det jeg mener med å gå ut i media. Mannen er under kontrakt og får ihvertfall ta ønskene sine opp internt og ikke drive offentlig markedsføring av seg selv i tv og aviser. Hvorfor det uetisk å ikke la ham gå i sommer? Brøt FFK kontrakten hans ved å beholde ham?

Taper ikke en krone?? FFK betalte et ganske stort sign(flere millioner) on fee til Shabaan for at han skulle undertegne kontrakt med FFK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 06 okt 07, 01:16

Les hva jeg skriver eller drit i å siter meg.. er jo kombinasjonen jeg sikter til. når han likevel plasseres på benken, så kunne de like gjerne solgt han. har ikke snakket om at ffk brøt kontrakten hans.

de hadde også spart kostnader i forbindelse med lønn.

Han har sagt fra dag en at han senere ønsker å spille i en større liga, så det har aldri vært noen hemlis. Håper samtlige spillere i ffk har samme ambisjoner, og ikke er fornøyde med å spille tippeliga.

de var allerede da klar over at han antagelig forsvant etter sesongen..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 okt 07, 01:38
Opprinnelig postet av shaggy
Håper samtlige spillere i ffk har samme ambisjoner, og ikke er fornøyde med å spille tippeliga.

 

Det er greit, men jeg håper da ikke de alle går ut i media og sier at de vil bort fra klubben. Det hadde blitt sirkus..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 okt 07, 02:31
Når nå Rami igjen uttaler at han vil bort, (skjønner det på en måte da han, som flere spillere i TL, har større ambisjoner om TL spill) Så syns jeg det er rett og rimelig at Lasse får spille mye nå i sesong avslutningen. God erfaring å ta med seg!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 07, 02:36

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Når nå Rami igjen uttaler at han vil bort, (skjønner det på en måte da han, som flere spillere i TL, har større ambisjoner om TL spill) Så syns jeg det er rett og rimelig at Lasse får spille mye nå i sesong avslutningen. God erfaring å ta med seg!

Men hvis Staw spiller dårlig så kan vi se langt etter noen 4.plass.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 okt 07, 02:38

Det kan vi se langt etter om Rami spiller dårlig også....

Personlig tror jeg ikke staw er noe dårlig erstatter for shabaan.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 okt 07, 06:10
Endret: 06 okt 07, 06:12

Synes det er så dumt å sammenligne disse spillerne, det er klasseforskjell på de.

Klart Rami hadde stått bra de fire siste kampene, han er nok motivert til de grader, han vil jo vise seg fram for klubber og øke interessen rundt seg selv.

Lasse kan få erfaring, men ikke noe mer.

Tviler på om Lasse, eller Bråthen, blir noen første keeper til neste år.

Jeg har hørt rykter om at det jobbes med Jarstein og at muligens kommer selv om Odd skal skulle klare seg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 okt 07, 08:00

Spennende å satse på Lasse ut året! Et riktig valg mener jeg, men synd hvis Rami mister plassen på landslaget. Da synker han nok en del i verdi..

 

Håper klubben tør å satse på Lasse og Erik til neste år også, men hvis ikke så er faktisk Jarstein den eneste keeperen i Norge jeg kan tenke meg.. Men jeg mener at Lasse bør få mye tillitt nå, for han kan bli meget god trur jeg!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 06 okt 07, 08:54

Det må være noe mer som ligger bak her!

Har ikke tro på at FFK behandler Shabaan slik uten grunn. A benke Shabaan vil både redusere muligheten hans til å signere for en storklubb og hans markedsverdi. En tap-tap situasjon med andre ord. FFK drar ikke millioner ned i dass pga bagateller!

Her må det være mye som ikke har kommet til overflaten!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f