Husk meg
Brukernavn
Passord

Den jæv..... hesten igjen....

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 04 okt 07, 22:44
Endret: 04 okt 07, 23:17
Opprinnelig postet av Bob Page

Da forventer jeg at du og alle andre som er i mot denne hesten, møter opp på neste generalforsamling og stemmer mot den hesten. Er selv i mot det, men det går ikke ann å slenge med leppa når man ikke møter opp på en generalforsamling og legger sin stemme, og man kan heller ikke forvente at sin stemme blir tatt til følge så lenge de er flertall for hesten.  Det er dette som kalles demokrati..

 

Og til dere som er i mot at PH tjener penger, tror dere tifo er gratis ? Tror dere blussere, konfetti, leie av busser etc er gratis ? Og var det ikke derfor at Bønna ble valgt inn i styre, for å ta seg av bl.a tribunekulturdelen ?



Slik jeg ser det er den hesten et sjansespill på om man tjener penger eller ikke. Så ikke bruk det argumentet.

Og hva vet du om jeg er på generalforsamling eller ikke?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 07, 02:04
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Bob Page

Nope, har de slaktet hesten og solgt den som pølse ? Er da ingen info om nesten noen ting fra den kanten...



Stod om den i demokraten her om dagen. Og hva mener du de skal gjøre? Komme med daglige treningsrapporter for å fortelle om utviklingen?

 

På ingen måte, men iom Keoki99 påstår at PH tjener på hesten, bør det vel informeres på feks nettsidene til PH om at PH faktisk gjør det (Det er da PH jeg retter kritikk til her og ikke Keiko99)

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 07, 02:07
Endret: 05 okt 07, 02:07

Opprinnelig postet av jambo

Slik jeg ser det er den hesten et sjansespill på om man tjener penger eller ikke. Så ikke bruk det argumentet.

Og hva vet du om jeg er på generalforsamling eller ikke?

 

1. To saker her. Koblet ikke hesten til det å tjene penger, er enig med deg..

2. Vet ikke om du er på generalforsamling eller ikke, men er sikker på at mange av de som kritiserer hesten ikke er det...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 okt 07, 02:27
De har jo dobla medlemsinntektene ihvertfall, i forhold til det budsjettet :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 07, 11:25

Opprinnelig postet av endre
De har jo dobla medlemsinntektene ihvertfall, i forhold til det budsjettet :)

Å det kan man takke hesten for ??


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 okt 07, 12:30

Har ikke noe imot hesten. Synes egentlig det er ganske morsomt og orginalt at Ph har en hest. Om det er mulig å tjene penger på den vet vi først når den blir gammel nok til å gå løp. Hvilket den er neste år så vidt jeg forstår. Eller testløp i november var det? Tenker at hvis det skulle vise seg at New News er den neste Rex Rodney kommer færre til å klage. Viser det seg at den ikke er noe tess blir den nok solgt ganske fort.

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv. Skal det bli mye bra TIFO - må mange jobbe. meld deg til TIFO - gruppa og jobb der. Trenger ikke å sitte i styret for det.

Dette året har jeg ikke stilt opp på noe særlig av det jeg har blitt bedt om, dessverre. Har hatt det utrolig travelt på jobben og har ofte vært borte når ting skulle gjøres. Men har jeg vært hjemme og i form, har jeg stilt opp når jeg har fått en SMS. Håper jeg kan få tid til å gjøre mer neste år. Så slutt å sleng dritt om styret og meld deg til dugnad på de områdene som interesserer deg.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 okt 07, 13:45
Endret: 05 okt 07, 13:45
EDIT: Og for dere som syns det brukes for lite på TIFO. Hvor mye syns dere skal brukes? Årets budsjett ligger her. Hva skal kuttes (bortsett fra hesten) og hvor mye skal egentlig brukes?

Det var posten til rey jeg svarte paa, gadd bare ikke quote

dette var jo da til runes lenger opp

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 07, 13:50

Opprinnelig postet av endre
EDIT: Og for dere som syns det brukes for lite på TIFO. Hvor mye syns dere skal brukes? Årets budsjett ligger her. Hva skal kuttes (bortsett fra hesten) og hvor mye skal egentlig brukes?

Det var posten til rey jeg svarte paa, gadd bare ikke quote

dette var jo da til runes lenger opp

Til hvilken rune ?? Jeg har ikke nevnt noe om TIFO.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 05 okt 07, 13:57
Sponsing og gaver 20000, Andre aktiviteter 60000, , Utgifter til hest 70000 20000

 

 Sponsing og gaver der har vi 20000 til i tifokassa. Andre aktiviteter der har vi 60000 til i tifokassa, Utgifter til Hest der har vi 70000 til i tifokassa. Hvordan kan Telefon og porto koste 110000? Har Plankehaugen egen bil?

Blir en god del mere penger til tifokassa det her

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 okt 07, 15:12
Du spurte hva min post hadde med denne hesten aa gjoere. Saa bare forklarte jeg til hvem jeg hadde svart posten fra, ikke noe vaerre enn det!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 05 okt 07, 15:13
Var nok til meg... TIFO var da også bare et eksempel endre... Hva med ny vaffel maskin kanskje...

---------------------------

hmm....


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 okt 07, 16:01
Endret: 05 okt 07, 16:01
Opprinnelig postet av Morgaine

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv.

Men når det er snakk om dugnader, da kan de gjøre alt arbeidet! De burde heller prioritert å bruke tid og energi på tifo i stedet for så mye dugnader.

 

- Plankehaugen setter dugnader framfor tifo.
- Plankehaugen setter antall bussær framfor antall syngende supportere.
- Plankehaugen setter en hest framfor god tribunekultur.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 05 okt 07, 16:16
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Morgaine

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv.

Men når det er snakk om dugnader, da kan de gjøre alt arbeidet! De burde heller prioritert å bruke tid og energi på tifo i stedet for så mye dugnader.

 

- Plankehaugen setter dugnader framfor tifo.
- Plankehaugen setter antall bussær framfor antall syngende supportere.
- Plankehaugen setter en hest framfor god tribunekultur.



her har vi det ! det er så sant så sant

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 okt 07, 16:25

Meget godt skrevet, ajg.

Det er lett å henge seg opp i de småtingene styret gjør feil, men en ting er sikkert:

De har fokus på feil ting, som du poengterer her.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 okt 07, 16:53
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Morgaine

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv.

Men når det er snakk om dugnader, da kan de gjøre alt arbeidet! De burde heller prioritert å bruke tid og energi på tifo i stedet for så mye dugnader.

 

- Plankehaugen setter dugnader framfor tifo.
- Plankehaugen setter antall bussær framfor antall syngende supportere.
- Plankehaugen setter en hest framfor god tribunekultur.

Ordet dugnad betyr tydligvis forskjellige ting for oss. Jeg mente å være med i TIFO -gruppa feks og være med på den dugnaden det er å sy bannere og male dem. Hjelpe til med å sette opp flagg på kampdagen. Blåse opp ballonger (blir jævlig sliten av sånt, har ikke pust på en uke!)

Ellers synes jeg ikke oppstillinga di henger på greip.

-Tifo koster mye penger - altså dugnader for å skaffe disse pengene.

-Bussær må til for å få frakta syngende og mumlende supportere til bortekamper.

-Hesten har ingen effekt, hverken positiv eller negativ, på tribunekulturen. Tror ikke styret bruker mye tid på hesten heller.

Lær deg å skille snørr og barter.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 okt 07, 17:33

Tifo koster mye penger- da kan man feks. selge hesten og bruke de 70.000 i året istedenfor dugnader.

Man kan jo faktisk kjøre bil også. Men er enig, busser er en grei ting å bruke penger på. Selvom jeg mener det er viktigere å få folk til å synge..

Hvis styret ikke bruker tid på hesten, hva er vitsen med den da? Dessuten bruker de en del penger på den i året, som helt klar kunne gått til andre ting!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 05 okt 07, 17:44
Opprinnelig postet av Morgaine
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Morgaine

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv.

Men når det er snakk om dugnader, da kan de gjøre alt arbeidet! De burde heller prioritert å bruke tid og energi på tifo i stedet for så mye dugnader.

 

- Plankehaugen setter dugnader framfor tifo.
- Plankehaugen setter antall bussær framfor antall syngende supportere.
- Plankehaugen setter en hest framfor god tribunekultur.

Ordet dugnad betyr tydligvis forskjellige ting for oss. Jeg mente å være med i TIFO -gruppa feks og være med på den dugnaden det er å sy bannere og male dem. Hjelpe til med å sette opp flagg på kampdagen. Blåse opp ballonger (blir jævlig sliten av sånt, har ikke pust på en uke!)

Ellers synes jeg ikke oppstillinga di henger på greip.

-Tifo koster mye penger - altså dugnader for å skaffe disse pengene.

-Bussær må til for å få frakta syngende og mumlende supportere til bortekamper.

-Hesten har ingen effekt, hverken positiv eller negativ, på tribunekulturen. Tror ikke styret bruker mye tid på hesten heller.

Lær deg å skille snørr og barter.

Ballonger skulle vært forbudt på fotballkamp. Det dummeste jeg ser!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 okt 07, 17:47
Ballonger+små drittunger som løper rundt og sprekker dem burde vært forbudt. Burde medført pisking. :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 okt 07, 18:19
Opprinnelig postet av Liraren
Sponsing og gaver 20000, Andre aktiviteter 60000, , Utgifter til hest 70000 20000

 

 Sponsing og gaver der har vi 20000 til i tifokassa. Andre aktiviteter der har vi 60000 til i tifokassa, Utgifter til Hest der har vi 70000 til i tifokassa. Hvordan kan Telefon og porto koste 110000? Har Plankehaugen egen bil?

Blir en god del mere penger til tifokassa det her

Er det rart man blir lei av å lese her inne innimellom 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 okt 07, 18:29
Opprinnelig postet av Lemmy

 

Hvis styret ikke bruker tid på hesten, hva er vitsen med den da? Dessuten bruker de en del penger på den i året, som helt klar kunne gått til andre ting!

Fordi hesten vissnok har et godt slektstre. Det koster 70 000,- i året for at noen skal ha den og trene den opp, slik at den muligens kan gå løp, og tjene "masse" penger for Plankehaugen!

Kreativt? Ja......

Orginalt? Ja...

Gambling? Ja...

Idioti? Mange vil si det.....

Ble det stemt igjennom av, ikke bare styret, men  vår egen generalforsamling? JA, definitivt. Så hold nå kjeft om den hesten. Virker som om mange har den som et slags symbol på styrets dårlige standard.

Møt opp på neste generalforsamling sammen med alle du kjenner som hater hest. Så kan vi stemme den rett til slakteriet alle sammen. Eller evt gi den bort som gave, til Klanen...Fugla, Kjernen, eller andre.

Kråkevingen er vel muligens tette nok til å gi oss penger for vallaken! 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340