JA ELLER NEI: Støtter du styret?
Opprinnelig postet av schpa84
Støtter IKKE
Du har jo svart før, og i tillegg har du eller skal du melde deg ut ! så om du ikke støtter styret den lille tiden du er med nå betyr jo 0
---------------------------
Fred, frihet og alt gratis !
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg støtter ikke alt styret foretar seg, noe annet skulle tatt seg ut.
, et styre kan aldri gjøre alle til lags samtidig. Regner med at folk ikke støtter alle punkter et politisk parti heller. Og til Bønna, hvordan kan du la være å støtte noe du selv er en del av ?
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Og til Bønna, hvordan kan du la være å støtte noe du selv er en del av ?
Han har vel trukket seg for lenge siden.
Edit: Ops, feil tråd ja, skulle vært i diskusjonstråden dette, beklager.
, et styre kan aldri gjøre alle til lags samtidig. Regner med at folk ikke støtter alle punkter et politisk parti heller. Og til Bønna, hvordan kan du la være å støtte noe du selv er en del av ?
må være enig med deg her ja. Er noe en del av deg må en jo støtte det også.
Opprinnelig postet av Bob Page
må være enig med deg her ja. Er noe en del av deg må en jo støtte det også.
Hvorfor det? Er du med i en organisjon, så skal du lojalt støtte styret som en puddelhund? Personlig synes jeg båndene blir i overkant tette mellom Plankehaugen og FFK ledelsen, selvom jeg synes Ulf Berg på mange måter gjør en veldig god jobb........
Har du lest forumets retningslinjer?
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914