Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan VS Staw

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 01 okt 07, 10:14

Synes Staw har gjort sakene sine svært bra i de kampene han har spillt.

Shaban dreper enhver overgangsmulighet ved å kjæle med ballen i en evighet før han

sender avgårde et upresist utspill. Staw derimot er rask til å sette igang kjapt og presist.

Skapte mange farlige kontringer på det igår. Shaban er veldig dyktig en mot en, men ganske klomsete i feltet.

Jeg synes vi bør la Staw fortsette i mål for å se om han fortsetter den gode trenden.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 01 okt 07, 10:32

Enig i at Staw er en meget lovende ung keeper. Dessuten holder han et ok TL nivå allerede. Men, han fikk ikke så mye å bryne seg på i går. Jeg vil også hevde at et udekketskudd fra 25 meter er mulig å ta.

Bråthen som har gått mye skadet denne sesongen er nok, skadefri, pr i dag nærmere TL spill enn Staw. Har, som Staw, tilgode å vise stabilitet i TL da heller ikke han har fått mange sjansene.

Shabaan er svensk landslagskeeper, har erfaring fra PL og er en av de 2-3 beste keeperene i TL. Det at de to ungguttene ikke er på hans nivå enda er ikke noe svakhetstegn etter min mening. En keeper kan trene styrke, spenst og teknikk, men erfaring må komme med tid. Det er keepere som er stabilt gode før de er 27-28 år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 01 okt 07, 10:45
Mener du at det skuddet til Iversen er en "glipp" fra Staw sin side?    Syns Staw gjør en god kamp, men Shaaban er et naturlig førstevalg selv om han har noen takter i feltet som sender tankene noen få år bakover i tid.

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 01 okt 07, 10:49
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Mener du at det skuddet til Iversen er en "glipp" fra Staw sin side?    Syns Staw gjør en god kamp, men Shaaban er et naturlig førstevalg selv om han har noen takter i feltet som sender tankene noen få år bakover i tid.
Shabaan har sagt han vil vekk og gjør mye rart svensk landslagsspiller eller ikke.Nei sats på fremtidens keepere.

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 01 okt 07, 10:51
Det at han forsvinner er en annen ting, men synes pr. dags dato at Shaaban er den beste av keeperne på FFK. Og derfor et naturlig 1.valg....

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 01 okt 07, 11:07
Et annet spørsmål er om vi får beholde Lasse Staw.. 

Vg i dag:

www.vg.no/pub/vgart.hbs

---------------------------

Svaberget for alltid!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 01 okt 07, 11:12

Opprinnelig postet av Memyselfandi
Mener du at det skuddet til Iversen er en "glipp" fra Staw sin side?   .

Jeg tror at en mer rutinert keeper kunne tatt det. Han kaster seg fra der han står, men jeg tror han hadde rukket en sideforflytning før han kaster seg. Det er ikke dermed sagt at jeg mener det var en keepertabbe.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 11:22
synd om vi mister staw, men da bør vi bla opp å hente jarstein når odd rykker ned.

---------------------------

http://keiko99.net


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 01 okt 07, 11:36
Vi har to gode lokale keepere på benken og en av dem bør helt klart få sjansen dersom Shaaban drar. Aller helst vil jeg se at Lasse blir også, og få konkurranse blant de unge!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 okt 07, 11:55
Om en keeper hadde tatt den hadde han sansynelig vis aldri spillt i TL, jeg vil påstå som gammel keeper selv at det er ett praktisk talt umulig skudd og ta, keeper står ikke feilplassert, egentlig kan man gratulere Ivers med ett outstanding skudd..

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 01 okt 07, 12:04

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Om en keeper hadde tatt den hadde han sansynelig vis aldri spillt i TL, jeg vil påstå som gammel keeper selv at det er ett praktisk talt umulig skudd og ta, keeper står ikke feilplassert, egentlig kan man gratulere Ivers med ett outstanding skudd..

Enig i at det er et fantastisk skudd, men jeg mener at et udekket skudd fra 25 meter ikke er utagbart, med mindre det er en lobb.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 01 okt 07, 12:18
Staw skal på nytt Aston Villa-opphold etter sesongen.

www.vg.no/pub/vgart.hbs

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 okt 07, 12:49
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Om en keeper hadde tatt den hadde han sansynelig vis aldri spillt i TL, jeg vil påstå som gammel keeper selv at det er ett praktisk talt umulig skudd og ta, keeper står ikke feilplassert, egentlig kan man gratulere Ivers med ett outstanding skudd..

Enig i at det er et fantastisk skudd, men jeg mener at et udekket skudd fra 25 meter ikke er utagbart, med mindre det er en lobb.

 

Du skriver at han burde rekke å flytte føttene for så å slenge seg og redde den, men derimot at hvis det hadde vært en lobb, så hadde den vært umulig å rekke? hmm... Det tar vel for pokker meg lengre tid før en lobb når målet enn et hardt skudd på 100 km/t ? Ergo hadde Staw teoretisk sett hatt bedre tid til å flytte beina hvis det hadde vært en lobb istedet for et knallhardt presist skudd som alle eksperter understreker at Staw ikke hadde sjans på.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 okt 07, 13:09

Synes det blir vel kategorisk å si at en keeper burde ha tatt det skuddet fra Ivers. Det var i sannhet et outstanding skudd, absolutt PL-kvalitet. Ingen TL- keeper kan forventes å skulle ta noe slikt, det ville vært en ren bonus.

Veldig moro at Staw klarte seg så bra i går. Håper inderlig at han blir, eventuelt at han forsvinnner til utlandet. Vi trenger ikke å forsyne konkurrentene våre i TL med så gode spillere.

Men så lenge Shaaban er frisk og god nok til å stå for Sverige i VM og EM så er han god nok til å stå for FFK. Den mentale styrken til Shaaban er gull verdt både i medgang og motgang.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 01 okt 07, 13:11
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Synes det blir vel kategorisk å si at en keeper burde ha tatt det skuddet fra Ivers. Det var i sannhet et outstanding skudd, absolutt PL-kvalitet. Ingen TL- keeper kan forventes å skulle ta noe slikt, det ville vært en ren bonus.

Veldig moro at Staw klarte seg så bra i går. Håper inderlig at han blir, eventuelt at han forsvinnner til utlandet. Vi trenger ikke å forsyne konkurrentene våre i TL med så gode spillere.

Men så lenge Shaaban er frisk og god nok til å stå for Sverige i VM og EM så er han god nok til å stå for FFK. Den mentale styrken til Shaaban er gull verdt både i medgang og motgang.

 

Jeg sier ikke at han burde tatt skuddet. Jeg sier bare at det ikke var umulig. Det er ikke nødvendivis det samme.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 01 okt 07, 13:14
Opprinnelig postet av Shadar

 

Du skriver at han burde rekke å flytte føttene for så å slenge seg og redde den, men derimot at hvis det hadde vært en lobb, så hadde den vært umulig å rekke? hmm... Det tar vel for pokker meg lengre tid før en lobb når målet enn et hardt skudd på 100 km/t ? Ergo hadde Staw teoretisk sett hatt bedre tid til å flytte beina hvis det hadde vært en lobb istedet for et knallhardt presist skudd som alle eksperter understreker at Staw ikke hadde sjans på.

Jeg mener at generelt så er ikke et udekket skudd fra 25 meter utagbart. Men, at en lobb kan være det hvis keeper står langt ute. Selvfølgelig er det letter for keeper å ta en lobb fra 25 meter hvis keeper står på streken(?!?).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 okt 07, 13:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg sier ikke at han burde tatt skuddet. Jeg sier bare at det ikke var umulig. Det er ikke nødvendivis det samme.

Ok. Ser nyansen.

Men hva skal man si. Den Ivers den Ivers. Enda godt han ikke lyktes med å ødelegge dagen helt for oss. Selv om han vel fikk så mye hjelp fra dommeren som han kunne fått på de to siste scoringene.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 07, 01:11
Tror nok forsvaret vårt må ta på seg ansvaret for 3-1 scoringa til Ivers. Han fikk jo gå helt upressa rett forran 16-meteren...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 07, 01:14
Opprinnelig postet av Bob Page
Tror nok forsvaret vårt må ta på seg ansvaret for 3-1 scoringa til Ivers. Han fikk jo gå helt upressa rett forran 16-meteren...

Foranledningen til 2-1-scoringen var et håpløst og unødvendig balltap av Tarik. Iversen snappet opp ballen og klinte den opp i vinkelen.

Men Staw var faktisk ikke veldig langt unna å ta den - og som han sier på FFK-TV så trodde han også at han kom til å redde skuddet, men så begynte ballen plutselig å flakke rett før den gikk i mål.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340