Husk meg
Brukernavn
Passord

Konkrete tiltak! TIng må skje nå!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 sep 07, 19:28
Jeg er klar for revolusjon!! Noe må skje NÅ!     Foreslår at vi gjør et eller annet i forbindelse med RBK kampen.


Forslag (teite og mindre teite) postes her;:


1. Demonstrasjonstog
2. De som er med meg samles på ett sted på feltet og står med ryggen mot banen i tja 15 min
3. Få spillerne på lag med oss. Raio er kompis med Zoran ihvertfall
4. Sprenge  noen biler


Kjipe forslag, men noen som har bra forslag?  Orker ikke se på at PH går i oppløsning/helvete...

Hva Zoran har å si for klubben har vi vel sett på resultatene og spillet på banen de siste to kampene

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 25 sep 07, 19:31
Opprinnelig postet av Husgutt


Hva Zoran har å si for klubben har vi vel sett på resultatene og spillet på banen de siste to kampene


Er enig i at Zoran var en flink forsanger, men nå drar du det litt langt....

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 25 sep 07, 19:39
Endret: 25 sep 07, 19:40
Mitt forslag er at at alle som har så veldig mye i mot å prøve å skape eget liv steller seg et annet sted eller holder seg hjemme.

Tror det på den måten vil bli best i lengden. For PH overlever denne lille mikroskopiske krisen, men først må de i trassalderen bort.


Et godt forslag kan jo være at dere skaper deres eget lille Mini-klanen!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 sep 07, 19:40
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 25 sep 07, 19:42
Ja vi får se etterhvert....

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 sep 07, 19:50

Opprinnelig postet av kenneth
(...) For PH overlever denne lille mikroskopiske krisen, men først må de i trassalderen bort. (...)

Helt enig, kenneth.

Først må styret i PH elimineres. Deretter kan vi begynne å se fremover.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 sep 07, 19:50
Endret: 25 sep 07, 19:52
Har folk helt glemt at Zoran trakk seg frivillig før rabalderet startet? Husgutt, nå synes jeg du skal puste rolig, ta deg et glass cola og gå tre ganger rundt kvartalet. Det er kjipt det som har skjedd, ekstra kjipt siden laget spiller helt ræv for tiden. Men vi har da for pokker kommet oss gjennom verre ting før.

Vær så snill, ikke gjør Zoran til en martyr. Laget bør være vårt fokus. Alltid.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 19:54

Opprinnelig postet av Husgutt

2. De som er med meg samles på ett sted på feltet og står med ryggen mot banen i tja 15 min

 

... og det skal oppildne spillere og andre supportere fordi??

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 sep 07, 19:57

Opprinnelig postet av Per Egil
(...) Vær så snill, ikke gjør Zoran til en martyr. (...)

Tja...

Akkurat det har vel styret i PH klart på egen hånd.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 sep 07, 20:01
De 2 siste kampene har vært katastrofalt dårlig, selv om vi har tapt grovt så er det lenge siden jeg har hørt Plankehaugen så dårlig. Noe må skje.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 sep 07, 20:13
Jeg kan godt roe meg ned jeg. Enten skjer det noe, ellers blir det HT og klapp klapp FFK på meg snart... Når det føles som plikt å synge, da er det noe galt. Det er ikke sånn det skal være, da setter jeg meg heller på HT neste år når sesongkortet mitt i PH har gått ut..


Tror det er flere som føler det som meg, og det er derfor jeg postet denne tråden. Tenkte først å sende PM til alle "likesinnede", men det var for mye pes. Diskusjon rundt temaet kan dere gjøre et annet sted, i denne posten skal det liksom komme fram forslag som kan bedre situasjonen.

fredrikstadpatriot: Å stå med ryggen i mot hjelper ikke noe på kort sikt, men kanskje på litt lengre sikt? Kanskje det får en snøball til å rulle?

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 sep 07, 20:22

Dette er faen ikke mulig....skjerp dere...Zoran er borte, det var hans valg takk og farvell.

Det har ikke en dritt med at ffk har tapt de siste kampene.

Da Zoran ble kasta ut av ullevoll kampen mot lyn, så kom han inn i bar overkropp med en gjeng små drittunger som forguder den soppen. han har ikke godt av å være "leder" for andre... det går til hue pån. casuals eller hva faen det var...

Stå nå for faen sammen uten han. Kan han oppføre seg så kommer han vel tilbake.

Møtte han på vip i går.  Forresten uten drakt... hva faen er det... klager over folk ikke synger....hallooooo

 

 

---------------------------

Heia FFK


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 25 sep 07, 20:25
Endret: 25 sep 07, 20:27
Opprinnelig postet av Radoslaw
Helt enig, kenneth.

Først må styret i PH elimineres. Deretter kan vi begynne å se fremover.



Det kan være veien å gå, men er ikke så sikker på at det er den "rette". Tror alle pr nå ville vært mest tjent med at sutrekoret først og fremst trekker seg tilbake, for de bidrar for tiden ikke med annet enn sure oppstøt som påvirker i negativ retning.


Jeg er dog sikker på at alle i sutrekoret "kjenner en som kjenner en som...." og på denne måten kan de skape seg en viss oversikt over hvor stor motstand det egentlig er mot Berg og gjengen i PH-styret. Klarer koret på denne måten å mobilisere seg på en ryddig måte bør det i et demokratisk samfunn være rom for å velte det sittende styret. Men dette korets "medlemmer" har de siste ukene vist at de ikke er hverken smarte eller strategiske nok til å tenke i en slik retning. De velger derfor trass-veien, og har strekt det så langt at folk som kanskje ville vært troende til å støtte dem nå heller har fått de langt oppi halsen (inkludert undertegnede), og kanskje da heller i ren mot-trass vil velge å støtte det sittende styret.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 20:26
Endret: 25 sep 07, 20:27
Opprinnelig postet av Lex

 

Møtte han på vip i går.  Forresten uten drakt... hva faen er det... klager over folk ikke synger....hallooooo

 

 

 

Øy, har du ikke fått med deg at det ikke er kult å se ut som ett "juletre" du eller? I følge "dresskodene" til de som kan supporter kultur her i byen burde hvite og røde efekter være forbudt på FFK kamp vet du!

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 sep 07, 20:28

Opprinnelig postet av Husgutt
(...) Kanskje det får en snøball til å rulle? (...)

Den snøballen er allerede blitt ganske så stor, Husgutt.  

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 20:39
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Lex

 

Møtte han på vip i går.  Forresten uten drakt... hva faen er det... klager over folk ikke synger....hallooooo

 

 

 

Øy, har du ikke fått med deg at det ikke er kult å se ut som ett "juletre" du eller? I følge "dresskodene" til de som kan supporter kultur her i byen burde hvite og røde efekter være forbudt på FFK kamp vet du!

 

Du skyter deg selv i hodet patriot. Du liker ikke at noen kaller deg juletre osv og gjør narr av det. Men du faller jo ned på samme nivå som oss med "dresskodene". Hvorfor skal jeg bruke penger på drakt skjerf osv når jeg har klær hjemme som passer perfekt på kroppen min. Gidder ikke kjøpe nye klær som gjør akkuratt samme nytte, eneste forskjellen er at jeg går rundt og ser ut som en reklameplakat i tillegg. Spar meg patrioten!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 20:41

Opprinnelig postet av Liraren
Hvorfor skal jeg bruke penger på drakt skjerf osv når jeg har klær hjemme som passer perfekt på kroppen min.

 

tja, for å støtte FFK økonomisk kanskje??

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 20:43
Endret: 25 sep 07, 20:43

Jeg støtter de nok økonomisk ved og gå på kamp og kjøpe meg eventuelt noe i kiosken. Jeg støtter klubben, men vil fortsatt ikke gå rundt og være gratisreklame for carnegie osv.

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 20:45
har aldri sagt at du må gå rundt med reklame. Finnes masse supporter artikler i aristokraten som ikke har reklame!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 sep 07, 20:48
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg er klar for revolusjon!!


Jeg vet ikke om jeg er klar for revolusjon, men jeg har et forslag til konkrete tiltak. Det er en oppfordring som går til alle i PH og BRH:

1. Møt opp på kampene og støtt laget med sang hver eneste kamp som dere har gjort det før, og gi laget din støtte så lenge du orker (helst i 90 min ++, men alle orker ikke det).

2. I samme sleng oppfordrer jeg alle til å synge med når forsangeren drar i gang, enten navnet er Zoran, Glenn, Pål, Anne, Berit eller Rashid!

3. Ta saken om utestengelse av Zoran og de andre utenfor tribunen. Hensikten med å være supporter er jo å støtte laget. Hvem tjener på at man holder kjeft, og holder tilbake følelsene og engasjementet man egentlig har for laget i våre hjerter? Selv om man synger med og støtter laget, dolker man på intet vis noen av de utestengte i ryggen. De ønsker jo også å støtte laget.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 25 sep 07, 20:49
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
har aldri sagt at du må gå rundt med reklame. Finnes masse supporter artikler i aristokraten som ikke har reklame!


Det har ikke noe med det å gjøre i det heltatt, det er bare unnskyldninger.

Men det var ikke det denne tråden skulle handle om. Så jeg foreslår at også du holder deg vekk fra denne tråden, hvis ikke så sklir den inn på det samme tafatte sporet som de ørten andre som har invadert forumet den siste tiden.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 20:50

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 sep 07, 21:03
Endret: 25 sep 07, 21:11

Opprinnelig postet av Scout
Jeg vet ikke om jeg er klar for revolusjon, men jeg har et forslag til konkrete tiltak. Det er en oppfordring som går til alle i PH og BRH:

1. Møt opp på kampene og støtt laget med sang hver eneste kamp som dere har gjort det før, og gi laget din støtte så lenge du orker (helst i 90 min ++, men alle orker ikke det).

2. I samme sleng oppfordrer jeg alle til å synge med når forsangeren drar i gang, enten navnet er Zoran, Glenn, Pål, Anne, Berit eller Rashid!

3. Ta saken om utestengelse av Zoran og de andre utenfor tribunen. Hensikten med å være supporter er jo å støtte laget. Hvem tjener på at man holder kjeft, og holder tilbake følelsene og engasjementet man egentlig har for laget i våre hjerter? Selv om man synger med og støtter laget, dolker man på intet vis noen av de utestengte i ryggen. De ønsker jo også å støtte laget.

 

Takk! Supre forsalg som jeg støtter fullt ut og har tenkt å følge. Diskusjonen om styret og tribunekultur må tas utafor banen. Det skal være et medlemsmøte i oktober om disse tinga. Gå dit og diskuter. Ikke på Fredrikstad stadion!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 07, 21:06
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

FFK er ikke noe supermarked, ett supermarked selger mat blant annet.

Aristokraten er derimot en supporter butikk for FFK fans.

Jeg har aldri sagt at du må kjøpe deg ett nytt skjerf, jeg skjønner bare ikke poenget med å ikke bruke det på kamper, ihvertfall når du allerde har. (forutsatt at du ikke bruker skjerfet da, for det høres ikke slik ut på postene du skriver)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 sep 07, 21:07
Opprinnelig postet av Liraren
Man blir ikke automatisk supporter bare av og handle i aristokraten. Tror spillerne driter i hvem farge jeg har på klærne mine under kamp. Jeg liker ikke kommersielingen (usikker på hvordan det skrives) av fotballen. Derfor velger jeg og heller kle meg i hverdagsklær på kamp også.

Tør å vedde på at du hadde FFK-effekter før "Ultras ble kult".

Dersom dere er imot kommersialisering, så hadde dere heller aldri kjøpt rådyre merkeklær. Makan til sludder og dobbelmoral alt sammen. Det handler om å vise sin identitet, vise frem sine stolte klubbfarger, og -tilhørighet. Dere MÅ faktisk ikke løpe inn i Aristokraten og kjøpe ting der, men dere kan faktisk kle dere i rødt og hvitt fremfor "kule Ultras klær".

Jeg synes faktisk det er ufattelig flaut når jeg ser en kortside - være seg Kanarifugla eller Plankehaugen - og så står det en gjeng midt i smørja og ødelegger helhetsintrykket pga de verken er stolte av, eller har på seg, klubbens flotte farger.

I tillegg, du stiller spørsmål "hvorfor bruke penger på ditt-og-tatt som drakt og matbokser". Da er det lett å spørre deg og dine om det samme. Hvorfor bruke penger på:

- Merkeklær
- Bluss
- Røykbomber
- Tostangsflagg
- Tifo generelt

Alt dette støtter oppunder en form for kommersiell virksomhet uansett hvordan du og dere vender på det.

For øvrig; Fredrikstad Fotballklubb er ingen sportsklubb. FFK er og blir en fotballklubb.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 21:09

Bruker skjerfet rett som det er jeg Selvfølgelig har jeg skjer, har vel en 5-6 stykk tror jeg. Men bruker det bare når det er kaldt, er jo ikke vits i og snøre skjerfet rundt halsen hvis ikke det er kaldt!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 25 sep 07, 21:12
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blande meg inn i denne litt sære diskusjonen, men jeg lurer på:

- Har du med deg rutete plastposer til Rimi for å slippe å være reklameplakat for Rimi-Hagen på vei hjem????

En annen ting er at bruk av skjerf er en veldig fin del av tribunekultur etter min mening, Det er jo utrolig flott når hele stadion står med skjerfet opp under Fredrikstadsangen. Det sammen når Klanen synger sin sang og viser skjerfet.

Ensiste ting som jeg savner litt er noe vi gjorde mye mer på gamle stadion, nemlig å synge og hoppe med skjerfet viftende i en løftet arm samtidig (husker ikke hvilken sang).

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 21:34
Endret: 25 sep 07, 21:53

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Liraren
Man blir ikke automatisk supporter bare av og handle i aristokraten. Tror spillerne driter i hvem farge jeg har på klærne mine under kamp. Jeg liker ikke kommersielingen (usikker på hvordan det skrives) av fotballen. Derfor velger jeg og heller kle meg i hverdagsklær på kamp også.

Tør å vedde på at du hadde FFK-effekter før "Ultras ble kult".

Dersom dere er imot kommersialisering, så hadde dere heller aldri kjøpt rådyre merkeklær. Makan til sludder og dobbelmoral alt sammen. Det handler om å vise sin identitet, vise frem sine stolte klubbfarger, og -tilhørighet. Dere MÅ faktisk ikke løpe inn i Aristokraten og kjøpe ting der, men dere kan faktisk kle dere i rødt og hvitt fremfor "kule Ultras klær".

Jeg synes faktisk det er ufattelig flaut når jeg ser en kortside - være seg Kanarifugla eller Plankehaugen - og så står det en gjeng midt i smørja og ødelegger helhetsintrykket pga de verken er stolte av, eller har på seg, klubbens flotte farger.

I tillegg, du stiller spørsmål "hvorfor bruke penger på ditt-og-tatt som drakt og matbokser". Da er det lett å spørre deg og dine om det samme. Hvorfor bruke penger på:

- Merkeklær
- Bluss
- Røykbomber
- Tostangsflagg
- Tifo generelt

Alt dette støtter oppunder en form for kommersiell virksomhet uansett hvordan du og dere vender på det.

For øvrig; Fredrikstad Fotballklubb er ingen sportsklubb. FFK er og blir en fotballklubb.

Okei Holters, skal prøve og gi deg skikkelig svar på spørsmålene dine. Så du får skyte ut hvis du ikke er fornøyd med svara. Pluss at det kan gå litt fort:)

 

Rådyre merkeklær? Hvis det er lacoste/armani/ osv du sikter til så vil jeg si jeg har gått med det i 4-5 år. Grunnen til det er vel at jeg liker designen på klærne. Bruker samme klær på fotballkamp som til vanlig, jeg bruker disse merkene/klærne fordi det gir meg en stil. Og stil er viktig for meg når det gjelder klær. Det er sånn jeg er!

Tror du hadde tapt veddemålet holters. har brukt  skjerf ett par ganger, men det er bare fordi jeg ikke har hatt andre skjerf tilgjengelig og fordi det er kaldt. Begynnte forøvrig og stå sammen med BRH i år og ble på en måte med brh i år. Har vært hammarby supporter i 3 år nå. Og bajen har nordens beste supportere pga Deres ultras! Derfor ble jeg med i BRH.

Tifo, jo fordi jeg ser på tifo som en måte og utrykke hva jeg mener. Som Feks et tifo det står mot den moderne fotballen på, får jeg fram budkspaet mitt i at jeg synes det er blitt for kommersielt..

Bluss. Bluss er noe som skaper elektrisk stemning på lekteren, og det er fantastisk og se på. Bluss er også en stor del av supporterkulturen til bajen, som også er favoritt supporterklubben min. Mitt ønske er at vi kunne være like bajen på alle områder på tribunen.

Røykbomber, se svaret mitt angående bluss!

tostangsflagg. Ser på tostangsflagg som mye "fetere" tifo enn vanlige flagg osv. det man holder opp syns mye bedre for alle og hvermann, og man får fram et budskap mye klarere!

Når det gjelder det siste du skriver. Mente jeg at Fredrikstad ftobalklubb er en organisasjon som driver med en type sport nemlig fotball. Så der var det bare jeg som ikke utdypte meg fullt nok. Gikk fort det her. Så kan ha glemt noe/skrevt noe uforståelig. Bare kom med innspill:)

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 22:30
Opprinnelig postet av Holters

Tør å vedde på at du hadde FFK-effekter før "Ultras ble kult".


Alle har vært der en gang.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 sep 07, 23:39
En ting jeg ikke helt klarer å forstå er dette snakket til dere ultras-gutter om at dere ikke vil reklamere for Carnegie, Europris osv.
Er det bare jeg som er tett, eller fortjener ikke disse firmaene litt reklame? De er jo tross alt faktisk med på å sørge for at klubben i våre hjerter klarer seg økonomisk.
Og er det ikke bedre å spytte inn et par hundre kroner på et lite FFK-skjerf, enn å blåse bort tusenvis av kroner på slike Casuals-uniformer? (Vet at dere ikke er casuals, men bruker uttrykket siden dere tross alt bevisst kler dere i samme type klær som svina.)

Når det gjelder tribunelivet har jeg ingen veldig gode idéer. Stod selv fortvila ved siden av en kamerat på Ullevaal igår og sang meg hes, og prøvde å få med flere på å synge, men det nytta ikke. Alt for mange giddaløse folk. Tilogmed jenta som stod ved siden av meg sang høyere og bedre enn flesteparten av mannfolka innenfor en radius på fire-fem meter.

Må si jeg forresten ble overraska over at kvaliteten hevet seg såpass mye i de få minuttene Zoran var forsanger. Er det virkelig ingen som gidder å gi gutta som prøver seg som forsangere nå en sjanse?
Og det hjelper ikke akkurat at gutta i BRH omtrent bare står og roper på Zoran istedenfor å prøve å ta litt ansvar selv, når de synes at stemningen er så jævla dårlig. Faen heller, dere som er så "ekte" supportere og som kan så jævlig mye om "ekte" supporterkultur bør vel kunne klare å ta litt ansvar og kanskje prøve dere på å starte en sang eller to?

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 23:58

ifølge mange på forumet trenger ikke ph BRH. Så skjønner ikke hvorfor det skulle stille så stor forskjell om vi var der eller ikke?

 

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 00:00

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Må si jeg forresten ble overraska over at kvaliteten hevet seg såpass mye i de få minuttene Zoran var forsanger. Er det virkelig ingen som gidder å gi gutta som prøver seg som forsangere nå en sjanse?

Der jeg sto kunne jeg ikke høre Glenn selv om han ropte i megafonen. Ja, jeg sto i VG-svingen rett opp for han et stykke oppe. Innen sangen kom opp til oss så var sangen ferdig alt.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 07, 00:13
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
En ting jeg ikke helt klarer å forstå er dette snakket til dere ultras-gutter om at dere ikke vil reklamere for Carnegie, Europris osv.
Er det bare jeg som er tett, eller fortjener ikke disse firmaene litt reklame? De er jo tross alt faktisk med på å sørge for at klubben i våre hjerter klarer seg økonomisk.
Og er det ikke bedre å spytte inn et par hundre kroner på et lite FFK-skjerf, enn å blåse bort tusenvis av kroner på slike Casuals-uniformer? (Vet at dere ikke er casuals, men bruker uttrykket siden dere tross alt bevisst kler dere i samme type klær som svina.)

Når det gjelder tribunelivet har jeg ingen veldig gode idéer. Stod selv fortvila ved siden av en kamerat på Ullevaal igår og sang meg hes, og prøvde å få med flere på å synge, men det nytta ikke. Alt for mange giddaløse folk. Tilogmed jenta som stod ved siden av meg sang høyere og bedre enn flesteparten av mannfolka innenfor en radius på fire-fem meter.

Må si jeg forresten ble overraska over at kvaliteten hevet seg såpass mye i de få minuttene Zoran var forsanger. Er det virkelig ingen som gidder å gi gutta som prøver seg som forsangere nå en sjanse?
Og det hjelper ikke akkurat at gutta i BRH omtrent bare står og roper på Zoran istedenfor å prøve å ta litt ansvar selv, når de synes at stemningen er så jævla dårlig. Faen heller, dere som er så "ekte" supportere og som kan så jævlig mye om "ekte" supporterkultur bør vel kunne klare å ta litt ansvar og kanskje prøve dere på å starte en sang eller to?


At noen velger å identifisere seg med en annen kultur enn den som råder på PH-feltet i dag er vel ikke så rart? Personlig så syns jeg at den britiske tribunemoten er tøff og kler meg slik både til hverdag og kamp. Det er kun en personlig preferanse og om jeg klarer å akseptere hvordan den jevne PHer kler seg, så bør dere akseptere hvordan jeg går kledd.

Du sier vi burde dra i gang en sang i ny og ne siden vi messer om at vi er de "ekte" ditt og datt. Javel? La meg komme med et eksempel. La oss si at BRH telte 1500 på bortekamp, du og dine 10 kamerater sto der med dine skjerf og drakter fordi dere ville støtte klubben på deres måte. Dette aksepterer ikke BRH, vi vil egentlig at dere 10 "juletrær" skal ikle dere en Paul&Shark genser og Armani-bukser på flekken i tillegg til å hoppe og synge sammenhengende i 90 min. Fordi dere ikke etterkommer våre ønsker så gir vi deg og dine horn i siden på forum og små slengbemerkninger og tilrop på stadion og på byen. Vi blir enda mer forbanna over dere, når dere som faktisk stikker seg ut i mengden og får ganske mye dritt mot seg, ikke gidder å trå fram som forsangere.

Håper jeg klarte å gjøre meg forstått med eksempelet mitt.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 sep 07, 01:31
Skjønner hva du mener. Og jeg aksepterer selvfølgelig at dere kler dere slik dere gjør, for det har dere som mennesker rett til. Men jeg synes fremdeles det blir litt feil og stå å synge "Rødhvit til jeg dør", og ikke ha noe som helst av hverken rødt eller hvitt på seg. Det er kun min personlige mening, og dere må selvfølgelig få lov til å fortsette å kjøre deres stil.
Det eneste jeg ikke aksepterer er at enkelte i gjengen deres har fått det for seg at dere er bedre eller mer verdt enn oss "juletrær".

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 07, 01:55
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Skjønner hva du mener. Og jeg aksepterer selvfølgelig at dere kler dere slik dere gjør, for det har dere som mennesker rett til. Men jeg synes fremdeles det blir litt feil og stå å synge "Rødhvit til jeg dør", og ikke ha noe som helst av hverken rødt eller hvitt på seg. Det er kun min personlige mening, og dere må selvfølgelig få lov til å fortsette å kjøre deres stil.
Det eneste jeg ikke aksepterer er at enkelte i gjengen deres har fått det for seg at dere er bedre eller mer verdt enn oss "juletrær".


Når jeg synger "rødhvit til jeg dør" så mener jeg at jeg er rødhvit i sjela, ikke etter hva jeg har på meg akkurat nå. Men selvfølgelig, skjønner at du setter spørsmålstegn ved det. Og jeg tror at de "enkelte" i BRH du sikter til ikke mener at de er mer verdt som supportere enn andre, men ordlegger seg helt feil pga intolerante forumbrukere og medsupportere som er svært krasse i hvordan de beskriver oss i BRH. Husk at de fleste som er med oss er i alderen 17-20, meg inkludert(jeg er 21, men samma det), og da kan det gå en kule varmt innimellom.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 sep 07, 08:00

Det er mye tullprat om klær her inne.

Gå som du selv ønsker å gå. Jeg synes det er pinlig med uttalelser som:" jeg vil ikke gå som en reklameplakat", eller " pentkledde gutter".

Jeg synes det er greit med en blanding, altså FFK drakt og Burberry caps ( ekte KOPI )... Jeg spør ingen om det og stiller ingen spørsmål til andre om sine klær.

Kom med klær i allefall, ikke kom naken!

Det er viktig at vi er FFK fans og ikke FKK fans. (FKK er nudister).

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 08:19
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg støtter de nok økonomisk ved og gå på kamp og kjøpe meg eventuelt noe i kiosken.

Så du eter vaffler, pølser og kaffe du å ?  rekker du å synge da ? he..he..

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 sep 07, 09:02
Opprinnelig postet av Liraren

ifølge mange på forumet trenger ikke ph BRH. Så skjønner ikke hvorfor det skulle stille så stor forskjell om vi var der eller ikke?

 



I følge noen brukere trenger ikke PH, BRH. Hva disse grinebiterne har å si må da være knakende likegyldig? Deres viktigste parole er jo å støtte laget av all makt i 90 min ++. Å protestere mot PH ved å holde kjeft og lengte etter Zoran, gjør bare saken verre og stemningen dårligere. Støtt laget i tykt og tynt som dere har gjort før. Man er jo på kamp for å støtte laget, ikke for å synge for å gjøre én mann fornøyd. (?)

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 09:30
Endret: 26 sep 07, 09:42
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blande meg inn i denne litt sære diskusjonen, men jeg lurer på:

- Har du med deg rutete plastposer til Rimi for å slippe å være reklameplakat for Rimi-Hagen på vei hjem????

En annen ting er at bruk av skjerf er en veldig fin del av tribunekultur etter min mening, Det er jo utrolig flott når hele stadion står med skjerfet opp under Fredrikstadsangen. Det sammen når Klanen synger sin sang og viser skjerfet.

Ensiste ting som jeg savner litt er noe vi gjorde mye mer på gamle stadion, nemlig å synge og hoppe med skjerfet viftende i en løftet arm samtidig (husker ikke hvilken sang).



Tror det var: Vi er Fredrikstad, alez, alez, alez

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 09:48
Jeg er helt uenig i at man nødvendigvis må kle seg i rødt og hvitt, men et skjerf syns jeg er utrolig viktid! Det gir en visuell effekt og kan brukes flittig på forskjellige måter når vi synger.

Og noe må skje med PH, og syns ikke det hadde vært feil med en demonstrasjon el. lignende, for å få folk til å våkne. Men denne metoden ser ikke ut til å virke. Eneste veien jeg ser som mulighet er å samle "troppene" til generalforsamlingen og få kastet styret. Det er den eneste veien å gå slik jeg ser det. Andre utvei er å danne en ny supporterklubb for likesinnede, men hadde selvfølgelig vært best å få "reddet" PH

---------------------------

Hiv styret!!!!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 07, 10:08
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg støtter de nok økonomisk ved og gå på kamp og kjøpe meg eventuelt noe i kiosken.

Så du eter vaffler, pølser og kaffe du å ?  rekker du å synge da ? he..he..

I pausa ja! Kjøper meg forøvrig bare noe og drikke, ettersom halsen bli litt gæli etter all synginga. Spise det gjør jeg før kamp gratis hjemme!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 07, 12:07
Endret: 26 sep 07, 12:08
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blande meg inn i denne litt sære diskusjonen, men jeg lurer på:

- Har du med deg rutete plastposer til Rimi for å slippe å være reklameplakat for Rimi-Hagen på vei hjem????

En annen ting er at bruk av skjerf er en veldig fin del av tribunekultur etter min mening, Det er jo utrolig flott når hele stadion står med skjerfet opp under Fredrikstadsangen. Det sammen når Klanen synger sin sang og viser skjerfet.

Ensiste ting som jeg savner litt er noe vi gjorde mye mer på gamle stadion, nemlig å synge og hoppe med skjerfet viftende i en løftet arm samtidig (husker ikke hvilken sang).


Du har jo misforstått hele poenget... Poenget med å ikke være juletre er fordi man vil stoppe kommersialiseringen av FOTBALLEN, ikke av samfunnet...  Fotballen handler mer og mer om penger, og alt mindre om historie, tradisjon, stolthet,
ekte følelser, galskap og lignende. Det som har gjort fotballen til verdens viktigste idrett, og som folk ikke kan leve uten. DET er grunnen til at man velger å støtte klubben på andre måter enn kun rent økonisk... Så kan man vel støtte kommersialisering så mye man vil ellers som forbruker......

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 22:39
Opprinnelig postet av Lex

Dette er faen ikke mulig....skjerp dere...Zoran er borte, det var hans valg takk og farvell.

Det har ikke en dritt med at ffk har tapt de siste kampene.

Da Zoran ble kasta ut av ullevoll kampen mot lyn, så kom han inn i bar overkropp med en gjeng små drittunger som forguder den soppen. han har ikke godt av å være "leder" for andre... det går til hue pån. casuals eller hva faen det var...

Stå nå for faen sammen uten han. Kan han oppføre seg så kommer han vel tilbake.

Møtte han på vip i går.  Forresten uten drakt... hva faen er det... klager over folk ikke synger....hallooooo

 

 



Zoran har aldri på seg drakt , men han brenner for FFK alikevell !! det er en grunn til at han var forsanger - hvis han ikke hadde brent for klubben hadde han ikke vært det

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 27 sep 07, 01:09
Går fint ann å støtte en klubb samma hvilke farger man har på seg... Ja, jeg syntes det er MORO å se supporterutstyr på biltur inn til oslo og lignende, ja jeg syntes det var utrolig koselig å se hele oslo dekket i rødt og hvit (nesten) på cupfinaledagene i fjor.... Men, det vil da ikke si at jeg har noe mindre respekt for de som velger å gå med mindre rødt og hvit.

Å diktere hva andre skal ha på seg er "fy fy". Hadde satt pris på noe tiltak så disse "små"-konfliktene fikk tatt seg en pause så vi alle fikk fokusert på det vi faktisk er her inne på forumet for, således også hvorfor vi er på kamper.

---------------------------

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 07, 18:06
Jeg har et konkret tiltak som luker vekk indianere og sørger for at kun de mest hardbarka havner på PH-feltet. Det har blitt nevnt før, men nå bør det vurderes seriøst. Gjør billettene på PH-feltet dyrere. MYE dyrere. Gjerne dyrest på stadion! Da skal jeg love dere at man ikke trenger sangkontrakter en gang!

Dessuten bør de utestengte få omgjort straffen, så de kan komme tilbake på PH-feltet til neste sesong.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 sep 07, 21:09
Bra Scout!! Helt enig

---------------------------

Hiv styret!!!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 sep 07, 09:52

Akurat som de som ikke synger for full hals brenner for laget det vettu,

som får kjeft, men drakt har de...folk er forskjellige. la oss respektere det...

Lykke til søndag

---------------------------

Heia FFK


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 01 okt 07, 16:48
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 okt 07, 21:03
Endret: 01 okt 07, 21:16

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?

hvis jeg ikke tenker helt feil så har det vel litt med at guttane overkjørte rosenborg at vi var gode tenker jeg. men uansett morro at det er litt mer trøkk på tribunen igjen. fortsetter guttane sånn så blir det bra på haugen å. da glømmer alle hva som har skjedd. forhåpentligvis


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 01 okt 07, 21:21
jeg tror nok ikke at alle kommer til å glømme det som har skjedd, for jeg syns det her har vært en ganske stor sak og det er sikkert flere enig i ....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 21:26
om dem ikke glemmer så legger dem det bak seg. Det er bare å stå på, for vi kan bare bli enda bedre

---------------------------

http://keiko99.net


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 01 okt 07, 21:39
Opprinnelig postet av keiko99
om dem ikke glemmer så legger dem det bak seg. Det er bare å stå på, for vi kan bare bli enda bedre


sant så sant Keiko   

---------------------------

Neste år er det SANGFELT til oss som SYNGER !! Blir det ikke gjort forandringer, så blir det sitteplass


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 01 okt 07, 22:23
Hvis du leser hva jeg svarte på en gang til så ser du at det ikke var PH men FFK vi snakket om. :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 07, 23:18
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?



Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 23:27
det er ikke lett å synge når det butter i mot, men det er heller ikke enkelt å synge når folk velger å demostere i stedet for å hjelpe til, men det eneste vi kan gjøre er å forsøke å dra samme vei i mot og medgang

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 02 okt 07, 00:14
Nr. 2 på rad som har misforstått meg så da tar jeg selvkritikk på for dårlig formuleringsevne.

Hvis du leser hva jeg siterte deg på først så var det FFKs positive opptreden jeg snakket om, for det var jo de som kom til å gjøre det elendig ikkesant? Ikke PH.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 okt 07, 11:09
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?



Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..


Ja, og det blir jo så j...ig mye bedre av at folk klager og protesterer. Hvis du vil hjelpe laget, så synger du på kampene i stedet for å klage ræva av deg her inne.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 11:34
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 okt 07, 11:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 okt 07, 11:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.


Du var jo i ditt ess på søndag Rune!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 okt 07, 11:53
Endret: 02 okt 07, 11:55
Opprinnelig postet av Husgutt
Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..

Du misforstår jo nok engang hva SB #79 sier. På side 1 i denne tråden, så skrev du at FFK kom til å være ræva fremover fordi Zoran og BRH "har trukket seg tilbake". Altså FFK kom til å spille ræva fordi disse gutta i dine øyne er hovedmennene bak Plankehaugens gode støtte og trykk på kamper. Det hevder SB #79 at ble motbevist på søndag, da FFK storspilte mot Rosenborg selv uten Zoran & Cos støtte blant Plankehaugen. Selv Plankehaugen klarte seg godt, og lagde god stemning.

Fra side 1 i tråden:

Opprinnelig postet av Husgutt
(...) Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 02 okt 07, 11:57
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.


100% enig!!

Synes det er helt greit at sangen svinger litt i forhold til prestasjoner på banen. Kan nesten virke litt overfladisk å tvangssynge når man har mest lyst til å gråte.

Står vanligvis å synger i PH, men fikk sittebilletten til fattern på søndag og fikk nyte sangen ifra midt på folketribunen. Jeg ble stolt! Plankehaugen gjorde en meeget god figur, også på tv sendingen.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:05

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.

Mot Brann i 1. omg. så var vi også helt elendige på tribunen, på stillingen 0-0. Må vi virkelig lede kampene 2-0 for at vi skal synge ?? Jeg tror ikke det Holters. 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:08

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.


Du var jo i ditt ess på søndag Rune!

Mangler mye på det samarbeidet jeg hadde med Zoran. men det har kanskje mye med plasseringa mi i forhold til Glenn. Zoran sto jo mer midt bak mål, nå står jeg 3-4 meter rett opp for Glenn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 okt 07, 12:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Mot Brann i 1. omg. så var vi også helt elendige på tribunen, på stillingen 0-0. Må vi virkelig lede kampene 2-0 for at vi skal synge ?? Jeg tror ikke det Holters. 

Nei, jeg utelukker ikke alle andre faktorer, da det selvsagt er andre ting som spiller inn, men jeg ønsker bare å påpeke at omstillingen kan ta litt tid, samt at jeg neppe tror at Plankehaugen er død. Folk dømmer Plankehaugen fra kamp til kamp akkurat som man dømmer spillerne. Mot Stabæk var Tegström helt og et genierklært kjøp. Etter kampen mot Enga kunne ikke folk fatta at han fikk spille på bekostning av Gardar. Det svinger fort i Plankebyen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 12:16
mot brann var flere opptatt av og demostrere rune og det er som jeg sier at da er det ikke enkelt

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:30

Opprinnelig postet av keiko99
mot brann var flere opptatt av og demostrere rune og det er som jeg sier at da er det ikke enkelt

Hvem demonstrerte ?? BRH ?? De var vel knapt på kampen mor RBK ?? At jeg ikke sang så mye mot Brann og VIF har med toneleie til Glenn Lampe og gjøre. Jeg vil ikke kalle det for å demonstrere. Flere hadde det som meg i de 2 kampene keiko99. Men i kampen mot RBK , hvor Glenn fant mer riktig toneleie så blir alt mye bedre.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 okt 07, 12:42

BRH var på kampen mot rbk. plankehaugen var bra i første omgang synes jeg. Men det var dårlig hele 2 omgang unntatt et par ganger som det trøkka ganske bra:) Satt forøvrig på værste tribunen, og det var faktisk et par som runga med på seven nation=)

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 12:42
jeg kan ikke peke ut hvem som gjordet dette.. ikke vil jeg beskylle enkelte folk, men mot brann var noen mere opptatt av zoran en ffk desverre derfor ble den kampen en kamp med ikke så fult trøkk som vi kunne håpet på, men som jeg har sagt tiden går og folk vil legge ting bak seg og synge ut for gutta.. Vi er inne i en ny tid.

---------------------------

http://keiko99.net


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 okt 07, 13:38
Opprinnelig postet av keiko99
Mot brann var noen mere opptatt av zoran en ffk desverre derfor ble den kampen en kamp med ikke så fult trøkk som vi kunne håpet på.

Pga 10 stk som protesterte så ble det dårlig trøkk fra PH den kampen? Den går jeg ikke på, det var nesten ingen rundt meg som sang av full hals den kampen, mye på grunn av braktap, nye urutinerte forsangere og for høyt toneleie (utslitt veldig tidlig)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 13:41
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 15:35
Opprinnelig postet av keiko99
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.


Nå må du bestemme deg keiko99! Er det ikke dette du og dine kompanjonger ville ha?

BRH satt spredt utover resten av stadion. Jaggu lenge siden jeg har sittet på kamp. Plankehaugen var gode på søndagen men det skulle bare mangle ettersom resultatet gikk så til de grader vår vei. Skal bli spennende å se hvordan det går i de gjenværende kampene.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 15:58
Endret: 02 okt 07, 15:58
jeg vet ikke hva du prater om bønna, men jeg vingler ikke på noen måte

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 16:10
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet ikke hva du prater om bønna, men jeg vingler ikke på noen måte


Du sier at det er dumt at noen ødelegger ved å ikke møte opp på PH-feltet for å synge, men du vil heller ikke ha de slemme og dumme ultrasene på PH-feltet.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 16:13
finn frem at jeg sier det, for det kan jeg ikke huske.

på forhånd tusen takk

---------------------------

http://keiko99.net


HegeTH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 13 okt 06
Innlegg: 1

Lagt til: 02 okt 07, 16:24

Må bare få si en ting her, oppi alt dette styret:

For all del, Zoran har gjort en flott jobb med synging og holde liv i plankehaugen på kampene, men herregud da mennesker, han er jo ikke noen gud heller. Han er et helt vanelig menneske akkurat som alle oss andre. Plankehaugen klarer seg fint uten han. Og til dere som melder dere ut i protest: tror dere virkelig at noe bryr seg??? Skjerp dere a, værsåsnill......:o)

---------------------------

Kaptein Helgesen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 17:16

Opprinnelig postet av keiko99
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.

De ropte på Zoran 2 ganger ( kanskje 3 ). Dette tar noen sekunder keiko99. Skal den ropinga der ødelegge for resten av kampen ??  Dette har jeg ingen tro på keiko99. Mesteparten av feilen ligger i toneleiet som Glenn Lampe opererte i.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 17:17
Opprinnelig postet av keiko99
finn frem at jeg sier det, for det kan jeg ikke huske.

på forhånd tusen takk


Det skinner igjennom i så og si samtlige innleggene dine om BRH. Når du dro fram bildet ditt av en brennende bil på G8-møtet i Tyskland f.eks. Du fryktet jo slike tilfeller inne på stadion faktisk.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 17:22
Opprinnelig postet av HegeTH

Må bare få si en ting her, oppi alt dette styret:

For all del, Zoran har gjort en flott jobb med synging og holde liv i plankehaugen på kampene, men herregud da mennesker, han er jo ikke noen gud heller. Han er et helt vanelig menneske akkurat som alle oss andre. Plankehaugen klarer seg fint uten han. Og til dere som melder dere ut i protest: tror dere virkelig at noe bryr seg??? Skjerp dere a, værsåsnill......:o)



Så å vise medmenneskelighet når noen blir urettferdig behandlet er dumt? Jeg er ikke med i en organisasjon hvor gode venner av meg får en tupp i ræva og en utestengelse slengt i fleisen etter alt hva de har gjort for PH som supporterklubb.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 02 okt 07, 17:22
haha, priceless!

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 17:25
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

---------------------------

Neste år er det sangfelt !!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 07, 17:28

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Zoran kommer desverre ikke tilbake no mer, så vi må klare oss uten..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 02 okt 07, 17:42

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Nei det er helt korrekt, ph blir aldri den samme igjen. 

Bare mye bedre

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 okt 07, 17:45
Opprinnelig postet av MA

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



Herregud så lei jeg er av sånne kommentarer, det er så ufattelig lite saklig.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 17:57
Opprinnelig postet av MA

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Nei det er helt korrekt, ph blir aldri den samme igjen. 

Bare mye bedre

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



kan jeg spøøre hva som er forskjellen hvis man er voksen og fortsatt vil ha tribuneliv og når man er ungdom og vil ha tribuneliv ??    

folk på PH feltet trenger å bli sparka i ræva for å synge og det klarer desverre ikke forsangerene
hvis det er dårlig trøkk på feltet så tør de ikke å småkjefte littegrann, men bare fortsetter med det samme dårlige trøkket kampen ut

---------------------------

Neste år er det sangfelt !!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 okt 07, 18:05
Opprinnelig postet av MA

 

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 18:16
Opprinnelig postet av MA

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Nei det er helt korrekt, ph blir aldri den samme igjen. 

Bare mye bedre

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



Huff. Vi har hele tiden ønsket et samarbeid med Plankehaugen og god stemning på PH-feltet, med og uten pyroteknikk. Saken er den at personer som nettopp deg MA, hele tiden kommer med negative slengbemerkninger i vår retning som igjen trigger endeløse krangler på forumet. Når også folk i PH-styret brukte betegnelsen "drittunger" mot oss i BRH fra første stund, så gjør ikke det saken bedre. Men samme kan det være, jeg og mine kamerater i BRH vil aldri befinne oss på PH-feltet igjen, noe som er til det beste både for Plankehaugen sin del og for utviklingen av et alternativt supportermiljø rundt klubben.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 02 okt 07, 18:34
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av MA

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Nei det er helt korrekt, ph blir aldri den samme igjen. 

Bare mye bedre

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



Huff. Vi har hele tiden ønsket et samarbeid med Plankehaugen og god stemning på PH-feltet, med og uten pyroteknikk. Saken er den at personer som nettopp deg MA, hele tiden kommer med negative slengbemerkninger i vår retning som igjen trigger endeløse krangler på forumet. Når også folk i PH-styret brukte betegnelsen "drittunger" mot oss i BRH fra første stund, så gjør ikke det saken bedre. Men samme kan det være, jeg og mine kamerater i BRH vil aldri befinne oss på PH-feltet igjen, noe som er til det beste både for Plankehaugen sin del og for utviklingen av et alternativt supportermiljø rundt klubben.

BRH er ønsket på feltet fra min side, dere lager liv og synger høyt, men jeg ønsker ikke bluss og andre ulovligheter. Det som skjedde  på supporter feltet på Nadderud er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Å uansett om dere ønsker det eller ikke, (og disse personene er utestengt av PH) så assosierer jeg og flere denne opplevelsen med BRH. Nettopp fordi at dere er BRH og for mange en "bråkmakergruppe" som bare lager kvalme. Jeg har fulgt med såpass her inne på forumet og det er nok desverre noen fra dere også som kommer med negative slengbemerknionger, og ikke tåler å høre andres meninger enn deres egne. Hvis dere ikke lenger blir å befinne dere på Ph feltet syns jeg at det er synd, men det er deres eget valg.

Hvem er da disse med burberry capser og han som slår på tromma som jeg så sist på kampen mot RBK, er ikke disse medlemmer av BRH?  Beklager hvis jeg har misforstått, men trodde at dette var medlemmer av BRH.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 07, 18:50
Endret: 02 okt 07, 18:51
Opprinnelig postet av MA
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av MA

Opprinnelig postet av Marcus
en ting er sikkert og det er at Plankehaugen aldri blir den samme igjen
håper at ting skjer sånn at vi får tilbake BRH og Zoran til neste år på eget sangfelt

Nei det er helt korrekt, ph blir aldri den samme igjen. 

Bare mye bedre

Desverre for BRH og en håndfull andre så er det heller god stemning og samhold på feltet som foretrekkes av de fleste ,framfor kjeft, bluss, røykbomber etc.

Men det skjønner dere også når dere blir voksne......



Huff. Vi har hele tiden ønsket et samarbeid med Plankehaugen og god stemning på PH-feltet, med og uten pyroteknikk. Saken er den at personer som nettopp deg MA, hele tiden kommer med negative slengbemerkninger i vår retning som igjen trigger endeløse krangler på forumet. Når også folk i PH-styret brukte betegnelsen "drittunger" mot oss i BRH fra første stund, så gjør ikke det saken bedre. Men samme kan det være, jeg og mine kamerater i BRH vil aldri befinne oss på PH-feltet igjen, noe som er til det beste både for Plankehaugen sin del og for utviklingen av et alternativt supportermiljø rundt klubben.

BRH er ønsket på feltet fra min side, dere lager liv og synger høyt, men jeg ønsker ikke bluss og andre ulovligheter. Det som skjedde  på supporter feltet på Nadderud er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Å uansett om dere ønsker det eller ikke, (og disse personene er utestengt av PH) så assosierer jeg og flere denne opplevelsen med BRH. Nettopp fordi at dere er BRH og for mange en "bråkmakergruppe" som bare lager kvalme. Jeg har fulgt med såpass her inne på forumet og det er nok desverre noen fra dere også som kommer med negative slengbemerknionger, og ikke tåler å høre andres meninger enn deres egne. Hvis dere ikke lenger blir å befinne dere på Ph feltet syns jeg at det er synd, men det er deres eget valg.

Hvem er da disse med burberry capser og han som slår på tromma som jeg så sist på kampen mot RBK, er ikke disse medlemmer av BRH?  Beklager hvis jeg har misforstått, men trodde at dette var medlemmer av BRH.


De er bråkmakere fordi de reagert her på forumet ??? Nå begynner det å bli sinnsykt med fordommer her. Hvis du har noe på disse fra BRH så nevn et eksempel hvor du har sett dem lagd bråk og kvalme da. Og ikke kom med det der blusseargumentet, for det er ikke bråk og kvalme.... Er jo ganske tydelig at folk forhåndsdømmer dem pga de tullete avisoppslagene om dem i media.

kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 18:54
Hva sier dere negative nå da.Plankehaugen gjorde årsbeste mot RBK.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 07, 19:00
Opprinnelig postet av kriss
Hva sier dere negative nå da.Plankehaugen gjorde årsbeste mot RBK.

Årsbeste? Langt fra. Selfølgelig blir det bedre stemning når man ydmyker Rosenborg etter å ha hatt de to elendige kampene vi hadde. For god stemning var det. Men hva skjer når vi kommer i en dårlig periode igjen?

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 02 okt 07, 19:03
Endret: 02 okt 07, 19:08
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av MA
BRH er ønsket på feltet fra min side, dere lager liv og synger høyt, men jeg ønsker ikke bluss og andre ulovligheter. Det som skjedde  på supporter feltet på Nadderud er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Å uansett om dere ønsker det eller ikke, (og disse personene er utestengt av PH) så assosierer jeg og flere denne opplevelsen med BRH. Nettopp fordi at dere er BRH og for mange en "bråkmakergruppe" som bare lager kvalme. Jeg har fulgt med såpass her inne på forumet og det er nok desverre noen fra dere også som kommer med negative slengbemerknionger, og ikke tåler å høre andres meninger enn deres egne. Hvis dere ikke lenger blir å befinne dere på Ph feltet syns jeg at det er synd, men det er deres eget valg.

Hvem er da disse med burberry capser og han som slår på tromma som jeg så sist på kampen mot RBK, er ikke disse medlemmer av BRH?  Beklager hvis jeg har misforstått, men trodde at dette var medlemmer av BRH.


De er bråkmakere fordi de reagert her på forumet ??? Nå begynner det å bli sinnsykt med fordommer her. Hvis du har noe på disse fra BRH så nevn et eksempel hvor du har sett dem lagd bråk og kvalme da. Og ikke kom med det der blusseargumentet, for det er ikke bråk og kvalme.... Er jo ganske tydelig at folk forhåndsdømmer dem pga de tullete avisoppslagene om dem i media.

Les innlegget mitt en gang til a før du kommer med påstander.


MOD: Redigerte siteringer. Det er ikke nødvendig å sitere fem-seks nøstede innlegg for å svare på et punkt i det siste innlegget

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 07, 19:05
Endret: 02 okt 07, 19:08
Opprinnelig postet av MA
Les innlegget mitt en gang til a før du kommer med påstander.

Jeg har gjort det. Du sier de er en `bråkmakergruppe`. Er de bråkmakere fordi de reagerer på en sak som de føler seg forhåndsdømt og urettferdig behandla i ?

MOD: Redigerte siteringer. Det er ikke nødvendig å sitere fem-seks nøstede innlegg for å svare på et punkt i det siste innlegget

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 19:18

Opprinnelig postet av kriss
Hva sier dere negative nå da.Plankehaugen gjorde årsbeste mot RBK.

Hvem sier at dette var årsbeste ?? Eller er det bare noe du synes ?? Dette er langt i fra å være noe årsbeste. Men dette er best under Glenn Lampe. Så det er langt igjen før det kokær som under Zoran sitt regime. Men jeg tror og håper at Glenn er på rett vei. Virker som han har tatt til seg det med toneleie i hvertfall, men samarbeidet med han andre karen funker foreløpig ikke.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 19:20
Opprinnelig postet av MA

BRH er ønsket på feltet fra min side, dere lager liv og synger høyt, men jeg ønsker ikke bluss og andre ulovligheter. Det som skjedde  på supporter feltet på Nadderud er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Å uansett om dere ønsker det eller ikke, (og disse personene er utestengt av PH) så assosierer jeg og flere denne opplevelsen med BRH. Nettopp fordi at dere er BRH og for mange en "bråkmakergruppe" som bare lager kvalme. Jeg har fulgt med såpass her inne på forumet og det er nok desverre noen fra dere også som kommer med negative slengbemerknionger, og ikke tåler å høre andres meninger enn deres egne. Hvis dere ikke lenger blir å befinne dere på Ph feltet syns jeg at det er synd, men det er deres eget valg.

Hvem er da disse med burberry capser og han som slår på tromma som jeg så sist på kampen mot RBK, er ikke disse medlemmer av BRH?  Beklager hvis jeg har misforstått, men trodde at dette var medlemmer av BRH.



Blussing er nok et fenomen som ganske sikkert vil dukke opp igjen på en tribune med engasjerte supportere, uansett om du vil eller ikke. Utviklingen i supporter-Norge viser at flere og flere unge menn trekkes mot den alternative måten å støtte opp om sitt lag. Flere supporterklubber rundt om i det ganske land har valgt å omfavne denne kulturen og gjøre plass til den på sine arenaer. Andre supporterklubber velger å kriminalisere og utestenge disse unge mennene. Det vil garantert få konsekvenser. Desverre.

Du sier jo også at PH ble mye bedre uten Klokan og BRH, så du kan jo ikke si i neste innlegg at du ønsker oss på feltet i neste innlegg? Vi vil stå for en utagerende tribunekultur uansett, noe som vil være til glede for noen, irritasjon for andre.

Angående det med slengbemerkninger så kan jeg bare snakke for meg selv. Jeg er av den oppfatning at man ikke skal ødelegge en tråd med personlig drittslenging, men det har vært enkelte tilfeller hvor folk har vært så usaklige og uintelligente i sine innlegg at jeg ikke har klart å la være. Men jeg skjønner fortsatt ikke motivasjonen din til å ytre setningen "Men det skjønner dere også når dere blir voksne......". Den kom vel så og si uprovosert?

De som anser seg som medlemmer av BRH stiller seg ikke på PH-feltet lenger, grunnen er at BRH ikke kan stille seg bak den avgjørelsen PH tok angående 3 av 4 utestengte. Vi velger heller å støtte laget fra andre steder på stadion. Det er vel Husgutt som slår på tromma? Han er ikke medlem av BRH selv om vi står for mye av det samme.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 okt 07, 19:32
Er nok ikke Husgutt som slår på tromma, for det gjør nemlig jeg
 Neste år så har vi forhåpentligvis fått et nytt felt for alle alternative grupper!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 19:46
Opprinnelig postet av FFK Forever
Er nok ikke Husgutt som slår på tromma, for det gjør nemlig jeg
 Neste år så har vi forhåpentligvis fått et nytt felt for alle alternative grupper!


Sorry mister Håper det blir jobbet hardt for et eget felt til neste år!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 19:52
AMEN TIL DET

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 02 okt 07, 19:59
Opprinnelig postet av bønna

 

Sorry mister Håper det blir jobbet hardt for et eget felt til neste år!


Stol på det, sjekk den siste posten min

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 20:41
Opprinnelig postet av kriss
Hva sier dere negative nå da.Plankehaugen gjorde årsbeste mot RBK.


Til dere kritikere av Zoran og BRH, har dere tenkt på at flesteparten av sangene som ble sunget på søndagen er sanger som ble innført av enten Zoran eller BRH? Var vel kun "For Fredrikstad", "Hællæ, hællæ", "Kom til Fredrikstad Stadion" og "Sommern i Fredrikstad" som jeg registrerte var av andre bidragsytere. Rett meg gjerne om jeg tar feil!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 02 okt 07, 22:38

årsbeste mot rbk?  det var nok dårligste hjemme siden åpningskampen også brann dessverre... 

årsbeste  var mot hammarby med knappe 7800 tilskuere . har knapt jubla så mye over en ffk skåring før.....

nest beste var mot enga hjemme synes jeg ...

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340