Husk meg
Brukernavn
Passord

Konkrete tiltak! TIng må skje nå!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 okt 07, 11:53
Endret: 02 okt 07, 11:55
Opprinnelig postet av Husgutt
Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..

Du misforstår jo nok engang hva SB #79 sier. På side 1 i denne tråden, så skrev du at FFK kom til å være ræva fremover fordi Zoran og BRH "har trukket seg tilbake". Altså FFK kom til å spille ræva fordi disse gutta i dine øyne er hovedmennene bak Plankehaugens gode støtte og trykk på kamper. Det hevder SB #79 at ble motbevist på søndag, da FFK storspilte mot Rosenborg selv uten Zoran & Cos støtte blant Plankehaugen. Selv Plankehaugen klarte seg godt, og lagde god stemning.

Fra side 1 i tråden:

Opprinnelig postet av Husgutt
(...) Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 02 okt 07, 11:57
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.


100% enig!!

Synes det er helt greit at sangen svinger litt i forhold til prestasjoner på banen. Kan nesten virke litt overfladisk å tvangssynge når man har mest lyst til å gråte.

Står vanligvis å synger i PH, men fikk sittebilletten til fattern på søndag og fikk nyte sangen ifra midt på folketribunen. Jeg ble stolt! Plankehaugen gjorde en meeget god figur, også på tv sendingen.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:05

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.

Mot Brann i 1. omg. så var vi også helt elendige på tribunen, på stillingen 0-0. Må vi virkelig lede kampene 2-0 for at vi skal synge ?? Jeg tror ikke det Holters. 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:08

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.


Du var jo i ditt ess på søndag Rune!

Mangler mye på det samarbeidet jeg hadde med Zoran. men det har kanskje mye med plasseringa mi i forhold til Glenn. Zoran sto jo mer midt bak mål, nå står jeg 3-4 meter rett opp for Glenn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 okt 07, 12:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Mot Brann i 1. omg. så var vi også helt elendige på tribunen, på stillingen 0-0. Må vi virkelig lede kampene 2-0 for at vi skal synge ?? Jeg tror ikke det Holters. 

Nei, jeg utelukker ikke alle andre faktorer, da det selvsagt er andre ting som spiller inn, men jeg ønsker bare å påpeke at omstillingen kan ta litt tid, samt at jeg neppe tror at Plankehaugen er død. Folk dømmer Plankehaugen fra kamp til kamp akkurat som man dømmer spillerne. Mot Stabæk var Tegström helt og et genierklært kjøp. Etter kampen mot Enga kunne ikke folk fatta at han fikk spille på bekostning av Gardar. Det svinger fort i Plankebyen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 12:16
mot brann var flere opptatt av og demostrere rune og det er som jeg sier at da er det ikke enkelt

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 12:30

Opprinnelig postet av keiko99
mot brann var flere opptatt av og demostrere rune og det er som jeg sier at da er det ikke enkelt

Hvem demonstrerte ?? BRH ?? De var vel knapt på kampen mor RBK ?? At jeg ikke sang så mye mot Brann og VIF har med toneleie til Glenn Lampe og gjøre. Jeg vil ikke kalle det for å demonstrere. Flere hadde det som meg i de 2 kampene keiko99. Men i kampen mot RBK , hvor Glenn fant mer riktig toneleie så blir alt mye bedre.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 okt 07, 12:42

BRH var på kampen mot rbk. plankehaugen var bra i første omgang synes jeg. Men det var dårlig hele 2 omgang unntatt et par ganger som det trøkka ganske bra:) Satt forøvrig på værste tribunen, og det var faktisk et par som runga med på seven nation=)

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 12:42
jeg kan ikke peke ut hvem som gjordet dette.. ikke vil jeg beskylle enkelte folk, men mot brann var noen mere opptatt av zoran en ffk desverre derfor ble den kampen en kamp med ikke så fult trøkk som vi kunne håpet på, men som jeg har sagt tiden går og folk vil legge ting bak seg og synge ut for gutta.. Vi er inne i en ny tid.

---------------------------

http://keiko99.net


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 okt 07, 13:38
Opprinnelig postet av keiko99
Mot brann var noen mere opptatt av zoran en ffk desverre derfor ble den kampen en kamp med ikke så fult trøkk som vi kunne håpet på.

Pga 10 stk som protesterte så ble det dårlig trøkk fra PH den kampen? Den går jeg ikke på, det var nesten ingen rundt meg som sang av full hals den kampen, mye på grunn av braktap, nye urutinerte forsangere og for høyt toneleie (utslitt veldig tidlig)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 13:41
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 15:35
Opprinnelig postet av keiko99
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.


Nå må du bestemme deg keiko99! Er det ikke dette du og dine kompanjonger ville ha?

BRH satt spredt utover resten av stadion. Jaggu lenge siden jeg har sittet på kamp. Plankehaugen var gode på søndagen men det skulle bare mangle ettersom resultatet gikk så til de grader vår vei. Skal bli spennende å se hvordan det går i de gjenværende kampene.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 15:58
Endret: 02 okt 07, 15:58
jeg vet ikke hva du prater om bønna, men jeg vingler ikke på noen måte

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 16:10
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet ikke hva du prater om bønna, men jeg vingler ikke på noen måte


Du sier at det er dumt at noen ødelegger ved å ikke møte opp på PH-feltet for å synge, men du vil heller ikke ha de slemme og dumme ultrasene på PH-feltet.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 07, 16:13
finn frem at jeg sier det, for det kan jeg ikke huske.

på forhånd tusen takk

---------------------------

http://keiko99.net


HegeTH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 13 okt 06
Innlegg: 1

Lagt til: 02 okt 07, 16:24

Må bare få si en ting her, oppi alt dette styret:

For all del, Zoran har gjort en flott jobb med synging og holde liv i plankehaugen på kampene, men herregud da mennesker, han er jo ikke noen gud heller. Han er et helt vanelig menneske akkurat som alle oss andre. Plankehaugen klarer seg fint uten han. Og til dere som melder dere ut i protest: tror dere virkelig at noe bryr seg??? Skjerp dere a, værsåsnill......:o)

---------------------------

Kaptein Helgesen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 17:16

Opprinnelig postet av keiko99
om det er 10 eller 100 vet ikke jeg.. håper du telte slik at du vet det var 10 da , men klart alt ødlegger.

De ropte på Zoran 2 ganger ( kanskje 3 ). Dette tar noen sekunder keiko99. Skal den ropinga der ødelegge for resten av kampen ??  Dette har jeg ingen tro på keiko99. Mesteparten av feilen ligger i toneleiet som Glenn Lampe opererte i.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 17:17
Opprinnelig postet av keiko99
finn frem at jeg sier det, for det kan jeg ikke huske.

på forhånd tusen takk


Det skinner igjennom i så og si samtlige innleggene dine om BRH. Når du dro fram bildet ditt av en brennende bil på G8-møtet i Tyskland f.eks. Du fryktet jo slike tilfeller inne på stadion faktisk.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 17:22
Opprinnelig postet av HegeTH

Må bare få si en ting her, oppi alt dette styret:

For all del, Zoran har gjort en flott jobb med synging og holde liv i plankehaugen på kampene, men herregud da mennesker, han er jo ikke noen gud heller. Han er et helt vanelig menneske akkurat som alle oss andre. Plankehaugen klarer seg fint uten han. Og til dere som melder dere ut i protest: tror dere virkelig at noe bryr seg??? Skjerp dere a, værsåsnill......:o)



Så å vise medmenneskelighet når noen blir urettferdig behandlet er dumt? Jeg er ikke med i en organisasjon hvor gode venner av meg får en tupp i ræva og en utestengelse slengt i fleisen etter alt hva de har gjort for PH som supporterklubb.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 02 okt 07, 17:22
haha, priceless!


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340