Husk meg
Brukernavn
Passord

Lysten er helt borte...

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 sep 07, 18:40
Endret: 25 sep 07, 19:00

Med all respekt for deg, KeJ;

Denne "diskusjonen" legges herved død fra min side.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 sep 07, 18:29
Endret: 25 sep 07, 18:29

Helt enig med trådstarter og mange andre her at lysta er helt vekk for å synge for laget pga noe "styret" i Plankehaugen har gjort. I går fikk jeg i grunn nok når jeg så hvor langt plankehaugen har synket i løpet av disse ukene. Gikk bare å satt meg i stedenfor, hele gleden med å synge er vekk, har alltid sunget for full hals i 90 min, men nå er hele gleden borte.

Tviler på at lysta kommer tilbake med det første, kommer nok til å prioritere å sitte en annen plass på stadion kampene som er igjen og evnt kjøpe sesonkort på en annen plass til året.

Dette styret har drept gleden ved å synge for laget, takk skal dere faenma ha!

Hva vil jeg ikke?

Jeg vil ikke assosieres med gamle tantær og kællær som ikke synger

Jeg vil ikke stå i Plankehaugen å ta meg en kopp kaffe og pølse i vaffel
Jeg vil ikke at et diktator regime ødlegger noe jeg har vært endel av

Jeg vil ikke at den som har tatt plankehaugen opp der de var for noen uker sida kastes ut

Jeg vil ikke at antall bussær skal komme FORAN synging

Jeg vil ikke bygge hus for kvisvik

Jeg ikke se samme banner bli brukt flere ganger

Jeg vil ikke støtte Morgan Andersen med banner

Jeg vil ikke ha en forsanger som ikke tar opp kampen med vaktene om å få stå på en stol å stige høyest

Jeg vil ikke høre plankehaugen bli sunget ut av miniklanen

Hva vil jeg ha?

Jeg vil ha en supporterklubb som SYNGER og lager liv

Jeg vil ha en forsanger som heter Zoran

Jeg vil ha vekk diktatorregime i plankehaugen

Jeg vil ha sangkontrakt

Jeg vil ha tilbake gløden og engasjemange man hadde for noen uker siden

Jeg vil ha en forsanger som tør å si ifra

Jeg vil ha en supporterklubb med ambisjoner om å bli norges og nordens beste.

Jeg vil ha DEBATT om styret i plankehaugen NÅ!

 

 

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 sep 07, 18:30
Plankehaugen blir værre og værre.. Greit jeg kan ta sjølkritikk for et jeg IKKE var på Ullevaal (Skrall økonomi om dagen i og med at jeg flytter for meg selv...) men det jeg hørte på TV 2 igår, det var IKKE bra...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 26 sep 07, 11:52
Endret: 26 sep 07, 11:56
Opprinnelig postet av A9$h

Helt enig med trådstarter og mange andre her at lysta er helt vekk for å synge for laget pga noe "styret" i Plankehaugen har gjort. I går fikk jeg i grunn nok når jeg så hvor langt plankehaugen har synket i løpet av disse ukene. Gikk bare å satt meg i stedenfor, hele gleden med å synge er vekk, har alltid sunget for full hals i 90 min, men nå er hele gleden borte.

Tviler på at lysta kommer tilbake med det første, kommer nok til å prioritere å sitte en annen plass på stadion kampene som er igjen og evnt kjøpe sesonkort på en annen plass til året.

Dette styret har drept gleden ved å synge for laget, takk skal dere faenma ha!

Hva vil jeg ikke?

Jeg vil ikke assosieres med gamle tantær og kællær som ikke synger

Jeg vil ikke stå i Plankehaugen å ta meg en kopp kaffe og pølse i vaffel
Jeg vil ikke at et diktator regime ødlegger noe jeg har vært endel av

Jeg vil ikke at den som har tatt plankehaugen opp der de var for noen uker sida kastes ut

Jeg vil ikke at antall bussær skal komme FORAN synging

Jeg vil ikke bygge hus for kvisvik

Jeg ikke se samme banner bli brukt flere ganger

Jeg vil ikke støtte Morgan Andersen med banner

Jeg vil ikke ha en forsanger som ikke tar opp kampen med vaktene om å få stå på en stol å stige høyest

Jeg vil ikke høre plankehaugen bli sunget ut av miniklanen

Hva vil jeg ha?

Jeg vil ha en supporterklubb som SYNGER og lager liv

Jeg vil ha en forsanger som heter Zoran

Jeg vil ha vekk diktatorregime i plankehaugen

Jeg vil ha sangkontrakt

Jeg vil ha tilbake gløden og engasjemange man hadde for noen uker siden

Jeg vil ha en forsanger som tør å si ifra

Jeg vil ha en supporterklubb med ambisjoner om å bli norges og nordens beste.

Jeg vil ha DEBATT om styret i plankehaugen NÅ!

 

 

 

Takk !!! 100 % enig, så nå slipper jeg skrive mer om denne saken, du fikk med alle de viktige poengene ! Sikkert fint og sitte også da, bare man blir vant til det. Eneste problemet er at jeg har sesongkort på feltet, så jeg får nok ta 3 kamper til, men det blir nok øverst i venstre hjørnet.

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 24 sep 07, 23:36
storkoste meg ille når jeg fikk se (og høre) Zoran der jeg... =)

---------------------------

Hyl.

- FFK / LFC / Østsiden -


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hva var gæli med å støtte morgan idag da?

Og hvorfor er det så viktig at vi skal ha respekt rundt om kring? Skjønner ikke hva som er så farlig med at f.eks klanen syns vi er dumme...

Det må jo du skjønne også!?!   Det at alle andre supporter klubber i Norge ler av oss for tiden kan jo sammenlignes med å være den gutten på ungdoms skolen som alle ler av!    Vi har frem til nå hatt et bra rykte. Vi har vært kjennt for å lave bra liv på kamper. Men nå har det blitt byttet ut med at vi bare driter oss ut!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 14:02
Opprinnelig postet av ffk-4ever
PH tok det store valget idag ved å drite seg ut for hele Norge ved MA banneret de flerret opp. Kjempe smart. NOT!


Der er jeg helt enig.  Nok en gang driter de seg ut, ved å bruke et banner to ganger. Hva er spennende og orginalt med det?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 25 sep 07, 15:14
Endret: 25 sep 07, 15:15

"Morgan er en av dem" skrev klanen. Tilfeldig? Virket godt forberedt.... Syns heller ikke det er like gøy lenger..

Men går selvfølgelig på de kamper jeg kan.....

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 24 sep 07, 23:52
Opprinnelig postet av Liraren
Hører rykter om at PH kjørte samme tifo som tidligere i sesongen?

GJENBRUK av tifo er rimelig flaut ja... Overraskelsesmomentet og hele meningen med tifo forsvinner jo da...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 sep 07, 23:55
Endret: 24 sep 07, 23:56

Jeg er ikke opptatt av hva Klanen SFO mener om ditt og datt, men tror de koste seg når de viste sitt banner.

Jeg støtter MA 100%, selvom han har gjort noe straffbart. Hugger ikke hånda av han. Hva han gjorde eller ikke gjorde  i Lyn er ikke min sak. Har tillitt til styre og MA.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 00:12
lurer på why styremedlemmene i ph holdt helt kjeft når zoran tok over?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 25 sep 07, 00:19
Opprinnelig postet av Liraren
lurer på why styremedlemmene i ph holdt helt kjeft når zoran tok over?


Tja, si det? kanskje de var opptatt med å finne noen vakter for å få kastet Zoran vekk, så han ikke skapte uønsket god stemning på PH-feltet? hehe - blir bare antagelser uansett hvilken vei jeg snur og vender på det.

- Det var iallefall moro i 5-6 minutter av kampen i dag. =)

(og det finnes ikke ord for hvor mye "motivasjon" det ga meg å høre/se Zoran skrike ut i dag. ;D  )

---------------------------

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 00:22
ZORAN - DU ER EN AV OSS!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 24 sep 07, 23:34
Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...



jeg er så enig med deg -- jeg sitter med ett tomrom inni meg hele tiden og jeg vil rett å slett ikke stå å synge mer fordi all piffen er borte -- 

FÅ ZORAN TILBAKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 sep 07, 23:38
Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...


Dette er PHstyret sitt verk. De har skyld i dette, og valgt det helt selv!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:16

Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...

Helt enig! Nøyaktig det du skev her er det jeg tenke for meg selv på bussen på vei hjem fra Ullevål.    I dag (som sist hjemme kamp) var det helt ræva trøkk fra PH.   Mistet tellingen på hvor mange ganger 2 (TO) sanger ble sunget samtidig på PH feltet i dag. Å når dem(vi) først klarte å synge samme sang endte det i kano-synging hver jæv... gang....! FLAUT!!!

Her er ihvertfall min mening/konklusjon:  Det er vell samme faen om vi har 500 eller 5000 medlemer i PH når livet vi klarer å skape er helt ræva.    Jippi, vi er den supporterklubben i Norge med flest medlemer. Jippi, vi eier en hest. Jippi, vi kan sitte på tribunen å drikke kaffe mens vi hører på kano synging! Hvor F skal dette ende??  Hvis det forstetter som dette så er det ingen tvil om at jeg heller setter meg på HT neste år. Heller det enn å være på PH feltet å irritere meg grønn over hvor elendig det har blitt!    Vi hadde virkelig noe på gang!  Men når er alt borte!!!  Jeg har alltid likt å stå på PH feltet. Det har vært liv å bra trøkk. Nå er alt borte!  Hva har vi da igjen som en supporter klubb?

NÅ MÅ NOE GJØRES, Å DET RIMLIG FORT!!!!

 

 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340