Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva tenker Eggen på nå da..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 16:08

http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1341413.ece

Skal han trene klubben sjæl eller ?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Fri-hetts for ultras, ja til ekte fotball-glede.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 sep 07, 16:14
Jepp... ALLE vet vel at EGGEN jr i hovedsak skal trene RBK :P De fleste tipper at han vil ta over ihvertfall.. Ikke rart at Eggen ikke har hentet spillerkjøp i sommer heller egentlig, så hvordan det var her da han drev på her...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 07, 16:20
klarer ikke å finne linken, men jeg leste noe om at erik hoftun har fått en tilbud fra rbk. Nå vet vi at trener skifte kan gi klubben en ekstra piff, men velger dem hoftun eller at eggen selv velger og styre skuta så er jeg ikke redd for at det vil gi ekstra piff.

---------------------------

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 07, 16:35
Endret: 18 sep 07, 16:41
jeg fant det.    


å her

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 sep 07, 21:17
KTE er jo sportsdirektør i RBK. Det skulle bare mangle at han ikke sier ifra når det går ræva etter RBK-målestokk. Trenere har da fått sparken før for mangel på sportslige resultater. Hadde det vært Rune Bratseth som hadde sagt det samme så hadde vel ingen her inne reagert....men det var jo KTE da, og da må jo noen selvfølgelig slenge dritt. patetisk.....

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 18 sep 07, 23:11
personelig tror jeg han drømmer om å overgå sin far... litt som Iversen

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 19 sep 07, 08:34

Opprinnelig postet av Rune
personelig tror jeg han drømmer om å overgå sin far... litt som Iversen

Mulig. Men det er er også mulig at han drømmer om å bli anerkjent for sine egne bedrifter uten å bli sammenlignet med fattern hele tiden.

LItt som de fleste sønner av kjente fedre. John Lennon, Bob Dylan, Ritchie Blackmore osv.. alle har de sønner som er store talenter men som aldri klarer å komme ut av sin fars skygge. Ganske vanlig det der.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 sep 07, 11:02

Opprinnelig postet av HotDream
KTE er jo sportsdirektør i RBK. Det skulle bare mangle at han ikke sier ifra når det går ræva etter RBK-målestokk. Trenere har da fått sparken før for mangel på sportslige resultater. Hadde det vært Rune Bratseth som hadde sagt det samme så hadde vel ingen her inne reagert....men det var jo KTE da, og da må jo noen selvfølgelig slenge dritt. patetisk.....

Helt enig, vi er minst like patetiske som Mosse supportene var, da Eggen kom til FFK og fikk oss opp av dritten...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 19 sep 07, 11:13
Opprinnelig postet av Bedreviteren

da Eggen kom til FFK og fikk oss opp av dritten...

 

Var det sånn det foregikk? At KTE våknet en morgen å tenkte: Nå skal jeg bli FFK trener og få dem opp av dritten?

Eller var det noen i FFK som tok kontakt med KTE. Tilbød ham jobb som trener, sportsjef og frontfigur samt et budsjett man ikke hadde sett maken til i 2. div noen gang. Man kunne nærmest også garantere mye hederlig presseomtale og et par opprykk som kunne legges til på CV`en hans. Jo, KTE var nok en barmhjertig samaritan som takket ja til dette. Tror nok mange andre med minst like like stor kompetanse ville takket ja. Men det var jo bankers og velge en trener som bodde i Rygge.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 sep 07, 11:25
som om jeg skulle sagt det selv

---------------------------

Hiv styret!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 sep 07, 11:27
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Bedreviteren

da Eggen kom til FFK og fikk oss opp av dritten...

 

Var det sånn det foregikk? At KTE våknet en morgen å tenkte: Nå skal jeg bli FFK trener og få dem opp av dritten?

Eller var det noen i FFK som tok kontakt med KTE. Tilbød ham jobb som trener, sportsjef og frontfigur samt et budsjett man ikke hadde sett maken til i 2. div noen gang. Man kunne nærmest også garantere mye hederlig presseomtale og et par opprykk som kunne legges til på CV`en hans. Jo, KTE var nok en barmhjertig samaritan som takket ja til dette. Tror nok mange andre med minst like like stor kompetanse ville takket ja. Men det var jo bankers og velge en trener som bodde i Rygge.

Og mora til dem som ansatte Eggen skal vel også ha sin del av æren.......


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 19 sep 07, 11:32

Opprinnelig postet av Bedreviteren
som ansatte Eggen skal vel også ha sin del av æren.......

 

Du får ære hvem du vil. Det gjør jeg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 20 sep 07, 11:37

Dimlingen Eggen er ikke en elsket mann blant oss om dagen, nei! Han er så kåt på trenerjobben til Tørum at han ikke vet hvor han vil gjøre av seg. Da er det takk og farvel til RBK som toppklubb, mannen er ikke kompetent til å føre RBK dit de skal og vil.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 sep 07, 11:44
Bragden birte mot Chelsea var nok ikke en dal av Eggen masterplan. Han ønsker nok å ta over "et synkende skip" for så å føre det til nye høyder.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 20 sep 07, 13:08
Jepp, men selvinnsikt har han ikke, rekker faren sin til ankelhøyde engang, men flyte på navnet hans det kan han! Fy faen som den mannen irriterer meg, argh!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 sep 07, 16:51
Opprinnelig postet av svartoghvit

Dimlingen Eggen er ikke en elsket mann blant oss om dagen, nei! Han er så kåt på trenerjobben til Tørum at han ikke vet hvor han vil gjøre av seg. Da er det takk og farvel til RBK som toppklubb, mannen er ikke kompetent til å føre RBK dit de skal og vil.



Det har du helt rett i. jeg kan gi mannen mye cred for den jobben han gjorde i FFk, men register til å trene en toppklubb har han ikke. Skal se at om Tørum forsvinner nå, så forsvinner Eggen til samme tid neste år.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 21 sep 07, 15:56

http://karlsen.nettblogg.no/

Artig lesning om en tidligere FFK trener.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 18:31
konogvetalt: til å ha et så ambisiøst nick er du utrolig ensporet når det gjelder Eggen. Du gnåler om og om igjen om gigantiske budsjetter i 2ndre divisjon osv. Hva med de sesongene vi hadde under Eggen i TL? Gigantiske budsjetter som holdt oss oppe? Forstår ikke at ikke Eggen kan få kreditt  for det han faktisk gjorde...

Hvordan han takler jobben som sportsdirektør i RBK vet verken du eller jeg en dritt om. Han har vært i jobben i 3 måneder. 

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 23 sep 07, 10:38
Kunne dere være så snille å ta ham tilbake kanskje, pretty please?

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 sep 07, 10:53
Nei, takk!!! Hehe... Nå har dere fått mediklovnen vår

---------------------------

Hiv styret!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f