Husk meg
Brukernavn
Passord

Medgangsupportere!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 19:48
Endret: 17 sep 07, 21:23
Irriterte meg grønn i går over at folk begynte å gå fra kampen tidlig i andre omgang og spesiellt etter 3-0. En supporter støtter laget sitt i medgang og motgang!!! Har dere i det hele tatt forstått hva ordet support betyr?

Folk som ikke klarer å se FFK tape kan holde seg hjemme i stua og heller la de som virkelig STØTTER lager sitt få kjøpt deres billetter. Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 20:03
Opprinnelig postet av schpa84
Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!


Nok en gang bet jeg meg merke i ett av dine innlegg.
Er du helt stokk tett i hodet ditt? Klarer ikke hjernen din å forstå at mange av de på stadion (sikkert 6-7 tusen) ikke er supportere men vanlige tilskuere med FFK som favorittlag.  De betaler altså for å se kampen ( i motsetning til de som ikke skal se kamp men bare støtte guttane) i håp om at FFK skal vinne, når de da ser at det ikke går så er moroa over.
Er enig i at det er en uting at folk går før kampslutt men prøv å forstå at ikke alle er hardcore supportere og at folk faktisk må få gå på stadion på sine egne premisser.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:14
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84
Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!


Nok en gang bet jeg meg merke i ett av dine innlegg.
Er du helt stokk tett i hodet ditt? Klarer ikke hjernen din å forstå at mange av de på stadion (sikkert 6-7 tusen) ikke er supportere men vanlige tilskuere med FFK som favorittlag.  De betaler altså for å se kampen ( i motsetning til de som ikke skal se kamp men bare støtte guttane) i håp om at FFK skal vinne, når de da ser at det ikke går så er moroa over.
Er enig i at det er en uting at folk går før kampslutt men prøv å forstå at ikke alle er hardcore supportere og at folk faktisk må få gå på stadion på sine egne premisser.


Du behøver ikke være en hardcore supporter for å støtte laget ditt uansett og hvet om fler som ikke fikk tak i billetter til kampen som aldri ville funnet på å gå fra KAMPEN FØR DEN ER SLUTT. oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN. Sorry, men kom bort i Caps lock

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 sep 07, 20:15
Endret: 17 sep 07, 20:15

Opprinnelig postet av schpa84
Irriterte meg grønn i går over at folk begynte å gå fra kampen tidlig i andre omgang og spesiellt etter 3-0. En supporter støtter laget sitt i medgang og motgang!!! Har dere i det hele tatt forstått hva ordet support betyr?

Folk som ikke klarer å se FFK tape kan holde seg hjemme i stua og heller la de som virkelig STØTTER lager sitt få kjøpt deres billetter. Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!

 

Men FFK er altså helt avhengige av pengene til disse avskumma. Ikke alle som blir våte i musa av og synge og hoppe.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 20:25
Reagerte bare på mye piss og negativitet fra din side.... Synes det var ganske så treffende faktisk. Og hva synes du egentlig om setningen din?

"Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!"

Var den så mye bedre?

Men skal moderere meg nestegang jeg, du ble jo tydelig truffet.

Men jeg står iallfall på mitt, alle er ikke supportere. Noen er bare tilskuere som er for å se kamp. Ikke for å støtte i det hele tatt. Rett og slett for å bli underholdt. Kompisene dine får være tidligere ute nestegang da vettu.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:33
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av schpa84
Irriterte meg grønn i går over at folk begynte å gå fra kampen tidlig i andre omgang og spesiellt etter 3-0. En supporter støtter laget sitt i medgang og motgang!!! Har dere i det hele tatt forstått hva ordet support betyr?

Folk som ikke klarer å se FFK tape kan holde seg hjemme i stua og heller la de som virkelig STØTTER lager sitt få kjøpt deres billetter. Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!

 

. Ikke alle som blir våte i musa av og synge og hoppe.



Utrolig modent sagt. Du er kvinnediskriminerende! Det beviser hvor umoden du er!! Er du i puberteten enda? Virker sånn. Og hvis du leser det så sa jeg at det er mange andre som kunne KJØPT billettene til disse avskumma som ikke orker å se laget sitt tape

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:35
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Reagerte bare på mye piss og negativitet fra din side.... Synes det var ganske så treffende faktisk. Og hva synes du egentlig om setningen din?

"Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!"

Var den så mye bedre?

Men skal moderere meg nestegang jeg, du ble jo tydelig truffet.

Men jeg står iallfall på mitt, alle er ikke supportere. Noen er bare tilskuere som er for å se kamp. Ikke for å støtte i det hele tatt. Rett og slett for å bli underholdt. Kompisene dine får være tidligere ute nestegang da vettu.


Følte meg ikke truffet, men I FFK virker det som om ytringsfrihet er et fjernt begrep

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 sep 07, 20:44
Endret: 17 sep 07, 20:46
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av schpa84
Irriterte meg grønn i går over at folk begynte å gå fra kampen tidlig i andre omgang og spesiellt etter 3-0. En supporter støtter laget sitt i medgang og motgang!!! Har dere i det hele tatt forstått hva ordet support betyr?

Folk som ikke klarer å se FFK tape kan holde seg hjemme i stua og heller la de som virkelig STØTTER lager sitt få kjøpt deres billetter. Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!

 

. Ikke alle som blir våte i musa av og synge og hoppe.



Utrolig modent sagt. Du er kvinnediskriminerende! Det beviser hvor umoden du er!! Er du i puberteten enda? Virker sånn. Og hvis du leser det så sa jeg at det er mange andre som kunne KJØPT billettene til disse avskumma som ikke orker å se laget sitt tape

Nei, det var skikkelig barnslig og teit sagt, akkuratt som "Medgangsupportere er det verste avskum på jorda" var det. What goes around comes around vet du kanskje?

 

Og på hvilken måte er det kvinnediskriminerende? Min erfaring er at det er nettopp dèt kvinner blir når de "har det hyggelig".

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:55
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av schpa84
Irriterte meg grønn i går over at folk begynte å gå fra kampen tidlig i andre omgang og spesiellt etter 3-0. En supporter støtter laget sitt i medgang og motgang!!! Har dere i det hele tatt forstått hva ordet support betyr?

Folk som ikke klarer å se FFK tape kan holde seg hjemme i stua og heller la de som virkelig STØTTER lager sitt få kjøpt deres billetter. Medgangssupportere er de verste avskummene på jorda!!

 

. Ikke alle som blir våte i musa av og synge og hoppe.



Utrolig modent sagt. Du er kvinnediskriminerende! Det beviser hvor umoden du er!! Er du i puberteten enda? Virker sånn. Og hvis du leser det så sa jeg at det er mange andre som kunne KJØPT billettene til disse avskumma som ikke orker å se laget sitt tape

Nei, det var skikkelig barnslig og teit sagt, akkuratt som "Medgangsupportere er det verste avskum på jorda" var det. What comes around goes around vet du kanskje?

 

Og på hvilken måte er det kvinnediskriminerende? Min erfaring er at det er nettop dèt kvinner blir når de er opphisset.



Du må ikke blande seksuelle lyster med å synge å hoppe. Og du sier det er din erfaring. Hva driver du med egentlig på kamp? Jeg står fortsatt på at medgangssupportere er avskum. Utrolig flaut at hele Norge fikk se hvor dårlig mennesker i Fredrikstad er til å aksepter et tap og.

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 20:52
Opprinnelig postet av schpa84

Følte meg ikke truffet, men I FFK virker det som om ytringsfrihet er et fjernt begrep



Den tok jeg ikke.... Mener du mine svar til deg eller klubben?

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:54
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84

Følte meg ikke truffet, men I FFK virker det som om ytringsfrihet er et fjernt begrep



Den tok jeg ikke.... Mener du mine svar til deg eller klubben?


Klubben og PH

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 17 sep 07, 21:00
Endret: 17 sep 07, 21:11
Herregud, hva vil du æ musa? At alle skal stå igjen å klappe spillerne av banen etter å ha blitt utspilt i 2.omgang? Jeg gikk etter 4-0 scoringa, angrer ikke på det.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 21:01
Ok, må være noe jeg ikke har fått med meg det da.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:14
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Herregud, hva vil du æ musa? At alle skal stå igjen å klappe spillerne av banen etter å ha blitt utspilt i 2.omgang? Jeg gikk etter 4-0 scoringa, angrer ikke på det.


Kjeften på deg a, du kaller meg ikk mus en gang til!!!! Ellers skal du få angre bittert. At du ikke angrer på det viser bare at du ikke er en supporter

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 sep 07, 21:14
Opprinnelig postet av schpa84

Følte meg ikke truffet, men I FFK virker det som om ytringsfrihet er et fjernt begrep


Ytringsfrihet har man alltids, det er bare en forskjell på hvordan folk bruker den.
Slik som du fremstår, kan du virke umoden. Man kan skrive et krasst negativt innlegg uten å bruke ord som avskum og videre. Og ved å bruke denne formen, kan du også kanskje få mer aksept for dine meninger, istedenfor å klikke i vinkel.
Bare et tips.

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:18
Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av schpa84

Følte meg ikke truffet, men I FFK virker det som om ytringsfrihet er et fjernt begrep


Ytringsfrihet har man alltids, det er bare en forskjell på hvordan folk bruker den.
Slik som du fremstår, kan du virke umoden. Man kan skrive et krasst negativt innlegg uten å bruke ord som avskum og videre. Og ved å bruke denne formen, kan du også kanskje få mer aksept for dine meninger, istedenfor å klikke i vinkel.
Bare et tips.


Takk, men jeg velger å ordlegge meg slik jeg føler er naturlig og som beskriver det jeg føler og mener.  Så får folk akseptere det eller ikke. I fotball råder følelsene ii meg og da uttrykker jeg mine følelser

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 17 sep 07, 21:22
Endret: 17 sep 07, 21:24
Og da tror jeg vi strenger denne tråden. Ytterligere forklaring burde ikke være nødvendig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340