Noen spørsmål til adm.
Hva synes du?
Har du noen forslag til nye utbedringer?
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Men er fortsatt noen forbedringer som skal til for å få den optimal. Er ikke helt snill mot de som leser forumet i trådet versjon f.eks, samt at den mener du har lest alt som finnes i en tråd bare man går inn på førstesiden og det er flere undersider til tråden.
Men slike ting kommer når det kommer
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av marle
Det gjør den.
Men er fortsatt noen forbedringer som skal til for å få den optimal. Er ikke helt snill mot de som leser forumet i trådet versjon f.eks, samt at den mener du har lest alt som finnes i en tråd bare man går inn på førstesiden og det er flere undersider til tråden.
Men slike ting kommer når det kommer
Ok, har jeg lest 3 av 3 innlegg i en tråd og det kommer nye innlegg så vil den da vises som ulest for meg forstår jeg deg rett, hvis så , da er vi jo langt på vei synes jeg.
God kveld!
Savner en funksjon slik at jeg kan lese alle meldingene i en tråd uten å bytte til ny side. Diskusjonssidene til bl.a. VG og Aftenposten har det slik. Vet ikke om dette har blitt tatt opp før......
Tidligere traktorgutt
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Savner en funksjon slik at jeg kan lese alle meldingene i en tråd uten å bytte til ny side. Diskusjonssidene til bl.a. VG og Aftenposten har det slik. Vet ikke om dette har blitt tatt opp før......
Bon appétit, messieur!
Det var jammen raskt levert
Suveren type du Holters
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Suveren type du Holters
Jo takk, men det er Henning (marle) som skal ha rosen for denne.
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av wergis
Disse sidetallene 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 A Hvorfor den A`en på slutten hvor du får alle sidene på en gang? For min egen del synes jeg det var irriterende, men det skal vel bli sånn??
Fordi mange ønsket muligheten for å vise alle innleggene på en gang. Du må ikke trykke på A`en selv om den er der vet du.
Jeg vet jo det da!! Men det er lixom en vane å ta seg en kjapp en for å sjekke siste news..Å da trykker jeg automatisk på den siste sidetallet..
Men det er vel noe jeg må vende meg til.. Det stod jo ikke noe om det i forbredelsene da??
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
-exit body, exit mind-
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.
Jobber med den...!
Eneste er at den kan bli litt smule treg og det liker jeg ikke..
Sjefskodærn
Kjempeflott med den nye lest/ulest funksjonen. Bare en liten ting jeg savner, kunne det vært mulig å få opp de samme ikonene på listen over forumkategorier? Da kunne man nemlig la være å sjekke alle kategoriene hvis det alikevel ikke er noen nye poster i de. Ser at dette er brukt andre steder så det er vel mulig.
Det står jo dato og klokke bak hver av kategoriene. Selv om det selvsagt blir synligere med en rød konvelutt. Men det var fint med røde konvelutter. Flinke er dere!
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Svupzz
Det står jo dato og klokke bak hver av kategoriene. Selv om det selvsagt blir synligere med en rød konvelutt. Men det var fint med røde konvelutter. Flinke er dere!
Ah... det så jeg faktisk ikke... Men, jeg vil fortsatt ha de røde ikonene jeg da. ;)
Opprinnelig postet av Svupzz
Ah... det så jeg faktisk ikke... Men, jeg vil fortsatt ha de røde ikonene jeg da. ;)
Fiksa!
Sjefskodærn
hei gutta fint med farger på uleste tråder... bra det..
Savner en liten ting til jeg..... SI sånn at tråden er lang og det er poster helt i bånn av siden... Da må jeg rulle opp igjen for å klikke meg ut ... Kan det vare mulighet for å ha samme llinker som vise kategori og tråd navnet både i bånn da...
Da hadde vi sluppet å rulle opp igjen
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914