Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 13 sep 07, 09:15
Endret: 13 sep 07, 09:36
Enig med FlightOfTheRat

Mod: Som er enig med han, som er enig med han igjen... Sitér heller vedkommende som skrev først, selv om det sikkert er en morsom greie, gjør det dessverre forumet treigere med alle siteringene.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 sep 07, 09:19
Endret: 13 sep 07, 09:38
Enig med Frode. Hvis flere henger seg på har vi snart en fjong jenka-lenke.

Mod: Vi skal ikke ha noe jenka-lenke i antall siteringer nei... :)

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 sep 07, 10:01

Mod er en gledesdreper.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 sep 07, 10:04
Enig med Flight.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 sep 07, 10:08
kan ikke si meg uenig med Per Egil .

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 13 sep 07, 15:14
Endret: 13 sep 07, 15:17
Opprinnelig postet av eliot
kan ikke si meg uenig med Per Egil .

Enig med deg eliot.



---------------------------

Gashi!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 sep 07, 17:15

Straffen til Zoran er ikke godt nok begrunnet av MA eller Berg. Ut fra det som kommer frem her på forumet,så er 1,5 år`s utviselse fra Fredrikstad stadion,GRUSOMT HARDT mot Zoran. Det snakkes om å statuere et eksempel?Straff lederen for den utagerende tribunekulturen hardt,så får vi nok roet ned massene.Er det det de tenker? Her blir det lett å sammenlikne denne hendelsen med Jesus kritus korsfestelse.Så kan vi bare lure på hvem som er Pontus Pilatus og Judas i denne farsen.

Jeg er glad for det Zoran har gjort for tribunekultur og entusiasme blandt Plankehaugen i mange år. Synd at ikke alle setter like stor pris på Zoran`s innsats   

Takk Zoran!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 17:20
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger

---------------------------

http://keiko99.net


kingcobra

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 11

Lagt til: 13 sep 07, 17:52
Endret: 13 sep 07, 18:00

Zoran skal ha all respekt i plankehaugen og på stadion, hadde det ikke vært for han så hadde$det ikke vært nær halvparten så mange som hadde meldt seg inn i PH, hva som skjer utenforstadions fire vegger har ingen andre noe med, så lenge det ikke skader FFK.Det er over 12800 mennesker som hvet hvem Zoran er og hvor mye innsats han gir i hver hjemme kamp(noen borte)Det eneste han krever er at de som står på hans side er med 100% og synger og hopper. det er jo vi som skal lage liv...er det ikke??

Hvis det er tilfelle at Zoran får trusler på jobben, pga at han "kjefter" på de som ikke synger, så er det noe av det dummeste jeg har hørt. Det ække mulig, hvor mye dumt folk gjør. hva er det neste familien hans??

Er du i PH så vær med og synge og hoppe....det er jo en grund til at vi er norges beste supportere:)

---------------------------

umulig mulig umulig


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:23
Opprinnelig postet av keiko99
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger


Lederstil? Zoran var forsanger, IKKE leder, selv om han kanskje burde vært det

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 21:38
det jeg mener om leder stil er hvordan han oppførte seg. det  kaller jeg leder stil.

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:40
Opprinnelig postet av keiko99
det jeg mener om leder stil er hvordan han oppførte seg. det  kaller jeg leder stil.


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 14 sep 07, 22:03
Endret: 14 sep 07, 22:03
Opprinnelig postet av schpa84


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser


Om du ikke evner å se at Zorans væremåte ikke fungerer på alle mennesker, men tydeligvis deg, så er det vel ikke noen vits å diskutere det med deg en gang. Synes det er utrolig synd at Zoran ikke lenger kan være på PH-feltet og fortsette den jobben han gjør for PH men jeg har full forståelse for de som blir demotivert av hvordan han snakker til folk noen ganger, de er ikke dårlige supportere av den grunn.

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 22:41
Opprinnelig postet av erikjorstad
Opprinnelig postet av schpa84


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser


Om du ikke evner å se at Zorans væremåte ikke fungerer på alle mennesker, men tydeligvis deg, så er det vel ikke noen vits å diskutere det med deg en gang. Synes det er utrolig synd at Zoran ikke lenger kan være på PH-feltet og fortsette den jobben han gjør for PH men jeg har full forståelse for de som blir demotivert av hvordan han snakker til folk noen ganger, de er ikke dårlige supportere av den grunn.


Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 22:48
Endret: 14 sep 07, 22:48

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

"Må tåle å høre sannheten"

Hvordan kan du si at han ikke har opptrådt truende ?  Når mange føler det slik så er det vel noe i det tror jeg.

Og "sannheten", sannhet for hvem ? Utsagnet ditt om sannhet virker litt ensporet, verden er ikke så enkel, eller så sort-hvitt.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 23:10
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg syns det er litt merkelig at man ikke tåler kritikk for at man ikke synger. Han har aldri opptrdt truende slik noen hevder, han bare sier ting rett fra levra og tåler man ikke det så tåler man ikke sannheten

"Må tåle å høre sannheten"

Hvordan kan du si at han ikke har opptrådt truende ?  Når mange føler det slik så er det vel noe i det tror jeg.

Og "sannheten", sannhet for hvem ? Utsagnet ditt om sannhet virker litt ensporet, verden er ikke så enkel, eller så sort-hvitt.


Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 23:25
Endret: 14 sep 07, 23:26

[/quote]
Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre
[/quote]

Jeg har aldri vært på PH-feltet så jeg kan bare uttale meg som en "observer" utenfra, men noen oppfatter det som truende og andre ikke sier du, da sier jeg:

Skal man ikke være inkluderende da ?  Ha plass til alle ? Har en person som visstnok har et veldig engesjement for klubben, noen rett til å høvle over de han ikke synes bidrar nok ?  Hvor stor hadde supporterskaren vært hvis kun de som handler i Zoran`s ånd hadde vært der ?

Så vidt jeg oppfatter det ut i fra media og innlegg i fora så har Z. nok gått litt for langt.  Kanskje de "hårsåre" har litt rett ?

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 23:36
Opprinnelig postet av Willy Renè


Nei, men det er en grunn til at noen ikke oppfatter Zorans engasjement som truende og andre ikke. De som føler det sånn føler vel seg litt truffet av kjeftingen fordi de ikke bidrar. Er noen som er ganske hårsåre
[/quote]

Jeg har aldri vært på PH-feltet så jeg kan bare uttale meg som en "observer" utenfra, men noen oppfatter det som truende og andre ikke sier du, da sier jeg:

Skal man ikke være inkluderende da ?  Ha plass til alle ? Har en person som visstnok har et veldig engesjement for klubben, noen rett til å høvle over de han ikke synes bidrar nok ?  Hvor stor hadde supporterskaren vært hvis kun de som handler i Zoran`s ånd hadde vært der ?

Så vidt jeg oppfatter det ut i fra media og innlegg i fora så har Z. nok gått litt for langt.  Kanskje de "hårsåre" har litt rett ?

[/quote]

Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 07, 23:43
Endret: 14 sep 07, 23:45


Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media
[/quote]

Jeg er på alle hjemmekampene på p-tribunen og ser alle bortekampene på TV. Jeg har aldri snakket med Zoran, men faktisk tror jeg at jeg har en del grunnlag for å vurdere saken uansett, har nok fått med meg mye i media de siste dagene !

Forresten uttaler jeg meg ikke om personen, men om adferden hans slik det kommer fram i media, så håpløst å uttale seg synes jeg det ikke er. 

Det er i alle fall en del personer som kjenner ham som har uttalt seg negativt og det sier vel sitt, de har vel en grunn for det tror jeg.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 23:48
Endret: 14 sep 07, 23:52

Opprinnelig postet av schpa84
Uttaler du deg bare på grunnlag av media og forumet her? Har du noengang snakket med Zoran i virkeligheten? Eller fått dannet deg et ordentlig inntrykk av hvordan han er på PH-feltet på hjemmekamp eller på bortekamper forsovet. Har du ikkedet syns jeg det blir håpløst å uttale seg om en person som du ikke kjenner til utenom media

Har stor forståelse for at du virkelig prøver å overbevise enkelte, schpa84,

...dog blir dette som en evig kamp mot vindmøllene.

Lykke til !   

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340