Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 64 64

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 sep 07, 22:35
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Vel bekomme. Kanskje du burde prøve å sette deg i vårt ståsted også, og se om du hadde vært like fornøyd med all drittslengingen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:24
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av stjernengutt



Vel bekomme. Kanskje du burde prøve å sette deg i vårt ståsted også, og se om du hadde vært like fornøyd med all drittslengingen.

 

Synes vel egentlig elementer fra begge sider har hvert like gode i denne saken.

PS

Hockey er best live,og jeg fordømmer Radio Fredrikstads sportsarena, og er helt enig med deg i det du skrev om 7 min her osv.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 sep 07, 14:17
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Godt skrevet Asgeir !!! 

Kunne ikke vært mer enig!! Tror ikke det er den harde kjernen eller BRH som er problemet i denne saken, men derimot de som er hårsåre og føler seg truffet hver gang vi snakker om folk som ikke synger... der har vi problemet!!

Problemet er heller sanne som deg som ikke klarer å akseptere at Plankehaugen er at mangfold av mange forskjellige mennesker som ønsker å støtte klubben på en måte som passer dem og er innenfor deres komforsone, uten at de skal bli diskriminert for det.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 14:25
Endret: 18 sep 07, 16:37
Opprinnelig postet av Kent
Problemet er heller sanne som deg som ikke klarer å akseptere at Plankehaugen er at mangfold av mange forskjellige mennesker som ønsker å støtte klubben på en måte som passer dem og er innenfor deres komforsone, uten at de skal bli diskriminert for det.


Nå er det vel strengt tatt ikke der som blir diskriminertr, men BRH som blir det

Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

Hiv styret!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 14:35
Endret: 18 sep 07, 16:38
Opprinnelig postet av schpa84
Nå er det vel strengt tatt ikke der som blir diskriminertr, men BRH som blir det

DET har du faktisk delvis rett i...bortsett fra ordet diskriminert da. Når en ikke følger reglene, og i tillegg ikke selv forstår regel-verket, føles gjerne straffen litt urettferdig.


Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Fri-hetts for ultras, ja til ekte fotball-glede.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 14:37
Endret: 18 sep 07, 16:38
Opprinnelig postet av Brukernavn
DET har du faktisk delvis rett i...bortsett fra ordet diskriminert da. Når en ikke følger reglene, og i tillegg ikke selv forstår regel-verket, føles gjerne straffen litt urettferdig.


Nå må du ikke dra utestengelsen av de 4 personene med i diskusjonen om BRH, da bare 2 av de var fra BRH. På lik linje med at selv om en utlenning er kriminell er ikke alle utlenninger kriminelle

Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

Hiv styret!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 sep 07, 14:44
Endret: 18 sep 07, 15:54

Opprinnelig postet av schpa84


Nå må du ikke dra utestengelsen av de 4 personene med i diskusjonen om BRH, da bare 2 av de var fra BRH. På lik linje med at selv om en utlenning er kriminell er ikke alle utlenninger kriminelle

 

 

kremt ..og denne tråden handler om...? .......og minst 2 av de var BRH

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Fri-hetts for ultras, ja til ekte fotball-glede.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 sep 07, 09:05

Opprinnelig postet av Holters
Jeg hadde i utgangspunktet IKKE tenkt til å delta i denne diskusjonen i det hele tatt, "but here goes":

TAKK for en god gjennomgang og gjennomtenkte kommentarer, Holters!

---------------------------

Svensk magi!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 sep 07, 21:14
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av schpa84
hehe... Så du mener det finnes fyr på en rasteplass? Og du mener det å bruke tusenvis av kroner i Aristokraten gjør oss til Norges beste supportere? Det er ikke pengene som gjør deg til en god supporter. Det er engasjementet ditt som gjør deg til en god supporter!!


Haha. Ironi er en fin bil..


Hmmm, skjønte det nå etter å ha lest gjennom det en gang til. Men er så mange idioter her, så kunne nesten vært noen som faktisk skrev det


Sant nok desverre

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 07, 00:18
Endret: 18 sep 07, 00:19

Opprinnelig postet av Asgeir
(...) Dette viser hvordan hele denne problemstillinga håndteres på stadion for tida... Desverre. Og alle er med, politi, vaktmannskaper, ledelse, PHs styre, en betydelig kontingent av PHs medlemmer.(...)

Du får trøste deg med én ting, Asgeir;

Det er virkelig mange små flittige maur som nå, "i det stille", etterstreber forandringer i denne sak. Et svik frembringer ofte uhyre sterke krefter. Dette vil man nok vite å benytte, dog på en fornuftig og gjennomtenkt måte.

Med små, intelligente skritt...

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 sep 07, 20:45
Opprinnelig postet av baddas

Om blussing på en bortetur (ikke inne på en stadion) skal få konsekvenser i form av utestengelser så har seriøst plankehaugen et problem.

Blussing på tur, gjerne med fyrverkeri er like vanlig som pissepauser!

Ellers så var det laget et banner rettet mot utestengelsene. "Utestemte stemningen". Desverre så klarte deres latterlige politi å sørge for at banneret kun var oppe i 10 sek i begynnelsen av 2.omgang. Slike skumle tekstbannere er selvsagt ikke ønsket. Tror noen i plankehaugen burde ta seg en alvorlig prat med sikkerhetsansvarlig på stadion deres. Dette nazi regimet som drives der oppe, hvor supportere blir behandlet som tungt kriminelle, er bare latterlig. At mange av dere velger å sitte der som en flokk bjellesauer å se på er forsovet latterlig det også!



Hørte at dette skjedde på stadion ja.Vi har sammen med Viking, Norges mest tragiske sikkerhetssjef..
Har blitt prøvd gjentatte ganger å snakke dette vesenet til fornuft(Waters) men tydeligvis for døve ører.
Ny supporterklubb er forhåpentligvis snart oppe og går.Ph styret er en skam! Her pisser man på sine egne.Dessverre..

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:08
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 20:46

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

Regner med at sifferne etter nicket ditt er fødselsåret ditt? Glede kan uttrykkes på mange måter, for dere er det en bra måte å tenne et bluss langs E6 mens en kar godt opp i 40-åra danser rundt med dette. Og etterpå roper man taktfast navnet på utøveren. Jeg trodde jeg hadde sett UTROLIG mye dumt, men tok nok feil etter ditt eget skrivende. Tror dere pyrotekniske effekter er mer lovlig langs E6 enn det er på stadion? Det er det nemlig ikke, dermed dess mer idiotisk å ikke anonymisere utøveren av denne "gledesfeiringen". Blir omtrent som å filme seg selv med stram vaier på en eller annen vei, uten å sladde skiltet.

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:55
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

Regner med at sifferne etter nicket ditt er fødselsåret ditt? Glede kan uttrykkes på mange måter, for dere er det en bra måte å tenne et bluss langs E6 mens en kar godt opp i 40-åra danser rundt med dette. Og etterpå roper man taktfast navnet på utøveren. Jeg trodde jeg hadde sett UTROLIG mye dumt, men tok nok feil etter ditt eget skrivende. Tror dere pyrotekniske effekter er mer lovlig langs E6 enn det er på stadion? Det er det nemlig ikke, dermed dess mer idiotisk å ikke anonymisere utøveren av denne "gledesfeiringen". Blir omtrent som å filme seg selv med stram vaier på en eller annen vei, uten å sladde skiltet.



Hva mener du med dere? Hvet du hvem jeg er? Dessuten er man ikke voksen før man kan være barnslig. da blir livet ditt bedre enn å væra så alvorlig til alt hele tiden. Fotball og lidenskap hører sammen og alle har forskjellige utrykksformer for lidenskap, men lidenskap er vel kanskje et ukjent begrep for deg?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 17 sep 07, 20:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Skjønte du ikke den ?? Du legger en Plankehaug oppi vedkassa.



heller brukte bluss. Mentalitet

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 07, 15:29
Endret: 20 sep 07, 15:31

Registrerer at andre slår hardt ned på tåpelig oppførsel. Tviler vel på at han så for seg denne straffen i det han handlet?

Aftenposten

 

Forøvrig er jeg av oppfatningen at Hest er best som pålegg...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn



Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 64 64

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340