Husk meg
Brukernavn
Passord

Valget 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 12:46
Opprinnelig postet av marle
Er det ikke tull og vås som du sa at frp mener at SFO skal koste 10000kr?


Nei, det er virkelig ikke tull og vås og å hevde noe annet blir tull og vås. Er du klar over hvor mye det ville kostet i lønninger, utstyr, utflukter, kompetanse og lignende. Det er tydelig at du selv ikke har barn, da du ikke har noen innsikt i hva det faktisk koster å ha barn i barnehager og SFO, dessuten svarer du ikke på noe av det med finansieringen.

---------------------------

Hiv styret!!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 sep 07, 12:51
Hehe.. Er som å snakke til en vegg dette jo.. Jaja.. Du får tru hva du vil.. Det har ihvertfall aldri vært snakk om slike summer på SFO.. Det er barnehagen det har vært snakk om slike summer.. Men der er det mer bak enn at foreldrene skal betale alt selv.. Men det klarer jeg ikke å deg til å skjønne uansett.. Så da lar jeg det være..

Og ja.. Jeg har et barn.. Som har gått 3 år i barnehage og som nå går på skolen og SFO..

---------------------------

Sjefskodærn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 12:53
Det er forskjell på hva man sier i en valgkamp og hva de ordentlige summene blir når man syns det er viktigeere å kutte i skatter hos de som har nok fra før, mens de svakeste i samfunnet blir oversett, men vi har tydeligvis forskjellige oppfattninger om verdisyn

---------------------------

Hiv styret!!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 sep 07, 13:00
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..

---------------------------

Sjefskodærn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 13:00

Opprinnelig postet av marle
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 13:05
Opprinnelig postet av marle
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..


har ikke sagt det, men er overbevist om at det hadde skjedd hvis frp kommer i regjering

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 13:07
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av marle
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..

 



du gir deg aldri du. Hvis du vil delta i debatten kom med noe konstruktivt. ikke bare et smilefjes som ler

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 13:08
Opprinnelig postet av marle
Ok.. Jeg er overbevist.. Det blir 10 000kr per barn i SFO nå.. Beklager at jeg var så "dum" og ikke skjønte det..


det er tydelig at du ikke har noen fler argumenter å komme med siden du kommer med slike usakligheter

---------------------------

Hiv styret!!!!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 sep 07, 13:22
Endret: 18 sep 07, 13:23
om du ikke skjønte sarkasmen i det han sa der, så er jo egentlig alt over.

Nå må ikke folk glemme at det er enorm forskjell på lokalpolitikken og rikspolitikken når det gjelder absolutt alle partier i dette landet. Det frp står for rikspolitisk er at eldreomsorg/barnehage/skole osv skal finansieres rett fra staten, og ikke via kommunene slik det er nå.

Det er endel FRP-kommuner i dette landet, og de fleste går det faktisk helt ok med.

og, Marle bor i sarp. AP-kommune deluxe :)

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 sep 07, 13:34
Opprinnelig postet av JipJap
om du ikke skjønte sarkasmen i det han sa der, så er jo egentlig alt over.

Nå må ikke folk glemme at det er enorm forskjell på lokalpolitikken og rikspolitikken når det gjelder absolutt alle partier i dette landet. Det frp står for rikspolitisk er at eldreomsorg/barnehage/skole osv skal finansieres rett fra staten, og ikke via kommunene slik det er nå.

Det er endel FRP-kommuner i dette landet, og de fleste går det faktisk helt ok med.

og, Marle bor i sarp. AP-kommune deluxe :)

Det de også har går inn for er at SFO skal være foreldre styrt og ikke få en krone fra staten.  Derfor frykter mange at det blir
farlig dyrt.


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340