Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 30 aug 07, 23:39
Endret: 30 aug 07, 23:49
De fleste var ikke på VIP delen vettu
Men jeg hadde faktisk ikke orket å sjekke FFK-TV

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 aug 07, 00:00

Surt,surt,surt er vel den rette beskrivelsen av stemningen jeg følte etter kampen.

Straffen virket der og da billig, men kanskje min vurdering i øyeblikeet av en ellers meget god dommer var for subjektiv.

Dessverre var FFK sjøl skyld i tapet, de skapte jo ikke en eneste reell målsjangse før Bjørkøys mål. Det bør nesten være utilgivelig å spille så statisk og tafatt når de har minst 65% av ballbesittelsen. Typisk for FFK sine angripere (Tarik ute av form og Gardar har ikke nok kvalitet , han skal ha ros for endel jobbing) var at den eneste som i 1.omgang presset Hammarby sin keeper, var ellers "hjelpeløse " Ramberg. 

Faktisk var Hammarby nærmere både 2-1 og 3-1 (Shaban hadde 2 kvalifiserte redninger i løpet av de siste 30min).Dette tiltross for at Hammarby sitt første skudd på mål kom ca 54.46.

Det kunne faktisk virke som FFK var like "fafatte" "interesserte" i å vinne som FFK sine supportere, bare ca 7546 (var det vel) tilskuere på dette som burde være FFK sin jubelkveld.

Konklusjon, dessverre vant det mest effektive og taktiske laget. Dette sjøl om Hammarby scoret på straffe, og at deres deffensive taktikk glapp ved Bjørkøy sitt skudd.

PS . Kvisvik var banens beste, og "Konan" viste ett positivt innhopp.

Ps 2: Hoås burde ha scoret på kampens siste sjangse, hadde han det ja .

Ps 3: Enda en kamp som viste at FFK trenger mer agressive folk på topp, håper Tegstrøm kan være noe av svaret.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 00:02
Opprinnelig postet av dracula

Surt,surt,surt er vel den rette beskrivelsen av stemningen jeg følte etter kampen.

Straffen virket der og da billig, men kanskje min vurdering i øyeblikeet av en ellers meget god dommer var for subjektiv.

Dessverre var FFK sjøl skyld i tapet, de skapte jo ikke en eneste reell målsjangse før Bjørkøys mål. Det bør nesten være utilgivelig å spille så statisk og tafatt når de har minst 65% av ballbesittelsen. Typisk for FFK sine angripere (Tarik ute av form og Gardar har ikke nok kvalitet , han skal ha ros for endel jobbing) var at den eneste som i 1.omgang presset Hammarby sin keeper, var ellers "hjelpeløse " Ramberg. 

Faktisk var Hammarby nærmere både 2-1 og 3-1 (Shaban hadde 2 kvalifiserte redninger i løpet av de siste 30min).Dette tiltross for at Hammarby sitt første skudd på mål kom ca 54.46.

Det kunne faktisk virke som FFK var like "fafatte" "interesserte" i å vinne som FFK sine supportere, bare ca 7546 (var det vel) tilskuere på dette som burde være FFK sin jubelkveld.

Konklusjon, dessverre vant det mest effektive og taktiske laget. Dette sjøl om Hammarby scoret på straffe, og at deres deffensive taktikk glapp ved Bjørkøy sitt skudd.

PS . Kvisvik var banens beste, og "Konan" viste ett positivt innhopp.

Ps 2: Hoås burde ha scoret på kampens siste sjangse, hadde han det ja .

Ps 3: Enda en kamp som viste at FFK trenger mer agressive folk på topp, håper Tegstrøm kan være noe av svaret.

Du snakker bare piss

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 aug 07, 23:47

Opprinnelig postet av Olavesen
(...) Du kaller det "erfaring fra dette nivået" Jeg kaller det destruktiv og jævlig møkkafotball... (...)

Hammarby spilte taktisk helt riktig i dag.

Fotballen er engang slik, selv om det av og til kan synes urettferdig.

Husk at vi til tider ble rundspilt i Stockholm.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 31 aug 07, 18:52
Opprinnelig postet av Olavesen

Synes heller ikke at dommeren avgjør kampen, med unntak av at det var altfor kort tillegstid... 4 min!?  Keeperen deres lå nede i 4 minutter... Du kaller det "erfaring fra dette nivået" Jeg kaller det destruktiv og jævlig møkkafotball...

Synes supporterne deres var hyggelige, de jeg snakke med ihvertfall, men til Hammarby`s spillere generelt: Dere er noen jævla horer og til keeperen spesielt: måtte du brenne i hælvete og mora di er med på det værste!!

He he, ja keeperen er en pikkantilope og en firkantræv

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 aug 07, 23:32
dommeren var grei i det meste av frispark å lignende. men han burde markert seg tidlig i 2 omgang å gitt gult kort for uthaling av tid. de brukte alle mulige midler for å drøye tida. det skulle de ikke fått lov til. så syns jeg hammarby hadde et stort antall av hands.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 07, 23:33

Må bare si en ting. Jeg har aldrig opplevd større trøkk på den nye stadion vår enn idag. 7500 tilskuere med megatrøkk

Ps. var ikke på FFK-VIF.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 07, 23:07
Opprinnelig postet av Magic18

Syntes også det blir feil å "henge" Hoås nok en gang for at han brenner en sjanse. Hva med Tarik for eksempel? Han fikk ikke til en dritt.


Enig, Hoås bør ikke henges. Han har spilt uten selvtillit en ganske god stund og for lenge siden bevist at han ikke er noen goalgetter. Hoås var faktisk bedre enn hva jeg hadde forventet i dette innhoppet. Forøvrig skjønner jeg ikke hva i "#%/¤#"% Grönnis tenker på når han tar ut Gardar på slutten. Etter at Konan kom inn løfta hele laget seg, og vi ble mye mindre forutsigbare. Det tok ikke lang tid før hammarby skjønte trikset med Kvisvik/Sjöberg på venstre, og kvisvik ble presset slik at han ikke fikk nok tid til sine små genistreker. Med byttet åpna det hele seg mer opp, og Gardar hadde kommet mye mer til sin rett. Gardar gjør i tillegg en meget viktig jobb som førsteforsvarer spør du meg. Feks. mot TIL der TIL fikk komme mye mer frampå med en gang Gardar gikk ut.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 30 aug 07, 22:46
Utrolig skuffa...
Det positive må være trøkket som varte i 5 minutter etter scoring og at man mister stemmen på U-feltet
Bajenfansen var knallbra sangmessig, men patetisk oppførsel

---------------------------

sing loud, sing proud


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 07, 22:56
Jeg føler meg som en brukt kondom. Etter masse stønning og jobbing mot klimaks blir det en kort total ekstase før vi ble kastet i søppla, helvete!

Måtte dommeren brenne i skjærsilden til evig tid, måtte Hammarbys små fittespillere visne henn og dø en pinefull, ydmykende og smertefull død av skam over sin pinlige opptreden, og sist og minst: måtte bajengjengen bli så drita at de faller i glomma og flyter ned til sverige igjen i natt.

Kouadio var ellers fantastisk å se på, mer spilletid til den mannen!




---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 aug 07, 22:42
blir altfor enkelt å klage på dommeren. Var ikke hannes skyld at vi ikke gikk videre

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 07, 22:44
Opprinnelig postet av JipJap
blir altfor enkelt å klage på dommeren. Var ikke hannes skyld at vi ikke gikk videre
???????????????????????

benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 30 aug 07, 22:45
enig

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 30 aug 07, 23:18
Det her er det jæveligaste jeg har vært med på. Har ikke ord!


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340