Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Stabæk - FFK (19. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 aug 07, 17:34
Opprinnelig postet av benksliter`n

Godt om vi slipper å møte Alanzinio. Jeg håper at Multaharju får tilliten på venstre back i denne kampen og mot Hammarby. Sjøberg har vært meget svak i de to siste kampene. Skjønner ikke hvordan spillerbørsene i FB og her på ffksupporter kan gi han så gode skussmål? Mot hammarby var Sjøberg en vandrende katastrofe. Vi var heldige at Tromsø ikke hadde en god høyrekant. De fikk alikevel sin største sjanse(Rushfelt) pga av at Sjøberg ble overspillt.Han virket meget usikker og plasserte seg ofte galt i forhold til sin mann. Skjønner at Grønnis byttet han ut mot slutten av kampen. Det burde han ha gjort tidligere.

Her er laget mitt mot Stabæk:

Syns nå Sjøberg gjorde en bra kamp mot Tromsø. Han ble byttet ut pga skade. Multe ble da rundlurt i forkant av målet til Tromsø. Ellers kunne jeg tenkt meg Kouadio på banen fra start i denne kampen. Det var bare en sleivete avslutning fra Hoås at ikke vi vant 3-1. Innlegget fra Kouadio (med forbehold om skrivefeil) var det klasse over.... Vil også ha Gardar fra start. Den innsatsen han leverte mot Tromsø fortjener det..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 07, 17:45
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av benksliter`n

Godt om vi slipper å møte Alanzinio. Jeg håper at Multaharju får tilliten på venstre back i denne kampen og mot Hammarby. Sjøberg har vært meget svak i de to siste kampene. Skjønner ikke hvordan spillerbørsene i FB og her på ffksupporter kan gi han så gode skussmål? Mot hammarby var Sjøberg en vandrende katastrofe. Vi var heldige at Tromsø ikke hadde en god høyrekant. De fikk alikevel sin største sjanse(Rushfelt) pga av at Sjøberg ble overspillt.Han virket meget usikker og plasserte seg ofte galt i forhold til sin mann. Skjønner at Grønnis byttet han ut mot slutten av kampen. Det burde han ha gjort tidligere.

Her er laget mitt mot Stabæk:

Syns nå Sjøberg gjorde en bra kamp mot Tromsø. Han ble byttet ut pga skade. Multe ble da rundlurt i forkant av målet til Tromsø. Ellers kunne jeg tenkt meg Kouadio på banen fra start i denne kampen. Det var bare en sleivete avslutning fra Hoås at ikke vi vant 3-1. Innlegget fra Kouadio (med forbehold om skrivefeil) var det klasse over.... Vil også ha Gardar fra start. Den innsatsen han leverte mot Tromsø fortjener det..

80-90% av pasningene til Sjøberg hadde også feil adresse,helt utrolig at vi ikke ble straffet for alle feilpasningene hans. Men det er klart,han får mye backup av Totte og Piiroja.Multaharju har jo rene silkefoten i forhold til Sjøberg. Noe av grunnen til det,er vel at Multe har et bedre venstreben.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 aug 07, 19:01

Syns nå Sjøberg gjorde en bra kamp mot Tromsø. Han ble byttet ut pga skade. Multe ble da rundlurt i forkant av målet til Tromsø. Ellers kunne jeg tenkt meg Kouadio på banen fra start i denne kampen. Det var bare en sleivete avslutning fra Hoås at ikke vi vant 3-1. Innlegget fra Kouadio (med forbehold om skrivefeil) var det klasse over.... Vil også ha Gardar fra start. Den innsatsen han leverte mot Tromsø fortjener det..

---------------------------

Du tællær ente alene...

Helt enig

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 aug 07, 21:29
Multe er ingen god venstreback, vil ha inn Shabani!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 aug 07, 23:13
Ser at Stabæk har kjøpt Høiland.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 07, 23:25
Endret: 28 aug 07, 23:26

Opprinnelig postet av Husgutt
Multe er ingen god venstreback, vil ha inn Shabani!

Multe er jo den spilleren med størst markedsverdi av spillerene på FFK

Bare se her.....verdsatt til 2,4 mill mark

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 aug 07, 23:38
Mark og mark, den valutaen er vel avlegs, men vi snakker om euro her tipper jeg

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 07, 23:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Bare se her.....verdsatt til 2,4 mill mark



He he, vi kunne fått Skjelbred (2 mill) og Ijeh (400 000) for en Multe!

Høiland rekker vel å bli klar til kampen mot FFK da, får håpe Kvisvik gir han et lite sjokk!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 07, 07:55

Opprinnelig postet av FFK1903

Høiland rekker vel å bli klar til kampen mot FFK da, får håpe Kvisvik gir han et lite sjokk!

Åssen da, mener du? Paralysere Høiland gjennom massiv stilstand?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 aug 07, 07:56

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 07, 11:59
Høiland spiller ikke mot FFK

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 07, 12:03

Opprinnelig postet av ffkmufc
Høiland spiller ikke mot FFK

Hvorfor ikke?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 07, 12:09

Henta fra fxt.n

Lenge på ønskelisten
Og legger til:

- Vi har brukt lang tid med å få Høiland på plass. Vi er veldig fornøyd med å ha fått en spiller vi har ønsket oss lenge.

Høiland må imidlertid vente på sin debut i Stabæk-trøyen. Han sliter nemlig med en strekkskade. Mandagens oppgjør mot Fredrikstad må han derfor se fra tribunen.

- Han sliter med en strekk i låret, og kommer ikke til å trene de nærmeste dagene, sier Bohinen.


obbink

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 29 aug 07, 19:35

Jeg håper virkelig at FFK vinne rmot stabæk og RBK taper så vil ligger 1 poeng foran de.

---------------------------

Stå på guttæne


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 aug 07, 21:32
hvor lenge får man kjøpt billetter til stabæk på aristokraten og hvis de er sendt tilbake hvordan får man kjøpt billetter så man kan stå med plankehaugen?

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 30 aug 07, 09:46
Hallo!
Da vi spilte mot dem i våres lunta FFK rundt på banen i god tro om det er umulig å slå oss på hjemmebane!
Det var ikke Stabekk som var gode, det var vi som var dårlige.

Nå er det vi som har forsterka laget og har noe å hevne.
Stabekk har flytt på en medgangsbølge i flere år og fått mål ut av ingenting, gjetter på det kan bli kaldusj snart.
På mandag hadde vært helt greit, egentlig.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 aug 07, 09:54
Opprinnelig postet av Superkjegle
Hallo!
Da vi spilte mot dem i våres lunta FFK rundt på banen i god tro om det er umulig å slå oss på hjemmebane!
Det var ikke Stabekk som var gode, det var vi som var dårlige.


Tja, jeg er ikke helt enig. Jeg synes Stabæk er det beste laget vi har møtt i år. Alanzinho må ha spilt sitt livs kamp den dagen, stakkars Ciaran Martyn skjønte neppe hva som traff ham. De kriget oss rett og slett i senk, at på til med en mann mindre. At vi var dårlige er jeg enig i, men samtidig synes jeg Stabæk var gode.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 30 aug 07, 10:11
Opprinnelig postet av Per Egil

Tja, jeg er ikke helt enig. Jeg synes Stabæk er det beste laget vi har møtt i år. Alanzinho må ha spilt sitt livs kamp den dagen, stakkars Ciaran Martyn skjønte neppe hva som traff ham. De kriget oss rett og slett i senk, at på til med en mann mindre. At vi var dårlige er jeg enig i, men samtidig synes jeg Stabæk var gode.


I beg to differ, innsats var MYE dårligere enn i feks Viking / Lyn der vi kledde av dem med rein skjær entusiasme.
Vi spillte Stabæk gode i den kampen og skjønte ikke riktig hva som traff oss.

Får håpe vi slipper samme opplegget som Godset borte, der vi speller bra og presser og Godset scorer på en pissesjanse.
Synes nok kanskje vi må slå Stabæk dersom vi vil være med blant topp 4, men vi trenger full spiker og steinkontroll i forsvar (noe som ofte fungerer mot hverandre). Kunne også tenke meg godfoten til Raymond pumpe inn gode legg på gira tekniske lette spisser.

Ønsker også og se Konan herje på slutten, var morro å se mot Tromsø, har en følelse den gutten kan ta av (om han ikke blir kicka ut først av UDI da).

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 31 aug 07, 00:24

Min lagoppstilling mot Stabæk.

 

 

Kouadio

Tegstrõm

 

Kvisvik

Wehrman

Gashi

Bjørkøy

Sjöberg

Piiroja

Gerrbrand

Czwartek

 

Shaaban

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 00:33
Opprinnelig postet av frecjoha

Min lagoppstilling mot Stabæk.

 

 

Kouadio

Tegstrõm

 

Kvisvik

Wehrman

Gashi

Bjørkøy

Sjöberg

Piiroja

Gerrbrand

Czwartek

 

Shaaban

 

Kouadio-Tegström/gardar men tror ikke Grönhagen tørr dette


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f