Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 aug 07, 09:45
Opprinnelig postet av paco
hehe nei mener bare det at Ramberg er helt totalt ubrukelig


Sukk, stønn og atter stønn. Hva slags lavpanna idiot-uttalelse er dette egentlig?

Paco, bare fortsett sånn så skal jeg snart ignorere alt du skriver, og sikkert mange med meg.

1) Vi omtaler ikke egne spillere på den måten
2) Ramberg spilte faktisk helt brukbart på en totalt uvant plass igår
3) Ramberg hadde en assist, og spilte seg sjøl opp til flere fete målsjanser
4) Ramberg har spilt utrolig mye iår, i lys av konkurransen han har, og Grönis ser noe i mannen, åpenbart

Fatter du hva jeg snakker om???

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 aug 07, 09:47
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av paco
hehe nei mener bare det at Ramberg er helt totalt ubrukelig


Sukk, stønn og atter stønn. Hva slags lavpanna idiot-uttalelse er dette egentlig?

Paco, bare fortsett sånn så skal jeg snart ignorere alt du skriver, og sikkert mange med meg.

1) Vi omtaler ikke egne spillere på den måten
2) Ramberg spilte faktisk helt brukbart på en totalt uvant plass igår
3) Ramberg hadde en assist, og spilte seg sjøl opp til flere fete målsjanser
4) Ramberg har spilt utrolig mye iår, i lys av konkurransen han har, og Grönis ser noe i mannen, åpenbart

Fatter du hva jeg snakker om???
Unnskyld meg men tror det er du som ikke fatter,se tilbake så ser du at jeg beklaget ordbruken min

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 aug 07, 09:49
Opprinnelig postet av denialsander

Når det er sagt skal man ha rimelige sterke FFK-briller med Ramberg-filter for å mene at Ramberg har vært bra i år. Det er en grunn til at han nå er 4. valg på midtbanen.



Tja. Jeg bruker ikke briller, men det er kanskje det som er problemet. Uansett, jeg kan jo ikke nekte for at Ramberg er litt opp og ned (jeg har pleid å si at han er enten "av" eller "på" - det har liksom ikke vært noen mellomting), men i opptil flere kamper jeg har sett i år, har Ramberg etter min mening vært blant de beste på banen.

Man kan ha forskjellige oppfatninger om sånt, selvfølgelig, men jeg syns uansett det er synd at det alltid er en eller annen egen spiller som "må" være hakkekylling her til enhver tid, enten det er Hoås, PAC eller Hansi...

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 27 aug 07, 10:06
Borch skryter i hvert fall av stemningen =)

http://www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article1303262.ece

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 27 aug 07, 12:29
Leste også dette fra TV2`s nettsider. Knut Borch ser ut til å være en hyggelig fyr. La dere merke til at han takket plankehaugen etter kampen?
Var dette for PH hadde gitt ham en positiv opplevelse?
PH oppførte seg jo eksemplarisk og klappet for Rushfelt da han skadet seg. Jeg hørte ingen stygge rop. Dette burde jo være en selvfølge, men likevel. Stolt av PH og FFK. Flere som satt på andre steder på stadion skrøt av PH i går det låt visstnok veldig bra. Håper PH fortsetter å oppføre seg skikkelig og ikke slik vi ser andre supporterklubber gjør ellers.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 aug 07, 13:14
Huff, årsverste(nok en gang) av oss når det gjelder synging.Eneste positive er at hovedtribunen er blitt flinkere til å svare. Hvertfall på alle sammen for fredrikstad.
Er utrolig oppgitt over folka som står på Ph feltet. Noe drastisk må gjøres. Syns tribunelivet på ph feltet  trekker i en negativ retning. Virker som folk er lei av å synge mange av de gamle sangene.Er ganske lei av mange av de gamle sangene selv for å være ærlig, men synger de selvfølgelig av full hals for det. Nye sanger trengs og gjerne mer flagging på tribunen savnes.Skal vi utvikle oss videre på tribunekulturfronten så må det drastiske tiltak til. Sangkontrakt og ark må deles ut. Folk må forstå at står man på Ph feltet så skal det synges!  i 90 minutter+!!
Håper at man til Hammarbykampen tar
 med så mange flagg som mulig og også til kampene  fremover.
 Dette er vel noe tifo gjengen kan sørge for?
Great escape sangen og melodien er veldig enkel. Syns folk kan lære seg denne fortest mulig. Se mitt forslag. Har også nevnt dette for Zoran.

ps: håper folk slutter og slår i reklameskiltene. Ender bare opp med at folk synger i utakt.Skjedde mange ganger under tromsø kampen. Vi har tromme som setter takta.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 aug 07, 13:28

Opprinnelig postet av Magnum
Uansett, jeg kan jo ikke nekte for at Ramberg er litt opp og ned (jeg har pleid å si at han er enten "av" eller "på" - det har liksom ikke vært noen mellomting), men i opptil flere kamper jeg har sett i år, har Ramberg etter min mening vært blant de beste på banen.

Man kan ha forskjellige oppfatninger om sånt, selvfølgelig, men jeg syns uansett det er synd at det alltid er en eller annen egen spiller som "må" være hakkekylling her til enhver tid, enten det er Hoås, PAC eller Hansi...

Ifjor var Ramberg omtrent "av/på" annenhver kamp - han var god hjemme og tilsvarende dårlig borte. I år synes jeg han har levert varene i så lite som 4-5 kamper. Derfor synes jeg det er naturlig at han ikke har noen fast plass på midtbanen. Han stiller bak Wehrman og Gashi sentralt og bak Jonna og Kvisvik på kant. Ut fra innhoppet til Kouadio er det vel ting som kan tyde på at han snart stiller bak han også.

I går kom jo utskelte Hoås på banen. Mannen folk har hånet fordi han ikke skal være i stand til å vinne en hodeduell. Merkelig nok vant han jo vel de to første hodeduellene har var involvert i... Sånt får seeelvsagt ikke noe positiv oppmerksomhet - han er vel fortsatt ubrukelig. Sukk.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 aug 07, 13:48
Jeg ble veldig positivt overrasket over Hoås jeg, ikke var det bare 2 dueller han hoppet på og vant, faktisk alle 3 han prøvde på... Men jeg syns at vår nr 3 var banens desidert beste igår, gjorde kun en feil som jeg kunne se, og denne rettet PAC opp i :) Heia Totte!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 07, 15:05

Skjønner ikke de som mener Ramberg forsvarer en plass i laget. Han har dårlig førstetouch, stopper hele tiden opp og slår støttepasninger, han er ekstremt lite målfarlig, skuddene går til hælvete uansett avstand og tid..  Se bare hva som skjedde da Koaudio ble satt inn. Han satte fart, utfordret en mot en, og viste godt overblikk da han slo pasning til Hoås..

 

Ja til Koaudio og Kvisvik på venstrekant (en omgang hver). Ramberg er dessverre ikke god nok for FFK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 07, 15:07
Forresten, syns jeg Sjøberg IKKE har vært god på venstrebacken i det siste. Kanskje ikke så rart iom at han er høyrebeint og vært småskadet. Men syns nesten Agim bør få litt mer sjansen der nå.. Ikke bombe at jeg syns det kanskje

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 27 aug 07, 15:19
Opprinnelig postet av Husgutt
Forresten, syns jeg Sjøberg IKKE har vært god på venstrebacken i det siste. Kanskje ikke så rart iom at han er høyrebeint og vært småskadet. Men syns nesten Agim bør få litt mer sjansen der nå.. Ikke bombe at jeg syns det kanskje

Helt enig, syns også Shabani burde få prøve seg en kamp på venstreback, tror han vil gjøre det bra, dessuten tror jeg han vil være bedre offensivt enn Sjøberg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 aug 07, 20:58
Tre FFK`ere med på rundens lag i VG; Piroija, Gashi og Wehrman (samt hele seks fra Lillestrøm)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 aug 07, 21:01
Tre i dagbladet og, Piroja, Gashi og PAC

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 aug 07, 09:35
Jeg så forresten at Dagsavisen opplyste at FFK spilte 4-4-2 og Tromsø 4-4-3 (!).

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 aug 07, 11:37
Nå ligger "FFk - TIL 2007.ISO" ute for de som vil ha denne

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 07, 11:57
ehhh, host kremt....hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340