Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK sykkel

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 14:34
Endret: 25 aug 07, 15:47

Sykkelen min ble stælt her om dagen... Fryktelig kjipt, men nå har jeg bestilt meg noe som må være det nærmeste man kommer FFK sykkel

 

 

http://www.oslosportslager.no/

 

Kjøper den på Røa sykkelservice i Oslo (bor her ja), der de selger den 1000 kr billigere enn på Oslo Sportslager


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 25 aug 07, 14:46

Kul sykkel husgutt!

Min er svart og rød, passer bra til bortedrakta da!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 25 aug 07, 14:59

Det der er jo en cafe-sykkel? Jaja, hver sin smak :-). Jeg tenkte å selge nyra mi på ebay og kjøpe denne:

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 15:14

Unnskyld, men hva er en Cafesykkel?   Sykkelen som ble stålet var en 2004 mod Hard Rocx C3 og den har jeg vært knallfornøyd med..

 

Men du er kanskje hardkåre?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 15:17
Forøvrig er Hard Rocx norsk, noe som teller noe hos meg ihvertfall når jeg handler noe

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 25 aug 07, 15:23
Opprinnelig postet av Martin

Kul sykkel husgutt!

Min er svart og rød, passer bra til bortedrakta da!

akkuratt som meg..

rød å svart Haro.. bra sykkel.. fine farger;D

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 25 aug 07, 15:45

Opprinnelig postet av Husgutt
Unnskyld, men hva er en Cafesykkel?   Sykkelen som ble stålet var en 2004 mod Hard Rocx C3 og den har jeg vært knallfornøyd med..Men du er kanskje hardkåre?

Forøvrig er Hard Rocx norsk, noe som teller noe hos meg ihvertfall når jeg handler noe

Hehe...det er ikke noe å være sår for. En cafe-sykkel er en sykkel som ikke er spesielt bra til noe, men genial til å komme seg rundt i byen med.

At Hardrocx er norsk stemmer jo, men lykke til med å finne en del på sykkelen som er produsert i norge.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 16:16

klart det, vi er ikke u-land heller  Vet godt at ingenting er laget her, bare utviklet og designet i Norge.. Men sånn er det med alt. Hvor mye av en Mercedes er tysk?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 25 aug 07, 20:14

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvor mye av en Mercedes er tysk?

Uendelig mye mer enn det er norske ting på en HardRocx ihvertfall. De bare sender SolidWorks-filer med rammedesign til Taiwan, får rammer tilbake og skrur på importert utstyr (hvis ikke de gjør det også i Taiwan da). 

Mercedesfolka designer nå ihvertfall motor, karosseri, chassis, interiør.

Men, gratulerer med ny sykkel.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 20:27
kanskje mercedes var dårlig eksempel. Ta en hvilken som annen bil. alle deler er laget i chingchong land, mens bil bare er skrudd sammen i vesten..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 aug 07, 21:46

Opprinnelig postet av Husgutt
kanskje mercedes var dårlig eksempel. Ta en hvilken som annen bil. alle deler er laget i chingchong land, mens bil bare er skrudd sammen i vesten..

Med unntak av en masse aluminiumsdeler til f.eks. Audi, Bimme, osv, som lages i Norge?  Og alt som lages i "chingchong" (forøvrig verdens 3. eller 4. største økonomi, og som har et land som USA i jerngrep økonomisk og handelsmessig) er bare dritt?

Selvsagt er mange komponenter til produkter laget i Asia. Like selvsagt er det at man også finner massevis av komponenter som er laget i såkalte høykostland i Europa.

Hadde vært interessant om du har en* kilde til å underbygge påstanden om at f.eks. Audi, Citroën eller Renaults biler utelukkende består av komponenter laget i "chingchong".

*Kilden bør har større troverdighet enn www.jeghaterkinaogermedlemivigrid.no.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 23:42
jaja, uansett.  Poenget er at selv om bilene blir skrudd sammen her og der, kommer delene fra "hele verden"..

Men du skal vel kverulere du.. Har jeg sagt det er dritt da?  makan..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 aug 07, 01:20

Kverulering råwks.

PS! Nei, du skrev ikke ordet "dritt", men du brukte det ganske så nedsettende uttrykket "chingchong" om opprinnelsesland, hvilket gjør det ganske nærliggende å ta i bruk ordet "dritt".

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 aug 07, 08:37

Ang sykkel. Jeg selger en splitter ny Giant til 5500.-  Brukt kun 2,5 km.... Og hvis noen trenger en billig bil send meg PM..

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340