Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)
Men som sagt, så vet jeg ikke. Men jeg prøver å google meg frem til svaret :)
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Lykke til.
21.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season
Så da er de vel avstengt. Positivt det.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
på den nye så fylte vell Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av Rey
Han spør jo om følgende "Vet någon hur det verkligen förhåller sig? Är det någon som mailat UEFA?". På bakgrunn av det så tolker jeg at han ikke vet. Og ja, Inter-toto gir kval til UEFA cup, men det gjør også Tippeligaen, og de korta blir ikke overført.
Men som sagt, så vet jeg ikke. Men jeg prøver å google meg frem til svaret :)
Bare en liten rettelse....det var en hun....Pernilla
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Marcus
på den nye så fylte vell Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut
3000 "enga" låter inte lika högt och bra som 1000 Bajen!
si hva du vil ;) på fredikstad Stadion er det VI som bestemmer - det eneste jeg frykter er faktisk plasseringa som vi har fått -- dette uroer meg skikkeli
Det märker vi.
Ikke mye vits i å diskutere dette emnet vel. Blir faktisk litt flaut .Ja vi har tatt mange steg i riktig retning på tribunen de siste åra, men har fortsatt noen syvmilssteg til nivået Bajen har. Er nok stor fare for at vi blir sunget ut, om de kommer med noe særlig folk da, oppmøtet på Søder tyder vel ikke på det. Er redd vi må være en del flere enn dem for å synge dem ut, spesielt også pga den tragisk dårlige tribuneplasseringen vi får.
Uansett blir det moro, en liten smak på europa. Og at vi kommer til å gi dem match på banen er jeg ikke i tvil om. Men vi er vel fortsatt underdogs, selv om vi fikk et ok resultat borte.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Ikke mye vits i å diskutere dette emnet vel. Blir faktisk litt flaut .Ja vi har tatt mange steg i riktig retning på tribunen de siste åra, men har fortsatt noen syvmilssteg til nivået Bajen har. Er nok stor fare for at vi blir sunget ut, om de kommer med noe særlig folk da, oppmøtet på Søder tyder vel ikke på det. Er redd vi må være en del flere enn dem for å synge dem ut, spesielt også pga den tragisk dårlige tribuneplasseringen vi får.
Uansett blir det moro, en liten smak på europa. Og at vi kommer til å gi dem match på banen er jeg ikke i tvil om. Men vi er vel fortsatt underdogs, selv om vi fikk et ok resultat borte.
blir joh ikke flaut --- akkurat som da vi er på bortekamp mot Enga med 2 - 3 tusen og synger ut klanen som er på ganske mange tusen fler -- 7000 tror jeg de er på langsiden + den miniklanen i cola svingen ... syns at vi har tatt
steget i riktig retning og det takket være en mann skal uansett bli morro på kampen
MOD: Ryddet opp i formateringer
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
miniklanen står i vg svingen til høyre for bortesuppoterne :)
ja sorry jeg mente den "miniklanen" som står i cola svingen ;)
Opprinnelig postet av djpete
Det var da veldig til pessimisme her da???
Underdogs med 1-2 i bagasjen? 1-0 holder for å gå videre....men det høres kanskje hardt ut for deg? Det er faktisk to meget typiske hjemmelag som møtes. Klart at Bajen er gode hjemme...hvem hadde ventet noe annet. Samme med FFK....på fortet vårt bestemmer vi. Det skal Bajen få føle! Jeg tipper FFK vil ha ballbesittelse på mellom 65-80% i denne kampen.Og mange sjanser får vi. Håper bare gutta klarer å være effektive nok,og sette sjansene de får.
Dette blir en fantastisk høst på vår hjemmearena....vi sender Bajen,Rosenborg og Brann hjem som slakt
Det var mycket snack här på forumet inför matchen i Solna om vilka hemska fans Hammarby har som bär sig åt som svin före, under och efter matcher... Skulle vara kul å höra hur bemötandet gick från dom av er som var i Sverige förra veckan... För ni fick väl uppleva Hammarbyfans på nära håll räknar jag med?
Var väl inte så illa som många befarade?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914