Husk meg
Brukernavn
Passord

Duskedamer på Råsunda...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 aug 07, 22:45
Endret: 18 aug 07, 22:47
Opprinnelig postet av hiawata
uten at jeg på noen måte skal ta duskeri i forsvar, er fokuset på hva andre synes om oss en avsporing. vår jobb er å støtte guttane på banen, ikke tilfredsstille andre supportergruppers kritererier for hva som er kult og ukult(ur). dette fokuset bærer preg av provinsialisme og er noe ph og andre supportergrupper bør holde seg for gode til.

De som står på PH feltet er medlemmer av PH og det er derfor de får stå på nettopp det feltet. Hvis PH finner at vi ikke skal ha noen duskedamer på feltet, skal vi da faen ikke ha noe duskedamer på feltet heller. Virker jo på deg som om PH skal være et område hvor alle skal få gjøre som de vil og ikke bli konfrontert med det. Da kommer vi til å ende opp med en tribune hvor bare folk som vil ha billige billetter sitter på ståplassene sine. Da får døm duskedamene heller dra til HT evt hvis døm absolutt må. På PH feltet skal det synges, hoppes og danses, men for helvete ikke av noen jævla duskedamer da!

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 19 aug 07, 13:23

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av hiawata
uten at jeg på noen måte skal ta duskeri i forsvar, er fokuset på hva andre synes om oss en avsporing. vår jobb er å støtte guttane på banen, ikke tilfredsstille andre supportergruppers kritererier for hva som er kult og ukult(ur). dette fokuset bærer preg av provinsialisme og er noe ph og andre supportergrupper bør holde seg for gode til.

De som står på PH feltet er medlemmer av PH og det er derfor de får stå på nettopp det feltet. Hvis PH finner at vi ikke skal ha noen duskedamer på feltet, skal vi da faen ikke ha noe duskedamer på feltet heller. Virker jo på deg som om PH skal være et område hvor alle skal få gjøre som de vil og ikke bli konfrontert med det. Da kommer vi til å ende opp med en tribune hvor bare folk som vil ha billige billetter sitter på ståplassene sine. Da får døm duskedamene heller dra til HT evt hvis døm absolutt må. På PH feltet skal det synges, hoppes og danses, men for helvete ikke av noen jævla duskedamer da!

jeg skriver hverkan at vi  skal ha duskedamer, tilbudsplasser eller anarki på PH-feltet. derimot skriver jeg at vi bør konsentere oss om å gjøre en jobb for å lage god stemning og støtte laget, og ikke bry oss om noen i stockholm synes vi er tøffe eller ikke.

 

---------------------------

på vinger over europa


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 14:01

Selvfølgelig handler det også om at andre supportergrupper syns vi er tøffe. Det er ikke bare på banen det er kamp. Kampen foregår også på tribunen supportergrupper seg imellom. Også utenfor banen pågår det en kamp supportergrupper mellom, om hvem som lager best tifo, best steming etc...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 19 aug 07, 18:58
Nå som vi er så godt i gang med duskedamer er det vell på høy tid å dra inn en sånn maskot å da. Hvilket dyr? Og hvem er den priviligerte skal være inne i den?













Ja, det var ironi for den som lurer.......

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 19:27

Det må da være en planke....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 07, 22:00
Denne gangen er jeg faktisk helt enig med BRH. Kanskje litt organiserte duskedamer i hotpants på gressmatta i pausa eller noe slikt, men 40+ damer på tribuna under kamp, nei takk

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 aug 07, 21:42
SV: Duskedamer på Råsunda...

Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk

 ---------------------------------------------------



Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 aug 07, 22:31
Opprinnelig postet av chabaratita

Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?


Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 aug 07, 22:34
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av chabaratita

Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?


Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.


sånn sett, ja, men de burde strengt tatt ikke vifta med det på den kampen. Da burde de isåfall stått på en annen plass på stadioen også.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 aug 07, 00:49
er egentlig litt enig med deg. Jeg mener .... jeg kan ha med meg kun Dinamo ting ved siden av. og klart jeg skal vare på andre siden hvis FFK møter Dinamo da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 17 aug 07, 17:17

Opprinnelig postet av Martin_
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.

Det har ikke blitt leid inn noen duke damer , ikke som jeg vet om .. syns det er helt jævlig og det la jeg ikke sjul på heller så dette hadde ikke noe med styret å gjøre noen som har ordna på egenhånd

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 07, 17:19
Endret: 17 aug 07, 17:20
la dem le da vel..

---------------------------

http://keiko99.net


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 aug 07, 17:21
Keiko du skulle ha sett det så hadde du kanskje skjønt det... Nei det var ikke pen syn det...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 07, 17:27
jeg så det jeg på tv

---------------------------

http://keiko99.net


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 07, 17:36
Det er en grunn til man lar kjærringa være hjemme og passe unger og rydde når man er på fotball ... ;)

Ellers ender det med stygge episoder som i Stockholm.

Må se humoren i det da, vi skal ut å vise oss fram i "Europa" og ender opp med å spille drittdårlig og topper det med duskedamer på tribunen.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340