Husk meg
Brukernavn
Passord

Duskedamer på Råsunda...

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 aug 07, 12:53
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 17 aug 07, 14:23
Det bør vanke kraftige bøter på Fredrikstad etter å ha brakt sporten i vanry

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 aug 07, 14:26
svenskene spurte om akkurat det samme  de lurte på hva som var greia med våre pompoms  ... hehaheha  svaret er jo at dette er første og siste gang ( håper jeg)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 17 aug 07, 15:01
Hele duskedame greiene var bare flaut...

---------------------------

Hammarby 16 aug!!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 aug 07, 15:08
pinlig pinlig pinlig!!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 aug 07, 15:33

Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk

 

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 aug 07, 15:38
Endret: 17 aug 07, 15:39

Syntes du virkelig det er værre?
Vel, jeg syntes også det er flaut med fulle 50-60 år gamle damer som roper "Røde og hvite er de beste"(og ungdommer, måtte selv ta hånd om en)  på pub.

Hele supporternorge ler av oss nå... Har fått flere tekstmeldinger fra rundt om i Norge som lurer på hva i all verden vi har tatt med oss.

Støtter bønnas forslag, klubben bør bøtelegges etter at supporterne har satt dem i et dårlig lys... Plankehaugen hadde ENDELIG en mulighet til å vise oss fra vår beste side for Europa, jeg syntes vi bet godt fra oss sangmessig egentlig, men det hjelper ikke når vi blir latterliggjort på den måten.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 17 aug 07, 15:45

Det er vel ikke så forferdelig vanskelig å skjønne hvem som har kommet med den ideen om pom poms?

Vil ikke navngi noen, men er vel ikke så mange i PH "teamet" (supporterkorpset) som har slike hjemme.........

HELT IDIOTISK LATTERLIG SPØR DU MEG.....

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 aug 07, 15:54
Kan vel si at begge deler var flaut...."Dusking"  vil jeg ikke se på fotballtribuner. Håper de som stod for dette har skjønt det nå.

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 17 aug 07, 17:02
Skjønner ikke helt problemet med at de blir tatt med jeg... Kan da umulig skade noen?

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 17 aug 07, 17:17

Opprinnelig postet av Martin_
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.

Det har ikke blitt leid inn noen duke damer , ikke som jeg vet om .. syns det er helt jævlig og det la jeg ikke sjul på heller så dette hadde ikke noe med styret å gjøre noen som har ordna på egenhånd

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 17 aug 07, 17:18

Neida, skader ingen andre, vi blir bare latterligjort av andre supporterklubber  og ikke alle som var med på turen til Stockholm syns det var ok heller  Var direkte flaut......

Pom poms er kjempefint det i gate parade og på andre drilloppvisninger, men ikke på fotballkamp.

Det er faktisk første gang jeg har sett det på en fotballkamp i Norge, og håper jeg aldri ser det igjen.

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 07, 17:19
Endret: 17 aug 07, 17:20
la dem le da vel..

---------------------------

http://keiko99.net


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 aug 07, 17:21
Keiko du skulle ha sett det så hadde du kanskje skjønt det... Nei det var ikke pen syn det...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 07, 17:27
jeg så det jeg på tv

---------------------------

http://keiko99.net


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 07, 17:36
Det er en grunn til man lar kjærringa være hjemme og passe unger og rydde når man er på fotball ... ;)

Ellers ender det med stygge episoder som i Stockholm.

Må se humoren i det da, vi skal ut å vise oss fram i "Europa" og ender opp med å spille drittdårlig og topper det med duskedamer på tribunen.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 aug 07, 18:36
Hu ene duskekjerrina er i styret i PH ihvertfall. Helt jævlig patetisk... Tantehaugen på tur   Og hvorfor vil folk bare synge en sang?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 aug 07, 18:42
He he he ... og hvorfor er du så ille imot det ????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 aug 07, 19:17
heha -- OXO DETTE LURTE DE PÅ -- HAR NI BARA EN SANG ?? :P heha  

men vi får håpe at de duskedamene var første og siste gang for det var ILLE

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 aug 07, 23:02
Det var vel vår alles kjære medlemsguru Heidi Aydar som sto for dette fantastiske stuntet. At vi kan ha slike mennesker i styret i en supporterklubb er for med uforstålig.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 aug 07, 23:15
jeg synes Heidi gjør en fantastisk jobb og nå skal du jammen vare forsiktig ajg.  OK hun har kanskje andre meninger om supporter oplegget men organisasjonsmessig så er Heidi helt fantastisk. ver det hennes ide så var det en tabbe og hun skjønner dette sikkert men uansett så gjør hun en jobb for plankehaugen som dere kan bare drømme om. Det eneste dere kan gjøre er å bøye seg i støvet for den jobben hun gjør. Den synes kanskje ikke men.... Derfor nokk med navn og nokk med angrep på enkeltpersoner. Det var ikke pent og det var en tabbe så vi kan håpe på at folk har lært av dette da...  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 aug 07, 23:40
Endret: 17 aug 07, 23:42

Greit nok at ho sikkert er flink med det organisasjonsmessige. Men har vi ikke nok av folk i det styret fra før som er flinke med dette? Det er jo nettopp dette som er problemet i ph-styret; stort sett alle er gode på det organisatoriske, men et fåtall har i det hele tatt peiling på hva supporterkultur er. Vi er en supporterklubb, og ingenting annet! For å ta et eksempel: I bilforretningen du jobber zoran, så ansetter dere vel ikke folk som ikke vet hva en bil er? da kan man være så flink på det organisasjonsmessige man bare vil, men når man ikke har det minste peiling på det man driver med så blir det helt meningsløst spør du meg. Jeg henger ikke ut enkeltpersoner selv om Heidis navn ble nevnt (noe ho forsåvidt også må tåle etter et slikt påfunn). Ho er i dette tilfelle bare et eksempel på hvordan mange av folka i ph-styret er. vi kan nevne både husbygging og hesten som eksempler på hva andre folk i styret har stått bak. Helt håpløst av en supporterklubb og engasjere seg i slike ting.

Til slutt: Zoran, du som er fra zagreb og har vært engasjert i BBB i mange år; Kunne noe slikt skjedd der? Jeg regner med at svaret er nei. Så hvorfor skal vi da la dette skje i Fredrikstad?

---------------------------

Frihet for Ultras!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 aug 07, 23:54
Hadde ikke gjort meg noe om det var 4-5 småfine jenter som sto der og viftet med duskene sine... (Heldig ordvalg :P). Men så lenge de har en gjennomsnittsalder på 48.5 så sier jeg nei takk

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 aug 07, 01:50

Utrolig dårlig å dra noe sånnt inn på en fotball kamå, og ennå mer tragisk at det skjer i plankehaugen. De burde holde seg LAAANGT unna, tivoliet i stockholm var ved ælva, de skulle tatt 7 tebanestopp tilbake!

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 aug 07, 02:25
Opprinnelig postet av Rebekka
Skjønner ikke helt problemet med at de blir tatt med jeg... Kan da umulig skade noen?


Jo, det skader Plankehaugens gode navn og rykte. Duskedamer er en uting hele supporternorge forbinder med tribuneUkultur, og jeg trodde virkelig vi så på oss selv som for gode for dette... Dette må vi kjøre en strengere indre justis på! Spør du meg er det sånne ting som burde vært bøtelagt...

Det er også under en hver kritikk at en av duskedamene, er representert i Plankehaugenstyret. Plankehaugen som ofisiell supporterklubb skal støtte klubben på en best mulig måte, og det er overhodet ikke ved å leke cheerleadere som er et USA slum-pakk-fenomen. Tydelig at noen bør bli sendt på kurs i generell tribunekultur. All respekt for den organisariske delen styremedlemmet gjør, men dette kan vi ikke ha noe av. Har ikke Plankehaugen som mål og være i topp 3 supporterklubber i løpet av noen år? Det gjør vi virkelig ikke på denne måten. Vi blir bare  gjort til latter.

lDet skjærer i hjertet mitt, når jeg forsto hva Hammarbys supportere vil huske oss for. Og det så vi jo på videoen de la ut.

BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 07, 08:15

Opprinnelig postet av Martin_

BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.

BRH iført finnlandshetter og grandiosaklappere kan battle duskedamene. Det er iallefall en happening jeg vil se.  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 18 aug 07, 08:37
Opprinnelig postet av Martin_
BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.


Har vel ventet på at sånne utspill ville komme fra den BRH-gengen. Hvilken autoritet har BRH til å si noe om hva folk gjør på PHs felt??? Kan noen i PH-styret bekrefte/avkrefte dette?

Jeg derimot mener at PH ikke bør la disse Burberry-gutta fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 07, 09:10
Dette er for dumt av BRH jeg tror dere skal være fornøyde jeg med at PH er villig til å la dere være en del av PH jeg.

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 aug 07, 09:42
Opprinnelig postet av aresolbe
Opprinnelig postet av Martin_
BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.


Har vel ventet på at sånne utspill ville komme fra den BRH-gengen. Hvilken autoritet har BRH til å si noe om hva folk gjør på PHs felt??? Kan noen i PH-styret bekrefte/avkrefte dette?

Jeg derimot mener at PH ikke bør la disse Burberry-gutta fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.


Tviler på at dette kommer til å skje på PH-feltet mister...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 18 aug 07, 10:27
uten at jeg på noen måte skal ta duskeri i forsvar, er fokuset på hva andre synes om oss en avsporing. vår jobb er å støtte guttane på banen, ikke tilfredsstille andre supportergruppers kritererier for hva som er kult og ukult(ur). dette fokuset bærer preg av provinsialisme og er noe ph og andre supportergrupper bør holde seg for gode til.

---------------------------

på vinger over europa


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 18 aug 07, 10:31
Endret: 18 aug 07, 10:33

Jeg står ikke i Plankehaugen på hjemmekamper, men står som oftest litt på siden på bortekamper og synger med. På Råsunda var det mange "riktige" folk med når det gjelder sang, og selv en del bajare måtte innrømme at vi sang ganske bra. Det står faktisk noen steder at vi sang dem ut, så all respekt til oss for det.

Så over til et par negative punkter:

1. Under Hammarbysangen virket det som en del av Plankehaugen var veldig glade og viftet med flagg og  danset med.Hvorfor det?? Jeg sa til et par foran meg, på en hyggelig måte,at nå kunne de ta ned flaggene for det passet seg ikke. Jeg fikk til svar ut i 2. omgang, på en sarkastisk måte, om det hadde vært greit å vifte med blå/hvite flagg. Så måtte jeg fortelle blablabla i et par minutter før dem fattet settingen. Ingen skal synge med å være glade når feks Vålenga Kjerke eller Nystemten dras i gang.

2. Duskedamene var såpass flaut ,at jeg hadde håpet på at jeg kunne smuglet med meg en Hilti-drill inn på stadion og boret meg ned i betongen på Råsunda for å slappe av et par minutter.

3. Å få kjeft av folk med 60 i pernille for å "schynge SCHfår SCHdårlig" når man har satt alle kluter til for å komme seg til Sverige, og synger 100 ganger mer riktig og 100 ganger høyere enn dem som kjefter. Maken til oppførsel!

Dette er min subjektive mening etter kampen. Slik jeg følte det.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 aug 07, 10:44
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

2. Duskedamene var såpass flaut ,at jeg hadde håpet på at jeg kunne smuglet med meg en Hilti-drill inn på stadion og boret meg ned i betongen på Råsunda for å slappe av et par minutter.



Ha ha, godt sagt!

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 07, 15:04
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

3. Å få kjeft av folk med 60 i pernille for å "schynge SCHfår SCHdårlig" når man har satt alle kluter til for å komme seg til Sverige, og synger 100 ganger mer riktig og 100 ganger høyere enn dem som kjefter. Maken til oppførsel!

 men du har rett. Det er til å  av.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 07, 22:00
Denne gangen er jeg faktisk helt enig med BRH. Kanskje litt organiserte duskedamer i hotpants på gressmatta i pausa eller noe slikt, men 40+ damer på tribuna under kamp, nei takk

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 aug 07, 22:45
Endret: 18 aug 07, 22:47
Opprinnelig postet av hiawata
uten at jeg på noen måte skal ta duskeri i forsvar, er fokuset på hva andre synes om oss en avsporing. vår jobb er å støtte guttane på banen, ikke tilfredsstille andre supportergruppers kritererier for hva som er kult og ukult(ur). dette fokuset bærer preg av provinsialisme og er noe ph og andre supportergrupper bør holde seg for gode til.

De som står på PH feltet er medlemmer av PH og det er derfor de får stå på nettopp det feltet. Hvis PH finner at vi ikke skal ha noen duskedamer på feltet, skal vi da faen ikke ha noe duskedamer på feltet heller. Virker jo på deg som om PH skal være et område hvor alle skal få gjøre som de vil og ikke bli konfrontert med det. Da kommer vi til å ende opp med en tribune hvor bare folk som vil ha billige billetter sitter på ståplassene sine. Da får døm duskedamene heller dra til HT evt hvis døm absolutt må. På PH feltet skal det synges, hoppes og danses, men for helvete ikke av noen jævla duskedamer da!

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 19 aug 07, 13:23

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av hiawata
uten at jeg på noen måte skal ta duskeri i forsvar, er fokuset på hva andre synes om oss en avsporing. vår jobb er å støtte guttane på banen, ikke tilfredsstille andre supportergruppers kritererier for hva som er kult og ukult(ur). dette fokuset bærer preg av provinsialisme og er noe ph og andre supportergrupper bør holde seg for gode til.

De som står på PH feltet er medlemmer av PH og det er derfor de får stå på nettopp det feltet. Hvis PH finner at vi ikke skal ha noen duskedamer på feltet, skal vi da faen ikke ha noe duskedamer på feltet heller. Virker jo på deg som om PH skal være et område hvor alle skal få gjøre som de vil og ikke bli konfrontert med det. Da kommer vi til å ende opp med en tribune hvor bare folk som vil ha billige billetter sitter på ståplassene sine. Da får døm duskedamene heller dra til HT evt hvis døm absolutt må. På PH feltet skal det synges, hoppes og danses, men for helvete ikke av noen jævla duskedamer da!

jeg skriver hverkan at vi  skal ha duskedamer, tilbudsplasser eller anarki på PH-feltet. derimot skriver jeg at vi bør konsentere oss om å gjøre en jobb for å lage god stemning og støtte laget, og ikke bry oss om noen i stockholm synes vi er tøffe eller ikke.

 

---------------------------

på vinger over europa


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 14:01

Selvfølgelig handler det også om at andre supportergrupper syns vi er tøffe. Det er ikke bare på banen det er kamp. Kampen foregår også på tribunen supportergrupper seg imellom. Også utenfor banen pågår det en kamp supportergrupper mellom, om hvem som lager best tifo, best steming etc...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 19 aug 07, 18:58
Nå som vi er så godt i gang med duskedamer er det vell på høy tid å dra inn en sånn maskot å da. Hvilket dyr? Og hvem er den priviligerte skal være inne i den?













Ja, det var ironi for den som lurer.......

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 19:27

Det må da være en planke....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 19 aug 07, 22:11

hahahahahah duskedamer.... Bra jobba... Waters er vel fornøyd, han tror sikkert at svensker tar med seg nonen duskedamer til fredrikstad...

 

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 19 aug 07, 22:25

Jeg er gald for at det finnes et tribunekulturpoliti som kan fortelle alle oss idioter hva som gjelder. Finnes det en oppskrift, brukermanuale eller lignende for oss uinnvidde slik at vi slipper å drite oss ut - i deres øyne - jevnt og trutt?

Fy f.... for en mannsjåvenistisk dr...gjeng! Er`e mulig??!! Så hvis det hadde vært Lene Alexandra sine boobs som hadde hoppa rundt der hadde det vært fint?

Her er det ca 300 - 400(?) stykker som gidder å bruke ferie eller ta seg fri fra jobben for å støtte opp om laget, så klarer dere bare å slenge drit?

Personlig synes jeg ikke det er så stas med drita folk som står å slenger med leppa til egne spillere hellere. Skal det innføres promillekontroll? Er det bare en måte det er lov til å være supporter på?

Og dessuten var ikke synginga allverden. Etter 2 - 0 ble det svært stille i lange perioder. Men heldigvis tok det seg opp.

Ja, det er kanskje bedre hvis en kan få til et mer samstemt uttrykk når en ikke er så mange på tur, men det får styret diskutere og bli enige om på forhånd.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 19 aug 07, 23:13

Jeg er gald for at det finnes et tribunekulturpoliti som kan fortelle alle oss idioter hva som gjelder.

Svar: Det kan faktisk være greit med et diskusjonsforum der man uttrykker hva man mener om tribunekultur. Slik at Plankehaugen er samstemte på en del ting.

Finnes det en oppskrift, brukermanuale eller lignende for oss uinnvidde slik at vi slipper å drite oss ut - i deres øyne - jevnt og trutt?

Svar: Nei, selvfølgelig ikke. Men noen uskrevne regler bør kanskje finnes. Jeg tar for eksempel ikke med meg en tuba inn sammen med Plankehaugen og blåser i vei, fordi jeg mener at jeg lager god atmosfære med den. Da kan det faktisk hende at noen i Plankehaugen reagerer.

Fy f.... for en mannsjåvenistisk dr...gjeng!

Svar: Er en del av oss mannsjåvinister, fordi vi ikke liker duskedamer??

Er`e mulig??!!

Svar: Ja,det er det.

Så hvis det hadde vært Lene Alexandra sine boobs som hadde hoppa rundt der hadde det vært fint?

Svar: Nei, så absolutt ikke. Samme om det hadde vært de deiligste damene i hele verden som hadde stått der. Duske damer passer ikke på en fotballkamp, spør du meg.

Her er det ca 300 - 400(?) stykker som gidder å bruke ferie eller ta seg fri fra jobben for å støtte opp om laget, så klarer dere bare å slenge drit?

Svar: Jeg var en av de 400 som har tatt turen over til Stockholm og jobbet knallhardt for det. Det er vel lov å ha meninger, også negative i forhold til deg.

Personlig synes jeg ikke det er så stas med drita folk som står å slenger med leppa til egne spillere hellere.

Svar: Helt enig.

 Skal det innføres promillekontroll?

Svar: Nei.

Er det bare en måte det er lov til å være supporter på?

Svar: Nei, men man kan følge "vær varsom plakaten" som man kaller det i pressen

Og dessuten var ikke synginga allverden.

Svar: Jeg synes den ikke var så aller verst.

 Etter 2 - 0 ble det svært stille i lange perioder.

Svar: Det er kanskje ikke så rart. Jeg personlig tar ikke skjerfet over hodet etter et mål i ræva. Det er jeg for langt nede til.

 

 Men heldigvis tok det seg opp.

Svar: Ja, det gjorde det. De siste 20 min var veldig bra.

Ja, det er kanskje bedre hvis en kan få til et mer samstemt uttrykk når en ikke er så mange på tur, men det får styret diskutere og bli enige om på forhånd.

Svar: Helt enig med deg.

Så til slutt:

Ha en fortsatt god søndagskveld.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 19 aug 07, 23:27

Jeg synes det er mannsjåvinistisk når det blir skrevet her på lista at hvis duskedamene bare er små og søte nok så er det fint, mens voksne damer er flaut.

Og ja det er lov til å mene noe annet enn meg - og det gjør dem jo også.

Jeg regner med at når det er duskedamer på tribunen er det noe PH styret har bestemt og ikke et privat initiativ. Drfor blir det helt feil å angripe de damene som gjorde dette og ha stygge komentarer om alder og hvor de heller burde oppholde seg.

Ja, jeg er enig at baklengsmål ikke er noen højdare. Men det er jo da at sangledelsen virkelig må dra i gang synginga for å få oss på tribunen opp av dumpa og oppildne laget.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 aug 07, 00:07
Opprinnelig postet av Morgaine

Jeg synes det er mannsjåvinistisk når det blir skrevet her på lista at hvis duskedamene bare er små og søte nok så er det fint, mens voksne damer er flaut.

Og ja det er lov til å mene noe annet enn meg - og det gjør dem jo også.

Jeg regner med at når det er duskedamer på tribunen er det noe PH styret har bestemt og ikke et privat initiativ. Drfor blir det helt feil å angripe de damene som gjorde dette og ha stygge komentarer om alder og hvor de heller burde oppholde seg.

Ja, jeg er enig at baklengsmål ikke er noen højdare. Men det er jo da at sangledelsen virkelig må dra i gang synginga for å få oss på tribunen opp av dumpa og oppildne laget.

Hvis noen mener at det hadde vært greit med duske damer hvis dem hadde sett bedre ut, så er jeg enig at det er mannsjåvinistisk. 

Og hvis Plankehaugens styret har bestemt dette med duskedamer, så legger jeg meg flat overfor de som evt danset så "fint". Jeg trudde det var på privat initiativ. I så fall synes jeg Plankehaugen har skutt helbom. Og det må jeg få lov til å mene i demokratiske Plankehaugen, som jeg selv er medlem av.

Feiende flott for de som drar i gang sang etter en scoring i mot. Jeg personlig greier ikke å synge da. Vi er alle forskjellig.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 aug 07, 01:30
Endret: 20 aug 07, 01:32
Opprinnelig postet av Morgaine

Jeg synes det er mannsjåvinistisk når det blir skrevet her på lista at hvis duskedamene bare er små og søte nok så er det fint, mens voksne damer er flaut.

Og ja det er lov til å mene noe annet enn meg - og det gjør dem jo også.

Jeg regner med at når det er duskedamer på tribunen er det noe PH styret har bestemt og ikke et privat initiativ. Drfor blir det helt feil å angripe de damene som gjorde dette og ha stygge komentarer om alder og hvor de heller burde oppholde seg.

Ja, jeg er enig at baklengsmål ikke er noen højdare. Men det er jo da at sangledelsen virkelig må dra i gang synginga for å få oss på tribunen opp av dumpa og oppildne laget.


Har lest denne tråden og har iallefall ikke sett det. Hadde det det vært playboyjentene som hadde stått der hadde jeg fortsatt blitt forbanna, har jo ikke noe med utseendet å gjøre. Og hvertfall ikke noe med mannsjåvinisme å gjøre... Det har noe å gjøre med sans for tribunekultur. Eller ukultur.

Og enig at man skal synge i motgang. Men det er det ikke bare forsangerne sitt ansvar. Jeg synger uansett hvor jævlig det måtte være. Hadde jeg gått hjem uten å være hes, hadde jeg vært flau (ikke noe retta mot deg, btw).

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 20 aug 07, 10:13

Jeg synes ikke at det er noe stort behov for duskedamer på tribunen. Det er en amerikansk tradisjon som ikke passer på norske tribuner. Sånn som det blir praktisert der trenges det større plass enn to rader på en tribune også. Så for min del kan vi godt bare kutte det ut.

Skal det være pent må det være innøvd også. Ikke slik som det ble på Råsunda. Som jeg har forstått det ble damene spurt når de kom ditt om de kunne slenge litt rundt med duskene. Da blir det forholdsvis amatørmessig. Men det ble vel gjort i god tro siden de ble spurt av "offisielle" personer. Og alle vil jo hjelpe til.

Men av og til må en jo leve med ting en ikke liker så godt. Personlig har jeg ikke sansen for overdreven bluss - bruk. Den tåkelegginga som var på stadion i fjor var slitsom. I år har det heldigvis vært roligere på den fronten. Og jeg overlever helt greitt med at det blir brukt bluss en gang i blant. (Liker nemlig å se spillerne når de blir ropt opp.)

Så hvis PH bestemmer seg for at de skal ha et duskeshow en gang i blant tåler jeg vel det. Men det bør da være mer profft enn det som var på Råsunda.

Grunnen til at jeg kjørte litt hardt ut er at jeg syntes det ble en nedrakking av damene som gjorde det de fikk beskjed om, i stedet for en diskusjon om duskeshow er bra eller ikke.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 aug 07, 11:31

Opprinnelig postet av danan2
Hadde ikke gjort meg noe om det var 4-5 småfine jenter som sto der og viftet med duskene sine... (Heldig ordvalg :P). Men så lenge de har en gjennomsnittsalder på 48.5 så sier jeg nei takk

Her er det i hvertfall 1 som kritiserer alder.

 


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 aug 07, 13:02
samma hvor gamle døm er ... sånt skal IKKE være på en fotballbane ---  det er til den Amerikanske fotballen og basket ... ikke på en fotballbane ---  eller soccer som de ville kalt det

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 aug 07, 15:19
Endret: 20 aug 07, 15:24
Opprinnelig postet av Morgaine
Jeg er gald for at det finnes et tribunekulturpoliti som kan fortelle alle oss idioter hva som gjelder. Finnes det en oppskrift, brukermanuale eller lignende for oss uinnvidde slik at vi slipper å drite oss ut - i deres øyne - jevnt og trutt?


Personlig tror jeg faktisk alle syntes det var like teit. Alle med en viss peiling på generell tribunekultur for fotball hvertfall. Vil ikke si dere har driti dere ut noe som helst - heller Plankehaugen som supporterklubb som blir latterliggjort i Norge og Sverige.

Opprinnelig postet av Morgaine
Fy f.... for en mannsjåvenistisk dr...gjeng! Er`e mulig??!! Så hvis det hadde vært Lene Alexandra sine boobs som hadde hoppa rundt der hadde det vært fint?


Nei, og det har heller ikke jeg sagt, men vet det er noen som har nevnt på det her, og de som mener det er jeg uenige med.

Opprinnelig postet av Morgaine
Her er det ca 300 - 400(?) stykker som gidder å bruke ferie eller ta seg fri fra jobben for å støtte opp om laget, så klarer dere bare å slenge drit?


Jeg opprettet tråden for å høre om det var fler enn meg og de som sto rundt meg som syntes at duskedamer hører hjemme på Pizza Hut Stadium i USA.

Opprinnelig postet av Morgaine
Og dessuten var ikke synginga allverden. Etter 2 - 0 ble det svært stille i lange perioder. Men heldigvis tok det seg opp.


Ja, og da hjelper det jammen med duskedamer som virkelig tar opp stemningen!

Opprinnelig postet av Morgaine
Så hvis PH bestemmer seg for at de skal ha et duskeshow en gang i blant tåler jeg vel det. Men det bør da være mer profft enn det som var på Råsunda.


Opprinnelig postet av Morgaine
Grunnen til at jeg kjørte litt hardt ut er at jeg syntes det ble en nedrakking av damene som gjorde det de fikk beskjed om, i stedet for en diskusjon om duskeshow er bra eller ikke.


Hvor har du hørt dette fra? Jeg tviler på at dette var i "regi" av Plankehaugen. Såpass vet dem...



Dette kommer nok neppe til å skje heldigvis, selv om èn av duskedamene var med i Plankehaugenstyret.

Sorry for at dette kanskje ble en blåkopi av hva andre har sagt her, men jeg gadd ikke sitere dem heller...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 aug 07, 09:10

Personlig liker jeg ikke den type dusker, liker heller ikke rutete kapser som kan gi tvilsomme assiosasjoner for mange. Noen få liker dusker, noen få liker capser...men gidder jeg å la meg provosere, NEI!

Så lenge folk oppfører seg, kan de ha på seg hva de vil. For egen del kler jeg meg opp som ett rødt og hvitt juletre og synger meg hes ;-)

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 21 aug 07, 11:00

Jeg tror egentlig det er fler som ikke liker folk med burburry capser enn jenter/damer med dusker...


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 21 aug 07, 13:22

Jeg er går med burburry cap`s, og

 er for buskedamer...

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 21 aug 07, 13:29
Opprinnelig postet av bluemadness

Jeg er går med burburry cap`s, og

 er for buskedamer...

Liker du buskedamer?   Heller en liten dusk istedenfor en stor busk!

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 aug 07, 15:07
Jeg synes plankehaugen skulle satset mer på "klappere" istedet for duskedamer ... ;)

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 21 aug 07, 15:13

Opprinnelig postet av Svein
Jeg synes plankehaugen skulle satset mer på "klappere" istedet for duskedamer ... ;)

jeg mener att vi ikke skal satse på NOE av duskedamer eller klappere!!

---------------------------

-Funkær fett det


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 17:23
helt enig -- hvorfor skal vi ha klappere eller duskedamer ??  vi blir jo bare ledd av ---

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 21 aug 07, 17:35
Opprinnelig postet av Pinaasen

Opprinnelig postet av Svein
Jeg synes plankehaugen skulle satset mer på "klappere" istedet for duskedamer ... ;)

jeg mener att vi ikke skal satse på NOE av duskedamer eller klappere!!



Ironi er en fin bil

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 07, 17:52
Endret: 21 aug 07, 17:53
Plankehaugen og duskedamer

Styret i Plankehaugen ser det nødvendig å komme med en utalelse etter duskedameneepisoden på Råslunda. Styret har ikke hatt noe med disse dusken å gjøre. Dette er det noen som har tatt disse med på eget initiativ. Vi ser helst at dette holdes vekk fra Plankehaugen felt fremover. Dette da det forstyrrer anne tifo På vegne av styret Roy Nilsen

www.plankehaugen.no/index.php


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 aug 07, 18:54
Hehe ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 19:04
Endret: 21 aug 07, 19:06
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.

2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.

3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?

Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:

"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 07, 19:09

Opprinnelig postet av Holters
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.

2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.

3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?

Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:

"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."

Lurer på om det ikke er ei jente som er talsperson, vet ikke navnet på henne, kanskje noen andre gjør det?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 aug 07, 19:14

Opprinnelig postet av Holters


3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?

Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:

"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."

Hahaaaaah! Jeg kjenner tårene triller. Dette er vel "å bli tatt med buksene nede", eller? Nei, vent - "tatt med duskedama ved siden av seg" er kanskje bedre...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 aug 07, 19:19

Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det  og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 21 aug 07, 19:21
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Holters
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.

2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.

3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?

Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:

"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."

Lurer på om det ikke er ei jente som er talsperson, vet ikke navnet på henne, kanskje noen andre gjør det?

Ulf er fortsatt talsmann selvom han er innlangt på sykehus, men det ble enighet om at Roy N skulle legge ut en "pressemelding" ang denne saken.

Det sto vel ikke akkurat i avisen dagen før kampen, men kampdagen... vi så ikke disse duskene før vi kom på bussen torsdag morgen, vi har i utgangspunktet ingen rett til å nekte personer å ha med seg dusker inn på stadion.
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...

Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 21 aug 07, 19:21
Opprinnelig postet av Klokan

Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det  og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????

 

Takk!

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 19:32
Opprinnelig postet av Jaran Berg
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...

Det bare så veldig rart ut når sjefen for tifo poserer blant duskedamene.

Opprinnelig postet av Jaran Berg
Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom

Det er en rimelig stor forskjell mellom et foruminnlegg fra deg som privatperson, og en offisiell pressemelding/uttalelse fra et styre som i utgangspunktet representerer flere tusen medlemmer.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 19:40
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Klokan
Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det  og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????
Takk!

Takk? Sikker på at han ikke mente de stakkars duskedamene da? Det er tross alt de det har blitt drevet heksejakt på... Av både Plankehaugenmedlemmer og BRH-medlemmer så det holder.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 aug 07, 20:25
Endret: 21 aug 07, 20:30
Holters uten at jeg mener noe personlig  og til å avslutte saken da... Hvor var du og halvparten av folket som hart slengt med leppa her,  når kampen ble spilt? Disse damene ofret i hvertfall sin tid, penger og alt sammen for å komme seg til Stockholm. Hvis ikke noe annet så fortjener dem respekt for dette.  Og vær så snill ikke kom med alle mulige unnskyldninger igjen da.... Ja det var ikke pent med damene men det holder med en side og ikke 7-8... som sagt før gjort er gjort ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 aug 07, 20:43
Tror desverre vi ligger ett stykke bak de store supportergruppene sånn sett hvor folk ikke trenger å bli minnet på de ikke skal ta med seg dusker på kamper eller må bli dratt i øra for å synge på supporterfeltet for å ta to eksempler.

Ukultur som burde røskes tak i for å komme videre.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 20:33
Har ikke skrevet et ord mot duskedamene i denne tråden, så det får andre svare for.

Jeg var på visning, siden du er så interessert i det. Og det er jeg glad for, da jeg nå har et sted å bo i Bergen for resten av studiene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 21 aug 07, 20:58
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jaran Berg
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...

Det bare så veldig rart ut når sjefen for tifo poserer blant duskedamene.

Opprinnelig postet av Jaran Berg
Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom

Det er en rimelig stor forskjell mellom et foruminnlegg fra deg som privatperson, og en offisiell pressemelding/uttalelse fra et styre som i utgangspunktet representerer flere tusen medlemmer.


Unskyld meg for at jeg har lese og skrive vansker .. men i dagen samfunn er det sånn at mange har det og det er ikke så jælig lett å få alt rett hele tiden ... at jeg har noen skrivefeil betyr ikke at jeg er dum . Dere klatrer vel for faen meg å lese og forstå det som står alikevel ... men Unskyld for at jeg har det skal Starte med å lære de jævla tinga på nytt jeg

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 21:07
Endret: 21 aug 07, 21:08
I dagens samfunn er det også sånn at det finnes tekniske hjelpemidler for å luke bort skrivefeil, og eventuelt kunne noen andre ha lest igjennom pressemeldingen før den ble publisert. Som sagt: Når det er en pressmelding som representerer en så stor gruppe med mennesker, bør det ikke florere av feil. Lese- og skrivevansker er ikke noen unnskyldning i så måte.

Hvordan tror du det hadde sett ut om Fredrikstad Fotballklubb (eller Hydro for den saks skyld) hadde sendt ut en pressemelding full av skrivefeil?

Jeg har for øvrig ikke skrevet noe om at du er dum, så det får stå for din regning.

Utbruddet ditt understreker dog bare poenget mitt. Ikke særlig profesjonelt akkurat.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 21 aug 07, 21:09
Opprinnelig postet av Holters
I dagens samfunn er det også sånn at det finnes tekniske hjelpemidler for å luke bort skrivefeil, og eventuelt kunne noen andre ha lest igjennom pressemeldingen før den ble publisert. Som sagt: Når det er en pressmelding som representerer en så stor gruppe med mennesker, bør det ikke florere av feil. Lese- og skrivevansker er ikke noen unnskyldning i så måte.

Hvordan tror du det hadde sett ut om Fredrikstad Fotballklubb (eller Hydro for den saks skyld) hadde sendt ut en pressemelding full av skrivefeil?

Jeg har for øvrig ikke skrevet noe om at du er dum, så det får stå for din regning.

Utbruddet ditt understreker dog bare poenget mitt. Ikke særlig profesjonelt akkurat.

Det er helt grit det du sier så da legger jeg hanskene på hylla takk for meg

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 aug 07, 07:56

Takk, det var greitt å få vite at dette ikke var noe opplegg fra PH, men et privat initiativ. Men det er ikke alltid lett å vite hva som er hva når en kommer på kamp.

Men hvis alle irriterte seg grønne over duskene på kampen og det ikke var PH sitt opplegg - hvorfor kom ikke noen fra PH ned og sa det til damene da? Det var jo ikke livet om å gjøre for dem heller å stå der å slenge på duskene.

Så for å oppsummere litt. Vi liker forskjellige ting, men dusker på tribunen kommer ikke til å skje igjen. Enig?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 aug 07, 11:21
Opprinnelig postet av Morgaine

Så for å oppsummere litt. Vi liker forskjellige ting, men dusker på tribunen kommer ikke til å skje igjen. Enig?

Helt enig. Nå håper jeg vi er ferdig med denne diskusjonen.

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 aug 07, 21:42
SV: Duskedamer på Råsunda...

Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk

 ---------------------------------------------------



Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 aug 07, 22:31
Opprinnelig postet av chabaratita

Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?


Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 aug 07, 22:34
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av chabaratita

Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?


Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.


sånn sett, ja, men de burde strengt tatt ikke vifta med det på den kampen. Da burde de isåfall stått på en annen plass på stadioen også.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 aug 07, 00:49
er egentlig litt enig med deg. Jeg mener .... jeg kan ha med meg kun Dinamo ting ved siden av. og klart jeg skal vare på andre siden hvis FFK møter Dinamo da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f