Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Morgan få bli i klubben uansett utfall av Mikel-saken?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 21 sep 07, 15:27
Opprinnelig postet av Lemmy

Syns synd på Morgan, og støtter ham i tykt og tynt! Om han er skyldig i dokumentforfalskning, er det en litt annen sak. Men jeg syns uansett synd på ham. Måten media, og folk utenfor Fredrikstad, har taklet dette på har vært hårreisende!

Men, jeg må si meg enig i han jobbeksperten som ble intervjuet i FB i dag. Han bør bli permittert, eller aller helst få en annen rolle i klubben. Avtaler med andre klubber, agenter og spillere bør en annen få ta seg av. For uansett om han er skyldig eller ikke, så vil, utrolig nok, andre mennesker ha dømt ham som skyldig uansett.

Håper at Plankehaugen viser enda mer støtte til Morgan mot VIF eller hjemme mot RBK neste helg. For han er i en svært vanskelig situasjon. Alle bør nå tenke seg om, og støtte Morgan!

Morgan er livsviktig for klubben! Det løftet han har vært med på det siste året, har vært utrolig. Talentutvkling, stadionsmessig, spillerkontrakter, samarbeidspartnere osv; nesten alt har Morgan vært delaktig i!

Morgan, du vil ha min støtte uansett!

Støttes

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 sep 07, 16:06

Skulle jo tru at de har en sterk sak siden de går til retten. Kripos er jo ganske drevne i dette faget.

Håper får all del at Morgan blir renvasket, utrolig trist for klubben og Morga selv hvis han skulle bli dømt.


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 22 sep 07, 15:05
Opprinnelig postet av Lemmy
Håper at Plankehaugen viser enda mer støtte til Morgan mot VIF eller hjemme mot RBK neste helg. For han er i en svært vanskelig situasjon. Alle bør nå tenke seg om, og støtte Morgan!


At han er i en svært vanskelig situasjon skyldes ingen andre enn ham selv (hvis det nå er slik at han har forfalsket dokumenter, da). Blir han domfelt regner jeg med at klubben kvitter seg me`n. Trist selvsagt, for han har gjort utrolig mye bra for oss. Blir spennende å følge saken.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 sep 07, 18:15

Opprinnelig postet av MotorWerk
Opprinnelig postet av Lemmy
Håper at Plankehaugen viser enda mer støtte til Morgan mot VIF eller hjemme mot RBK neste helg. For han er i en svært vanskelig situasjon. Alle bør nå tenke seg om, og støtte Morgan!


At han er i en svært vanskelig situasjon skyldes ingen andre enn ham selv (hvis det nå er slik at han har forfalsket dokumenter, da). Blir han domfelt regner jeg med at klubben kvitter seg me`n. Trist selvsagt, for han har gjort utrolig mye bra for oss. Blir spennende å følge saken.

Selvfølgelig er det hans egen feil hvis han har forfalsket dokumenter. Men, måten norsk media har håndtert saken på har vært motbydelig. Man glemmer at det finnes en privatperson med tanker og følelser som heter Morgan Andersen, og at han har en familie som tar seg nær av denne saken.

Hadde man vært litt mer forsiktige, og behandlet denne saken med litt mer skjønn, syns jeg det hadde vært mer presseetisk. Og pressen har, som kjent, stor innvirkning på mennesker rundt om i Norge. Morgan er stemplet som skyldig av så og si alle som mener noe utenfor Fredrikstad.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 07, 15:04

Opprinnelig postet av Martin_
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166985 

Hephep.  Han bør være uskyldig..

Sto det noe nytt i den linken ?? Ikke det jeg kunne se.


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 25 sep 07, 14:27

Sett utenifra:

Samme hvor god jobb dere mener Morgan har gjort, så ser jeg ikke at det kan være mulig for han å fortsette i jobben sin om han blir dømt. FFK kan rett og slett ikke ha en med en slik dom i den stillingen, da mister man veldig mye troverdighet.

Tror forøvrig ikke at det vil være aktuelt heller, såpass tro har jeg på klubben deres.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 sep 07, 11:20

Det er mer enn "vår mening" at Morgan har gjort en bra jobb. Han overtok et FFK på kanten av konkurs, og ett år senere den økonomiske situasjonen kraftig forbedret, spillerstallen er betydelig styrket, det har vært gjennomført opprydninger internt i FFK, og generelt ser ting lyst ut både sportslig og på annen måte. Morgan skal ikke ha all æren alene, men jeg tror lite av dette hadde skjedd hvis ikke det var for ham.

Som jeg har sagt, det er ikke nok å si at "hvis Morgan blir dømt så må han gå". Det vil bero på hva dommen sier.

Rent bortsett fra beløpet på 45 millioner som vi her i Norge synes er veldig mye penger er det lite eller ingenting i denne saken som gjør den spesielt alvorlig. Kontraktsfalsk meg her og der, John Shittu må ha visst noe. Det er ingen grunn til å fremstille saken som om hele Lyns avtale med Mikel var rent oppspinn fra Morgans side, for det vet vi at ikke er tilfellet.

Man skal ikke, som en del medier gjør, bruke ledende uttrykk og så la seg overbevise av sin egen retorikk. Det er ikke bare å slå fast "kontraktsfalsk" og tro at dermed er alt sagt. Så enkelt er det ikke.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 27 sep 07, 14:08
FFK-styret diskuterer Morgan.

www.vg.no/pub/vgart.hbs

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 sep 07, 14:20
Er ikke rettsaken til neste sommer engang da?

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 28 sep 07, 08:36
Endret: 28 sep 07, 08:37

Opprinnelig postet av Brukernavn
Er ikke rettsaken til neste sommer engang da?

Jo, det er visst planen.

Passe idiotisk av styret hvis de finner ut at det er "tryggest" å permittere Morgan fram til da.

Jeg vet at jeg ikke er alene om å mene at det bare sender ut signaler om tvil og mistenksomhet mot Morgan hvis han skulle tre tilbake. Det er nok av dem som ivrer etter å få Morgan suspendert (helst fengslet virker det som) på grunnlag av mistanker alene. En stor del av dem synes å jobbe i diverse medier. Det ville være virkelig trist hvis disse haukene skal få gjennom den hysteriske viljen sin bare fordi de lykkes i å laga et visst rabalder i mediene.

La heller Morgan få gjøre jobben sin i fred. Det er det beste for FFK og for alle parter.

Styret bør også ta regning for at uansett utfall av rettssaken til sommeren kan avgjørelsen komme til å bli anket. Det kan gå flere år før denne saken er avgjort. Det eneste som er sikkert er at FFK vil tape på det hvis Morgan sendes på dør nå.

Det er 100% garantert at tre sentrale medieaktører, tv2, vg og f-b alle kommer til å vie en permittering av Morgan stor oppmerksomhet, og at de vil vinkle saken som en bekreftelse av skyld. Man leser ikke aviser særlig nøye hvis man ikke forlengst har gjennomskuet det.

Måtte styret tenke seg godt om, og stå fast ved den fornuftige linjen de har holdt til nå.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 07, 08:50

Er`n uskyldig (værsåsnill gud, gi meg den gleden) skal han utnevnes til Konge.

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 sep 07, 00:00
Synes han burde gå av nå.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 sep 07, 00:34
morgan har gjort mye rart men det er fortid,  håper at han fortsetter

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 sep 07, 03:22
Endret: 30 sep 07, 03:30

Hvis en ser godt etter vil man finne at det er mange som har gjort mye rart i sin fortid. Men det er stort sett bare politikere som mister jobben av sånne grunner.

Hvis det skulle vise seg at Morgan en gang fikk en fartsbot, burde han ikke da fluksens gå av på grunn av det? Et lovbrudd er jo et lovbrudd, og vi kan vl ikke ha en lovbryter til å lede FFK kan vi vel?  

Skulle vi fulgt en slik linje burde det være enkelt å få seg jobb her i landet hvis man aldri har fått så mye som en parkeringsbot. Det ville blitt mange arbeidsledige.

Hva med å vente til rettsapparatet har kommet med en endelig rettsavgjørelse før vi andre trekker noen konklusjoner? Det er en grunn til at politiets påtale ikke er nok til å si at noen er skyldige. Skal vi hive grunnleggende rettsprinsipper over bord bare fordi vi ikke liker Morgan? Skjerpings `a.

Selv kjenner jeg ikke Morgan Andersen på noen måte. Jeg har aldri sett mannen annet enn på tv. Jeg aner ikke hva jeg ville synes om ham hvis jeg møtte ham. Men det er gjennom mediene jeg ser hvordan han gjør jobben sin som FFKs viktigste ansikt utad. Den jobben gjør han uten tvil bra. Derfor synes jeg han bør få lov til å fortsette med det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340