Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio har signet fire nye år!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 aug 07, 22:54
Nå synes jeg du er både barnslig og hårsår, ecup... Vi gjør jo ikke annet enn å komme med motargumenter til innlegget dit. Såpass får du tåle.

Merker at jeg egentlig ikke var så veldig interessert i å engasjere meg i denne noe "ullne" diskusjonen, så jeg går heller og legger meg og minner meg selv på denne:



God natt

---------------------------

Ære være Plankebyen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 07, 23:02

Hærlige nyheter!!!!! Takk Rajio

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 aug 07, 23:08
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

men kan jo kanskje be deg lese tråden "Morgan har mistet respekten for media" så ser du jo at det ikke er mer enn toppen 12 dager siden det sist var oppe og folk kritiserte MA.



Hmmmmm, den tråden har jeg av en eller annen grunn ikke orka å lese i det hele tatt, så der tråkka jeg i baret. Bare å beklage.


For å vende tilbake til topic: Priset være Raijo!!

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 14 aug 07, 09:04
Vil bare utrykke min glede over Rajo`s besluttning. Selvsagt ønsket han en bedre lønn, men det er tydelig at han åpner for å bli lenger i ffk.

Tusen takk til Rajo og agent + hele FFK!

Slike spillere vokser ikke på trær! (Gode holdninger, full av innsats og spisskompetanse du skal lete lenge etter)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 aug 07, 10:22

Dette er det gladeste nyheten man kunne få i disse dager..Tusen takk Raio!

Suverent å ha slike folk med hjerte for klubben, som setter klubben før seg selv.

Når han var på lån her og signerte kontrakt var jeg i ekstase, å få beholde ut han den kontraktstida er ennå mer fantastisk, og at han har signert 4 år til finnes det ikke ord for!

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 aug 07, 12:40
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 Er det noen som betviler Tariks talent så kan de gå å legge seg! Fofana er omtrent av samme klasse. De to er begge unge og det er en knallinvestering i neste sesong å la de få mye spilletid i år.

Heldigvis ser det ut til at både Grønhagen og FFK forøvrig ser det sånn, selv om det er litt utålmodighet blant oss supportere.

Det gror opp andre unge talenter i FFK også. Måtte klubben fortsette å dyrke disse, fremfor å skyve dem alle ut i kulda med dyre kjøp som skal sikre umiddelbar suksess!

 

Her tror jeg du er inne på noe helt essensielt. En trener som signer for 3 år, bruker nok de to første til og bygge/utvikle et best mulig lag, for deretter og avslutte kontrakten med en knallsesong.

Så jeg er helt enig med deg, det er en god innvestering i neste sesong å la de to få mye spilletid.Er derimot Tarik merkbart sliten,ser jeg ikke noe stort problem i å la ham få hvile litt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 14 aug 07, 16:19
Flotters det her!

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f