Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 07, 23:27
Endret: 26 aug 07, 18:12

Siden Sead Ramovic fikk sitt tredje gule kort i dag og må stå over neste kamp, grunnet tre gule kort. Har Tromsø keeperproblemer etter at Kenny Stamatopoulos har forlatt klubben, så nå står det igjen med bare Knut Borch som ikke har spilt en Tippeligakamp på 15. måneder.

Blir spennende å se hvordan han fungerer mot oss i neste serierunde hjemme.

www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2904162.ece

 

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 aug 07, 23:31
Vi har ikke akkurat god erfaring med å møte keeperreserver den siste tiden. Tenker på Fredriksson, Dahlin og Lie. Alle har storspilt mot oss etter å ha fått sjansen. Borch er jo også en keeper med ganske bra TL-erfaring som har potensial til å levere toppkamper, selv om han har vært ute lenge.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 07, 23:36

Det er sant det, men 15. måneder uten kamper i Tippeligaen, kan vi vel ikke sammenligne han med de andre keeperne?

De har jo tross alt vært friske og spilt kamper både i Tippeligaen og for 2.lagene sine.

Men, det er typisk hvis han spiller bra mot oss.

 

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 23:37
Pleier å være målrike oppgjør i hvert fall. 4-1 i Tromsø tidligere i år, og 3-1 borte og 5-3 hjemme mot dem i fjor. Vi er alltid dårlige mot dem der oppe, og vi best her hjemme. Tromsø i Tippeligen = et stygt tap borte og sikre tre poeng hjemme, som regel.

Som Costanza er inne på, reservekeepere har vist seg å være bedre enn først antatt. Det så vi jo også ved et par tilfeller i Premier League i helgen, der reservekeepere stod frem som profiler...

Tar FFK tre poeng i denne kampen skal til og med jeg begynne å tro at plassen er sikret og begynner å se fremover på tabellen!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 aug 07, 23:52
Ettersom Kvisvik er ute med karanten mot Tromsø, håper jeg på følgende lag

Shaaban
Czwartek, Gerrbrand, Piiroja, Sjöberg
Bjørkøy, Wehrman, Gashi, Tarik
West, Gardar

Kommer til å savne en Kvisvik som er i ferd med å finne formen og i mangel av alternativer på venstre flytter jeg derfor Tarik ned der. Det åpner da for West fra start igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 07, 00:21

Der fant også FXT ut at Tromsø må bruke Knut Borch.

Tvunget til Tromsø-comeback

Gult kort og karantene for Tromsø-keeper Sead Ramovic tvinger frem et tidlig comeback for Knut Borch.

www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article1282966.ece


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 aug 07, 00:32
Lurer på om NFF i ettertid kan påføre Wehrman en kamps utestengelse pga han spente bein på Gaarde? Det har vel hendt at de i ettertid har studert en situasjon som dommer under kampen ikke fikk med seg og ilagt spilleren straff på et senere tidspunkt?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 07, 00:37
Opprinnelig postet av aavdst
Lurer på om NFF i ettertid kan påføre Wehrman en kamps utestengelse pga han spente bein på Gaarde? Det har vel hendt at de i ettertid har studert en situasjon som dommer under kampen ikke fikk med seg og ilagt spilleren straff på et senere tidspunkt?

Det kan de. Derfor håper jeg det blir minst mulig snakk om den situasjonen nå i ettertid...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 aug 07, 00:42
Du får slette de siste par innleggene da  

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 aug 07, 00:49
Få Shabani inn i stedet for PAC.. PAC er en kjerrnekælll og en godgutt, men han er ikke god nok!!  Er så lei av alle drittmåla vi slipper inn pga han... Gerrbrandt var dårlig idag, men alle har dårlige dager..

Hvem skal spille venstre kant? Håper virkelig ikke Grønis velger å kjøre Ramberg på venstre igjen.. Da blir det i såfall en midtbanefirer med kun sentrale midtbanespillere...   

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 07, 07:17

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvem skal spille venstre kant? Håper virkelig ikke Grønis velger å kjøre Ramberg på venstre igjen.. Da blir det i såfall en midtbanefirer med kun sentrale midtbanespillere...   

Blir Multe, tenker jeg. Mot Tromsø kan det være greit å ha noen med løpskapasitet og vilje. Vi burde ha nok kreativitet og offensiv kraft i Jonna, Wehrman og Gashi...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 07, 09:42
Dette blir enda en 6 poengs kamp. Viktig å vinne nå noe vi vil gjøre

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 07, 10:08

Håper på detta laget jeg:

                                                   Rami

 

PAC                        Gerrbrant             Rajo                      Sjøberg

 

Jonna                      Kasey                  Gashi                     Tarik/ Multe

 

                                   West                    Gardar


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 07, 10:11
Vinner vi denna kan vi væra med å kjempe om 4, 5 plassen tenker jeg.. Vi har et veldig bra lag nå, og det er vanskelig å slå oss. Håper det løsner for spissene i denna kampen. Ingenting hadde vært bedre enn mål fra både West og Fofana.. Gardar veit vi kan score mål, men det begynner å bli ei stønn sia det også.. Midtbanekampen bør vi vinne lett!! Kasey og Gashi er veldig gode for tida. Tipper Jonna viser mere fram i denna kampen også

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 aug 07, 10:29

Opprinnelig postet av Husgutt
Få Shabani inn i stedet for PAC.. PAC er en kjerrnekælll og en godgutt, men han er ikke god nok!!  Er så lei av alle drittmåla vi slipper inn pga han...  

Helt enig, Tror desverre at PAC ikke lenger klarer å holde godt TL nivå... Han blir rundingsbøye i kritiske situasjoner... Cred til PAC som har holdt koken i mange år, men nå tror jeg vi snart ser enden på visa for hans del...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 14 aug 07, 13:51
Endret: 14 aug 07, 13:52
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Husgutt
Få Shabani inn i stedet for PAC.. PAC er en kjerrnekælll og en godgutt, men han er ikke god nok!!  Er så lei av alle drittmåla vi slipper inn pga han...  

Helt enig, Tror desverre at PAC ikke lenger klarer å holde godt TL nivå... Han blir rundingsbøye i kritiske situasjoner... Cred til PAC som har holdt koken i mange år, men nå tror jeg vi snart ser enden på visa for hans del...

Vet ikke om det blir riktig å mynte dette på noen av dere to ærede herrer, men rent generelt synes jeg noen har ment dette om Czwartek i all tid.

Selv blir jeg mer og mer begeistret over Czwartek, og synes han blir bedre og bedre. Av alle de målene Czwartek visstnok skal ha skylda for så kunne jeg ha kranglet lenge på de fleste av dem om hvorvodt det var Czwarteks feil. Synes han ofte får skylda for å måtte klare seg alene, mens han i mine øyne (og antagelig en del andres også) gjør en kjempejobb. Mot Viking var han igjen såkalt dårlig - i realiteten gjorde han dagen mer enn vrien for en Ødegaard i knallform, og det ene målet Ødegaard fikk vridd inn (ved hjelp av Gerrbrand, Pirroja og Ijeh som ble kredidert) var mer enn noe et flaksemål. Czwartek hadde så og si avverget situasjonen, og Ødegaard scorer fra umulig vinkel via tre spillere. ok, sånt skjer i blant, men Czwartek blir ikke en dårlig spiller av den grunn. Gang på gang var jeg glad det var nettopp PAC med sin hurtighet og taklingsstyrke som var utpå der for å stagge Ødegaard, og stort sett gikk det jo bra.

Får inderlig håpe FFK holder på den gode vanen å slå Tromsø hjemme, selv uten Kvisvik. Burde være muligheter for det. Fra Tromsøs del er jeg mest bekymret for en viss Lindpere som var på prøvespill hos oss i vinter, men som ikke fikk kontrakt. Når vi ser i ettertid hvilke spillere FFK hentet i stedet så er det lettere å tilgi det valget, men Lindpere var drivende god mot FFK i vår og høyst delaktig i Tromsøs sterke seier. Nå på søndag gjorde han suksesso som spiss i mangel av Årst og Rush.  En mann å se opp for, men såpass regner jeg med at FFK har fått med seg.

Kouadio er vel best på sentral midtbane, er han ikke det da?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 aug 07, 14:33

Regner med at Pål Andrè starter kampen mot Tromsø. Og er enig i at han har fått litt vel krass kritikk når han har gjort det dårlig.

Syns ikke han gjorde noen dårlig kamp mot Viking, men han er feilposisjonert på målet. Ok, hvem venter seg et balltap fra Tarik, og den crossen som kommer? Ikke mange. Men allikevel. Samtidig skal det nevnes at Ødegaard har flaks. Ballen spretter hans vei, og han får scoret( Ijeh gjorde ikke så mye).

Men Multaharju spiller vel venstrekant mot Tromsø, og da ser vi nok Sjöberg på venstreback og Pål Andrè på høyre.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 aug 07, 15:48

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=194827

ingen grunnn til å ikke synge på PH feltet med andre ord....

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 07, 19:20

 

Wehrman slipper straff


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 aug 07, 21:49
Opprinnelig postet av Lemmy

Men Multaharju spiller vel venstrekant mot Tromsø, og da ser vi nok Sjöberg på venstreback og Pål Andrè på høyre.

Hvorfor i all verden skal Miikka spille venstrekant mot Tromsø?? Han har aldri spilt på venstre kant i FFK. Venstre back har han derimot spilt, høyre ving også.

Nei, la heller Tarik eller Fofana spille der ute.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f