Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 aug 07, 15:17
Noen som vet noe mer om billettsalget? (Siste jeg hørte var 10.000 for et par dager siden.)

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 07, 15:20

Opprinnelig postet av TothNR1
skuffa over at Ramberg begynner på kanten istedet for kouido..Hadde gleda meg til å se han fra start..Men håper han blir bytta inn

Det er jeg ganske sikker på at han blir. Ramberg har spilt elendig de siste kampene, spes. mot Hammarby. Fatter egentlig hvorfor han setter inn Ramberg....men men.....han kan jo snu tildensen.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 aug 07, 15:26
Sofies i Thorvald Meyersgate (Oslo) pleier å være behjepelige med å vise FFK. Særlig om man møter litt tidlig og spør pent. En del utflyttere har snakket om å gjøre det til stamkamp -pub.

De har forresten også ok mat.

---------------------------

Svaberget for alltid!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 aug 07, 16:37
Er rett og slett sjokkert over at Ramberg starter,håpet jeg aldrig mer skulle se han i FFK drakt men får håpe jeg må bite i meg de ordene etter kampslutt da

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 aug 07, 16:39
Delvis enig med deg, Paco. Har ikke noe i mot å la Ramberg slippe til, men på venstrekant?!

---------------------------

Gashi!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5427

Lagt til: 26 aug 07, 16:55
Sterke ord, paco. Jeg hadde også håpet på Kouadio på venstrekant i dag, og er overrasket over at Ramberg starter. Vil likevel ikke gå så langt at jeg håper han aldri mer spiller for FFK. Ramberg er en god spiller når han er i form.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 26 aug 07, 17:17

Opprinnelig postet av paco
Er rett og slett sjokkert over at Ramberg starter,håpet jeg aldrig mer skulle se han i FFK drakt

Det er supporter`n som støtter guttane det!

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 aug 07, 18:02
da er vi igang! blir seier idag

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 07, 16:39

Da stikker jeg nedover til stadion. Håper på en spennede og artig kamp som FFK vinner :)

Som sagt, litt engstelig over at Ramberg skal starte.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 aug 07, 22:38
Endret: 22 aug 07, 22:39
Opprinnelig postet av Husgutt
Spør dere meg, har Sjøberg gjort en horribel kamp som venstreback, og resten bra.. Multe har vel gjort flere horrible og flere helt ok...


Jeg må bare føye meg til rekka av folk som mener PAC er god nok, spesielt når han matcher farta til motstanders venstreving. Han har lett for å ha problemer med høyde på banen og avstand til vinga når vinga er rask, som Braaten for eksempel. Så her har PAC et klart forbedringspotensiale: Når han har tempoproblemer må han opp i kroppen til vinga, forstyrre, være tettest mulig mottaket til høyreving. Når man spiller mote en rask ving er refleksen å falle dypere, men man bør gjøre det motsatte, bli mer aggressiv og heller gå høyere og attakere vinga i ballmottaksfasen i stedet for feilvendt mann-mot-mann.

Sjöberg spilte en absolutt horribel kamp som venstrebekk i Stockholm, og det var vondt å se en spiller bli så til de grader psyka ut. Multe kom på i annen med freske ben, og matcha farta til Bajens høyreving bedre, og Bajen ble langt svakere på høyresida etter dette. Multa har en "grovere" teknikk som baserer seg mer på bevegelighet og hurtighet enn Sjöberg, som har en mer utprega stopper-teknikk, mindre bevegelse og mer resolutt inngripen basert på spilleforståelse.

Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?

Jeg synes det ser ut som om PAC er på vei inn i "høstformen", han spilte brukbart mot Bajen, til tider veldig bra, og bør nok være førstevalg på høyrebekk, IMØ.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 22 aug 07, 22:45

Opprinnelig postet av Asgeir


Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?


Høyreving mener du vel? Og Bernier spiller for Kaiserslautern i 2. Bundesliga i Tyskland der Reka er trener. Han ble forøvrig utvist sist kamp.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 aug 07, 17:11
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Asgeir


Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?


Høyreving mener du vel? Og Bernier spiller for Kaiserslautern i 2. Bundesliga i Tyskland der Reka er trener. Han ble forøvrig utvist sist kamp.



Lol, der fikk du bekreftelse på hvor dårlig jeg er oppdatert på andre lag.

Det jeg skrev om multa/sjöberg på venstrebekk er likavel gyldig, tror jeg...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 07, 07:16

Opprinnelig postet av aavdst
Lurer på om NFF i ettertid kan påføre Wehrman en kamps utestengelse pga han spente bein på Gaarde? Det har vel hendt at de i ettertid har studert en situasjon som dommer under kampen ikke fikk med seg og ilagt spilleren straff på et senere tidspunkt?

De kan nok det. Men jeg har veldig, veldig vanskelig for å se at hans lille ufine gest, som verken var hard, farlig eller noe annet skummelt, burde tilsi noe annet enn et gult kort, dersom dommeren eller hans assistenter hadde sett det under kampen.

Men, det er jo en helt klar usportslig hendelse som fikk oppmerksomhet på TV og som sannsynligvis blir tatt opp. Med mindre NFF fikk nok annet å diskutere etter kampen (som f.eks. dommerens mange og absurde avgjørelser).   

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5427

Lagt til: 13 aug 07, 11:14
Fra 100% fotball:

-------------------
Ingen i dommerteamet fikk med seg Kasey Wehrmans ettersleng på Allan Gaarde i 1. omgang. Dermed kan denne situasjonen bli gjenstand for etterforskning i etterkant. Wehrman kan ende opp med én eller flere kampers karantene i etterkant.

- Det kan være at denne saken blir et tema, det vil oppsummeringsmøtet i disiplinærutvalget senere mandag avgjøre, sier Pedersen.

-------------------

Da er det bare å krysse fingrene å håpe at han ikke må stå over

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 07, 11:25
tro meg.. han blir straffen... NØFF gjør nok dette

---------------------------

http://keiko99.net


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 aug 07, 11:31

Opprinnelig postet av keiko99
tro meg.. han blir straffen... NØFF gjør nok dette

 

Og det er vel kanskje det eneste rette?

 

En slik oppførsel hører ikke hjemme noen plass, og FFK ønsker vel å fremstå som en Fair spillende lag?

 

Blir vel ingen Fair play pris i år...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 aug 07, 11:58
Opprinnelig postet av KeJ

Blir vel ingen Fair play pris i år...

Nei, og det gjør ikke en dritt. Blir ikke poeng av det...


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 13 aug 07, 12:04
Hvis Guttæne vinner, og Rosenborg taper på hjemmebane mot Vålerenga, som er lite sannsynlig, så blir det 5. plass!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 aug 07, 12:40

Mener å ha hørt at hvis dommeren ikke ser situasjonen kan det ikke gjøres noe med det? Og kan heller ikke huske noen situasjoner hvor spillere har blitt straffet i ettertid når han ikke har fått kort av dommeren.

Men jeg har ingen respekt for NFF lenger, så jeg tror de kan finne på alskens rart. Syns da heller dommeren skal bli diskutert. Det er ikke hans skyld at vi taper, men han var rett og slett dårlig. Og apropos Viking, hvorfor slår de ikke heller ned på Sigurdssons albuer? Så ikke hele kampen, så jeg vet ikke om han brukte dem i dag, men han pleier å gjøre det.

Så her tipper jeg vi slipper karantene på Kasey. Håper vi får se Multaharju på venstrekanten. Blir Kasey utestengt, flytter de nok Chr. Berg inn på midtbanen. De kunne satt Tarik på høyrekanten, og Jonna på midten. Men Chr. Berg er en defensiv midtbanespiller, som vil fylle rollen til Wehrman utmerket.

Her ser vi effekten av flere spillere. Vi har mange alternativer! Vi har erstatninger på midtbanen, og skulle vi måtte sette ned Tarik på en kant, har vi spisser som kan spille isteden for ham. I forsvaret har vi mange løsninger, med Sjöberg, Pål Andrè, Agim og Multaharju som alle kan spille sidebacker. Agim er vel bedre i midtforsvaret da..

Men satser på seier mot Tromsø!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340