Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 07, 00:07
så kommer

Dommere:
Hoveddommer:     Sandmoen, Brage
Assistentdommer:     Wiken, Svein Inge
Assistentdommer:     Rønning, Njål
Observatør:     Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer:     Friberg, Steinar
NFF-delegat:     Berland, Kjartan

---------------------------

http://keiko99.net


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 aug 07, 09:58
Endret: 21 aug 07, 10:00

Satser på denne 11`eren:

Rami

PAC - Gerrbrand- Raio - Sjøberg

Bjørkøy - Gashi- Wehrman - Tarik

Fofana - Johansson

Tror dette er en kamp som kan få Fofana på scoringssporet. Gardar er selvskreven på topp.
Tarik kan få en meget offensiv rolle på kant hvor Jonna får balansere og bidra litt mer defensivt på motsatt.
(4-3-3 nesten når vi presser og kjører kampen, noe jeg håper det blir mye av)

 

Uff...skrivefeil i signaturen...får ikke håpe det blir sååå lenge å vente.....

 

 

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- UEFA cup group stage 2997 ?
- ...Stolt juletre!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 aug 07, 10:07
Sjøberg vekk fra backen, Multa har bevist gang på gang at han er det beste alternativet der.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 aug 07, 10:09
Ikke helt uenig i det...skal tenke litt på det og se ann prestasjonen på trening denne uken ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- UEFA cup group stage 2007 ?
- ...Stolt juletre!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 aug 07, 19:51
En forferderlig match i Tromsø

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 07, 07:01

Operasjon for Yndestad

Under kniven tirsdag.

www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2941155.ece


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 22 aug 07, 11:16
Endret: 22 aug 07, 11:21
[quote=T.Olsen]
Opprinnelig postet av kim_andre_c
...

Jeg synes det var kjempe morsomt. Like morsomt som dette. Og det er overhodet ingen grunn til å diskutere noen karantene for det der.

For noe dritt, jeg linker til http://www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article1023564.ece



Hmmmm... ifølge kommentatoren på det videoinnslaget der var det faktisk en "Lars Erik" Ramberg som foretok den godt plasserte klareringen.


Kanskje derfor Hans Erik slapp unna?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 aug 07, 12:18

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sjøberg vekk fra backen, Multa har bevist gang på gang at han er det beste alternativet der.

Har han virkelig det altså?


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 22 aug 07, 18:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sjøberg vekk fra backen, Multa har bevist gang på gang at han er det beste alternativet der.

Har han virkelig det altså?

Ja

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 aug 07, 18:48
Spør dere meg, har Sjøberg gjort en horribel kamp som venstreback, og resten bra.. Multe har vel gjort flere horrible og flere helt ok...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 07, 18:51
Opprinnelig postet av Husgutt
Spør dere meg, har Sjøberg gjort en horribel kamp som venstreback, og resten bra.. Multe har vel gjort flere horrible og flere helt ok...

Enig. Sjöberg har for det meste vært ganske trygg på venstreback. Multaharju har hatt flere svaker kamper der. Problemet er jo at ingen av dem er venstrebeinte eller har det som sin naturlige posisjon. Da er det ikke rart at de varierer litt i prestasjonene.

Multaharju har gjort sine beste kamper på høyresiden (naturlig nok).


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 07, 19:56

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Husgutt
Spør dere meg, har Sjøberg gjort en horribel kamp som venstreback, og resten bra.. Multe har vel gjort flere horrible og flere helt ok...

Enig. Sjöberg har for det meste vært ganske trygg på venstreback. Multaharju har hatt flere svaker kamper der. Problemet er jo at ingen av dem er venstrebeinte eller har det som sin naturlige posisjon. Da er det ikke rart at de varierer litt i prestasjonene.

Multaharju har gjort sine beste kamper på høyresiden (naturlig nok).

Hadde klubben lagt mellom 2-3 mill på bordet kunne vi kanskje fått Shane på denne plassen. En udiskutabelt soleklar forsterkning. Isteden legger man inn bud på en spiller som ikke er noe annet enn et kjempestort ?.

Frem til en ny spiller er på plass blir denne plassen et usikkerhetsmoment. Noen som husker hvordan Jonna gjorde det på den plassen ifjor? Mener at han fikk en del minutter der. Hva med å flytte han ned, Tarik på høyrekant, og Fofana, eller West inn som spiss? Bare tenker høyt...

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 aug 07, 22:38
Endret: 22 aug 07, 22:39
Opprinnelig postet av Husgutt
Spør dere meg, har Sjøberg gjort en horribel kamp som venstreback, og resten bra.. Multe har vel gjort flere horrible og flere helt ok...


Jeg må bare føye meg til rekka av folk som mener PAC er god nok, spesielt når han matcher farta til motstanders venstreving. Han har lett for å ha problemer med høyde på banen og avstand til vinga når vinga er rask, som Braaten for eksempel. Så her har PAC et klart forbedringspotensiale: Når han har tempoproblemer må han opp i kroppen til vinga, forstyrre, være tettest mulig mottaket til høyreving. Når man spiller mote en rask ving er refleksen å falle dypere, men man bør gjøre det motsatte, bli mer aggressiv og heller gå høyere og attakere vinga i ballmottaksfasen i stedet for feilvendt mann-mot-mann.

Sjöberg spilte en absolutt horribel kamp som venstrebekk i Stockholm, og det var vondt å se en spiller bli så til de grader psyka ut. Multe kom på i annen med freske ben, og matcha farta til Bajens høyreving bedre, og Bajen ble langt svakere på høyresida etter dette. Multa har en "grovere" teknikk som baserer seg mer på bevegelighet og hurtighet enn Sjöberg, som har en mer utprega stopper-teknikk, mindre bevegelse og mer resolutt inngripen basert på spilleforståelse.

Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?

Jeg synes det ser ut som om PAC er på vei inn i "høstformen", han spilte brukbart mot Bajen, til tider veldig bra, og bør nok være førstevalg på høyrebekk, IMØ.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 07, 22:45

Opprinnelig postet av Asgeir


Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?


Høyreving mener du vel? Og Bernier spiller for Kaiserslautern i 2. Bundesliga i Tyskland der Reka er trener. Han ble forøvrig utvist sist kamp.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 aug 07, 09:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Operasjon for Yndestad

Under kniven tirsdag.

www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2941155.ece



Jeg spurte en TIL-kompis hvor mye det betød for Tromsø at Yndestad var ute. Dette var svaret jeg fikk:

Jeg mener at han er vår kanskje minst vikitge spiller, men han er vår eneste faste som er fra byen. Han har vært en hakkekylling i supportermiljøet årevis, men han er bedre enn sitt rykte. Såvidt. Tipper de kjører Lindpere på venstrekanten, men håper på Yttergård Jenssen.

Så Tromsø er nok ikke voldsomt svekket.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 aug 07, 14:15

Jeg har fått inntrykk av at det kan bli folksomt på kampen mot Tromsø til søndag. Det var nesten ikke biletter å oppdrive i går i følgge en kollega.

Det er veldig bra.

 

Det er viktig at vi i Plankehaugen er mer tent enn noen sinne. Det er til søndag det gjelder. Nå kan vi gjøre et sprang oppover på tabellen, vi kan lagge Tromsø bak oss, vi kan begynne å se oppover.

Vi kan vise Norge at vi kan støtte guttæne.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 07, 14:30
jeg ringte i dag kl 12 og det var godt med billetter igjen.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 07, 16:14
Det er solgt ca. 10000 billetter.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 aug 07, 17:09

Noen som er uaktuelle bortsett fra Raymond?

Synes vi bør stille som følger:

Rami

PAC - Raio - Totte - Sjøberg

Jonna - Gashi - Wehrmann - Tarik

West - Gardar

Ellers hadde det vært utrolig artig om Trulsen hadde fått være med i troppen, og fått noen minutter etter at vi har sikret seieren ved å sette inn 3-0 etter 70 minutter ca.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 aug 07, 17:12
Trulsen må først få proffkontrakt..


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f