Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 aug 07, 15:48

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=194827

ingen grunnn til å ikke synge på PH feltet med andre ord....

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 07, 19:20

 

Wehrman slipper straff


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 07, 19:27

Opprinnelig postet av Husgutt
Få Shabani inn i stedet for PAC.. PAC er en kjerrnekælll og en godgutt, men han er ikke god nok!!  Er så lei av alle drittmåla vi slipper inn pga han... Gerrbrandt var dårlig idag, men alle har dårlige dager..

Hvem skal spille venstre kant? Håper virkelig ikke Grønis velger å kjøre Ramberg på venstre igjen.. Da blir det i såfall en midtbanefirer med kun sentrale midtbanespillere...   

 

Er helt enig. På Lerkendal lekte Daniel Bråten seg med PAC, men da Shabani kom inn ble Bråten løpt opp gang på gang og klarte ikke å komme seg forbi med farten sin. JA til Shabani som Høyrebekk. Noen som forresten vet om Halvorsen er skadefri enda ? Når han blir tatt opp, har vi to gode høyrebekker i de to nevte herremenn.. .  Trulsen syns jeg skal få plass på benken i den kampen og komme inn mot slutten ev hvis en av de andre spissene våres i 1. 11eren blir skada, slitene.  Syns også at kamm`raten til Fofana skal få prøve seg som erstatter for Kvsivik, om ikke annet som inbytter...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 07, 19:40
Halvorsen er venstreback, ikke høyreback (og fortsatt skadet)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 07, 19:44
Mener da bestemt at han spilte høyrebekk i treningskampen mot Måss i vinter....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 07, 19:51
Endret: 14 aug 07, 19:56
Du mener feil

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 07, 19:53
Ok, kan ikke ha rett hele tiden  heller...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 07, 20:03
Opprinnelig postet av Bob Page
Er helt enig. På Lerkendal lekte Daniel Bråten seg med PAC, men da Shabani kom inn ble Bråten løpt opp gang på gang og klarte ikke å komme seg forbi med farten sin. JA til Shabani som Høyrebekk. Noen som forresten vet om Halvorsen er skadefri enda ? Når han blir tatt opp, har vi to gode høyrebekker i de to nevte herremenn..

Hehe... Du mener vi har to gode høyrebacker i en midtstopper (Shabani) og en venstreback (Halvorsen)? Skjønner heller ikke hvordan du kan mene at Shabani løper opp Braaten. Shabani er ikke veldig rask og i hvert fall tregere enn Czwartek som igjen er tregere enn Braaten...

For øvrig mener jeg Czwartek bør spille høyreback mot Tromsø og Sjöberg venstreback.

*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 14 aug 07, 21:05
Endret: 14 aug 07, 21:21

Opprinnelig postet av Costanza

Hehe... Du mener vi har to gode høyrebacker i en midtstopper (Shabani) og en venstreback (Halvorsen)? Skjønner heller ikke hvordan du kan mene at Shabani løper opp Braaten. Shabani er ikke veldig rask og i hvert fall tregere enn Czwartek som igjen er tregere enn Braaten...

For øvrig mener jeg Czwartek bør spille høyreback mot Tromsø og Sjöberg venstreback.

 

Hjelper lite med fart når han ikke har spilleforståelse, Czwartek må ut.

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 aug 07, 21:49
Opprinnelig postet av Lemmy

Men Multaharju spiller vel venstrekant mot Tromsø, og da ser vi nok Sjöberg på venstreback og Pål Andrè på høyre.

Hvorfor i all verden skal Miikka spille venstrekant mot Tromsø?? Han har aldri spilt på venstre kant i FFK. Venstre back har han derimot spilt, høyre ving også.

Nei, la heller Tarik eller Fofana spille der ute.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 aug 07, 21:52

Opprinnelig postet av Costanza
Hehe... Du mener vi har to gode høyrebacker i en midtstopper (Shabani) og en venstreback (Halvorsen)? Skjønner heller ikke hvordan du kan mene at Shabani løper opp Braaten. Shabani er ikke veldig rask og i hvert fall tregere enn Czwartek som igjen er tregere enn Braaten...

For øvrig mener jeg Czwartek bør spille høyreback mot Tromsø og Sjöberg venstreback.

Haha. Kunne vel ikke vært mer enig. Skjønner ikke at folk kan mene at Shabani og Halvorsen er så fryktelig gode på Tippeliganivå. Shabani har vel 3-4 kamper med noen minutter i hver, Halvorsen har aldri spilt i Tippeligaen.

I tillegg å påstå at Shabani er rask, og at han i tillegg stoppet Daniel Braaten med farta si er rett og slett tull og tøys!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 aug 07, 21:59

Er man egentlig høyrekant som spiller venstreback, kan man også være venstrekant.

 Men jeg ombestemmer meg faktisk, og satser på Fofana. Når vi har en ellers defensiv løpssterk midtbane, tror jeg han kan få en fri rolle som han vil passe i. Han kan dra noen finter, komme seg til cornerflagget og legge inn.

Ellers så har vi igjen denne konservative holdningen. Hva med å tenke litt nytt, gi ungguttene en sjanse? Agim, Trulsen, Halvorsen, Elvestad og Fabian Andersen; alle kan bli store talenter! Og sjansene øker hvis de får prøvd seg på a-laget!

Agim har ellers greit nok med fart. Synd at de røde kortene skal ødelegge tilliten hos enkelte. Hvis man ser på det han viste frem ellers, er det ingen tvil om at han er et stort talent! Tror faktisk han glipper tidlig for oss, nå som Raio skrev under en ny kontrakt og vi hentet Sjöberg.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 aug 07, 22:13

Rami

PAC - Patrick - Raio - Sjøberg

Jonna - Kasey - Gashi - Kouadio

Tarik - West

---------------------------

Frihet for Ultras!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 aug 07, 22:22
Tror det kan være lurt å ha både Kouadio og Fofana på banen om man skal ha innpå Kouadio. Tror West må vike for Gardar. Fofana på den andre spissplassen - usikker på hva jeg foretrekker av Jonna og Tarik på høyrekant.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 aug 07, 22:41
Tarik er sliten og trenger hvile samt at mann må ha en med luftstyrke på topp"Gardar"

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 14 aug 07, 23:04
Opprinnelig postet av DrDRE
usikker på hva jeg foretrekker av Jonna og Tarik på høyrekant.


Hva med Andersen? Fabian, altså.

---------------------------

Gashi!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 07, 08:39

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Bob Page
Er helt enig. På Lerkendal lekte Daniel Bråten seg med PAC, men da Shabani kom inn ble Bråten løpt opp gang på gang og klarte ikke å komme seg forbi med farten sin. JA til Shabani som Høyrebekk. Noen som forresten vet om Halvorsen er skadefri enda ? Når han blir tatt opp, har vi to gode høyrebekker i de to nevte herremenn..

Hehe... Du mener vi har to gode høyrebacker i en midtstopper (Shabani) og en venstreback (Halvorsen)? Skjønner heller ikke hvordan du kan mene at Shabani løper opp Braaten. Shabani er ikke veldig rask og i hvert fall tregere enn Czwartek som igjen er tregere enn Braaten...

For øvrig mener jeg Czwartek bør spille høyreback mot Tromsø og Sjöberg venstreback.

 

Jeg syns det blir for dumt å konkludere med at Shabani er midtstopper og at han derfor ikke burde spille back. Det finnes glimrende allroundforsvarsspillere, spillere som gjør det bra både som midtstopper og sideback. Raio Piroja er midtstopper, for han har spilt midtstopper i en årrekke og er for gammel. Agim er så ung at han kan utvikle seg til å bli både back og midtstopper.

At du mener PAC burde spille i stedet, det er helt legitimt, men ikke bruk det at han har spilt mest som midtstopper tidligere som et argument for at han ikke burde spille back.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 aug 07, 08:52

enig med husgutt. shabani kan bli en like habil back som midtstopper.

 

det er ikke uvanlig at gode backer har spilt andre posisjoner på aldersbestemte lag. mye av grunnen til dette er vel at de største talentene ikke blir plassert på backen, men brukes sentralt hvor de kan gjøre størst nytte for seg.

---------------------------

med ffk til champions league!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 aug 07, 12:58

– Vi har et kjempeproblem

 Døgnvillfestivalen skaper treningstrøbbel for TIL uken før kampen mot FFK. Steinar Nilsen mener klubben har et kjempeproblem.

fotball.adressa.no/eliteserien/article87950.ece


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 18 aug 07, 16:40

Nilsen har helt rett. Tromsø har et kjempeproblem. De skal møte FFK på bortebane.

Say no more.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f