Husk meg
Brukernavn
Passord

Farten til West?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 aug 07, 15:02

Jeg håpe Brian West blir i Fredrikstad ut karrieren. Han gir inntrykk av å være en meget blid og sympatisk person, i tillegg til å være en strålende spiller. Håper han går fri for skader og klarer å ha en stabil god form en stund framover nå.

Ser fram mot et nytt West-målskred!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 aug 07, 17:09
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg håpe Brian West blir i Fredrikstad ut karrieren.

Hvis West kommer tilbake i form, ja. Hvis West ikke kommer seg i form? Nei. Da får vi heller låne han ut til Sparta eller noen andre som behøver en god spiller - men som ikke holder TL-nivå.  Jeg har sansen for West, men han må tilbake til 2004-form.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 12 aug 07, 20:37
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av tomroar

han vil fortsette å bo  i Fredrikstad etter karrieren.

Han er på vei til å bli far .



Må de bo her selv om han skal bli far? Hvis han ikke får ny kontrakt etter neste sesong er det vel ikke umulig han prøver lykken ett annet sted om sjansen byr seg ?
Må ikke bli for at han skal bli far, men av familiære årsaker. West velkommen som fredrikstad kæll.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 aug 07, 23:09

Nå er jeg lei dassinga til West. Når Tarik lurer Soma tar det 6-7 sekunder før West kommer til syne i bildet. Hva i svarte har han holdt på med? På den tiden skal han klare å løpe fra godt innpå egen halvdel og i posisjon i 16 meteren. Isteden blir Tarik nødt til å avslutte fra vanskelig vinkel. På toppen av det klarer West å slå ut med arma siden han ikke fikk passningen, enda han var pakka inn.

Uten farta er West så og si ubrukelig i TL, og det er bare å la ungutta få spilletid istedenfor å la en giddalaus fyr få subbe rundt utpå banen.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 aug 07, 23:31

Må si at west ikke er no dårligere en fofana, fy f.... hvor mange ganger skal han bomme.

Eller ikke minst gå i offside....herregud...

Kunne tengt meg gardar og west i en hel omg. jeg..

---------------------------

Heia FFK


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 aug 07, 23:32

West eller fofana?

GOODBYE FOFANA

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 aug 07, 23:41

Vet det ikke er Fofana tråd, men la han holde seg på FFK2. Det er der han hører hjemme enda en stund.

Må virkelig lure på om det er en hemmelig agenda ute og går, når det gjelder Fofana sin spilletid.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 aug 07, 23:43
gardar og Fofana på topp

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 aug 07, 08:28
Opprinnelig postet av dracula

Må virkelig lure på om det er en hemmelig agenda ute og går, når det gjelder Fofana sin spilletid.

Ser jeg ingen grunn til å tro. Fofana får den samme typen tillitt i år som Tarik fikk i fjor. Det er det beste man kan gjøre for at unge talenter skal utvikle seg til morgendagens storspillere.

I den grad Fofana blir valgt i konkurranse med spillere som ligger på samme nivå, så er det ingen hemmelig agenda bak. Det er tvert i mot åpent kjent at Fofana er en av de spillerne som må ha en viss spilletid for ikke å bli sendt tilbake til gamlelandet igjen.

Men noen agenda tror jeg ikke på. For det første er Fofana god nok til å forsvare plassen i troppen, for det andre ville man i så fall ha brukt Kouadio på samme måte. Det gjør man ikke, og nå risikerer Kouadio å sendes hjem. Det er også ganske klart at man bruker ikke en ukvalifisert spiller på laget bare for å gjøre spilleren sosial tjeneste. Så noen hemmelig agenda tror jeg altså ikke på.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 aug 07, 08:37

Det går fint å utvikle seg på FFK2.

Mener fortsatt at dersom Gardar og Fofana er spissvalg, mangler FFK spiss av TL kvalitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 13 aug 07, 09:54

Opprinnelig postet av paco
gardar og Fofana på topp

Støttes! Eventuelt Fofana og West avhengig av kampsituasjonen. Tydeligvis ingen av "fofana haterne" som har fått med seg at Fofana kommer til og er arkitekten bak en stor anndel av FFKs sjanser som i seg selv er et stort tegn på kvalitet. Fortsetter Grønis å gi han tillitt vil den nædvendige roen komme og da bøtter den mannen inn mål.

Men desverre har noen "supportere" allerede lagt han for hat. Fofana er 18 år og skaper flusst av store målsjanser i nesten hver kamp han spiller. Sannsynligvis Tippeligaens største spisstalent for øyeblikket. Gi han tillitt over tid og han er fort en av Tippeliganes 3 beste spisser!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 aug 07, 10:04
Opprinnelig postet av Kent

Fofana er 18 år og skaper flusst av store målsjanser i nesten hver kamp han spiller. Sannsynligvis Tippeligaens største spisstalent for øyeblikket. Gi han tillitt over tid og han er fort en av Tippeliganes 3 beste spisser!

Jepp. Antagelig neste år, forutsatt at han fortsatt får mye spilletid i år.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 aug 07, 10:20

Er helt enig folkens, men forskjellen på et topplag og et lag som skal bli et topplag er at topplaget kan slenge innpå en toppspiss som skårer det avgjørende målet. De kan sette innpå en spiss som de skal utvikle når de leder 2-0...

Samme når det gjelder og utvikle egene lokale spillere. Vi må først handle oss til toppen, så kan vi utvikle senere...

Deretter bli et stabilt topplag...

 

Blei litt rotete kansje, men tror dere forstår...

FFK er på god vei.

---------------------------

Heia FFK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 aug 07, 12:32
Endret: 13 aug 07, 12:33
Nå må vi slappe av her da og ikke forlange alt for mye av spillerne.Morgan ble slaktet her inne da han sa vi skulle bli blandt de 4 beste nå så kan det se ut til at vi kan nærme oss den plassen.Klarer vi og holde den plassen vi har nå så er jeg kjempe fornøyd og tenk dere Fofana neste år vil bli bare bedre og bedre men som sagt så ser det ikke ut til at de fleste vet at han bare er 18 år.Det er flere titalls år siden det så så lyst ut i FFK


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340