Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 aug 07, 13:32

Nå vet kanskje ikke Bertelsen så mye mer om dagens innøvde FFK-triks enn den jevne tilskuer? Dessuten er vel halve stallen byttet ut siden han spilte en kamp sist.

Tror ikke Bertelsen kommer med så veldig mye viktig innside info, egentlig.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 07, 14:03
Han har vel deltat på taktikkmøter og forbredelser han som alle andrer sikkert, og vet garanteret mer en oss her inne om hvordan FFK spiller fotball!!

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 09 aug 07, 14:24
går ikke denne kampen på zebra?

---------------------------

CUPVINNER 06


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 aug 07, 14:27
Jo, kampen går på TV2 Zebra søndag kl. 18.00.

---------------------------

Ære være Plankebyen


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 07, 17:45
Håper å bli klar mot Fredrikstad

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 07, 17:59
Opprinnelig postet av benksliter`n
Håper å bli klar mot Fredrikstad


Har han fått spilt noen kamper for Viking 2, eller har han ikke spilt siden hans minnerike tabbekamper? En veldig kamprusten Myhre vs en sulten Austbø, jeg tror faktisk jeg ville valgt Myhre som motstanderkeeper.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 07, 21:09

Det er verdt å merke seg, til lørdag spiller Ardian og Raymond jubileumskamper i Tippeligaen.

Ardian spiller sin 100 tippeligakamp og Raymond sin 200.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 07, 21:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er verdt å merke seg, til lørdag spiller Ardian og Raymond jubileumskamper i Tippeligaen.

Ardian spiller sin 100 tippeligakamp og Raymond sin 200.



Spilte ikke Ardian sin kamp nummer hundre forrige runde?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 aug 07, 21:22

litt morro da. trur vi har en god mulighet til å vinne mot viking. holder midtbanen vår det nivået de skal være på så trur jeg vi vinner. håper selv på dette laget.

 

                                       shaban

scwartek       gerrbrandt       raio       sjøberg

                                    wehrman

                 bjørkøy         gashi             kvisvik

                     tarik/west               gardar             


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 09 aug 07, 21:52
Den oppstillinga ser fin ut, den scheien, tror vi vil se litt til den fremover... Håper på West fra start, så tarik inn i 2. omgang når West har løpt fra seg.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 09 aug 07, 21:54
håper inderlig vi slår viking. kanskje en av de laga jeg er mest tent på å gruse borte. viking er et drittlag med mange sutrete drittspillere. ljeg, ross, stockholm+++ har av en eller annen grunn aldri likt dette laget, til tross for at mange er mer eller mindre likgyldige til det..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 07, 02:20
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er verdt å merke seg, til lørdag spiller Ardian og Raymond jubileumskamper i Tippeligaen.

Ardian spiller sin 100 tippeligakamp og Raymond sin 200.

 

Aridan spilte sin 100 kamp om søndan, og vi spiller da til søndan, og ikke lørdag...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 aug 07, 03:18
Så nettopp Fotballmagasinet på F-b og håper ikke Grønnis er bussjåfør på søndag, for han påstod guttæne skulle reise til Viking  

Ellers tror jeg faktisk det er første gang jeg faktisk hører stemmen til Gerrbrandt.. Merkelig hvor lite blest det er rundt den go`kællen...



Avsporing, men sitter nå her alene foran maskina og må jo skrive noe..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 07, 06:33

Opprinnelig postet av Husgutt
Så nettopp Fotballmagasinet på F-b og håper ikke Grønnis er bussjåfør på søndag, for han påstod guttæne skulle reise til Viking  

Ellers tror jeg faktisk det er første gang jeg faktisk hører stemmen til Gerrbrandt.. Merkelig hvor lite blest det er rundt den go`kællen...



Avsporing, men sitter nå her alene foran maskina og må jo skrive noe..

Står jo om han her,  www.f-b.no/article/20070807/FFK/708070011/1017/AKTUELT


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 aug 07, 07:39

Fra f-b.no:

Ut ifra gårsdagens formasjonstrening starter følgende elleve mot Viking: Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Johan Sjöberg - John Anders Bjørkøy, Ardian Gashi, Kasey Wehrman, Raymond Kvisvik - Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson.

Er vel som forventet. PAC tilbake i første elleveren, ellers ingen endringer. Hadde håpet på West på bekostning av Tarik. Tror farten til West kunne bli viktig mot Viking samt at Tarik ikke har vært helt i toppform i det siste. Men West kommer nok inn.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 07, 07:57
Opprinnelig postet av Kent

Fra f-b.no:

Ut ifra gårsdagens formasjonstrening starter følgende elleve mot Viking: Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Johan Sjöberg - John Anders Bjørkøy, Ardian Gashi, Kasey Wehrman, Raymond Kvisvik - Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson.

Er vel som forventet. PAC tilbake i første elleveren, ellers ingen endringer. Hadde håpet på West på bekostning av Tarik. Tror farten til West kunne bli viktig mot Viking samt at Tarik ikke har vært helt i toppform i det siste. Men West kommer nok inn.

Savner Brian, Tarik har vel ikke overbevist i noen bortekamper i år. Synes Brian har prestert bedre borte, blant annet mot Lyn, der han spilte fram flere sjanser.

 


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 11 aug 07, 08:17
Endret: 11 aug 07, 08:19
Opprinnelig postet av Kent

Fra f-b.no:

Ut ifra gårsdagens formasjonstrening starter følgende elleve mot Viking: Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Johan Sjöberg - John Anders Bjørkøy, Ardian Gashi, Kasey Wehrman, Raymond Kvisvik - Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson.

Er vel som forventet. PAC tilbake i første elleveren, ellers ingen endringer. Hadde håpet på West på bekostning av Tarik. Tror farten til West kunne bli viktig mot Viking samt at Tarik ikke har vært helt i toppform i det siste. Men West kommer nok inn.

Håper West får mer enn 5 min. har tro på at han bør få spilletid for å overbevise, rart det med å være den sikkre innbytter fremfor tillit. Gi West tillit og han kommer,  det er jeg sikker på.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 07, 08:47

Enig i at Brian snart bør få starte! Han er vår beste spiss hvis han får tillit over tid.

 

Men laget er vel som forventa og med det laget bør vi ha gode muligheter for å ta poeng mot Viking. Viktig at vi ikke lar Ijhe og Gaarde gjøre som de vil med oss, Viking er ikke så mye uten de to spillera der..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 07, 10:27
Endret: 11 aug 07, 11:37

Opprinnelig postet av Husgutt
  

Ellers tror jeg faktisk det er første gang jeg faktisk hører stemmen til Gerrbrandt.. Merkelig hvor lite blest det er rundt den go`kællen...

 

Det var faktisk et kort intervju med ham i TV2-sendinga føre cupfinalen i fjor..

Men tilbake til FFK-Viking, så syns jeg lagutaket blir bra. West syns jeg bør bli brukt som en joker når Vikingforsvaret begynner å bli slitene. Desuten syns jeg også Trulsen bør få et innhopp på slutten hvis vi leder klart...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 aug 07, 13:52
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Husgutt
Så nettopp Fotballmagasinet på F-b og håper ikke Grønnis er bussjåfør på søndag, for han påstod guttæne skulle reise til Viking  

Ellers tror jeg faktisk det er første gang jeg faktisk hører stemmen til Gerrbrandt.. Merkelig hvor lite blest det er rundt den go`kællen...



Avsporing, men sitter nå her alene foran maskina og må jo skrive noe..

Står jo om han her,  www.f-b.no/article/20070807/FFK/708070011/1017/AKTUELT




Jeg klarer ikke å høre stemmen hans gjennom en artikkel


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340