Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 aug 07, 12:24
Endret: 12 aug 07, 18:04

Starter ny tråd om denne kampen jeg. Håper på fortsatt fremgang for FFK i denne kampen. Ser muligheten for å ta med 3 poeng hjem fra Siddis-land! Viking gikk jo på en stjernesmell mot Sandefjord! Ikke noen grunn til at vi skal la de reise seg opp fra søla i denne kampen!

Noen som vet hvordan det er med karantene situasjonen for FFK nå? noen som har oversikt?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 aug 07, 12:27
Jeg vil se Owe grine mer ! (sippa i går igjen)

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 06 aug 07, 12:30

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Noen som vet hvordan det er med karantene situasjonen for FFK nå? noen som har oversikt?

Bruk øya.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 aug 07, 12:35
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Noen som vet hvordan det er med karantene situasjonen for FFK nå? noen som har oversikt?

Bruk øya.

Sorry, det første man blir blind på er øya vet du! hehe..

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 aug 07, 12:41
Vises denne kampen på Highbury?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 aug 07, 12:45

Dette blir vel den første store testen på om FFK virkelig er blitt bedre på bortebane. Om den midtbanen vi nå har (Bjørkøy, Gashi, Wehrman og Kvisvik) fungerer mot Viking, skal de få slite.

Håper på dette laget:

Rami - Pål - Raio - Gerrbrand - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik - Tarik - Gardar


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 aug 07, 14:42

Opprinnelig postet av Husgutt
Vises denne kampen på Highbury?

Antagelig. Men går den ikke på zebra også da?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 aug 07, 15:22
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Husgutt
Vises denne kampen på Highbury?

Antagelig. Men går den ikke på zebra også da?



Stemmer, den går på zebra

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 aug 07, 15:23
hmm, lurer på om vi ikke skal pøse på med fart fra første minutt mot kanskje TLs tregeste stopper(soma), så jeg ville gått for west og tarik.



shaaban




pac   piiroja   gerrbrand    sjøberg



jonna   gashi   wehrmann    kvisvik



tarik   west


benk: staw, shabani, multe, ramberg, berg, fofana, gardar.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 aug 07, 20:45
Ville gått for denne jeg, dersom jeg var trener, men det skal vi kanskje være glad for at jeg ikke er



shaaban




pac   piiroja   gerrbrand    sjøberg



Tarik   jonna   gashi   wehrmann    kvisvik



Gardar

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 07, 20:52
Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald
Assistentdommer:     Myhren, Tor-Arne
Assistentdommer:     Rønning, Njål
Observatør:     Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer:     Dima, Cosmin
NFF-delegat:     Flattum, Odd

---------------------------

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 aug 07, 21:38
Opprinnelig postet av oleberg

Dette blir vel den første store testen på om FFK virkelig er blitt bedre på bortebane. Om den midtbanen vi nå har (Bjørkøy, Gashi, Wehrman og Kvisvik) fungerer mot Viking, skal de få slite.

Håper på dette laget:

Rami - Pål - Raio - Gerrbrand - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik - Tarik - Gardar

Trudde Kvisvik måtte stå over p.g.a gule kort...mulig jeg tar feil?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 07, 21:50
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av oleberg

Dette blir vel den første store testen på om FFK virkelig er blitt bedre på bortebane. Om den midtbanen vi nå har (Bjørkøy, Gashi, Wehrman og Kvisvik) fungerer mot Viking, skal de få slite.

Håper på dette laget:

Rami - Pål - Raio - Gerrbrand - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik - Tarik - Gardar

Trudde Kvisvik måtte stå over p.g.a gule kort...mulig jeg tar feil?

du tar feil ja


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 07, 22:04

Vinner vi mot Viking,så kan vi begynne å snakke RL ev. medalje også. FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Høsten er lang og det er 30 mulige poeng FFK skal slåss om. En ting som er sikkert. FFK er ikke et lett lag å slå nå. Bare 1 tap på de 10 siste kampene. Kommer flyten i det offensive spillet,så kan det bli en spennende høstjakt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 aug 07, 22:37

Ser forslaget om 4-5-1 kommer. Brann og Rosenborg har hatt suksess i det siste med dette, og jeg tror det kunne funket for FFK også. To indreløpere i Gashi og Jonna. Jonna blir nesten som en indreløper i 4-4-2 på kant uansett, han trekker mye innover. Hvis Kvisvik og Tarik holder kanten, og Gardar plasserer seg i boksen kan vi bli farlige. Kasey vil selvfølgelig fungere som det defensive ankeret han alltid briljerer i.

Riktig at Soma er treig, men de går vel også for Børre Steenslid. Han har jo veldig bra med fart. Satser på det samme laget mot Aalesund, tror det er det beste laget vi kan stille. Viktig også at vi kommer til ro med en formasjon som funker. Det har vært mye bytter på laget, men jeg håper at Grönhagen nå har falt til ro. Det vil bli det beste.

Sidebackene må være flinke til å passe på kantene Gaarde og Søren Berg. De spiller begge på "feil" kant i forhold til benet sitt, og er glade i å trekke innover. Kanskje Kasey er flink til å tette rommet innenfor backen hvor spilleren er. Det vil bli lite innlegg hvis de er nødt til å forsere nedover mot cornerflagget. Ijeh må markeres tett. Jobber vi som vi har gjort offensivt de siste kampene, har jeg tro på en riktig så hyggelig aften i Stavanger.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 07, 22:52
Opprinnelig postet av Lemmy

Ser forslaget om 4-5-1 kommer. Brann og Rosenborg har hatt suksess i det siste med dette, og jeg tror det kunne funket for FFK også. To indreløpere i Gashi og Jonna. Jonna blir nesten som en indreløper i 4-4-2 på kant uansett, han trekker mye innover. Hvis Kvisvik og Tarik holder kanten, og Gardar plasserer seg i boksen kan vi bli farlige. Kasey vil selvfølgelig fungere som det defensive ankeret han alltid briljerer i.

Riktig at Soma er treig, men de går vel også for Børre Steenslid. Han har jo veldig bra med fart. Satser på det samme laget mot Aalesund, tror det er det beste laget vi kan stille. Viktig også at vi kommer til ro med en formasjon som funker. Det har vært mye bytter på laget, men jeg håper at Grönhagen nå har falt til ro. Det vil bli det beste.

Sidebackene må være flinke til å passe på kantene Gaarde og Søren Berg. De spiller begge på "feil" kant i forhold til benet sitt, og er glade i å trekke innover. Kanskje Kasey er flink til å tette rommet innenfor backen hvor spilleren er. Det vil bli lite innlegg hvis de er nødt til å forsere nedover mot cornerflagget. Ijeh må markeres tett. Jobber vi som vi har gjort offensivt de siste kampene, har jeg tro på en riktig så hyggelig aften i Stavanger.

Her bør vi ha de samme backene som i sist kamp. Antakelig så spiller Gaarde på venstre kant. Viking har satset med lange hodeballer til han med succe tidligere. Da trenger vi hodesterke Sjøberg for å ta ut den muligheten for Viking. Jeg tror Søren Berg kan være en grei oppgave for Multe på venstre kant.

4-5-1 I den formasjonen du beskriver,kan være et godt trekk i denne kampen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 07, 23:05
Endret: 06 aug 07, 23:18

Viking har nok det største presset i denne kampen.De føler nok at de må vinne denne kampen hvis de skal henge med i gullkampen. De har begynt å mumle om gull der nede. Det kan fort straffe seg når de møter et lag som er vanskelig å slå.Og som ikke har like stort press på seg for å vinne denne kampen

Redigert

Tror på Viking-medalje

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 06 aug 07, 23:25
Med vår nye råsterke midtbane kan vi hevde oss ovenfor alle, så det er på ingen måte utelukket med tre poeng, enn dog det vil kreve storspill.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 aug 07, 09:01
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Sånn snakker en ekte optimist!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 aug 07, 10:33
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK har ikke vunnet borte enda og Viking har ikke tapt hjemme enda. Her ligger det an for en borteseier

Liker innstillinga di benkesliter`n. Håper spillerne har den samme!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340