Husk meg
Brukernavn
Passord

Spisser, Fofana

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 07, 15:48
Endret: 10 aug 07, 15:49

Opprinnelig postet av paco

forøvrig så minner Fofana meg om Tarik fra i fjor.

Det kan du ikke mene. Tarik sitt potensial potensial har hele tiden vært udiskutabelt. Riktignok scora ikke Tarik på de første 13-14 kampene, men han vist stort sett hver kamp frem ting som gjorde at han fortjente plassen i startelveren.

Det gjør ikke Fofana. Han har ikke engang lenger de små ferdighetene fra forsesongen, som fikk meg til å tro at gutten hadde et visst potensial.Pr idag fremstår han bare som altfor lett, både teknisk, tempomessig og ikke minst taktisk,manglende overblikk osv.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 10 aug 07, 16:15
Jeg forstår fortsatt ikke hvordan Charlton kan ha/ha ha proffkontrakt med  i spillere utenfor EU som er under 18 år, eller hvordan UEFA kan ha ungått å få det med seg.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 aug 07, 19:36

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg forstår fortsatt ikke hvordan Charlton kan ha/ha ha proffkontrakt med  i spillere utenfor EU som er under 18 år, eller hvordan UEFA kan ha ungått å få det med seg.

De har vel ferdigsignerte kontrakter som ligger i velvet og venter på guttenes 18-års dag... Jeg tviler på om de har offisielle proffkontrakter med spillere utenfor EU som er under 18.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 07, 21:51
Nok en måløskamp for Fofana og det mot Korsvoll, det er vel best å gi han mer tid, så blir han nok god

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 aug 07, 21:59
Opprinnelig postet av Patrioten
Nok en måløskamp for Fofana og det mot Korsvoll, det er vel best å gi han mer tid, så blir han nok god



Jepp. Gi han masse tid. Særlig på rekruttlaget. Husk at han kommer fra et land som spiller en helt annen type fotball enn i Norge. I 2 divisjon, hvor innsatsen ofte er større enn teknikken, så vil han få en del juling og etterhvert komme opp på et fysisk nivå som er godt nok for norsk fotball.

Dessuten bør han prøve å se hvordan de andre på laget tenker. Han løper (evt løper ikke) ofte feil. Det hjelper ikke med lissepasninger fra Kvisvik hvis skoen løper feil vei!
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 07, 22:53

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg forstår fortsatt ikke hvordan Charlton kan ha/ha ha proffkontrakt med  i spillere utenfor EU som er under 18 år, eller hvordan UEFA kan ha ungått å få det med seg.

Tipper det er slik at de har kontrakt med Mimosa som igjen har avtale(r)/kontrakt(er) med Charlton.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f