Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/etter kampen: FFK - Aalesunds FK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 05 aug 07, 20:58

Synes de spilte ganske greit i dag. Må dog si meg enig i at Multaharju ikke spilte sin beste kamp.

Det smakte godt med en seier idag.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 aug 07, 20:59
Etter en svak åpning hadde vi rimelig god kontroll, ingen stor kamp men viktigste er tre poeng.

Fine mål.

Hadde vært deilig å banke dette møkkalaget med mye mer, men er bare sjeleglad vi endelig fikk en seier, nå ser vi oppover på tabellen !

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 21:02
Endret: 05 aug 07, 21:04
Opprinnelig postet av Tiger
Synes de spilte ganske greit i dag. Må dog si meg enig i at Multaharju ikke spilte sin beste kamp.

Det smakte godt med en seier idag.

Jeg er enig i at FFK spilte en god kamp i dag. Helt vanvittig hvor mye høyere agressivitet vi har i midtbaneleddet nå, samt våre to klassestoppere er og forblir veldig gode. Sjöberg spilte seg opp etter feilen på 1-0 målet, og jeg håper FFK kjøper ham fri fra kontrakten med Elfsborg.

Multaharju var en katastrofe. Lagde et utall med unødvendige cornere og frispark. Han sparket den vel over sidelinje helt unødvendig minst 3-4 ganger?

Bjørkøy så ut til å mistrives på kant, men scoret fra kantposisjonen nok engang, slik Morgan Andersen hevdet at de fleste målene til Bjørkøy hadde kommet, da han ble intervjuet under kampen mot Lyn sist.

Gardar er den eneste på topp som vinner dueller og klarer å holde litt på ballen. Fantastisk nærteknikk, men synes faktisk Toth var bedre som ren møtende spiss. Tarik Elyounoussi spilte seg opp fra forrige kamp, men er ikke i toppslag.

Kvisvik spiller seg noe opp fra sist, og begynner å ligne en fotballspiller igjen rent figurmessig, men er fortsatt langt unna toppform. Måtte ha 5 minutters pause etter det ene defensive løpet. Han jobber 25 meter fra midtbanelinja på begge sider, mer orker han ikke. :) Men flott pasning på 2-1 målet til Bjørkøy. Litt typisk Kvisvk å slå den avgjørende pasningen, selv om han spilte en kamp under pari.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 aug 07, 21:28
Alle bunnlaga vinner i dag, litt typisk, er ikke akkurat ofte det skjer ...

Ikke Start da, kan alltid regne med de ikke vinner

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 aug 07, 21:31
Enig i alt holters, men synes du bommer angående Kvisvik. Kvisvik var etter min mening meget god og løser det meste på en utmerket måte og vel så det.....

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 aug 07, 21:40
Endret: 05 aug 07, 21:41

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Enig i alt holters, men synes du bommer angående Kvisvik. Kvisvik var etter min mening meget god og løser det meste på en utmerket måte og vel så det.....

Ja Kvisvik er en av banens beste i dag! En perle av en cross når Bjørkøy banker inn vinnermålet!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 aug 07, 22:20

er enig i dere som mener at west skulle kommet inn istedenfor fofana, mener også at tarik skulle vært bytta ut istedenfor gardar. tarik å fofana skaper ikke noe sammen. vi hadde trykket frem til vi bytta ut gardar. han er den spisstypen som vi må ha på banen. synd vi ikke har en til som kan vinne dueller foran der.

er fornøyd med 3 poeng idag. vi var det beste laget, men synd vi ikke klarer å skore et par mål til. var litt nærvøs på slutten der. glad ikke årøy var med idag med alle dødballene aalesund hadde idag.


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 05 aug 07, 22:43
første innlegget ditt holters, er jo totalt håpløst.. skjønner ikke hvilken kamp du har sett der egentlig..

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 07, 22:43
Opprinnelig postet av scheien

er enig i dere som mener at west skulle kommet inn istedenfor fofana, mener også at tarik skulle vært bytta ut istedenfor gardar. tarik å fofana skaper ikke noe sammen. vi hadde trykket frem til vi bytta ut gardar. han er den spisstypen som vi må ha på banen. synd vi ikke har en til som kan vinne dueller foran der.

er fornøyd med 3 poeng idag. vi var det beste laget, men synd vi ikke klarer å skore et par mål til. var litt nærvøs på slutten der. glad ikke årøy var med idag med alle dødballene aalesund hadde idag.

FFK hadde hadde sju store sjanser og scoret to, tenk om vi hadde hatt en kvalitetspiss.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 aug 07, 22:53

Opprinnelig postet av bjorn
Alle bunnlaga vinner i dag, litt typisk, er ikke akkurat ofte det skjer ...

Glasset er halvtomt???

Syntes det var bra resultater i de andre kampene, jeg, men så ser jeg da også oppover på tabellen, ikke nedover!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 07, 23:06
Endret: 05 aug 07, 23:16

Var gøy å se Raymond spille slik vi er vant til,spessielt målpasningen til John Anders var bra.

Dette var ikke bare noe jeg synes.

VG mener forrøvrig at han var BB og fikk en 6,mens Nettavisen , 100% Fotball og Dagbladet gav han også  6.

 


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 07, 23:10
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK hadde hadde sju store sjanser og scoret to, tenk om vi hadde hatt en kvalitetspiss.


Faen som du maser om den jævla spissen. Det går ikke an å kjøpe en spiss som garanterer mål. En storscorer får man ved å gi spissen(e) tillit over tid.

Dessuten spiller det ingen rolle hvem som scorer målene. Det er heller ingen ulempe at vi har mange som kan score.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 23:13
Opprinnelig postet av patrickd
første innlegget ditt holters, er jo totalt håpløst.. skjønner ikke hvilken kamp du har sett der egentlig..

Du får si HVA du er uenig i da - i stedet for å komme med et rimelig innholds- og håpløst innlegg selv.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 aug 07, 23:15

det løser seg snart igjen. kommer nok mål av tarik fofana gardar å west. tarik vet vi kan. men han er ikke helt i form. men syns han tok seg opp idag etter noen elendige kamper. ikke toppkamp av han. men forbedring. gardar kommer også til å skore snart.

men savner en spiss som kan kjempe med gardar om plassen. han er den spissen vi absolutt må ha på banen nå. har ikke noe konkurranse. tarik å fofana blir for like til å spille sammen. west er heller ikke den spilleren som kan ta duellene der fremme.

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 07, 23:22

Opprinnelig postet av aaleby
Gratulerer med en 100% fullt ut fortjent seier!

 

Takk for det Aaleby, satt langt inne på slutten. Var redd dere skulle få med 1 poeng hjem, spesielt med tanke på den mangelen på flyt vi har hatt i det siste.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 05 aug 07, 23:30
Dette var en artig kamp, men synes Plankehaugen maser FOR mye når noen blir skadet. Greit at man er fiender i 90. min, men likevel. Blir bare mer og mer stolt av Zoran også! Flere som føler vi har en god forsanger? Det gjorde jo mye av kampen den stemningen i dag:)

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 07, 23:33
Endret: 05 aug 07, 23:35
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK hadde hadde sju store sjanser og scoret to, tenk om vi hadde hatt en kvalitetspiss.


Faen som du maser om den jævla spissen. Det går ikke an å kjøpe en spiss som garanterer mål. En storscorer får man ved å gi spissen(e) tillit over tid.

Dessuten spiller det ingen rolle hvem som scorer målene. Det er heller ingen ulempe at vi har mange som kan score.
 

Synes du det er så rart?

Vi skaper jo sjanser i bøttevis, er vel mellom 30-40 målsjanser på de siste fire-fem kampene og statusen er tre, eller fire mål, da føler jeg det faen meg lov å si fra.

Fofana har spilt 16. kamper og scoret 1. mål, det var mot Start 16.juni, da har vel han fått bevist at han ikke holder på dette nivået. Noe tydeligvis også Anders har sett, ved at han har vært innbytter de to siste kampene og spilt bare 30-40.minutter.

Hvor mye tillitt mener du Fofana skal få?

Når det gjelder Gardar, som har spilt fra start de to siste kampene og har fått tillitt, sløser også med sjansene sine og er ikke så god som han var i begynnelsen av sesongen.

Han har også fått tillitt, men det har ikke blitt noe mål på han siden 20. juni mot Sandefjord.

Disse spissene har altså ikke scoret på over 2. måneder og da har man altså ikke lov til å si i fra?

 

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 07, 23:35
Deilig seier på en ikke så god dag for å si det sånn. vi produserer sjangser og burde nok vunnet mere, men dette holdt til seier. Mål tørken til våre spisser vil løse seg før eller siden

---------------------------

http://keiko99.net


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 05 aug 07, 23:39
Opprinnelig postet av Patrioten

Her skulle vi ha vunnet med minst tre-fire mål, men spissene er og blir for dårlige.

Synes det er utrolig at Tarik ikke blir byttet ut før og ikke minst at ikke Brian kommer inn.

Kan begynne å lure på hva Anders driver med i hvertfall i forhold til byttene.

Ellers forstår jeg at Fofana får mindre og mindre spilletid, er ikke mye han fikk til i dag.

Men, utrolig deilig med seier.

 

 

 

Veldig enig, forresten! Det er det vel flere som også er, men likevel, når Fofana har spilt i hver kamp (ca?) og scoret ett mål med alle de sjansene..da burde han være redd for å reise hjem sammen med han kameraten som MÅ dra hjem. Jeg har alltid likt Brian i hvert fall, og.. hvor mange måtte ikke le når den der nittitalls-sangen fra en venn av ham i USA kom over høyttalerne? Når vi samtidig har en Kvisvik som hadde farget håret som tyske Scooter, da blir det nesten for bra! :P

---------------------------

Andres meninger støter meg.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 07, 23:49

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes du det er så rart?

Vi skaper jo sjanser i bøttevis, er vel mellom 30-40 målsjanser på de siste fire-fem kampene og statusen er tre, eller fire mål, da føler jeg det faen meg lov å si fra.

Fofana har spilt 16. kamper og scoret 1. mål, det var mot Start 16.juni, da har vel han fått bevist at han ikke holder på dette nivået. Noe tydeligvis også Anders har sett, ved at han har vært innbytter de to siste kampene og spilt bare 30-40.minutter.

Hvor mye tillitt mener du Fofana skal få?

Når det gjelder Gardar, som har spilt fra start de to siste kampene og har fått tillitt, sløser også med sjansene sine og er ikke så god som han var i begynnelsen av sesongen.

Han har også fått tillitt, men det har ikke blitt noe mål på han siden 20. juni mot Sandefjord.

Disse spissene har altså ikke scoret på over 2. måneder og da har man altså ikke lov til å si i fra?

Litt enig med deg Patrioten. Etter min mening mangler Gardar  det siste lille som kunne gjort han til en profil i TL. Etter min mening er Gardar en spiller på nivå med Ringberg, litt hurtigere, men muligens uten den samme evnen til å omsette halvsjanser og hakket svakere i hodespillet. Litt mer anvendelig dog pga tempoet sitt.

Tarik er ute av form, men han vet vi alle har de rette kvaliteter både som goalgetter og spiller.Synes det vises klart at gutten mangler litt selvtillit i avgjørende situasjoner nå. Han legger jo ballen opp i henda på keeper, istedenfor å klinke/plassere ballen tilside for han. 

Fofana taper seg mer og mer utover i sesongen nå. Mener at West er et bedre alternativ som innbytter, basert på de siste kampene iallefall.

Vi har forsåvidt god dekning på spissplass, men mangler den siste lille flyten/kvaliteten, og da kommer krava fra supporterne fortere enn julaften på kjerringa.

Vi var iallefall litt i flyten igjen idag, fortjent nok. La oss håpe at våre spissalternativer viser seg tilliten verdig og åpner målkontoen igjen mot Viking borte.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f